Stel jezelf voor!

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
461
Naja elke avond is gepast om dronken te worden afhankelijk van de situatie toch? Als het maar niet smorgen's is dat is pas erg, tenzij je natuurlijk de nacht hebt doorgedaan :p
 

DeletedUser79165

Guest
Morguuh Ik ben Ruben aan mijn ervaringen moet ik nog werken, kun je ook wel zien aan de punten (op dit moment 763punten vergeleken met de top barre weinig :(... ookal ben ik paar dagen later gestart als nog. Na een leuke start in W58 wat later goed in de pan is gehakt begin ik in W60 ook maar :p
 
Reactiescore
1.367
Ik ben een beest, maar dat wist iedereen al. Op W60 ga ik geen prooien vangen maar premium.
Zo kan ik op W61 veel gemakkelijker neuzen naar prooien en gemakkelijker een gooi werpen naar de top!

mijn doel: 10k pp farmen

10k pp is leuk voor rim start, met 50k kom je net iets verder :eek:

Tip, ga dus voor 500k
 

DeletedUser79167

Guest
Goedenavond,

Mijn naam is Quinten, vandaar Kwint, want dat lijkt er wel een beetje op. Ik ben een absolute leek wat betreft dit spel en wereld 60 zal dan ook een soort van probeersel zijn om te kijken of de game me wat bevalt. Het idee om hier een account aan te maken is afkomstig van mijn broertje, die het al een tijdlang speelt. Daarnaast heb ik Tinder uitgespeeld en zijn er geen nieuwe profielen beschikbaar in mijn omgeving, waardoor ik plots ontzettend veel vrije tijd heb. Ik woon in het immer mooie en nuchtere Friesland, dit zou ook iets met eerdergenoemde te maken kunnen hebben.. Momenteel 1e jaars bedrijfskunde student aan de Rijksuniversiteit van Groningen.
Nu komen er een aantal ontzettend originele hobby's die mijn leven in het kort beschrijven, bestaande uit hardlopen, doneren aan de fitnessclub, Netflix en vooral veel zuipen. Er zijn twee grote liefdes in mijn leven, komkommer en een broodje gehaktbal. Nummer drie is dus het hoogst haalbare voor jullie x.

Afijn, op dit moment ben ik dus bezig om de basis van Tribalwars een beetje te leren, volgens mij gaat dat al best redelijk, maar tips sla ik zeker niet af. Hopelijk kan ik de fora gebruiken om nog wat meer bij te leren en vooral mijn vrije tijd aan te spenderen. Wat betreft verwachtingen, ondanks dat dit mijn eerste wereld zal worden ben ik wel van plan om hier serieus wat tijd aan te besteden om er het beste van te maken en dan zullen we zien waar het schip strandt.

Mochten er nog vragen zijn, dan mag je die stellen, kijk ik dan even of ik erop reageer, hihi.
 
Reactiescore
1.019
Hoi, wie is je broer? Misschien kennen we hem wel :)
Als je tips nodig hebt, of vragen, kan je me altijd aanspreken op skype ofzo. (Als je dit wilt)
 

DeletedUser79167

Guest
Hoi, wie is je broer? Misschien kennen we hem wel :)
Als je tips nodig hebt, of vragen, kan je me altijd aanspreken op skype ofzo. (Als je dit wilt)

Haha, nee hij is niet actief op het forum. Hij speelt het spel een beetje op zijn eigen niveau, een lang en ingewikkeld verhaal, maar hij heeft de grootste lol ermee.

Ik zal morgen even kijken naar Skype, zag ook al een post over een groep. Thanks alvast :)
 
Bovenaan