Top/Flop Stammen

DeletedUser78975

Guest
Ik zie een hoop gelul en vele pogingen vanuit Chill om Vinage ertoe te pushen een eventueel bondgenootschap af te lassen. Logisch vanuit jullie kant natuurlijk; een bondgenootschap zou jullie enorm benadelen en dat weten jullie net zo goed als Vinage. Het getoonde screentje (29e) is textueel inderdaad een bondgenootschap maar er is ingame nog helemaal geen enkele aanwijzing dat er een bondgenootschap is, het screentje komt uit onderhandelingen. Pas op 02.02.18 22:06 werden werden de onderlinge afspraken verstrekt aan Rota, details waarvanuit Vinage (de leden) nog een akkoord vereist was, drie dagen na jullie bewijs vinden er nog onderhandelingen plaats, wat duidelijk maakt dat er geen bondgenootschap is/was.

Om 'details' nader toe te lichten; hierin staan afspraken over vakantievervangingen, rekruteren, diplomatiek en nog wat gebruikelijke randzaken. Er is geen gedeeld forum, geen diplomatieke aanpassing, geen contact (of nauwelijks) tussen leden van beide stammen, geen gedeelde adelsplanner, geen concrete groeilijnen. Ik kan niets beweren over in welk stadium de onderhandelingen zich precies bevonden, maar rond waren ze zeker niet. Door gebrekkige tijd kan ik pas later fatsoenlijk reageren, wellicht snijdt ik hier ook dingen aan die al besproken zijn, niet alles kunnen teruglezen.

Nou ja Roald97, juist jij tilt zwaar aan de gebruikelijke normen en waarden op TW. Dat jij nu dit komt afdoen als dat er slechts onderhandeld is doet er niet aan af dat deze onderhandelingen met een stabbende stam plaatsvinden. Waarschijnlijk heb je dat punt gemist. Het is toch normaal dat ik een samenwerking tussen een stam waar ik het uiterste respect voor heb met een stam die niet lager kan zinken dan dat het heeft gedaan, verafschuw. Ik vind dit totaal Vinage-onwaardig. Als je zelf ook tegen stabs bent en van eerlijk spel houdt, dan moet je ook niet hypocriet zijn en wanneer een stam als rota zich aanbied je normen en waarden vergeten, omdat het uiteindelijk een uitgelezen kans voor jullie is. Dat heeft sterke verbanden met een recruit-to-win strategie alleen zou dit dan de diplomatieke variant van die strategie zijn.
 

DeletedUser78552

Guest
Haha Cas staat voor Casual ;)
Is dit niet hetzelfde als DRR nu ineens Youkiller excuseert achteraf omdat ie weer iets moet van YK?
Het ging me meer om het feit dat toen de druk op jullie stond jij er niet was als leider. Nu er ineens een 'grootmacht' naast je staat op AF ben je er wel.

Ach voor mij blijf je Cas :p

Dat komt wellicht omdat ik helemaal niet de stamleider was toen er druk op ons stond. Dat was Vincent Valentine. En ook toen er druk stond heb ik grotendeels ervoor gezorgd dat reign naar ons toe kwam. Ook toen heb ik mezelf en de stam verdedigd op het AF dus ik weet niet waar je het over hebt. Als je het dan hebt over een grootmacht die naast ons staat dan lijkt het me logisch dat ik als leider actief moet zijn en me ook hier moet laten horen. En als leider heb ik inmiddels de stam terug op de rails gekregen vanuit een best wel benarde situatie.
 

DeletedUser78552

Guest
Nou ja Roald97, juist jij tilt zwaar aan de gebruikelijke normen en waarden op TW. Dat jij nu dit komt afdoen als dat er slechts onderhandeld is doet er niet aan af dat deze onderhandelingen met een stabbende stam plaatsvinden. Waarschijnlijk heb je dat punt gemist. Het is toch normaal dat ik een samenwerking tussen een stam waar ik het uiterste respect voor heb met een stam die niet lager kan zinken dan dat het heeft gedaan, verafschuw. Ik vind dit totaal Vinage-onwaardig. Als je zelf ook tegen stabs bent en van eerlijk spel houdt, dan moet je ook niet hypocriet zijn en wanneer een stam als rota zich aanbied je normen en waarden vergeten, omdat het uiteindelijk een uitgelezen kans voor jullie is. Dat heeft sterke verbanden met een recruit-to-win strategie alleen zou dit dan de diplomatieke variant van die strategie zijn.

Je bent best wel een overdreven fanatiekeling. Wij zijn een stabbende stam omdat wij niet akkoord gaan met het weggeven van dorpen aan onze vijand? Ik ga hier niet eens op in. Wat heb ik toch een hekel aan het AF...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78975

Guest
Op het deel van de stab ga ik niet inhoudelijk reageren. Ik heb daar te weinig kennis over en heb ook geen zin om me daar in te verdiepen. Als jullie dat goed hebben afgehandeld, spreekt dat positief voor jullie.

ThaJekkah heb ik inderdaad bestempeld als slechte leider. Dit oordeel is ook nog niet veranderd. Niet elke speler is een goede leider. Dat kan ook niet. Daarom heb ik gisteren ook in PM gestuurd naar hem dat ik beste de orde op zaken wil stellen in Rota, zodat er weer structuur etc is.

Wij stellen nergens dat het een zekerheid is dat we Rota spelers gaan rekruteren. We stellen slecht dat het een mogelijkheid is. Zo is het ook een mogelijk voor Chill om Rota spelers te rekruteren.
Verder ga ik ook niet in op het R2W deel van jou, want dat is niet iets wat ik beweerd heb, zie de eerdere post daarvoor van Jus Soli ;)

Weet je wel zeker dat het dan een BG is want dit gaat wel heel ver voor een BG? Het op je schouders nemen om Rota te 'herstellen', zou bijna denken dat jullie in een korte tijd een affectieve relatie hebben opgebouwd met Rota.

Ach voor mij blijf je Cas :p

Dat komt wellicht omdat ik helemaal niet de stamleider was toen er druk op ons stond. Dat was Vincent Valentine. En ook toen er druk stond heb ik grotendeels ervoor gezorgd dat reign naar ons toe kwam. Ook toen heb ik mezelf en de stam verdedigd op het AF dus ik weet niet waar je het over hebt. Als je het dan hebt over een grootmacht die naast ons staat dan lijkt het me logisch dat ik als leider actief moet zijn en me ook hier moet laten horen. En als leider heb ik inmiddels de stam terug op de rails gekregen vanuit een best wel benarde situatie.

Jazeker, want met 12 post op het AF tot nu toe waarvan er 3 of 4 al in deze discussie zijn geweest, heb jij je stam hier op het AF heel goed verdedigd... Btw, je bent aan het jokken. Want de onderhandelingen waren tussen ThaJakkah en de leiding van Chill. en niet met VV.
'En als leider heb ik inmiddels de stam terug op de rails gekregen vanuit een best wel benarde situatie.' En als het even niet lukt, kan altijd De Sukke het even op de rails zetten hé ;) Wat een verbroedering hier.


Je bent best wel een overdreven fanatiekeling. Wij zijn een stabbende stam omdat wij niet akkoord gaan met het weggeven van dorpen aan onze vijand? Ik ga hier niet eens op in. Bij deze is mijn zegje gedaan hier en ik wil liever niet op deze vuilnisbelt terugkomen waar jullie op Chillen.

Uhm leef je onder een steen? Dat ik het niet zo nauw heb met Rota steek ik niet onder stoelen of banken hoor. Heb daarvoor al mijn beweegredenen gegeven. Ik ben allergisch voor stabbers en jullie spelen zowat de hoofdrol in het stabtopic met twee stabs en een vermeende vorm van smerig spel. Iets waar jij waarschijnlijk trots op bent. Daar heb je het weer hoor 'bij deze is mijn zegje gedaan' en meneer verdwijnt van het forum. Over twee maanden 'ja maar ik heb mijn stam en Vinage wel verdedigd'. --'
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
535
Weet je wel zeker dat het dan een BG is want dit gaat wel heel ver voor een BG? Het op je schouders nemen om Rota te 'herstellen', zou bijna denken dat jullie in een korte tijd een affectieve relatie hebben opgebouwd met Rota.

Helemaal mee eens. In zijn algemeenheid gesproken: Als je met wat extra input een stam gezond kan maken, is zo'n bg uiteindelijk een stuk effectiever. Je kunt immers beter een gezonde stam als BG hebben dan een zieke stam. Dat moet je wel met me eens zijn :p
 

DeletedUser78552

Guest
Weet je wel zeker dat het dan een BG is want dit gaat wel heel ver voor een BG? Het op je schouders nemen om Rota te 'herstellen', zou bijna denken dat jullie in een korte tijd een affectieve relatie hebben opgebouwd met Rota.

Jazeker, want met 12 post op het AF tot nu toe waarvan er 3 of 4 al in deze discussie zijn geweest, heb jij je stam hier op het AF heel goed verdedigd... Btw, je bent aan het jokken. Want de onderhandelingen waren tussen ThaJakkah en de leiding van Chill. en niet met VV.

'En als leider heb ik inmiddels de stam terug op de rails gekregen vanuit een best wel benarde situatie.' En als het even niet lukt, kan altijd De Sukke het even op de rails zetten hé ;) Wat een verbroedering hier.

Dat is meer een inside joke tussen ons dan een werkelijk aanbod.

"Jokken". Lekker moddergooien! Misschien een keertje meedoen met de mud run? Dan kun je met je bezwete vrienden door de modder rennen! Wij als stam hebben het niet zo op moddergooien dus besloten wij niet te veel te reageren op dit kinderdagverblijf. VV was de leider bij ons maar deze ene taak heb ik op mij genomen.

Sukke is van harte welkom om bij ons dingetjes recht te zetten! :engel:
 

DeletedUser78975

Guest
Helemaal mee eens. In zijn algemeenheid gesproken: Als je met wat extra input een stam gezond kan maken, is zo'n bg uiteindelijk een stuk effectiever. Je kunt immers beter een gezonde stam als BG hebben dan een zieke stam. Dat moet je wel met me eens zijn :p

Zeker. Maar dan moet je er niet raar van opkijken als men Vinage hypocriet als de neten vindt. ;)

Dat is meer een inside joke tussen ons dan een werkelijk aanbod.

"Jokken". Lekker moddergooien! Misschien een keertje meedoen met de mud run? Dan kun je met je bezwete vrienden door de modder rennen! Wij als stam hebben het niet zo op moddergooien dus besloten wij niet te veel te reageren op dit kinderdagverblijf. VV was de leider bij ons maar deze ene taak heb ik op mij genomen.

Sukke is van harte welkom om bij ons dingetjes recht te zetten! :engel:


Gast er waren screens van gesprekken etc. zelfs de stabber aka jouw lieftallige stamgenoot heeft zichzelf ge-exposed met een screen van een gesprek. Als je dan alleen met bullshit aankomt zetten in een paar berichtjes dan faal je gewoon kei hard. Als je eens stab uiteindelijk niet kunt verdedigen moet je het niet zomaar afdoen als moddergooien. Niemand neemt het je kwalijk dat je een stab niet kunt verdedigen, maar wel dat je dus willens en wetens de stab erkent en de stabber onder jouw bescherming neemt.

Ren maar weer snel weg, want dat is waar jij goed in bent.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
535
Zeker. Maar dan moet je er niet raar van opkijken als men Vinage hypocriet als de neten vindt. ;)

Muah, dit is weer een reactie op iets wat een andere Vinage speler gezegd heeft, kan ik dus weinig mee ^^
Ik laat me altijd heel bewust heel beperkt uit over andere stammen, zo kan er weinig tegen me gebruikt worden :p
 

DeletedUser78552

Guest
Uhm leef je onder een steen? Dat ik het niet zo nauw heb met Rota steek ik niet onder stoelen of banken hoor. Heb daarvoor al mijn beweegredenen gegeven. Ik ben allergisch voor stabbers en jullie spelen zowat de hoofdrol in het stabtopic met twee stabs en een vermeende vorm van smerig spel. Iets waar jij waarschijnlijk trots op bent. Daar heb je het weer hoor 'bij deze is mijn zegje gedaan' en meneer verdwijnt van het forum. Over twee maanden 'ja maar ik heb mijn stam en Vinage wel verdedigd'. --'

Wij zijn ook allergisch voor stabbers. Gelukkig is het voor ons maar bij 1 incident geweest wat wij net zo hard betreuren. Jullie hebben echter meerdere stabbers naar binnen gehaald zoald KDK, NN, DRR, Driesbiljart. En nog niet te spreken over de situatie met youkiller... Wegrecruteren vind ik persoonlijk ook een vorm van stabben. Ik zie ook niet in wat onze tweede stab zou zijn. En om dan nog even terug te komen op "verdwijnt van het forum". Ik heb wel wat beters te doen dan reageren op het moddergooien van een toetsenbord gladiator. Wij als stam houden daar niet zo van dus probeer ik deze plek zoveel mogelijk te vermijden zoals ik al eerder zei.
 

DeletedUser78434

Guest
Wij zijn ook allergisch voor stabbers. Gelukkig is het voor ons maar bij 1 incident geweest wat wij net zo hard betreuren. Jullie hebben echter meerdere stabbers naar binnen gehaald zoald KDK, NN, DRR, Driesbiljart. En nog niet te spreken over de situatie met youkiller... Wegrecruteren vind ik persoonlijk ook een vorm van stabben. Ik zie ook niet in wat onze tweede stab zou zijn. En om dan nog even terug te komen op "verdwijnt van het forum". Ik heb wel wat beters te doen dan reageren op het moddergooien van een toetsenbord gladiator. Wij als stam houden daar niet zo van dus probeer ik deze plek zoveel mogelijk te vermijden zoals ik al eerder zei.

1 incident, maar wat voor een. NN, KDK was geen stab? Een aangekondigde overgang.
Dat DRR iets te maken heeft met youkiller is ook opgelost, daar zijn maatregelen voor geweest, dat zal binnenkort bekend worden gemaakt. Dries heeft er niets mee te maken. Get your shit together.
 

DeletedUser78975

Guest
Waarom zou dat Vinage hypocriet maken?

Aangezien zij Rota en in het bijzonder jou, nog geen week geleden door het slijk hebben gehaald en samenwerken met een stabbende stam gewoonweg not done is als je pretendeert hoog aan je waarden en normen te tillen.

Wij zijn ook allergisch voor stabbers. Gelukkig is het voor ons maar bij 1 incident geweest wat wij net zo hard betreuren. Jullie hebben echter meerdere stabbers naar binnen gehaald zoald KDK, NN, DRR, Driesbiljart. En nog niet te spreken over de situatie met youkiller... Wegrecruteren vind ik persoonlijk ook een vorm van stabben. Ik zie ook niet in wat onze tweede stab zou zijn. En om dan nog even terug te komen op "verdwijnt van het forum". Ik heb wel wat beters te doen dan reageren op het moddergooien van een toetsenbord gladiator. Wij als stam houden daar niet zo van dus probeer ik deze plek zoveel mogelijk te vermijden zoals ik al eerder zei.

Als je de discussie in het stabtopic niet eens hebt gevolgd verdwijn dan gewoon, in plaats van mij hier als Chill. lid af te schilderen. Je maakt het mij bijzonder moeilijk om een je serieus te nemen als je telkens weer met ridicule uitspraken komt. Als je liever niet reageert, kruipt dan snel terug naar je safe haven waar het breken van een PBG en het aanvallen van eigen stamgenoten geen stabs zijn maar het 'wegrecruteren' wel een stab is.

Edit: gefeliciteerd, je hebt officieel meer post op het AF gemaakt om Vinage te verdedigen dan jouw eigen stam. :)

Muah, dit is weer een reactie op iets wat een andere Vinage speler gezegd heeft, kan ik dus weinig mee ^^
Ik laat me altijd heel bewust heel beperkt uit over andere stammen, zo kan er weinig tegen me gebruikt worden :p

Nope, ook jij hebt je stevig uitgesproken tegen de wandaden van Rota en de leiding van Rota dat maakt je dus net zo hypocriet als jouw co die het op de R2W strategie gooit ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78552

Guest
Ik heb zeker wel het stabtopic gevolgd voor zover mijn sociale leven het toeliet. Ik vind het wel kinderachtig van je dat je niet reageren ziet als een "safe haven" terwijl ik toch duidelijk laat blijken dat ik liever leer voor mijn tentamens dan reageer op zielige gehuil van een AF poster. Je ziet mij hier niet hangen in mijn vrije tijd. Dat stabincident is in mijn ogen nu wel achter de rug en ik vind niet dat wij als stam daarvoor kunnen worden afgerekend en Vinage al helemaal niet. Jullie kunnen ook lekker zeiken over dat ene incident bij ons terwijl het hele Youkiller verhaal nog moet plaatsvinden. Ook het aankondigen van de "overgang" is niet echt aankondigen omdat ze direct vertrokken en naar onze vijand nog wel. Leuk dat jullie iemand van ons benaderen om hem dorpjes te laten clearen voor jullie. Ik weet niet precies wat daar is gebeurd maar dat is minstens even vies als het is wat ik verwacht.

+ Dries heeft er zeker wel wat mee te maken. hij was zogenaamd het meeste 'Anti-chill' in onze stam en heeft ook heel wat negatieve opmerkingen gemaakt over jullie speelstijl. Toch leuk dat jullie argument over 'door het slijk halen' ook opgaat voor Dries.
 

DeletedUser78975

Guest
De stabincident zou achter de rug zijn als jullie daarvoor compensatie hadden verleend, zo werkt dat. Lekker stabben en een maand later roepen dat het al achter de rug is, dacht het even niet. Het is overigen niet kinderachtig maar een simpele observatie. Je bent hier meer jouw best aan het doen om Vinage te vriend te houden en zet daarmee indirect Vinage zwaar voor lul. Dat ze met een incapabele stam als jullie in zee willen gaan zegt ook genoeg over hun vind ik. En kruip nou meer gauw uit de reet van Vinage, want hen wordt de stabs niet verweten maar wel het aangaan van een BG met een stam die herhaaldelijk stabbed en vies speelt.

Je hebt nooit gemeld dat je tentamens had en zelfs dan had gewoon kunnen zeggen dat je liever na jouw tentamens (met een datum erbij) inhoudelijk ging reageren dus kom aub nu niet met onzin aanzetten. Ruikt gewoon naar een smoes om jouw nalatigheid in jouw verantwoordelijkheid als leider te rechtvaardigen.

'Leuk dat jullie iemand van ons benaderen om hem dorpjes te laten clearen voor jullie. Ik weet niet precies wat daar is gebeurd maar dat is minstens even vies als het is wat ik verwacht.'
Rota style: hoop bullshit, met weinig inhoud en geen bewijs. :like:

Tot slot vind ik jou werkelijk waar een enorme dwaas als jij mij nu nog steeds aanspreekt als Chill.-lid --'
 

DeletedUser78552

Guest
Oh we hebben weer het over compensatie... We hebben het aangeboden maar we gaan geen gratis dorpen weggeven aan Chill. Dan hebben we in no-time een front met onze vijand. Je moet wel realistisch blijven. Ik heb al aangegeven me niet met deze trieste hoop woorden te willen bemoeien omdat ik wel wat beters te doen heb dan reageren op zo een toetsenbord gladiator. Ik vind het wel leuk dat jullie deze ene actie zien als een reden om Vinage weg te houden van een samenwerking met ons.

Over Youkiller hebben we het nog wel. Ik heb nog steeds tentamens namelijk (de eerste is 7 Februari in Wageningen).
 

DeletedUser78552

Guest
ThaJekkah 30.01.18 15:21
Nou hier dan,

Vertel eens wat er nou is gebeurd... Ik ben benieuwd.

Jarno

YouKiller 30.01.18 15:24
Vodka heeft had gevraagd een dorp voor hem te clearen, dat dorp was niet deel van Rota of pig dus ik heb dat gedaan. Dat was natuurlijk niet heel ethisch en de stam kwam er achter.
Vervolgens hebben ze geen contact opgenomen met mij en ze gingen er van uit dat mijn samenwerking met vodka meer was dan alleen die ene gunst, maar meer in de richting van spionage was. Toen hebben ze een plan gemaakt mij aan te vallen terwijl ik nog in de stam zat, hoog en laag beweren dat het vast een foutje was tot ik een kick uit rota kreeg en nog 30 incs er bij.


Dit was allemaal omdat ze een vermoeden hadden dat ik spioneerde voor Vodka maar dat is niet waar. Het enige aanvalsplan dat ik ooit gedeeld heb met vodka was het neppe aanvalsplan om hem aan te vallen, wat gebruikt werd als afleiding om mij aan te vallen. Deze heb ik gedeeld NA ik door had dat ik gemasst werd.

YouKiller 30.01.18 15:25
Zou ik jouw oogpunt ook mogen horen?

ThaJekkah 30.01.18 15:26
Tuurlijk, hoewel ik me in deze kwestie aan de zijkant heb gehouden. Als we berichten krijgen dat jij cleart voor iemand uit Chill dan is het vrij logisch dat er vragen worden gesteld. Waarom deed je dat eigenlijk voor Vodka?

YouKiller 30.01.18 15:28
Ja ik snap dat er vragen worden gesteld maar ik vraag me dan af waarom die vragen niet aan mij worden gesteld zodat ik kan vertellen dat er verder geen sprake was van een samenwerking. In plaats daarvan werd ik gemasskickt.

ThaJekkah 30.01.18 15:30
Lijkt mij nogal logisch die massakick. Waarom ging je in op de vraag van Vodka om voor hem te clearen?

YouKiller 30.01.18 15:31
Zijn moraal was lager op dat dorp. Ik ging er vanuit dat hij me inruil zou helpen met het clearen van een dorp waar veel def in stond maar zijn moraal hoger is.

YouKiller 30.01.18 15:32
Maar die masskick, aanvallen terwijl ik nog in de stam zit is best wel een grote actie voor zoiets toch?

YouKiller 30.01.18 15:33
Ik zou zeggen praat even met me, verhaal halen en zo. Vertrouw je me alsnog niet had ik een kick gesnapt maar aanvallen terwijl ik nog in de stam zit vind ik best een grote stab.

ThaJekkah 30.01.18 15:45
Jij vind dat wij jou hebben gestabbed? Terwijl jij moraalbreker bleek te zijn van een VIJAND zonder iets te zeggen? Dan verdien je een massakick in mijn ogen. Bij deze is dit gesprek gesloten en als ik je nog een keer zie als vakantieververanger van iemand uit de stam is dat account per direct gebanned.

Jarno

Hier is ons gesprek. Wij kregen berichten van PIG dat youkiller clears stuurde op een dorp waarna Vodka daar ook aankwam. Dat is enkel wat wij weten. Doordat er meer info werd gelekt vermoeden we dat die samenwerking wel wat meer was dan enkel cleartjes leveren. Bij deze is het dus vrij duidelijk dat Chill hier niet op een hoger niveau dan wie dan ook.
 

DeletedUser78975

Guest
Oh we hebben weer het over compensatie... We hebben het aangeboden maar we gaan geen gratis dorpen weggeven aan Chill. Dan hebben we in no-time een front met onze vijand. Je moet wel realistisch blijven. Ik heb al aangegeven me niet met deze trieste hoop woorden te willen bemoeien omdat ik wel wat beters te doen heb dan reageren op zo een toetsenbord gladiator. Ik vind het wel leuk dat jullie deze ene actie zien als een reden om Vinage weg te houden van een samenwerking met ons.

Over Youkiller hebben we het nog wel. Ik heb nog steeds tentamens namelijk (de eerste is 7 Februari in Wageningen).

Uhm dat is de enige manier waarop eens stab goedgemaakt mee kan worden. De naam wordt dan groen. Dus doe alsjeblieft niet alsof je dat niet wist. Prima dat je geen compensatie verleent omdat je dat zelf wil of door een derde is ingefluisterd. Maar kom hier dan niet janken dat heel de wereld tegen Rota is en iedereen snapt het niet en al dat andere gebullshit want je blijf gewoon donkerrood op de stablijst staan. Wat betreft dat vetgedrukte stuk: kruip alsjeblieft terug uit de grot waar je vandaan komt, met je 'toetsenbord gladiator'. Huilie huilie doen en tegelijkertijd zeggen 'ik heb wel wat beters te doen'. Maar nu steek je wel je nek uit om Vinage te beschermen. Waar was jij toen jouw eigen stam onder vuur stond. Je bent duidelijk wanhopig aan het slijmen bij Vinage. Het zegt al genoeg dat jij meer hebt gepost ter bescherming van Vinage dan je eigen stam. Heb inmiddels heel het gesprek in handen en het verbaast mij niet dat je zo hersenloos bent dat jij niet eens in staat bent een eigen stamnaam te verzinnen en dus vraagt aan De Sukke vraagt om er maar een te bedenken. We weten nu ook weer wie de maker is van de aanstaande naam van Rota.

Hier is ons gesprek. Wij kregen berichten van PIG dat youkiller clears stuurde op een dorp waarna Vodka daar ook aankwam. Dat is enkel wat wij weten. Doordat er meer info werd gelekt vermoeden we dat die samenwerking wel wat meer was dan enkel cleartjes leveren. Bij deze is het dus vrij duidelijk dat Chill hier niet op een hoger niveau dan wie dan ook.

Lees even hoe je geldige bewijsstukken toevoegt. Bovendien kom je ook niet tot je punt. Sterker nog je verklaard hier in het openbaar dat de gehele masskick gebaseerd was op enkele rapportjes en verder slechts een vermoeden van een samenwerking. Goed bezig kerel! Maar hé als je maar de aars van Vinage schoonhoudt ;)

Schandalig als Vinage met dit soort type stam met deze uitermate incapabele leider aan het roer wil gaan samen (even los van hoe hypocriet het wel niet is).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan