Raad je mede forumgenoten series aan topic

Deleted User - 487871837

Guest
The end of the f***ing world.
8 afleveringen van +-20 minuten - ideaal voor een binge.

Briljante show, meer heb ik er niet over te zeggen.
 

DeletedUser78769

Guest
Iemand die toevallig ook 'Black Mirror' kijkt? Zie laatste tijd almaar reclames voorbij komen dus ben benieuwd of ik moet beginnen. Het zijn ondertussen al 4 seizoenen dus als ik begin wil ik alles in 1x kijken en niet halverwege stoppen omdat ik het te saai vind XD

De trailers leken me wel chill :)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Iemand die toevallig ook 'Black Mirror' kijkt? Zie laatste tijd almaar reclames voorbij komen dus ben benieuwd of ik moet beginnen. Het zijn ondertussen al 4 seizoenen dus als ik begin wil ik alles in 1x kijken en niet halverwege stoppen omdat ik het te saai vind XD

De trailers leken me wel chill :)

1.1 is leuk, 1.2 en 1.3 zijn geen zak aan.

Verder heb ik 3.1 nog gezien, die was wel oke, maar niet super. Ik zou je aanraden om te googelen welke afleveringen het beste zijn en die te kijken. Iedere aflevering is een verhaal apart namelijk. Zit voor zover ik weet geen rode draad in of whatever.
 

DeletedUser78769

Guest
1.1 is leuk, 1.2 en 1.3 zijn geen zak aan.

Verder heb ik 3.1 nog gezien, die was wel oke, maar niet super. Ik zou je aanraden om te googelen welke afleveringen het beste zijn en die te kijken. Iedere aflevering is een verhaal apart namelijk. Zit voor zover ik weet geen rode draad in of whatever.
Ahhh. Dat verklaart de verschillende personages ed in de trailers ook. Zal eens gaan kijken dan wat ik er zelf van vind ^^
 

DeletedUser40402

Guest
Mike gaat weg uit Suits. Kan die serie überhaupt draaien zonder Mike?
 
Reactiescore
1.075
Ja dat snap ik, maar ik vind eigenlijk alles wat niet engels gesproken is vet irritant.

Zeker bij die deense dingen, schijt irritant, vind brits al redelijk kut lol
 
Reactiescore
1.075
altered carbon is wel topper met oa joel kinnaman en james purefoy
dirk gently is ook geniaal!
 
Bovenaan