Forum Moderatie W60

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deleted User - 487871837

Guest
Hey allen :D

Deze wereld moeten jullie het met mij als forummod doen :D Voor de mensen die me nog niet kennen; ik ben Duncan, 19 jaar uit Rotterdam. At the moment studeer ik Liberal Arts and Sciences aan de University College Roosevelt, in Middelburg en begin ik eind deze maand aan m’n tweede semester.

In m’n vrije tijd, waar ik enorm veel van heb, spam ik de boel hier onder en doe ik zo af en toe wat games. Ik speel heel soms CoD, als m’n internet zin heeft, en verder doe ik Hearthstone en ben ik aan de nieuwe Assassins Creed begonnen deze week.

Wat TW betreft ben ik geen ster, na W51 (Auf der Jagd) heb ik eigenlijk niet veel meer gespeeld en ben ik vooral blijven plakken vanwege de leuke mensen.

Qua modden zul je van mij niet heel veel last hebben; mits de boel niet uit de hand loopt. Ik hoop dan ook dat ik eigenlijk niet vaak hoef in te grijpen.

Tot slot kun je me altijd PM’en voor een praatje over wat dan ook; muziek, games, hobby’s,whatever you want. Ik sta altijd open voor een gesprek ;)
 
Reactiescore
2.478
Succes Duncan met je eerste wereld.

Pest hem niet meteen weg he!
 

Deleted User - 487871837

Guest
Hey allen :D

Deze wereld moeten jullie het met mij als forummod doen :D Voor de mensen die me nog niet kennen; ik ben Duncan, 19 jaar uit Rotterdam. At the moment studeer ik Liberal Arts and Sciences aan de University College Roosevelt, in Middelburg en begin ik eind deze maand aan m’n tweede semester.

In m’n vrije tijd, waar ik enorm veel van heb, spam ik de boel hier onder en doe ik zo af en toe wat games. Ik speel heel soms CoD, als m’n internet zin heeft, en verder doe ik Hearthstone en ben ik aan de nieuwe Assassins Creed begonnen deze week.

Wat TW betreft ben ik geen ster, na W51 (Auf der Jagd) heb ik eigenlijk niet veel meer gespeeld en ben ik vooral blijven plakken vanwege de leuke mensen.

Qua modden zul je van mij niet heel veel last hebben; mits de boel niet uit de hand loopt. Ik hoop dan ook dat ik eigenlijk niet vaak hoef in te grijpen.

Tot slot kun je me altijd PM’en voor een praatje over wat dan ook; muziek, games, hobby’s,whatever you want. Ik sta altijd open voor een gesprek ;)

Wil hier nog een ding aan toevoegen:

Mocht je een idee hebben voor een contest of een discussietopic; stuur me dan vooral een PM, of open zelf een topic, en dan kijk ik wat er geregeld kan worden.

Laten we er met z’n allen een bruisend forum van maken :)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Zoals jullie misschien al gezien hebben, wil ik met dit topic (clicky!) iets uitproberen; namelijk discussies over bepaalde onderwerpen starten.

Ik wil in de aankomende weken vaker dit soort topics openen, in de hoop de discussie en het af hier levend te houden, zeker omdat er op dit moment over spelers/stammen nog niet enorm veel te bespreken valt.

Alle topics met [Discussie] ervoor zullen dus zulke discussietopics worden, en daar zal ook iets strenger gemodereerd worden.

Mocht iemand zelf een idee hebben voor een onderwerp oid, stuur me vooral een PM of open je eigen topic! :)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Het is me opgevallen dat dubbelposts (soms tripleposts) de laatste tijd nogal vaak gebeuren.

Om topics een beetje overzichtelijk te houden zijn dubbelposts niet gewenst, dus zal ik ze ook altijd samenvoegen. Hou daar zelf ook rekening mee aub ;)

Voor een keertje dubbelposten krijg je niet meteen een ban, mocht het eens gebeuren dan is het niet erg, maar ik wil iedereen er even op attent maken en ook laten weten dat consistent dubbelposten uiteindelijk wel consequenties heeft.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Hi af-gangers,

Ik merk dat er de laatste tijd wat vaker grof gepost wordt tegen/over mensen, en ik begin het een beetje zat te worden.

Behandel elkaar gewoon netjes en met respect en hou de beledigingen van het forum. Ik ga vanaf nu ook strenger beledigingen aanpakken, want ze horen hier niet thuis.

Een grapje kan, maak je daar geen zorgen om, en ik zal ook geen dictator worden die iedere overtreding bestraft met een ban, maar ik ga er wel meer op letten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan