Het mooiste profiel van W59

Reactiescore
2.507
Mijn inzending:

Ik heb het thema A Lone Wolf gekozen, omdat het leven als moderator maar eenzaam is, niemand wilt me hebben:(

jknfobkq4c.png
 
Reactiescore
831
Ik had altijd zo’n mega zwaard haha

Nu kan je die badboy lekker weer instellen ;)

▄▄▄▄
▐▓▓▌
▐██▌
▐████▌
▐██▌
▐██▌
▐██▌
▐██▌
▐██▌
▐██▌
▐██▌
▐██▌
▐██▌
▄████▄
█▄▄▄▄▄▄▄▄██░░▒▓██▄▄▄▄▄▄▄▄█
█▒▒▓▒▒▓▒▓██░▒▒▓██▒▒▓▒▒▓▒▓█▌
█▒▓▓▒▓▓▒▓██▒▒▓▓██▒▓▓▒▓▓▒▓█▌
█▀▀▀▀▀▀▀▀████████▀▀▀▀▀▀▀▀█
▐▓▓▓▓▌
▐▒▓▓▓▌
▐▒▒▒▓▌
▐▒▒▒▒▌
▐░▒▒▒▌
▄▄█░░▒▒█▄▄
▄█░░░░░░░▒▓▓█▄
▄█▒▒░░░░░░░░▒▓▓▓█▄
▐░▒▒░░░░░░░░░░░▓▓▓▓▌
▀▀▀▀▀█▓░░░░▓█▀▀▀▀▀▀
▓░░░░▓▌
▐▓░░░░▓▌
▐▓▒░░░▓▌
█▒▒▒▒░░█
█▒▒▒▒▒░█
▐░▒▒▒▒▒▒░▌
▐░▒▒▒▒▒▒░▌
▐░▒▒▒▒▒▒░▌
▐░░▒▒▒▒▒░▌
▐░░░▒▒▒▒░▌
▐░░░░░▒▒░▌
▐░░░░░░▒░▌
▐░░░░░░░░▌
▐░░░░░░░░▌
▐░░░░░░░░▌
▐░▒░░░░░░▌
▐░▒▒░░░░░▌
▐░▒▒▒░░░░▌
▐░▒▒▒▒░░░▌
▐░▒▒▒▒▒░░▌
▐░▒▒▒▒▒░░▌
▐░▒▒▒▒▒▒░▌
▐░▒▒▒▒▒▒░▌
▐░▒▒▒▒▒▒░▌
▐░▒▒▒▒▒▒░▌
▐░▒▒▒▒▒▒░▌
▐░▒▒▒▒▒▒░▌
▐▓▒▒▒▒▒▒░▌
▐▓▒▒▒▒▒▒░▌
▐▓▓▒▒▒▒▒░▌
▐▓▓▒▒▒▒▒░▌
▐▓▓▓▒▒▒▒░▌
▐▓▓▓▒▒▒▒░▌
▐▓▓▓▓▒▒▒░▌
▐▓▓▓▓▒▒▒░▌
▐▓▓▓▓▓▒▒▓▌
█▓▓▓▓▓▓█
▀█▓▓█▀
▀██▀
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.478
Ik zou graag mijn co en founder uitnodigen om zich hier te vertegenwoordigen haha, maar weet niet of hij dat gaat doen. Die pp-punten zouden direct binnen zijn.
 

DeletedUser78972

Guest
Haha zal is een poging doen binnekort potje

Haha trouwens laat maar
De winnaars zijn al bekend:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.049
Goez


01c28a039e50d0a521289c6ab633440d.png

Onze supportser ^^


Er waren glorierijke tijden in Nederland. Tijden van overvloed, Deze tijden werden vaak veroorzaakt door Buitenlanders, immigranten die hierheen kwamen met kennis van zaken waar wij Nederlanders niks over te zeggen hadden. Zulke mensen bezorgten ons de beste dagen van Nederland, Laten we stellen de Gouden Eeuw. Mede veroorzaakt door de Franse Hugenoten die overkwamen omdat ze daar vervolgt werden.

Wij willen ons als account ook zo opstellen, Als 4 mannen (Dames waren onbelangrijk ten tijde van de Gouden eeuw) strijdend voor wat we waard zijn, de dingen doen waarin we goed zijn en de dingen die anderen beter kunnen aan anderen overlaten. Als je zo een band creëert en de mensen dingen laat doen waar ze goed in zijn hopen we gouden tijden te herbeleven. Tijden waarin wij een wereld zullen overwinnen, Een wereld tussen 2 grootmachten, titanen, Uiteindelijk zijn wij overtuigd dat de moraal binnen een stam en het account het verschil maken tussen winst en verlies. Wij zullen als buitelanders respect en eerbied opbrengen voor vriend en vijand en als echt hollanders vechten voor wat we waard zijn!

Ook willen wij als account ons opstellen als Dokter, helpende hand, de man waarop je vertrouwt dat het goedkomt. De man die alles binnen enkele opslagen ziet en er juist naar zal handelen. Zo hopen wij te zijn als account: Helpend, eerlijk, fair, Met het gezicht omhoog strijdend en wetend waarvoor je wilt staan en strijden!


Eigenlijk is hierboven pure Bullshit en zijn we een stel noeps die het hele spel niet kunnen. We willen gewoon ongestoord een potje TW spelen....
Nouja ongestoord: al die deffnoobs zijn wel een beetje irritant maarja...
Als je ons profiel hebt gelezen weet je alles wat we zijn al maar zal het hier even opsommen:
- Kevin:
Onze oppersmurf die weet wat ie wil, Bellen als er nood is heeft geen nut bij deze man want door zn speakers is hij halfdoof. Hij heeft zn vriendin maar ff gedumpt want ze liet m niet doen wat ie wilde :D Namelijk veel vrouwtjes verslinden en zuipen! Achja dacht kevin: Dan zij maar weg! Daarom als je nu een bezopen mail krijgt s nachts, die getreurd... T zijn er 3 bij ons die t kunnen zijn, verder doet hij alleen TW en pompt ie heeft ie daar al zijn zuurverdiende spaargeld ingepompt (
8,75)
- Daniel:
Onze leraar in spé maar hoe dat moet goedkomen.... Plantjes snuiven en veel zuipen werkt nou niet bepaald bevordelijk voor kinderen. Al lijkt het mij wel tof om hem als leraar te hebben:oops:. Ook laat ie tentamens schieten voor TribalWars, Want achja een jaartje langer student is een jaarte langer snuiven. Hij is de kalmerende man in een verhitte discussie, Maar zn blik op voetbal is waardeloos. Hij nacht in tijden van nood maar wel tot 04.00 max want dan ist bedtijd :O
-Rick
Onze inactieve wijn zuipert. Doet een opleiding maar heeft plannen voor een wijnbar en tentamens waardoor W59 er flink bij inschiet. Wel kan hij je alles vertellen over de lekkerste wijntjes waar sommigen bij ons erg tevreden mee zijn... Maar ach die 5 minuten die ik hem heb gesproken leek t me een best leuke vent :rolleyes:
- Rens
Achja iedereen kent me hier vast wel, Ze lachen me uit om mijn 13 jaar en VWO maar later komen ze mij smeken om geld :eek:
Ik ben eigenlijk gewoon een debiel die een beetje TW speelt maar meer ook niet, Wel proberen ze mij respect voor ouderen aan te leren en een studie bestuurskunde waarbij ik de Ongeregistreerde Keniase markt moet gaan bestuderen voor mn scriptie... Misschien ios dit omdat ze dan automatisch een nachter hebben :(

Al met al een stelletje debielen bij elkaar die er voor gaan vechten om Vinage aan te pakken. Al ist voor Kevin maar om Martijn aan te pakken:D
We wensen iedereen het beste toe en we zeggen Hierbij:
Dr. Emilio Goez zal voorop gaan en wij zullen haar volgen, Ongeacht waar het ons brengt!
 

DeletedUser78972

Guest
Noobstiaan



2018-01-29 (2).png

Het profiel van Noobstiaan ziet er zoals u kan zien best wel nooberig uit, wel te verwachten van een account met deze naam en zulke noobs spelend op dit account. (op een paar professionals na dan).
De profieltekst is zeer kort maar heel duidelijk en dat is misschien wel het belangrijkste aan dit stukje tekst.
Verdere informatie over dit account is namelijk niet voor iedereen te verkrijgen.


Ons Profielplaatje is heel standaard, maar ondanks dit plaatje voor iedereen is in te stellen is zie ik hem weinig voorbij komen en vind ik het een perfect plaatje voor dit account.
U ziet hier namelijk DE Noob der noobjes, een heersend man, ontspannen in zijn stoel, hij heeft zojuist weer een aantal veroveringsplannen opgeschreven en in zijn kist vol opgerolde brieven gezet.
Starend naar een kaars in de andere kant van de kamer denkt hij `DEZE WERELD WORD VAN ONS`.


De naam Noobstiaan is ontstaan omdat ik de namen die eindigen op stiaan zoals Christiaan en Bastiaan, nogal grappig vond en ik er Noob heb voor geplaatst.

Ook ben ik voor het woordje Noob gegaan omdat ik uiteraard ook de grootste noob ben. :)


Dan de dorpsnamen, Noobstiaan is geboren in Noob Town vandaar dat het eerste dorp zo heet.
Cool Town is vernoemd naar mijn co (ischacool).
Potje Town is vernoemd naar mijn andere co (potje).
Fool Town is ontstaan omdat ik de vorige eigenaar van dat dorp een fool vond.
Ischa town is ook vernoemd naar mijn co.
Sosa Town is ontstaan omdat er in dit dorp veel coke werd gebruikt door eenheden voor ze de strijd aangingen.
Killa Town is vernoemd naar mijn voormalige dorpenuitbouwer (Xx.yaya.killa.xX).
Wat danju Town is ontstaan en vernoemd naar de vorige eigenaar (danju) dus ik heb er wat danju van gemaakt toen er enige tegenspraak ontstond.
Weird Town is vernoemd naar de vorige eigenaar en bekende van mij in W56 (weirdermoon).
Dude Town is random ontstaan.
Wel toevallig is dat het volgende dorp Lady Town is geworden vernoemd naar de vorige eigenaar (lady draky).
Pink Panther Town is vernoemd naar de vorige eigenaar (panter66).
Pyramid Town is verzonnen door mij co (potje) en ik heb geen idee waarom deze naam.
Bad luck Town is ontstaan door wat problemen met het edelen van dit dorp.
Good luck Town is uiteraard ontstaan door wat geluk tijdens het edelen van dit dorp.
Pro Town is ontstaan omdat er in die periode 2 TW professionals zijn toegevoegd aan dit account.
Beun Town is ontstaan omdat de gs levels in dit dorp erg slecht was gebouwd en het `toevallig` het tegenovergestelde is van Pro Town.
Haze Town, Polm Town en Green Gold Town zijn random ontstaan en allemaal aan softdrugs gerelateerd.
Rip Lungs Town is de bijwerking op lange termijn bij gebruik van de vorige dorpen. :p (in sommige gevallen)
Foktop Town is ontstaan door problemen met het edelen van dit dorp, de toestemming was al zodanig laag dat we het dorp bijna 2 x veroverde en onze eigen 2k b en 2k lc gesloopt hadden.
Love Town is zo vernoemd om een dankbaar gebaar te maken naar de vorige eigenaar van dit dorp.
Hate Town is zoals veel dorpen het tegenovergestelde hiervan en dus onmisbaar.


Ik hoop hiermee u voldoende informatie te hebben gegeven omtrent dit account en u zich bewust bent van het feit dat er maar 1 oppernoob bestaat op deze wereld en dat zijn wij :)
Verdere feiten, waarde of geschiedenis van dit account is er niet dus kan dit niet beschreven worden.
Ik vraag u ook dit account heel serieus te nemen zonder ook maar 1 korrel zout.

Bij deze dank ik u voor het lezen van mijn post en wens ik u succes in deze wereld.
Met vriendelijke groet,

Noobstiaan
D.


 
Bovenaan