W59 - Expose The Stabbers

Reactiescore
1.049
DRR vroeg aan mij om hem aan te vallen omtrent mijn ligging.
Ik volg hem op (in een eerdere post uitgelegd waarom).

Achteraf zegt DRR dat hij zich distantieerde. Dus is die ineens niet meer een stabber. Maar ik was de aanvaller. Dus ik ben wel een stabber?

Analogie omdat Rens er zo van houd:

Als een meisje je op de dansvloer kust en de dag daarna heeft ze er spijt van. Is de jongen dan een verkrachter?
Hoho DRR was geen stamleiding toch? heeft dus ook orders gekregen, verder zat het meisje op gelijke hoogte dus is de analogie anders:
Meisje wordt nadrukkelijk gevraagd te kussen door een neef (Zelfde alliantie) Die weer nadrukkelijk werd gevraagd door zn pa om het te doen.
Wie is dan de eind verantwoordelijke en wie is het meest schuldig?
 
Reactiescore
831
Ik zeg al hele dag dat DDR in mijn optiek een stab was?

Ja en dat is je faal. Dat is de faal van Chill. Jullie waren heel hard tegen Rota. Zochten mensen op om Rota uit te schakelen. Omdat jullie tegen stabbers waren.

Paar weken later rekruteren jullie zelf stabbers. En dan ineens is het ok omdat 'Ze distantieerde zich van de stab''Wij wisten niet van de 2de stab'.

Wat een bullshit.
 
Reactiescore
831
Hoho DRR was geen stamleiding toch? heeft dus ook orders gekregen, verder zat het meisje op gelijke hoogte dus is de analogie anders:
Meisje wordt nadrukkelijk gevraagd te kussen door een neef (Zelfde alliantie) Die weer nadrukkelijk werd gevraagd door zn pa om het te doen.
Wie is dan de eind verantwoordelijke en wie is het meest schuldig?

Weinig mensen wisten van deze actie, omdat het topsecret moest blijven. DRR was dus wel degelijk de verantwoordelijke hiervoor, samen met PIG leider. Dus je analogie kan je ook weer weggooien.

Denk je ook echt dat we zo dom zijn om iemand een order te geven iemand anders orders te geven?? Misschien werkt het wel zo bij jullie :D
 
Reactiescore
1.049
Ja en dat is je faal. Dat is de faal van Chill. Jullie waren heel hard tegen Rota. Zochten mensen op om Rota uit te schakelen. Omdat jullie tegen stabbers waren.

Paar weken later rekruteren jullie zelf stabbers. En dan ineens is het ok omdat 'Ze distantieerde zich van de stab''Wij wisten niet van de 2de stab'.

Wat een bullshit.
Gvd ben je nou echt zo dom??
- We zijn stabbers als we nu hem laten stikken omdat we hem zelf hebben gerecruit
1. Als hij daarvoor een stab begaat tikken we hem op de vingers en nemen we hier de veranwoordelijkheid WEL om te zeggend at het waarschijnlijk een stab was
2. Er zit een verschil tussen onwetend iemand rekruteren die een stab begaat en hem op de vingers tikken of een stabber in huis hebben hem te beschermen wat ook nog eens vanuit een 3de kamp werd ingefluisterd
 
Reactiescore
1.049
Weinig mensen wisten van deze actie, omdat het topsecret moest blijven. DRR was dus wel degelijk de verantwoordelijke hiervoor, samen met PIG leider. Dus je analogie kan je ook weer weggooien.

Denk je ook echt dat we zo dom zijn om iemand een order te geven iemand anders orders te geven?? Misschien werkt het wel zo bij jullie :D
Nee blijkbaar bij jullie gezien een stamleiding overal van weet. Dan kan het nie zo zijn dat DDR dit zonder orders doet, of het was zo een stal dat alles mocht en kon. Gast de hele stab is gebaseerd op miscommunicatie vanuit de leiding richting spelers onder ander YouKiller, als jullie duidelijk hem hadden verteld dat er een BG was was die hele zaak er niet geweest dus die BG niet, blijkt maar weer wat voor leiding het is
 
Reactiescore
1.049
Met zijn allen tegen rens, roep je vrienden eens @thelightfighter
Is niet nodig tegen 99% loze beschuldigingen :D
Hypocriet as fuck once again.

Bij Rota hebben ze net hetzelfde gedaan bij Havelte. Maar dat was niet genoeg. Jullie zouden en moesten een vergoeding krijgen.
Gast jij bent echt te dom voor dit leven,
Ieder normaal denkend mens ziet in dat deze situatie's totaal niet gelijk zijn. Waarom reageer ik nog haha
Het feit s dat jij je stab wilt goed praten door uit de stam te gaan en de schuld op DDR te bashen en ik hoop en verwacht dat DDR wel zijn eigen verantwoordelijkheid neemt. Het feit dat jullie t niet eens voor elkaar opnemen zegt al wat
 
Reactiescore
1.019
Met zijn allen? hahahaha, ik ben letterlijk de enigste Rota member die hier op reageert... Daarbovenop heb ik me al gedistantieerd van hun en ben ik zelf geen member meer.
ik kom alleen even mn broertje helpen, dat moeten oudere broers soms eens doen toch? :oops:
 
Reactiescore
831
Je snapt het nogsteeds niet he. Als DRR er opkomt dan komt chill er ook op. Zelfde procedure als bij Rota.

Want om eerlijk te zijn. Niemand gelooft in die bullshit dat dit een andere situatie is.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.049
Je snapt het nogsteeds niet he. Als DDR er opkomt dan komt chill er ook op. Zelfde procedure als bij Rota.

Want om eerlijk te zijn. Niemand gelooft in die bullshit dat dit een andere situatie is.
Jawel ieder normaal denkend mens nog 1x de opsomming:
- Stabber zat bij Rota in de stam en stam wist ervan!!
- Rota kwam met een compromis maar werd later ingefluisterd dat niet te doen
- Rota kwam uit voor de stabber om geen sancties te geven
- Chill wist dus niet van de stabber. Klein verschilletje en al meerdere malen onze denkwijze uitgelegd
- Chill geeft aan dat hij zeker op de vingers is getikt, En hij zal dus ook op de stablist komen

Grootste verschillen zijn dat wij het niet goedkeuren, niet wisten, niks aan konden doen. Bij Rota was dit allemaal wel het geval.
Als er een stab vanuit Chill komt richting iemand buiten Chill mag hij er uiteraard op. Maar hoe hebben wij iemand egstabt :D
 
Reactiescore
1.049
Lees nog een pagina 11, Rota staat er niet op omdat ze een stabber hebben goedgekeurd. We staan erop voor vies spel. In mijn bewijs staat dat jullie leider er ook wel wat van kan :)
Ja vies spel staat toch gelijk aan goedkeuren en accepteren?? Is vgm vies spel....
En wat heeft onze leider met de stab van DDR te maken die hij voor de join niet eens wist :D
 
Reactiescore
831
Jij bent echt compleet niet mee. En mij maar dom noemen...

Vies spel = Vies spel.

Kijk naar mijn bewijs. Jullie leider dwingt beginnende spelers om voor hun aan te vallen of te moraalbreken. Ook dwingt hij anderen tot stabben.
 
Bovenaan