Golden Awards

Reactiescore
476
Ewaaa,

Nog een kontliktopic. Zeker geschikt voor de fase waarin we ons nu bevinden :)
Argumentatie wordt gewaardeerd :)

Code:
Beste speler:
Slechtste speler:
Meestbelovende speler voor de toekomst:
Beste stam:
Slechtste stam:
Meestbelovende stam voor de toekomst:
Beste leider:
Slechtste leider:
Favoriete leider:
Favoriete forumposter:
Minst favoriete forumposter:
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam:
Mooiste profielplaatje speler:
Mooiste profielplaatje stam:
Grootste Blunder:
 
Reactiescore
499
Zei ik ook al tegen die noob whaha
 
Reactiescore
476
Beste speler: Ik definieer beste speler als beste account, en dat is zonder twijfel Perfection voor mij. Dit account groeit echt als een malle en edelt met al het gemak door redelijke grote een aangeschreven accounts heen. Het account staat dan ook dik eerste met hun ODA. Natuurlijk hebben ze er in de start veel pp doorheen gejaagd, desondanks vind ik dat op dit moment enkel Perfection het verdient om de nummer 1 plek te bezetten.
Slechtste speler: RaymondSparta, Trippey Mouse en consorten, nadat hun sollicitaties allemaal werden afgewezen door Vinage, waar ze puur solliciteerde omdat ze ook wel wisten dat ze weggespeeld zouden worden, zijn ze echt zonder enige tegenstand vernederd door Perfection. Ik zou me echt kapot schamen, daar valt geen excuus voor te geven.
Meestbelovende speler voor de toekomst: Noobistiaan. Redelijk nieuwe spelers in een hoog gerankte stam. We hebben ze besloten een kans te geven in Vinage omdat ze leergierig, welwillend en redelijk zijn. Zulk soort nieuwe spelers moet je belonen en verder opleiden tot topspelers. Inmiddels twee topmentoren op het account erbij gezet. Ik verwacht dat dit account goed hun en haar mannetje gaat staan.
Beste stam: Vinage. Ik kan hier behoorlijk kort zijn. Rang 2 punten, rang 1 ODA, rang 3 ODD, het hoogste puntengemiddelde. Buiten de cijfers om, de accounts zijn allemaal goed bezet met spelers die een mooie rijke tw historie hebben. Al met al ben ik ervan overtuigd dat Vinage op het moment kwalitatief met afstand de beste stam is. Arrogant he ^^
Slechtste stam: SYN, Ik begreep dat in SYN een aantal w55 winnaars zaten. Bovendien heb ik op het forum gelezen over een aantal account uit SYN dat de spelers ''zich bewezen zouden hebben op andere werelden'', bijvoorbeeld op w55. Het niveau wat deze spelers op w59 hebben laten zien, brengt mij dan tot de conclusie dat w55 een ''low level'' wereld was, waar door een gebrek aan kwalitatief goede spelers, de mindere konden winnen. Uitzonderingen daargelaten.
Meestbelovende stam voor de toekomst: Tiktak/Suits. Beide twee underdogs in het oosten van de wereld. Deze twee stammen liggen leuk tegen elkaar aan en ik heb begrepen dat er zo nu en dan al schermutselingen zijn. Ik ben ervan overtuigd dat de stam die deze vete gaat overwinnen, een mooie plaats op het wereldtoneel gaat innemen.
Beste leider: Nog niemand, ik heb nog niks gezien van een bepaalde leider waarvan ik onder de indruk ben.
Slechtste leider: ThaJekkah, Rota loopt naar mijn mening niet. Veel gedoe met stabs eromheen. Havelte die geen consequenties gekregen heeft etc. Dit getuigt in mijn ogen echt aan een gebrek aan competentie. Een goede leider durft ook nadelige beslissingen voor zijn stam te nemen als dit moreel wenselijk is.
Favoriete leider: Mijn favoriete leider speelt niet op deze wereld: Zaletio.
Favoriete forumposter: Roald97, post altijd goed onderbouwd en verwoord de zaken helder en krachtig.
Minst favoriete forumposter: Ik vind het altijd een beetje suf om hier namen neer te zetten. Ik heb echter al een aantal keer gezien dat mensen een discussie uit de weg gaan. Of wanneer ze hem aangaan, niet hun argumenten ondersteunen met bewijzen, of een post plaatsen en vervolgens iets zeggen met de strekking:
  • ''dit is het laatste wat ik hierover zeg''
  • ''ik reageer niet meer''
  • ik maak er geen woorden meer aan vuil''
Meest overschatte stam: Chill, niks afdoende aan de kwaliteit van Chill. Ik vind Chill wel degelijk een sterke stam. Ben er echter niet van overtuigd dat dit de geduchte wereld winnende stam is. Zo vond ik bijvoorbeeld ook de recruits kingdonkeykong en niet nini erg merkwaardig, omdat de ligging simpel weg in dit stadia bagger was.
Meest onderschatte stam: Tiktak/Suits, zoals ik eerder al zei. Dit zijn twee underdogs die zich zelf nog op de kaart gaan zetten.
Mooiste profielplaatje speler: .Fearless
Mooiste profielplaatje stam: Vinage
Grootste Blunder: Zin hebben om door te edelen, waardoor je in de start besluit een rivaal overdag aan te vallen in plaats van 's ochtends om 8 uur te timen, wat resulteerde in een halve dode clear en 3 gesnipete edels :p
 
Reactiescore
1.049
Beste speler: Ik definieer beste speler als beste account, en dat is zonder twijfel Perfection voor mij. Dit account groeit echt als een malle en edelt met al het gemak door redelijke grote een aangeschreven accounts heen. Het account staat dan ook dik eerste met hun ODA. Natuurlijk hebben ze er in de start veel pp doorheen gejaagd, desondanks vind ik dat op dit moment enkel Perfection het verdient om de nummer 1 plek te bezetten.
Slechtste speler: RaymondSparta, Trippey Mouse en consorten, nadat hun sollicitaties allemaal werden afgewezen door Vinage, waar ze puur solliciteerde omdat ze ook wel wisten dat ze weggespeeld zouden worden, zijn ze echt zonder enige tegenstand vernederd door Perfection. Ik zou me echt kapot schamen, daar valt geen excuus voor te geven.
Meestbelovende speler voor de toekomst: Noobistiaan. Redelijk nieuwe spelers in een hoog gerankte stam. We hebben ze besloten een kans te geven in Vinage omdat ze leergierig, welwillend en redelijk zijn. Zulk soort nieuwe spelers moet je belonen en verder opleiden tot topspelers. Inmiddels twee topmentoren op het account erbij gezet. Ik verwacht dat dit account goed hun en haar mannetje gaat staan.
Beste stam: Vinage. Ik kan hier behoorlijk kort zijn. Rang 2 punten, rang 1 ODA, rang 3 ODD, het hoogste puntengemiddelde. Buiten de cijfers om, de accounts zijn allemaal goed bezet met spelers die een mooie rijke tw historie hebben. Al met al ben ik ervan overtuigd dat Vinage op het moment kwalitatief met afstand de beste stam is. Arrogant he ^^
Slechtste stam: SYN, Ik begreep dat in SYN een aantal w55 winnaars zaten. Bovendien heb ik op het forum gelezen over een aantal account uit SYN dat de spelers ''zich bewezen zouden hebben op andere werelden'', bijvoorbeeld op w55. Het niveau wat deze spelers op w59 hebben laten zien, brengt mij dan tot de conclusie dat w55 een ''low level'' wereld was, waar door een gebrek aan kwalitatief goede spelers, de mindere konden winnen. Uitzonderingen daargelaten.
Meestbelovende stam voor de toekomst: Tiktak/Suits. Beide twee underdogs in het oosten van de wereld. Deze twee stammen liggen leuk tegen elkaar aan en ik heb begrepen dat er zo nu en dan al schermutselingen zijn. Ik ben ervan overtuigd dat de stam die deze vete gaat overwinnen, een mooie plaats op het wereldtoneel gaat innemen.
Beste leider: Nog niemand, ik heb nog niks gezien van een bepaalde leider waarvan ik onder de indruk ben.
Slechtste leider: ThaJekkah, Rota loopt naar mijn mening niet. Veel gedoe met stabs eromheen. Havelte die geen consequenties gekregen heeft etc. Dit getuigt in mijn ogen echt aan een gebrek aan competentie. Een goede leider durft ook nadelige beslissingen voor zijn stam te nemen als dit moreel wenselijk is.
Favoriete leider: Mijn favoriete leider speelt niet op deze wereld: Zaletio.
Favoriete forumposter: Roald97, post altijd goed onderbouwd en verwoord de zaken helder en krachtig.
Minst favoriete forumposter: Ik vind het altijd een beetje suf om hier namen neer te zetten. Ik heb echter al een aantal keer gezien dat mensen een discussie uit de weg gaan. Of wanneer ze hem aangaan, niet hun argumenten ondersteunen met bewijzen, of een post plaatsen en vervolgens iets zeggen met de strekking:
  • ''dit is het laatste wat ik hierover zeg''
  • ''ik reageer niet meer''
  • ik maak er geen woorden meer aan vuil''
Meest overschatte stam: Chill, niks afdoende aan de kwaliteit van Chill. Ik vind Chill wel degelijk een sterke stam. Ben er echter niet van overtuigd dat dit de geduchte wereld winnende stam is. Zo vond ik bijvoorbeeld ook de recruits kingdonkeykong en niet nini erg merkwaardig, omdat de ligging simpel weg in dit stadia bagger was.
Meest onderschatte stam: Tiktak/Suits, zoals ik eerder al zei. Dit zijn twee underdogs die zich zelf nog op de kaart gaan zetten.
Mooiste profielplaatje speler: .Fearless
Mooiste profielplaatje stam: Vinage
Grootste Blunder: Zin hebben om door te edelen, waardoor je in de start besluit een rivaal overdag aan te vallen in plaats van 's ochtends om 8 uur te timen, wat resulteerde in een halve dode clear en 3 gesnipete edels :p
Top lijstje!
Al gaan wij als Chill. Uiteraard ons tegendeel bewijzen!!
Tjaa kwalitatief kunnen we jullie inderdad niet overtreffen, Op motivatie vechtlust en welwillendheid wel!
 
Reactiescore
476
Uiteindelijk winnen de volhouders elke wereld weer. Was vroeger overduidelijk toen de werelden 6/7 jaar duurden. Ben een tijdje weggeweest, maar gok dat de wereld tegenwoordig net iets langer duurt dan een anderhalf jaar? Dat moet vol te houden zijn. Ook voor een typische starter zoals ik haha
 
Reactiescore
1.049
Uiteindelijk winnen de volhouders elke wereld weer. Was vroeger overduidelijk toen de werelden 6/7 jaar duurden. Ben een tijdje weggeweest, maar gok dat de wereld tegenwoordig net iets langer duurt dan een anderhalf jaar? Dat moet vol te houden zijn. Ook voor een typische starter zoals ik haha
Dat denk jij :O
Maar ik zal deze week weer een mooi boekwerkje knutselen!
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Beste speler:
Ik ben er elke wereld weer van overtuigd dat de beste speler zich lang niet altijd, zelfs vaak niet in de top 5 bevind. Weinig mensen hebben ze tot nu toe kunnen bewijzen en maar één iemand aanwijzen op vroegere prestaties zou ook niet helemaal eerlijk zijn. Één van de sterkste teams is dat van De Sukke, dat van Noobstiaan vooral door Niels/Monique, verder ben ik wel gecharmeerd van Dries (Perfection), tot zover volgens mij het enige account wat offensief al wat leuke dingen heeft laten zien. Perfection was prima in staat om eigenhandig op rap tempo (geen groeischade) een stam op te rollen tweemaal zijn eigen grootte.

Slechtste speler: Vincent Valentine lijkt mij een zeer slechte speler

Meestbelovende speler voor de toekomst:
Qua stabiliteit? Last Whisper en in mindere maten Collationem en Banana soraka. Rim spelers die geen groeiachterstand zullen oplopen wegens fronten en ladingen moraalbrekers/interns zullen krijgen. Spelers die het meeste gaan laten zien de komende tijd? De Sukke, Noobstiaan, Perfection, Castiel en Driesbiljart.

Beste stam: Vinage lijkt mij kwalitatief beter dan Chill. Kwaliteit blijkt helaas niet altijd boven kwantiteit te gaan, dus ik geef Chill voorlopig evenveel kans.

Slechtste stam: SYN / Rota, stammen zonder enige vorm van inzicht. Verder denk ik dat TU ook een vrijwel kansloze weg bewandeld.

Meestbelovende stam voor de toekomst: Suits en Tiktak, ik ben erg benieuwd wat deze stammen in hun mars hebben. Ik hoor er weinig over, weet niets over hun diplomatiek noch potentie.

Favoriete leider:
Jordi, Conceived by Communism. Niet dat hij mijn leider was, we waren samen (+ Howlin) leiding. Jordi is inzichtelijk gewoon erg sterk en niet door het meest irritante tegenwerkende stamgenootje gek te krijgen. Blijft een legend voor mij, tof dat ik toendertijd vrij snel zijn leidersteam kon versterken. Howlin is ook een baasje maar deed weinig, vandaar de nominatie naar Jordi.

Favoriete forumposter:
Hm, eigenlijk niet echt iemand die er uit spat. Kan over het algemeen de reacties van TheLightfighter, Jus soli, De Sukke en co-speler Mypride waarderen. This noob is on fire en dat account van Lennart ook als ze actiever gaan posten :D

Minst favoriete forumposter:
Die mafketel die er s'nachts van droomt om ook Roald te mogen zijn.

Meest overschatte stam:
Vinage, ik denk dat de de meeste Vinage terecht de beste stam achten maar elke stam heeft zwakke punten. Als toekomstige vijanden de zwakke plekken weten in te drukken zal ook Vinage bezwijken net zoals iedere andere stam.

Meest onderschatte stam: TikTak / Suits, ''geen nieuws is goed nieuws''
 
Reactiescore
476
Volgens mij heb ik nog nooit zoveel positief in een lijstje van je gestaan roald. We maken flinke stappen sinds wereld 38 haha
 
Reactiescore
499
Lekker lijstje!
Zal me er na mijn tentamens, woensdag, ook aan eentje wagen!
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Solide teampje, veel potentie, ik kan er moeilijk omheen Rogier haha :D

Ik zie net zelfs dat wij 6 en half jaar geleden op precies dezelfde dag ons forum-account hebben aangemaakt, hoe toevallig is dat haha
 
Reactiescore
499
Haha, ik had 4 dagen moeten wachten zo te zien haha
 
Reactiescore
476
Solide teampje, veel potentie, ik kan er moeilijk omheen Rogier haha :D

Ik zie net zelfs dat wij 6 en half jaar geleden op precies dezelfde dag ons forum-account hebben aangemaakt, hoe toevallig is dat haha

Goals haha, heel toevallig idd.
Mijn eerste AF acc werd 24 aug 2010 gemaakt. Ik ontdekte AF pas na 2 jaar haha
 
Reactiescore
2.478
Dan was je er nog vroeg bij
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Dit is wel echt mijn eerste af-account maar ook in ontdekte het AF pas nadat ik had leren timen en dat heeft ook een poosje mogen duren xD
 

DeletedUser69389

Guest
Wat een prachtig lijstje weer Roald. Mijn broekje werd er wit van. Ik zal er dit weekend ook is eentje maken.
 
Reactiescore
2.478
W22 was mijn eerste wereld en rond W29 had ik een AF account, ook rond de tijd dat ik de basic-skills bezat.
 

DeletedUser69389

Guest
Beste speler: Er zijn meerdere goede teams op deze wereld, maar tot nu toe vind ik dat Perfection zich het meest heeft bewezen. Mooi om te zien hoe die is ontwikkeld ten op zichte van toen ik hem voor het laatst zag, op W19, waar ik zijn co was. Trots op hem.
Slechtste speler: Het zijn er veel, te veel. Al die pp noobs.
Meestbelovende speler voor de toekomst: Noobistiaan. Niet al te bekend team. Maar tot veel in staat.
Beste stam: Vinage. Stab stammen zijn per definitie niet goed. Dus Chill valt al af. Rest nog te weinig getoond.
Slechtste stam: Chill, want stammen die stabs toestaan zijn per definitie slecht.
Meestbelovende stam voor de toekomst:Tiktak/Suits, rustig en goed liggend. Goede statistieken bij aantal accounts.
Beste leider: Nog niet echt gezien.
Slechtste leider: Leiding Chill. Een leiding die stabs goed keurt kan ik niet serieus nemen.
Favoriete forumposter: Roald97, de enige die echt inhoudelijk post. Als enige doet die echt aan P&P.
Minst favoriete forumposter: Al die nitwit newgens die 0,0 aandacht besteden aan hun posts en commentaar hebben wanneer er aan P&P gedaan wordt, want dan ben je een hater en zielig....
Meest overschatte stam: Chill. Veel verrotte accounts. Met name de nieuwste aanwinsten en Goez. Daarnaast wordt Vinage overschat.
Meest onderschatte stam:Tiktak/Suits ben benieuwd wat zij gaan laten zien. Zij gaan een cruciale rol spelen voor deze wereld is mijn verwachting.
 
Bovenaan