Clustercontest

Doe je mee?

  • Ja, leuk idee!

    Stemmen: 15 55,6%
  • Nee, te veel werk / geen tijd

    Stemmen: 4 14,8%
  • Nee, de prijzen spreken mij niet aan

    Stemmen: 2 7,4%
  • Ik speel niet op deze wereld

    Stemmen: 6 22,2%

  • Totaal aantal stemmers
    27
Reactiescore
2.478
qg7z1b70bxzz.png

Hallo spammers,

Hierbij presenteer ik met trots de Clustercontest van wereld 58! Wie heeft het meest functionele en best gelegen cluster of presenteer zijn cluster het beste? Wie mag zichzelf na deze contest uitroepen tot de eigenaar van de beste cluster van héél 58? We zullen het in de komende weken gaan zien! In tegenstelling tot andere clustercontesten die ik georganiseerd heb nemen we de originaliteit niet mee in de eindscore, aangezien dit voor veel mensen een afknapper was. Wel zal deze keer de originaliteitsprijs leuker en beter zijn dan in het verleden.

De voorwaarde voor deelname

Voor een succesvolle deelname dien je een kaartje te maken waarop jouw cluster goed zichtbaar is. Dit kaartje moet aan enkele eisen voldoen;

- Het moet gemaakt worden via deze site(klik)
- Op het kaartje moet je eigen cluster (in het geel), de cluster van je eigen stam (in het blauw) en je (directe) vijandelijke stam (in het rood) weergeven. Het markeren van andere spelers/stammen is toegestaan, maar niet verplicht!
- Je dient het 'inzoom niveau' op 200% te zetten en daarbij moet je ervoor zorgen dat je eigen cluster in zijn geheel zichtbaar is.
- Je dient de optie 'Alleen gemarkeerde' aan te vinken en de daarbij horende achtergrondkleur op zwart te houden.
- Je accountnaam dient vermeld te staan in je inzending.
- Het is toegestaan om een tekening/figuur van je cluster te maken, mits er ook een niet bewerkte afbeelding in de inzending staat.​

Wanneer je dit kaartje gemaakt hebt, kan die in dit topic gepost te worden. Het is altijd leuk om hierbij een toelichting te geven bij je cluster (waar je je cluster op vindt lijken, of je tevreden bent over je cluster, enzovoort...), maar dit is niet verplicht. Al wordt originaliteit wel wel beloond, met een (aparte) originaliteitsprijs!

De Prijzen

- 1e prijs: IG-item + 200 premium punten
- 2e prijs: IG-item + 100 premium punten
- 3e prijs: IG-item + 50 premium punten

- Originaliteitsprijs: 150 premium punten

IG-items

Dit is een nieuw concept. We stellen 5 kleine IG-items beschikbaar. De nummer één tot en met drie mogen er één item uitkiezen. De nummer 1 heeft de eerste keus. Elk item kan maar 1x verkozen worden. De 5 items waaruit te kiezen valt zijn:
- Een grondstofpakket van 5%
- Een bijlboost van 5% voor 48 uur (brons)
- Een zwaardboost van 5% voor 48 uur (brons)
- Een buitboost van 5% voor 48 uur(brons)
- Een recruitboost van 5% voor 12 uur (brons)
De Jury

De jury zal bestaan uit circa 5 spelers, die niet actief zijn op deze wereld. Lees je dit nu toevallig en speel je niet op deze wereld, maar vind je het wel leuk om iets bij te dragen aan deze contest? Stuur dan even een PM naar mij (The Minion). De jury krijgt van mij het bestand in de bijlage opgestuurd om deze in te kunnen vullen.

De inhoud van dit bestand geeft tevens de beoordeling critica weer van deze contest.

Jurylid 1: @The Minion
Jurylid 2: @Clickb*it
Jurylid 3: @Leaving Behind
Jurylid 4: @famdecibel
Jurylid 5:
u126ktvz.png

Sponsoring

Vind je dit een leuk initiatief en wil je graag ook jouw steentje bijdragen? Dan kun je dit doen in de vorm van een donatie! Je kunt een zelfgekozen aantal premium punten overmaken naar het account The Minion (mijn account, waarmee ik uiteindelijk de prijzen uit zal reiken) en dan zal ik daarmee de prijzen verhogen.

Ik hoop dat er genoeg donaties gedaan komen, zodat de prijzenpot verhoogd en misschien zelfs uitgebreid kan worden.

Huidige sponsoren:

The Minion: 500 premium punten

Bedankt voor de bijdrages!

Tot Slot

Ik hoop dat er voldoende animo voor deze contest is. Niet iedereen leest dit topic en ik zou jullie daarom ook willen verzoeken om jullie stamgenoten in te lichten over deze wedstrijd. Een deze dagen komt er ook een IGM die we rondsturen. Op deze manier komen er meer deelnemers. Inspiratie voor wat origineels kan in dit topic(klik) topic opgedaan worden.


Uiterlijke Inzendingsdatum: Zondag 4 februari 23:59 (10 dagen van nu)
Uitslagen volgen daarna zo spoedig mogelijk.​

Alvast bedankt voor jullie deelname en succes met het winnen van deze wedstrijd!
 

Bijlagen

  • Beoordeling.PNG
    Beoordeling.PNG
    47,8 KB · Weergaven: 7
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.478
Gereserveerd: deelnemerslijst










 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.478
ha8g0rlzewva.png

De uitslag:

Het is zover de uitslag van de clustercontest is bekend. De jury is tot een besluit gekomen. De uitslag(Excel-bestand) is terug te vinden in de bijlage. De jury heeft besloten om op voorhand geen onderbouwing voor hun gegeven cijfers te geven. Dit kan echter wel worden opgevraagd in dit topic.

De volgende deelnemers hebben prijzen gewonnen:

- 1e prijs: TheFarmersLife (IG-item naar 'keus' + 200 premium punten!)
- 2e prijs: the lord of the toilet (IG-item naar 'keus' + 100 premium punten!)
- 3e prijs: .Speelwell (IG-item naar 'keus' + 50 premium punten!)

- Originaliteitsprijs: Botavium (150 premium punten!)

Ik wil de jury hartelijk bedanken voor hun bijdragen aan deze contest.

Een huishoudelijke mededeling voor de winnaars: Als jullie je IG-item willen claimen wil ik het item naar keus graag ontvangen per PM. Uiteraard mag er enkel gekozen worden tussen de items die aangeboden werden(zie openingspost).
De nummer 1 heeft de eerste keus en hoeft hierom maar 1 item door te geven die hij wilt ontvangen. Van de nummer 2 verwacht ik 2 items en van de nummer 3, 3 items. Als ik jullie was zou ik dit op chronologische volgorde sturen(welke je het liefst wilt).


uhkb29.png

Dit topic zal voor ongeveer een week openblijven, om relateerde zaken te bespreken. Ik wil de winnaars feliciteren en hoop dat W58 nog lang een leuke en boeiende wereld zal blijven! De prijzen zullen zo spoedig mogelijk worden uitgereikt.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
306
Heb hem maar even naar 400% gedaan, 200% is in mijn ogen nogal overdreven. Vroeger toen de werelden groter waren was dit wel gepast maar nu ze zo klein zijn heeft het cluster geen invloed op de speler die letterlijk aan de andere kant van de wereld ligt, die te kunnen zien lijkt me dus ook een béétje overbodig.

Account: .Conor Mcgregor

Verdere toelichting is in mijn ogen niet nodig, tevreden zijn wij er wel mee, valt vrij weinig op of aan te merken.
Lekker compact, iets wat me ook wel eens een keer leuk leek en zeker met de stuurtijden is dat voordelig.
In mijn ogen heeft het edelen van SGC destijds ons cluster ( kijkende naar de aansluiting met Darky / Wieboys / Negative ) een stuk sterker gemaakt en ben erg blij dat het voorspoedig verliep.


5c7b46b3d5f17b0cdd68c0cb3b14ce8f.png


Verder wil ik je bedanken, eindelijk eens iets leuks vergeleken met al die haat van tegenwoordig.

P.S. ga er niet vanuit dat we gaan winnen, zijn in mijn ogen mooiere clusters maar kunt er niet altijd invloed op uitoefenen :p
Stab van magni destijds heeft ons geforceerd om daar edels aan te besteden, iets wat we niet alleen niet verwacht hadden maar vooral ook iets waar onze voorkeur niet bij lag.

Mvg,
-D
 
Reactiescore
222
Account: Tragedy under Grace
Ik heb er nog een extra kleur bij, gezien dat een speler aan het front is die niet bij novus zit & het hierom veel duidelijker uitstraalt.
Verder wel zeer tevreden over het cluster, lekker opgeruimd en veel safe gebied.
b942eb9db7cb91ebef019cba26b75963.png
 
Reactiescore
214
Account: the lord of the toilet
lichtblauw zijn moraalbrekers. Al bij al decent front/safe verhouding en nog een mooie uitdaging in de rim met Pieces

nl58
 

DeletedUser74825

Guest
@.Conor Mcgregor wat is dat paars naast je ? een BG stam?

Tellen MB's/DU's ook mee? Zoja, welk kleurtje? (Zodat het overzichtelijk is voor iedereen wat, dan weet je direct wat, wat is).
 

DeletedUser76938

Guest
Normandy Overview.png

Dit is momenteel de status van de Normandy community.
- Geel: Botavium (ik)
- Groen: Broederstammen
- Blauw: De hoofdstam (de mijne)
- Lichtblauw: Bondgenoot Ombra
- Rood: Vijandige stam: Novus

Momenteel zijn er 7 stammen totaal in de Normandy community:

In het oosten:
- NMDE (Normandy-East)
- TNS (The Normandy Squad)

In het zuiden:
- NMDS (Normandy-South)
- NMDHQ (Normandy-HQ) toelichting: De hoofdstam zit deels in het zuiden en deels in het midden en er tussen in.

In het midden:
- NMDM (Normandy-Mid)
- NMDHQ (Normandy-HQ) toelichting: De hoofdstam zit deels in het zuiden en deels in het midden en er tussen in.

In het westen:
- NMDW (Normandy-West)
- NMDW2 (Normandy-West2)

Dit is de huidige status van heel onze community.
 

DeletedUser74825

Guest
@Botavium het klinkt zo professioneel community in game, beetje TE, die overtuiging, die wilskracht, het lijkt precies op een.. euh hoe zeg je dat .. eum SEKTE!
 

DeletedUser78894

Guest
Bekijk bijlage 12258

Dit is momenteel de status van de Normandy community.
- Geel: Botavium (ik)
- Groen: Broederstammen
- Blauw: De hoofdstam (de mijne)
- Lichtblauw: Bondgenoot Ombra
- Rood: Vijandige stam: Novus

Momenteel zijn er 7 stammen totaal in de Normandy community:

In het oosten:
- NMDE (Normandy-East)
- TNS (The Normandy Squad)

In het zuiden:
- NMDS (Normandy-South)
- NMDHQ (Normandy-HQ) toelichting: De hoofdstam zit deels in het zuiden en deels in het midden en er tussen in.

In het midden:
- NMDM (Normandy-Mid)
- NMDHQ (Normandy-HQ) toelichting: De hoofdstam zit deels in het zuiden en deels in het midden en er tussen in.

In het westen:
- NMDW (Normandy-West)
- NMDW2 (Normandy-West2)

Dit is de huidige status van heel onze community.

Wacht, ben jij niet die held die een (overduidelijk niet massa) stam had met grip op de wereld?
 

DeletedUser76938

Guest
We hebben grip op overleven in de RIM momenteel. Niet van de kaart geveegd worden door Novus is vrij lastig, dan heb je nog andere grote stammen.
 
Reactiescore
2.478
Dan weet ik al wie gaat winnen Daaf.
 
Bovenaan