Filmtopic

DeletedUser73016

Guest
Castaway on the Moon is zeker een aanrader als je hem nog niet hebt gezien (beetje genre American Beauty / Amelie). Misschien wel de beste film die ik dit jaar al heb gezien, gevolgd door In Bruges, de Star Wars OT, Shaun of the Dead en 12 Years a Slave.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Castaway on the Moon is zeker een aanrader als je hem nog niet hebt gezien (beetje genre American Beauty / Amelie). Misschien wel de beste film die ik dit jaar al heb gezien, gevolgd door In Bruges, de Star Wars OT, Shaun of the Dead en 12 Years a Slave.

Jezus wat kijk jij veel films
 

DeletedUser73016

Guest
Ik ook niet, heb er 22 ofzo al gezien dit jaar. Ik probeer ongeveer 1 film per dag te zien.
 

DeletedUser40402

Guest
e65.gif
 

DeletedUser73016

Guest
1 filmpje per dag valt toch mee. Is 2 uur per dag (in de avond?).

Ik zie dat er mensen zijn die 100 films op een maand kijken. (maar meestal wel icm een filmfestival) op whatiwatch. Die kijken meer dan drie keer zoveel films als ik doe. En ik kijk in de wintermaanden ook meer naar film, omdat de zomermaanden zich daar niet echt toe lenen, en ik graag wel heb dat het donker is buiten als ik naar een film kijk.

Ik ook te weinig naar tv-series, dus misschien moet ik ook meer naar series beginnen kijken, maar dat komt er niet echt van. Vroeger keek ik ook meer naar TV, maar nu doe ik dat ook zelden nog maar. Het enige dat ik wellicht ga kijken, is naar De Mol, en soms pak ik wel wat tv-series of films op.
 

Deleted User - 487871837

Guest
1 filmpje per dag valt toch mee. Is 2 uur per dag (in de avond?).

Ik zie dat er mensen zijn die 100 films op een maand kijken. (maar meestal wel icm een filmfestival) op whatiwatch. Die kijken meer dan drie keer zoveel films als ik doe. En ik kijk in de wintermaanden ook meer naar film, omdat de zomermaanden zich daar niet echt toe lenen, en ik graag wel heb dat het donker is buiten als ik naar een film kijk.

Ik ook te weinig naar tv-series, dus misschien moet ik ook meer naar series beginnen kijken, maar dat komt er niet echt van. Vroeger keek ik ook meer naar TV, maar nu doe ik dat ook zelden nog maar. Het enige dat ik wellicht ga kijken, is naar De Mol, en soms pak ik wel wat tv-series of films op.

Ik zou vooral niet weten waar ik naar zou moeten kijken als ik heel eerlijk ben.
 

DeletedUser61134

Guest
Ik keek vroeger wel series enzo, maar dan moet je w88 op seizoen en kijk ik t nooit weer.
Films zijn er maar weinig die mijn interesse trekken.

Wel recent IT gekeken.
 
Reactiescore
1.699
Dit dus. Als ik elke dag een film zou moeten kijken dan zou ik denk ik niet genoeg goede kunnen vinden om dit te blijven volhouden. Op netflix ben ik vaak al redelijk lang aan het zoeken tot ik iets vind wat de moeite waard is.

Hier heb ik ook last van.
 

DeletedUser78769

Guest
Als je een beetje wat films kijk heb je aan Netflix ook lamg niet genoeg hoor XD

Ik kijk Netflix in principe alleen als ik ook 'chill' (fiiiiks), en dat is niet al te vaak, maar zelfs nu geraak ik al redelijk snel door alle films heen die er op staan.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ik kijk dus nooit films en als ik wel films wil kijken gebruik ik netflix maar dan zoeken me vriendin en ik ons de tering en besluiten dan maar weer om comedy central op te zetten.

Iemand dus netflix film tips?
 

DeletedUser7072

Guest
Kijk gewoon een of andere natuurdocumentaire ofzo als je niet weet wat te kijken. Dan gewoon ontspannen kijken naar wat die dieren allemaal uitspoken. Is meestal wel leuk.
 

DeletedUser78769

Guest
Frozen planet. Planet earth. Africa etc. Zeer mooie natuurdocus. Als je dit kijkt ga je dierenrijk waarderen en de mens haten
Agreed. Zeker als je ook wat meekrijgt in die docs wat er allemaal veranderd. Als je het optelt en zo ziet soms is het echt te veel. Nogal zonde...

Ik kijk dus nooit films en als ik wel films wil kijken gebruik ik netflix maar dan zoeken me vriendin en ik ons de tering en besluiten dan maar weer om comedy central op te zetten.

Iemand dus netflix film tips?
Dit is onze struggle dus ook altijd XD

'Zullen we deze doen?'
'Al gezien.... :s'
'Deze dan?'
'Ook al :(, maar die lijkt me wel leuk :D'
'Die heb ík al gezien hihi'
x300

En alle films die je beide al gezien hebt neem je dan al niet meer mee XD
 

DeletedUser40402

Guest
Voor de geinteresseerden, Thor Ragnarok is nu ook beschikbaar in HD versie. Ik kan hem toch streamen via Kodi in HD dus ergens downloaden in HD zal ook wel lukken.
 
Bovenaan