Het grote farms topic

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
1.962
Nr 2: I Just Knocked You Out, 238.040 grondstoffen geplunderd tegenover 247 dorpen. Dat is gemiddeld 964 grondstoffen per aanval.

Ik wil jullie niet meteen beschuldigen van farmboosten maar hier klopt iets niet helemaalo_O
 

DeletedUser75329

Guest
Nr 2: I Just Knocked You Out, 238.040 grondstoffen geplunderd tegenover 247 dorpen. Dat is gemiddeld 964 grondstoffen per aanval.

Ik wil jullie niet meteen beschuldigen van farmboosten maar hier klopt iets niet helemaalo_O

Wellicht krijgen ze hulp. Zou een slimme aanpak zijn. Farmboosten hebben ze enkel zichzelf mee dus lijkt me sterk.
 
Reactiescore
1.962
Wellicht krijgen ze hulp. Zou een slimme aanpak zijn. Farmboosten hebben ze enkel zichzelf mee dus lijkt me sterk.

Farmboosten als in stamgenoten/vriendjes farmen bedoelde ik daarmee inderdaad. Maar ik constateer alleen dat het een hoog gemiddelde per aanval is he, was gewoon benieuwd naar reacties hierop.
 

DeletedUser78491

Guest
Hallo ik 'speel' op I just knocked you out.
Wij boosten niet, wij farmen gewoon onze stam genoten en geven dan de gs terug.

Hierdoor groeien we heel snel en kunnen we binnenkort ons eerst bbtje edelen van 50 punten

Fijne dag nog,
Ruben
 

DeletedUser78491

Guest
Ja, best een flinke uitdaging ligt er voor ons.. Zou willen dat die bb's niet groeien, hadden we een dorpje van rond de 30 punten kunnen pakken. Zou het leven van een echte pro speler toch iets makkelijker maken.
 
Reactiescore
177
Nr 2: I Just Knocked You Out, 238.040 grondstoffen geplunderd tegenover 247 dorpen. Dat is gemiddeld 964 grondstoffen per aanval.

Ik wil jullie niet meteen beschuldigen van farmboosten maar hier klopt iets niet helemaalo_O

Wij hebben serieus 0 boost gedaan check ons dorpje maar en de farm gelegenheden ernaast. trek daarna nog eens je oordeel.

MvG,

Carlo
 

DeletedUser77646

Guest
1e3cba48d02d9fcc366d12e49229e0a7.png

...
 

DeletedUser69459

Guest
Hallo ik 'speel' op I just knocked you out.
Wij boosten niet, wij farmen gewoon onze stam genoten en geven dan de gs terug.

Hierdoor groeien we heel snel en kunnen we binnenkort ons eerst bbtje edelen van 50 punten

Fijne dag nog,
Ruben

Hoe kan je snel groeien van een netto operatie? Want je farmt van je stamgenoten en geeft het daarna terug? Of bedoel je dat je het veel later teruggeeft, nadat je je gs levels omhoog hebt gedaan?

Dan is het per definitie nog steeds farmboosten.
 
Bovenaan