W55 - Een reis door de tijd.

DeletedUser77130

Guest
1



Geachte lezer van het algemeen forum,


Wereld 55 is definitief gewonnen door Edelparade. Ik wil hierbij de CoMa, mijn medespelers en stamgenoten in diverse stammen een groot compliment geven voor de ijzersterke oorlogvoering ingame en outgame. In deze blog krijgt u een kijkje in de handel en wandel van W55 inclusief diplomatieke drukmiddelen die zijn toegepast gedurende de periode.


ASS


In den beginne bestonden Edelparade, Dust Raiders, AMB, [E3B] en ASS. In ASS merkten Youri en ik (Leo) dat de manier van leidinggeven niet aansloot bij de groep speler die we vanuit W45 hadden opgebouwd, aangestuurd en hebben leren kennen. Ieder individu heeft zijn eigen gebruiksaanwijzing en maatwerk, activiteit en sociaal stimulerend gedrag met opbouwende kritiek ontbrak te veel. Youri en ik hadden besloten na de oprichtersrollen op W45 en W50 te hebben vertolkt met de rem er op leiding te geven en de leiding te laten doen door Krondor28/Dave zodat die kon excelleren nadat W47 in een scenario uitmonde waaruit Dave revanche zocht. Dat lukte niet. Om Dave te beschermen hebben we hem toen teruggefloten en gezorgd dat ASS en tussenstam zou worden voor de stam ‘Pos’. Dit ging niet van harte en legde veel druk op de stam en stamsfeer. Dave verliet W55, kreeg nog de tijd pp te farmen en we hebben hem op vriendelijke wijze bedankt toch een poging te hebben gemaakt om er wat van te maken.



Update stamzaken,


Er is het een en ander gebeurt in de stam, alles valt terug te lezen op het forum. Hierin hebben Leo en Youri actie ondernomen om als stam verder te gaan. Helaas heeft dit wel zijn gevolgen.


- Na overleg van beide kanten tussen Krondor28 en ons is er besloten dat Krondor28 niet verder gaat in zijn huidige staat. Het account zal intern worden voor Ganja.


- Dave stopt met spelen nadat hij is geinternd.


- Leo en Youri gaan verder als leiding.


- We slaan een nieuwe koers in er komen nog veranderingen aan.


- Nieuwe cultuur: Iedere speler op één lijn zodat het gevoel actief gecreëerd word dat spelers er toe doen.


- Edellijnen: Gaan we richtingen voor introduceren die van toepassing zijn op de nieuwe groep (kaf van koren);


- Spelers die nu accounts alleen draaien laten onderzoeken hoe we meer uit onze accounts kunnen halen. (Fusie/Shadow growing of overplaatsing van accounts e.d. per speler onderzoeken en matchen)



Met vriendelijke groet,


Y en L


We gingen dat weekend in gesprek met Pos om een nieuwe stam, met actieve spelers en goede moed te kunnen doorspelen. Hieronder kunt u lezen wat er plusminus overeengekomen werd:


2



Beste stamgenoten, vrienden, TW-liefhebbers, [ally]ASS[/ally]-members,



Wat een weekend hebben we achter de rug. Tijd om de messen te slijpen en de boel op de rails te krijgen. Hieronder een voorstel hoe de boel op de rails zou kunnen komen.



Hoe nu verder:



Vanwege de laatste ontwikkelingen betreft het Krondor28 acc zullen wij als leiding en team moeten anticiperen op het vervolg.



Wat is een optie;


- Ik heb wat overleg gehad met de stamleiding van Pos. Dit was vorige week voor het eerst. We zien elkaar liggen en we weten van elkaar waar toe wij in staat zijn. It takes one to know one. Wij zijn in ons continent degene die zullen gaan heersen en dit kan op 2 manieren. 1 We gaan samenwerken in welke vorm dan ook. 2. We gaan elkaar afmaken en vertragen zo beide onze groei en kansen voor de toekomst.



Een aantal leden van zowel ASS als Pos. Kennen elkaar van voorgaande werelden, hieruit is een positieve ontwikkeling ontstaan. Na elkaar gesproken te hebben zijn wij op het idee gekomen om samen te werken. In eerste instantie wilden beide partijen een aantal recruits van de andere stam hebben. Dit is niet mogelijk, we zijn allebei een pre maden met spelers die elkaar dus al een tijdje kennen. Hierin liep het gesprek dood, na de ontwikkelingen rondom Krondor bieden er zich nu nieuwe kansen aan.



Pos. Is bereid om onze top 6 leden aan te nemen. Vise versa zou lastiger gaan omdat wij niet 17 leden gaan aannemen.


Wat zijn de voordelen:


- Wij domineren in 1 klap heel ons continent.


- De concurrentie gaat het moeilijk krijgen gezien onze samenwerking.


- Wij hebben steun van de andere leden en vise versa.


- Het is een stam met goede spelers, het zelfde als bij ons.


- Visie van beide stammen is gelijkwaardig.


- Een goede kans voor ons om door te groeien en richting Mid game te gaan.


- De stam eindbazen begint een aardig cluster te ontwikkelen, dit willen wij de kop indrukken.


Wat zijn de nadelen:


- Minder grote edelruimte, dit moet nog wel worden besproken en uitgewerkt.


- Relatief veel leden in verhouding van wat we nu hebben.



Waarom vind ik het persoonlijk een goed idee: Gezien de stammenclusters van ons beide is dit een goede optie om te overwegen. Wij groeien als stamcluster dicht en gaan richting de core/zuiden/noorden.


Het zijn spelers die zichzelf bewezen hebben op andere werelden, dus we gaan niet met een bende noobs aan de haal.


Iedereen heeft een onderkomen en dit vind ik persoonlijk een van de belangrijkste zaken. We worden met open armen ontvangen. Doordat Krondor een intern wordt verliezen wij een aantal dagen met edelen. Marco/Sharon en Youri zullen 5 dagen moeten wachten met inloggen op de overeengekomen nieuwe accounts. Het idee was dat Krondor28 deze week 2 directe concurrenten zou weg edelen. Dit gaat niet meer gebeuren en hierdoor resulteert het in een pure achterstand qua stam dominantie.


Zonder Krondor28 zijn wij nu een stap achteruit gegaan en tel daar bij op dat de directe vijand (eindbazen) deze week allemaal zullen gaan edelen. [player]TheHappyGanjaMan[/player] was oorspronkelijk een buffer acc en moet nu gaan switchen. Dit kost ook weer kostbare tijd, een aantal spelers gaan niet mee of zijn hier voor de pp of zijn inactief (thunderia).



Kortom, we verliezen tijd en de rest wint tijd op ons. Het is dus nu aan ons om te anticiperen.



Is het snel? Jaa het is snel, sneller dan ik zelf zou willen maar zoals hierboven geschreven.. Tijd is niet aan onze zijde.



Ik vraag aan jullie allemaal om het beste voor de stam te kiezen, het is nu niet het ideale beeld wat wij allemaal in gedachte hadden. Maar helaas hebben wij nu niet meer die luxe om tegenstanders te domineren in de omgeving.


Op het moment groeien hun en staan een aantal van ons stil.



Als ASS zijnde gaan we niet zomaar lukraak rekruten om de omgeving veilig te stellen. Dan zouden er mindere spelers in de stam komen. Dit vertroebeld mijn persoonlijke beeld van hoe een stam zou moeten zijn. Ik wil met jullie samen hier sterker uit komen en soms moeten we dan een stapje terug doen van ons ideaal beeld.


Als er een haalbare andere optie zou zijn dan zou ik die overwegen, maar op korte termijn zit er niets anders op naar mijn mening.


De volgende spelers zouden de overstap maken naar Pos.


[player]Lonely Traveller[/player].,


[player]TheProphecy. [/player].,


[player]Tragedy Under Grace[/player].,


[player]TheHappyGanjaMan[/player].,


[player]Sweetme[/player],


[player]Johan1963[/player].



Als hierop positief wordt gereageerd dan gaan we verder met onderhandelen met Pos. Dit is allemaal nog onder voorbehoud. Hun hebben in de stam een GO gekregen, dus wij nog.



Hier een kaartje van het stamcluster inclusief onze leden.


Kaartje ASS en Pos.:


28ai7io.png



90wwft.jpg


NOTE:. Youri gaat verkennen of Pos. een paar leden minder zou kunnen meenemen naar de nieuwe stam. Ook om lucht te geven aan de accounts om door te groeien én om het maken van edellijnen prettiger te laten worden. Let wel: Doel is om een edellijn in groepen te verdelen die bij elkaar op de kaart liggen, zodat we als één stam kunnen gaan opereren.



Je kan zien dat we edelrichtingen moeten gaan bespreken, voor sommige spelers zal het automatisch een richting worden. LT zal gewoon bijvoorbeeld gewoon zuid gaan. Ganja en Johan zullen noord/oost gaan. Het gaat vooral om de 3 spelers in het midden van ons stam cluster. Iedereen is hier welkom om zijn/haar mening te geven. Ik verwacht zelfs dat jullie dit doen.



Wij hopen op voldoende input om wat van deze wereld te kunnen maken en tevens dat we u allen hiermee voldoende hebben geïnformeerd.



Met vriendelijke groet,



Youri en Leo


3


Longstory, short tale: Pos liep niet. E3B en Pos waren los een ramp, maar er was onderling genoeg kwaliteit aanwezig om een stam als SPAM te vormen. Dus we vormden een serieuze benadering richting meerdere spelers van E3B (onder andere Mysteriousone, Escalation en JuggRnaut) en van het één kwam het ander.


Beste,


Ik zal ons team even voorstellen, wij bestaan uit 5 leden. Wij willen graag een stam beginnen met de sterkere leden uit de buurt om zo het continent te domineren.


Er zullen een aantal leden uit verschillende stammen worden gevraagd om dit te bewerkstelligen. Wie zijn wij? Wij zijn stamleiders van nature, op verschillende werelden de winst gepakt met onze eigen stammen. Dit zouden wij graag hier weer willen doen. Ervaring is een must hier, dit om de stam in goede banen te leiden. Het is een democratie en input van de leden stellen we zeer op prijs. (horen en gehoord worden).


Een aantal leden van het desbetreffende plan kennen elkaar al van voorgaande werelden, zowel ingame als in het echte leven. Dit betekend dat wij op elkaar kunnen bouwen en elkaar blind kunnen vertrouwen, belangrijke factoren voor succes.


Wij zijn nu een aantal gegadigden aan het pijlen in hoeverre zij hiervoor open staan. Hoop dat jullie ook “open minded” zijn.


Wanneer: Graag willen wij dit in de loop van volgende week gaan bewerkstelligen, dit is een kans voor ons om een goede stap richting de wereld winst te zetten. Wij zijn een leuk clubje mensen die openstaan voor nieuwe contacten. De fun in tribal wars is net zo belangrijk als het draaiende houden van een mooie stam.


We zien jou als een goede speler met ervaring die wij graag zouden willen toevoegen aan onze nieuwe stam.


We willen de stam kwalitatief hoog houden met een effectief te leiden groep ten opzichte van andere stammen. Het ledenaantal zal rond de 10 personen zijn. In de loop van het spel kunnen we dit uitbreiden maar eerst willen wij de basis leggen.


Heb je interesse om deel te zijn van dit plan?


Wij hopen je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Mochten er nog vragen zijn dan staan we ervoor open die te beantwoorden.



Met vriendelijke groet,


TheHappyGanjaMan


Spam was geboren. Nadat op C54 Dust Raiders, Par op C55 en AMB zo ongeveer overal noordoostelijk en centraal serieuze vormen begonnen aan te nemen kreeg W55 een mooi scenario voor een all out battle. We sloten een alliantie met Dust Raiders om samen te werken richting het oosten van de wereld, met als einddoel een mogelijk fusie. U weet allen: Het liep anders.


4


Youri en ik wilden geen leiding (zie: (1)) en merkten dat Roy, Frank en Koen leiding wilden worden van SPAM. Hier gingen wij initieel mee akkoord, om van de leidingperikelen af te zijn en account based te kunnen spelen. Al snel trok Roy met Frank en Koen de macht naar zich toe. Spelers mochten in SPAM zonder een officiële POLL, sollicitatiebrief of overleg met de direct betrokkenen bij de fronten van aanliggende spelers.


img%5d%5b


Spelers als ‘The Monster Inside Me’ (runt bij een blitz van 100 incomings, waarvan 90 fakes), LionHeart (same als TMIM) mochten alles over Ganja zeggen om hem zwart te maken. De leiding van SPAM greep domweg niet in, vond vriendjespolitiek belangrijker dan algemeen stambelang en de stamsfeer, zo lang the kings of the mountain (Dzjenghis en Escalation) maar een Ancien Regimé mochten voeren. Marco, Youri en Leo waren het zat, sloegen in één weekend met de vuist op tafel (in de week van 18 juni 2017), kregen een backfire, moesten de leidersrollen inleveren, zagen vervolgens geen heil meer in SPAM.


Ganja stelde voor dit alles plaatsvond voor om Sensei aan te nemen, enerzijds omdat we wisten dat we op Dylan konden bouwen onder alle omstandigheden en anderzijds om wat meer buffer in de rim te kunnen hebben en naar de buitenwacht kracht uit te stralen. Intern lag het moeilijk en kregen we het niet rond, totdat Sven van MysteriousOne de vriendjespolitiek zat was.


We gingen een middagje en avond zitten, besloten met Dust Raiders contact te zoeken. De Dust Raiders waren SPAM zat, maar wilden wel met ons samenwerken. MysteriousOne verliet SPAM, richte met Zungo Goofy (Appie) op en dag na dag gingen er spelers van SPAM naar Appie uit tegenkracht. Intussen legden we contact met Wieboy (Wieboost), The Lazy Gnome, El Capitan en Chilli van de All Round Gamers Community (ARGC), hoe zij W55 voor zich zagen. SPAM kwam met een uitgebreid voorstel aan het adres van Wieboy, maar wist dat die bij ons beter af was. TMIIM kreeg een blitz, vroeg ons front over te nemen, wij weigerden gezien we in een eerdere fase geschoffeert waren en niet de kolen uit het vuur gingen halen. Voordat de eerste incomings binnenkwamen was hij gerunt van W55.


Op 8 juli werd Appie een feit. De bondgenootschap met Dust Raiders werd gestaafd, AMB kreeg het vooruitzicht om mee te mogen edelen op LionHeart, Escalation en Dzjenghis in ruil voor een NAP en cooldownperiode nadat Escalation was aangepakt, zodat we de frontjes goed konden rekken.


Op 14 juli viel Marter Insomnia aan, terwijl iemand op Insomnia alle troepen had weggestuurd. Par en Appie sloegen de handen ineen (Par draaide vv, Appie verzorgde verdedigingstroepen, DR en AMB keken toe). Dit was de eerste keer dat Roy vanuit Par echt liet zien dat hij kon samenwerken met MysteriousOne en TheHappyGanjaMan, maar SPAM was toen vervlogen glorie en viel niet meer te lijmen. Appie deed een succesvolle stammassa op WAT, Dust Raiders joinde de massa en binnen no time was WAT gedecimeert.


4zvog2.png
 

DeletedUser77130

Guest
5



Intussen werd duidelijk dat Dust Raiders neigde naar edelparade en dat AMB in verval ging raken met het naderende speedkampioenschap en het niet meer aanwezig zijn van Jannes en Underground Tacticz als stamoprichter/leider. Hidde heeft zijn best gedaan de scherven te redden, maar het was te laat. Edelparade rook bloed, in Appie werd duidelijk dat het geen west-oostconflict ging worden, maar Dust Raiders en edelparade aanstuurden op een noord-zuidconflict.



[19:08:55] *** Youri Dickie || The Dicktator || MILF W45 heeft Leo | Ghost Whisperer toegevoegd aan deze chatsessie ***



[19:09:36] Leo: Goedenavond.



Even voorstellen: Leo/Ganja Medeleider Appie. (Wave)



[19:13:51] TheHappyGanjaMan: Aangenaam



[19:17:30] Jelle | : Ben Jelle, planner van DR en neem de edellijnen voor mijn rekening. Aangenaam!



[19:34:45] Leo |: Hoi Jelle.



Hoe zien de edellijnen in DR er uit, als ik vragen mag? Heb je een kaartje? :)



[19:35:51] Jelle | : Voegt hier niets aan toe.



[19:36:10] Leo |: Voegt hier alles aan toe.



[19:36:17] Jelle | : Nee



[19:36:21] Leo |: Als je intern weet wat je wilt kun je extern de lijnen uitzetten.



[19:36:29] Jelle | : Dat weten we



[19:36:30] Leo |: Als je extern de boel wilt aftasten kan dat.



Maar we hebben al meerdere malen gezegd dat DR over de zuidflank kan gaan. Daarnaast is C44 binnen nu en 1,5e week voor 80% dicht, omdat Appie dooredelt en DR nog door WAT moet.



Lijkt mij ter dege van belang mee te nemen.



[19:37:12] Jelle | : We hebben een voorstel gedaan en kunnen pas gaan vormgeven als er een klap op gegeven gaat worden.



Oude lijnen zijn niet van belang



[19:37:44] Leo | : Ik zit nieuw in deze chat. Heb je het voorstel in copy paste?



[19:39:02] Jelle | : Hebben we +/- 1,5 tot 1 week geleden al neergelegd. Vind het wel jammer dat er gewoon niets aan reactie op volgt. Dit is namelijk de mogelijkheid en andere opties zien we niet echt.



[19:39:49] Leo |: Is imo prima, hoor.



Alleen niet die ZO hoek op C44. :D



Daarnaast zie ik geen pijlen van bvb DR door dat groene stuk heen, maar schuift die hele lijn naar het noorden?



Klopt niet hea. :p



[19:41:21 | 19:41:26 bewerkt] Leo |: Nog een note: Er staat niet bij hoeveel spelers er in welke richting zullen gaan, dus verder is het voor mij lastig inschatten qua edelsnelheid wie waar heen wil in DR.



[19:41:28] Jelle | : het gaat om ruimte



[19:41:37] Leo |: Het gaat om de indeling van de ruimte.



[19:41:40] Jelle | : wij bezitten al veel meer in ons halfrond dan jullie



dus daarom moeten wij over die continentlijn heen



[19:42:06] Leo |: Nee, hoor. :p



[19:42:11] Jelle | de bedoeling is dat we na de pijlen naar oost afbuigen



200 dorpen meer hebben en als we de du's mee gaan rekenen dan zullen die verschillen nog groter worden.



[19:44:05] Leo |: Even noteren:



DR is 6,6 mio. Appie 5,5mio. Komt iedere dag een X aantal dorpen bij.



[19:44:15] Leo |: Het gaat om de hoofdstammen.



[19:44:50] Jelle | : feit is dat we groter zijn en Par. als bg hebben om op amb te gaan



[19:44:58] Leo |: Daarnaast groeien DU in een edellijn mee, de algemene lijn is dat we allen naar het oosten willen schuiven.



[19:45:14] Jelle | : hebben jullie ook profijt van. tegen de tijd dat jullie een keer op amb fronten zijn we maanden verder



[19:45:35] Leo |: zijn en Par. als bg hebben Nogmaals: Is niet ons issue. De BG met Par is opgeheven toen we SPAM verlieten, omdat we uit principe niet werken aan een kring waar stabben word gehonoreert.



[19:45:48] Jelle | : Prima, mn voorstel is helder nu toch?



[19:45:56] Leo |: Samenwerken of een keer er gezamenlijk op klappen is imo tolereerbaar, maar een vergaande BG doe ik niet aan.



[19:46:00] Jelle | : Zo kunnen we het doen en anders snijden jullie ons de pas af.



[19:46:15] Leo |: Nogmaals: Aan een paar pijlen die random geplaatst worden heb ik niks.



[19:46:21] Jelle | : kom met een kaartje



[19:46:25] Leo |: Kom met een solide afscheiding/grens waar we over kunnen ekken.



[19:46:38] Jelle | : wij willen nu die kant op en dan naar oost, zodat jullie langs ons kunnen naar amb



wij willen = meer moeten



[19:46:50] Leo |: En houd er rekening mee dat je gerust een grensconflictje met Par mag krijgen als je door AMB heen gaat.



[19:47:16] Jelle | : en heeft niets met par te maken! Onze samenwerking is gebaseerd op een samenvoeging naar DR en gezamenlijk optreden naar amb.



par. zal niet eeuwig bg blijven



[19:47:36] Leo |: Onze samenwerking is gebaseerd op een samenvoeging naar DR en gezamenlijk optreden naar amb. Valt uit de pijlen duidelijk op te maken.



Was het maar zo'n feest.



Leo |: Ik zie dat de pijlen linea recta ophouden bij Par.



[19:48:09] Jelle | : continentlijn is geen optie



Jelle | : kom met een voorstel



[19:48:25] Leo |: Komt omdat ik vorige week bezig was met school, dit weekend een massa op poten heb gezet en te horen krijg dat de boel vastloopt hea. :)



[19:51:25] Jelle | : Ons stamcluster is van belang



[19:51:32] Leo |: Verder ga ik daar geen woorden aan vuil maken.



[19:51:37] Jelle | : je ziet toch dat we naar par edelen????



[19:51:40] Leo |: Duurt al 20 minuten nu en we zijn niks verder.



Los daarvan, die edellijn moet strak.



[19:51:49] Jelle |: die oude kaart en dan weer het blablabla, schiet niets op



wij fronten al op amb, hoeveel velden moeten jullie nog?



[19:52:26] Leo |: Als DR 3x zo snel zou edelen snapte ik dat je een stukkie land ter grootte van ZO C44 wilde meepakken. :p



[19:52:38] Jelle |: dan heb je denk ik onze groei gemist...



[19:52:56] Leo |: Ik kijk ook op twstats, no worries.



[19:53:11] Jelle |: alsof wij stilstaan... ik ga geen kaartjes meer maken.



De bal ligt bij jullie, Al 1,5 week



[20:18:15] Leo |: DR heeft nu een BG/partnership met Par. Prima voor nu, maar als DR door AMB boort dan zal op een gegeven moment de BG vervallen. De aangegeven zone staat in het rood.



Groen => DR heeft al extra edelruimte gekregen op C44.



Voor zover het er nu naar uitziet kan Appie binnen no time C44 veroveren inclusief jumps. We hebben deze week accounts ververst, waardoor ze op een hoger tempo gaan edelen. Ik heb een hoek op ZO C44 gearceert (3 vakkies hoog in dorpen) daar valt over te praten. Ook vijf vakkies hoog op C45 valt over te praten, maar anders komen we redelijk vast te liggen. Hieronder volgt het kaartje:



-------



[20:18:35] Leo |: Links is door mij gearceert.



Graag zou ik willen dat je rechts arceert in de mate van hoe je het graag zou zien.



Dan kunnen we ze naast elkaar leggen en waarschijnlijk een compromis zoeken.



Lukt dat je voor half 10 te fixen?



[20:20:54] Jelle | : het probleem is dat wij onze lijnen met name richting noord hebben



noord/zuid zeg maar



[20:21:57] Leo |: Is niet ons issue. :p



Moet je intern op de rails krijgen hea.



Zijn we hier intern ook over gaan steggelen.



Ma goe, ik hoor al dat je dat vandaag niet meer voor elkaar krijgt. :$



[20:22:28] Jelle | : wij hebben geen ruimte om vanuit jumps goede clusters te vormen



Jelle || TheCrowner: Direct aan het front van par



[20:22:53] Leo |: Hadden wij bij ARGC en AMB ook niet.



[20:23:16] Jelle | jullie lijnen waren al oost toch



[20:23:28] Leo |: Wij hebben nooit de intentie gehad zuid te gaan.



[20:23:32] Jelle | : weet ik



[20:23:33] Leo |: Dus vanzelfsprekend oost.



2dty8hy.png



Schedel werd gerekruteerd, de AllroundGamersCommunity en restanten van AMB voegen zich vervolgens bij Appie. Het noord-zuidconflict was in gang gezet door Dust Raiders.



6



De val van Appie. Genoeg over geschreven. U kunt het HIER allemaal teruglezen tot en met post #60 (dat is 3 hele pagina’s leesvoer voor de liefhebbers).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77130

Guest
7



In edelparade lagen we gelijk prachtig. Zo lelijk als in het kaartje hieronder lagen achtereenvolgens: Schedel, TheHappyGanjaMan, Sensei, Juggrnaut en Recliner.



vyl3pi.png



Enfin, we lagen ineens met een front van 300 graden tegen spelers al Lazy Gnome, Dikke Walvis, El Capitan, The Black Rose, Marter, Conor McGregor en Chili. Roy vroeg ons 90% van onze def extern uit te zetten. We hebben uiteindelijk 75% extern uitgezet en met de resterende 25% zeer lean gedeft en gezorgd dat C45 snel dicht ging. JuggRnaut en Recliner kregen een massa over zich, hebben we getackelt door vv te nemen van JuggRnaut en overnight alles ridders naar Recliner te sturen en in samenwerking met Pavo 30 van de 36 door Recliner opgevraagde deffies te regelen, waardoor Recliner voldoende kon stacken om het account operationeel goed in staat te houden om te blijven overleven.



Jumps werden gemaakt naar C44 en C54 voor Par, terwijl Dust Raiders (later Beyond) stukje bij beetje terrein verloor. Stukje bij beetje veroverden we land. Wieboy stond lange tijd nummer 1, maar de uiteindelijk strijd om de ranks ging tussen:



Algemene Spelersranglijst #1/#2: Nozemoil en TheHappyGanjaMan



Totaal OD: Nozemoil en Schedel



ODA #1: Nozemoil en TheHappyGanjaMan



Totaal ODD: Nozemoil en Schedel



Totaalfarmer W55: Niet Nini, TheHappyGanjaMan en Schedel



De strijd om rank 1 op de algemene ranglijst was voor mij de spannendste. Team Ganja stond geruime tijd een edel of 50 achter op NozemOil en heeft toen wekenlang 24/7 gefarmt, vijandige dorpen ge-edelt, vv gedraait, muntjes geslagen met vlagverdubbelaars. Onze achterstand was rond half december omgezet naar een voorsprong van 23 dorpen op NozemOil. NozemOil had te kennen gegeven wel zin te hebben in een 101 duel met faire kansen voor de algemene ranglijst rang #1.



Toen kwam het event half december dat je met 14000 credits een behoorlijk aantal edels kon kopen. Ook Tribalwars steunde dit. Ik wilde de strijd fair en open houden, wilde er niet aan meedoen en wilde actief dooredelen/spelen. Tot Koen van NozemOil met een nadrukkelijke afwezigheid (vaker offline dan online) ineens van -23 naar +37 in edels was gegaan. Ik formuleerde vervolgens iets in de trant van:



'Als Nozem zo zielig is tijdens een event 60 edels te kopen en op 24uur met amper moeite van -23 naar +37 te gaan, terwijl mijn team al 5.5e week lang dag in dag uit munten aan het meppen is, aan het farmen is en non stop draait, waarom zou ik dan tijd stoppen in het strijden voor plek #1 op de ranglijst?' Dit werd als Nozem opgevat als: ‘Haha, ik heb plekkie numero 1 gekocht en ga die sowieso behouden, Ganja edelt toch niet meer en zal ook geen poging meer doen mij in te halen’. Zeg nou zelf, van beide perspectieven enigszins uit te leggen, maar beiden dansten we een ander dansje op dezelfde muziek.



Tot Nozemoil 2 miljoen punten was had hij een dagelijks farmrecord van amper 4,5mio grondstoffen, terwijl de gehele top 5 al tegen de 30mio op een dag aan het farmen was per dag. Ook in de eindfase werd er amper tot niet gefarmt een net record neergezet van circa 154miljoen, maar over het algemeen kwam hij niet verder dan de gecombineerde farmkracht van TheHappyGanjaMan. Vanuit het vele farmen op NozemOil kon het dus nooit liggen. Boosten met grondstoffen om muntjes te meppen dan? Dan was die bol in de laatste week van het evenement bij NozemOil 24/7 op ‘online’/’groen’ geweest. Nee, hij koos voor de weg van de makkelijkste weerstand. Hij had de week ervoor al zijn pakketten opgebrand en wist dat wij nog 150% aan ongebruikte pakketten hadden en 23 edels voorstonden. Buiten het edels kopen met het event is er geen manier om zo snel met die inactiviteit zo veel edels te fixen. De concurrentiestrijd was vergalt. Ik deed alsof er niks meer te winnen was, maar haakte nooit definitief af.



Vlak voor de kerst alle 12 geheimen in bezit, gingen spelers elkaars’ OD boosten en bleek Nozem daardoor zonder clears te zitten ten gunste van zijn eigen OD-score. Intussen kreeg Pyralvex het op mirakuleuze wijze voor elkaar om 443|434 te veroveren op 21-12-2017 en zo W55 nog een halve maand langer te laten duren. Credits voor de aktie, die heb je goed uitgevoerd.



NozemOil dacht niet aan de stam, maar vroeg stamclears op om The Blood Bringer te clearen, terwijl we wisten dat het geheimdorp van Pyralvex volgestampt zou worden met verdedigingstroepen en iedere clear nodig was om het mogelijk te maken te clearen.



20tkv80.png




Stambijdrage van Nozem: Eerst alle troepen op zichzelf doodlopen en vervolgens nadat het geheim ge-edelt is en spelers hun accountmanager al weken niet aan hebben gehad capaciteit opvragen om voor hem te clearen. Intussen raakte Schedel zijn ODD #1 kwijt waar hij echt kneiterhard voor had moeten verdedigen met een 360-gradenfront. De sfeer werd langzaam grimmiger in Edelparade rond de kerst.



De Par-stammassa op Pyralvex’ dorp lukte:



a0fort.png



En het annexeren van het geheim op
2018-01-07 om 15:22:04 was voldoende 12 geheimen in edelparade-bezit te hebben. Schedel en Nozemoil waren overeengekomen dat Schedel zijn ODD score op de #1 plaats terug kreeg, omdat hij daar hard voor had gestreden tegen vijandelijke tegenstanders.



Intussen hadden we een plan in elkaar gedraait hoe Nozem mogelijkerwijze toch nog zijn #1 algemene ranglijst zou kunnen verspelen aan TheHappyGanjaMan op faire wijze en hebben we het verschil van 37 edels teruggebracht naar een stuk of 15. Als je de kans hebt en het niet definitief is afgezegd en het belangrijkste: er ligt geen afspraak, dan doe je een poging in de sudden death tijd, toch?



clw5y.png
 

DeletedUser77130

Guest
Welnu, dat gebeurde. We edelden 36 dorpen overnight en gezien het vrij werd gelaten om uit te bouwen wilden we in eerste instantie meer dorpen hebben dan Nozem en hebben we uit bescherming de hoofdgebouwen naar 23 aangezet. Meer dorpen = Verworven recht op de eerste plaats. Uitbouwen = Protectie. Vervolgens heb ik een nacht doorgehaald, komt ik dit op het stamforum tegen:



STAB van THGM?




AntwoordenBewerken



Bovenkant formulier



Mugiwara no Luffy vandaag om 09:50 uurBedanken Citaat Bewerken



Jongens wat is dit nou, volgens mij was er dit afgesproken:

Nozemoil rang 1 punten
Schedel rang 1 OD


Wat is dit voor flikkerstreek?



NozemOil vandaag om 10:23 uurBedanken Citaat Bewerken Verwijderen



Ik vind t ook wel jammer. Het heeft inderdaad hier op t forum gestaan dat ganja zei dat ik me niet druk hoef te maken voor rang 1. Daarom was ik ook niet doorgegaan. Het was vgm een post van Leo. Zal op de pc gaan zoeken maar verbaast me niks als ze die verwijderd hebben. Erg jammer dit



Mugiwara no Luffy vandaag om 10:27 uurBedanken Citaat Bewerken Verwijderen



Leo heeft die phrase, zo noemde hij het. Net bevestigd op whatsapp.

Alleen kan hem niet vinden in het topic.... (hoe kan dat zo ineens)

THGM zou niet meer edelen aangezien koen aanbieding met gs pakjes had gekocht en weer voor loopt met edels. Puntje bij paaltje lekker op laatste moment edelen.

Er komt nog wel een passende oplossing
clip_image003.gif




TheHappyGanjaMan vandaag om 10:27 uurCitaat Bewerken Verwijderen



FYI: Roy heeft me net geblockt op Whatsapp.

Hieronder het gesprek.





Ik heb Skype, hier het stamforum en de PM's vakkundige bijgehouden en daarin nooit een harde afspraak voorbij zien komen dat Nozem #1 zou worden. Weliswaar heb ik genoemt dat ik niet meer zou edelen, maar nooit definitief is er een POLL of harde afspraak hierover geweest.

Met terugwerkende kracht een POLL hierover houden in onwenselijk, gezien het over het verleden gaat.

Er is 1 simpele manier dit op te lossen:
Laat zien dat die afspraken gemaakt zijn via PM, het stamforum of de Skypechat of stop direct met deze farce en zit die laatste uurtjes uit. Indien geen hard bewijs dat er een algemeen akkoord was binnen Par die ook op papier staat, was er geen akkoord.

Kanttekening: Aangepaste Skypeberichten of forumberichten na 08-01-2018 worden niet geaccepteerd als akkoord, zodat we in alle openheid kunnen bespreken of de afspraak er was (naar mijn mening was er geen harde afspraak hierover gemaakt en ben ik met goede moed gisteravond begonnen met edelen).

Gr. Leo



Mugiwara no Luffy vandaag om 10:31 uurBedanken Citaat Bewerken Verwijderen



Kneus Leo,

Je hebt zelf benoemd dat Nozem zich geen zorgen over zijn rang hoeft te maken, puntje bij paaltje ga je hem nu voorbij.

Daarnaast is het enquete topic, wat ik had gemaakt waar het in stond ook verwijderd. Puur toeval?



niet nini vandaag om 10:34 uurBedanken Citaat Bewerken Verwijderen



Boeieeeeeeeeeeeeee



TheHappyGanjaMan vandaag om 10:34 uurCitaat Bewerken Verwijderen



Mugiwara no Luffy heeft het volgende geschreven:




Leo,

Je hebt zelf benoemd dat Nozem zich geen zorgen over zijn rang hoeft te maken, puntje bij paaltje ga je hem nu voorbij.





Show me.



Mugiwara no Luffy heeft het volgende geschreven:



Daarnaast is het enquete topic, wat ik had gemaakt waar het in stond ook verwijderd. Puur toeval?





Ik heb hierover nooit een enquête gezien, dus het zou mij verbazen als er een topic over was, maar mocht dat topic er zijn geweest dan had het zo'n zware weging dat het nu in het archief stond.

L



NozemOil vandaag om 10:35 uurBedanken Citaat Bewerken Verwijderen



Mensen ik hoef die overwin de wereld ding niet. We hadden gewoon oud par moeten blijven.



wieboy3 vandaag om 10:35 uurBedanken Citaat Bewerken Verwijderen



en zj is al uit de stam, great work roy fucking great work.... ik stem barb zee dan maar niemand verdient 1 met dit kleuter gedrag



Generaal Iroh vandaag om 10:36 uurBedanken Citaat Bewerken Verwijderen



Ik ga zo even op delete denk ik.

Mvg,
Maxime | Draak van het Westen
- Euch! This tea is nothing more than hot leaf juice! -



Don Pablito vandaag om 10:36 uurCitaat Bewerken Verwijderen



Ik snap het Opzich wel, Leo heeft gezegd dat hij niet meer zou edelen en er zo geen zin meer in heeft. Nozem is er dus vanuit gegaan dan hij rustig #1 kon pakken. Zelf niet super actief edelen gaan.

Stab wil ik het niet noemen, 'maar ik snap dat nozem zich genaaid voelt



1 speler heeft deze post bedankt. (Tonen)



Niet meer bedanken



Mugiwara no Luffy vandaag om 10:38 uurBedanken Citaat Bewerken Verwijderen



Don Pablito heeft het volgende geschreven:




Ik snap het Opzich wel, Leo heeft gezegd dat hij niet meer zou edelen en er zo geen zin meer in heeft. Nozem is er dus vanuit gegaan dan hij rustig #1 kon pakken. Zelf niet super actief edelen gaan.

Stab wil ik het niet noemen, 'maar ik snap dat nozem zich genaaid voelt





Dit dus.

Ik stel voor dat Nozem mij een deel internt. Daarna als #1 terugkomt met ZJ en daarna de wereld end.



wieboy3 vandaag om 10:41 uurBedanken Citaat Bewerken Verwijderen



Had dit besloten voordat je mensen uit de stam ging vragen, had ik misschien nog ja gezegd. Nu je eerst hier al staat te toeteren, sta je over skype mensen al te vragen om te leaven. Komop man, leuk dat nozem 1 verdient. Maar de 16 andere leden die gewoon de wereld willen eindigen trek je nu maar gewoon de stront in, dus nee ik stem tegen, sorry Koen

Henne
 

DeletedUser77130

Guest
Don Pablito vandaag om 10:41 uurBedanken Citaat Bewerken Verwijderen



Ik stem voor deze wereld over 5 uren eindigen ;)



wieboy3 vandaag om 10:41 uurBedanken Citaat Bewerken Verwijderen



Don Pablito heeft het volgende geschreven:




Ik stem voor deze wereld over 5 uren eindigen ;)





ja ging dat maar, zj is al uit de stam. We beginnen weer overnieuw



Don Pablito vandaag om 10:42 uurBedanken Citaat Bewerken Verwijderen



En nozem is gevolgd. Wauw



Onderkant formulier






Generaal Iroh vandaag om 10:52 uurBedanken Citaat Bewerken Verwijderen



Hey,
Ondanks wat er afgesproken is en zou zijn weet je hoe mensen zijn egoistisch en agrogant (niet allemaal) en iedereen heeft een eigen mening maar waar het op neer komt is dat jullie als team SAMEN gewonnen hebben

en we zijn met zn allen SAMEN 1STE geworden ALS MENSEN DAN OOK 1X hun ego aan de kant kunnen zetten is dat het beste voor iedereen

WINNEN DOE JE SAMEN NIET ALLEEN en rank is maar een getal in mijn ogen word je niet beter of slechter van 1ste of 10de

ondanks ik hier niet zo lang speel paar maanden en er niet meer zo heel veel te doen was heb ik wel 2x mee gemaakt hoe mensen hier spelen ik heb daarom ook besloten de weereld te verlaten en maxime geadviceerd zijn account op delete te gooien want deze winst voelt als geen winst

Mvg
Jesper



Mugiwara no Luffy vandaag om 11:04 uurBedanken Citaat Bewerken Verwijderen



Nozem en ZJ keren terug als #1 voor Nozem is.



Mugiwara no Luffy vandaag om 11:04 uurBedanken Citaat Bewerken Verwijderen



TheHappyGanjaMan heeft het volgende geschreven:




Mugiwara no Luffy heeft het volgende geschreven:




Jongens,

Gaan jullie nu foeteren op mij?
THGM breekt zijn woorden, echte vrienden van Nozem weten wat hij voor Par betekend heeft. Zonder zijn begin, had wss Par niet eens zo ver gekomen.

Dit is een reactie van de hechte vriendschap onder sommige (oud) spelers.

Daarom nogmaals, als #1 aan Nozem is. Dan enden we de wereld.





Ik heb dan ook niks tegen Nozem, maar je bent 3 posts verder en hebt nog steeds niet getoont waar ik gezegd zou hebben effectief niet meer te mogen edelen of voor mijn plek te knokken op de ranglijst.

Dat is het hele eieren eten nu.





Ik kan de post en het topic 'ineens' niet meer vinden. Nog wel de reactie van Marco over het dorpen uitbouwen naar 12,4k Maar jou post van daarvoor is plots weg...

Mocht ik hem niet kunnen vinden maar hij staat er nog wel ergens, mijn excuus dan alvast.



Bewerkt door Mugiwara no Luffy vandaag om 11:06 uur



niet nini vandaag om 11:09 uurBedanken Citaat Bewerken Verwijderen



Nini voor #1!!!!

Komop boys ik snap niet hoe we deze wereld gewonnen hebben met dit soort zever allemaal, echt top hoor




2rnzggx.png

TheHappyGanjaMan op 09.01.2018 om 11:14 uurCitaat Bewerken Verwijderen

Daar haak ik éénmalig op in.

Ik heb in Appie mijn ballen er afgedraait met vv's en zorgen dat de stam actief werd. Dat deed ik ook hier in Par door clears te leveren, gebied te veroveren vanaf het begin dat we in Par zijn en heb dit weekend mijn volledige weekend opgeoffert om te zorgen dat het geheim in bezit kwam van PAR.

Toen Nozem zo zwaar geboost werd op ODD heb ik daar een paar opmerkingen over gemaakt, omdat ik vind dat je één lijn moet trekken als 'stamgevoel' leidend is. Dat betekend niet dat één persoon meer is dan de ander, dat iemand het meer verdient dan de ander of dat iemand minder of meer is. Nozem en Luffy hebben in Par gedaan wat Schedel, JuggR, Ganja (en de rest) gedaan hebben in Appie en daarna in Par: Samengewerkt. Als één team.

Vannacht had een duel kunnen worden om plek #1, maar blijkbaar hebben er een paar zo verschrikkelijk de pée in dat hun utopia-scenario niet werkelijkheid wordt dat het bij het bekaaide af begint te worden. Gelijk gooien met het woord 'stab' als er iets niet bevalt. Er was een faire battle aan de gang tot Nozem eind december voor 60 edels opkocht en van -23 naar +37.

Stamgevoel creëer je, kweek je, zoals we dat van het weekend deden met die stammassa. Zoals we DR en de opvolgende stammen aangepakt hebben als team. En ja, de één is actiever dan de ander en de één boeit rank niet zo. Mij in dit geval wel, omdat er geen afspraken lagen over dit thema.

FYI:
- Bouw-AM staat uit (wat nog in de wachtrij stond laat ik uitbouwen, gezien ik niet 2400x ga cancellen).
- Spelers zijn uitgenodigd in Par.
- Als 'stamgevoel' leidend is, geld dat voor iedereen. Dus niemand word boven een ander geplaatst.
- Zonder harde toezeggingen van beide partijen lag er geen afspraak over Nozem. Wat spelers onderling met Nozem hebben afgesproken zoeken ze maar uit. Er is nooit een topic geweest hierover, omdat het nooit nodig was en niet nodig gaat zijn.
- Liefde kweek je door zelf liefde te geven.

L
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77130

Guest
1. Ik pleeg geen stabs omdat ik kwalitatief daarvoor niet genoeg tekortkom om me daartoe te laten verleiden en liever kapot ga in het harnas dan als een natte dweil te moeten handelen.



2. Er lag geen afspraak op papier dat Nozem definitief eerste zou worden, wel dat Ganja het onvrede uitte over de manier waarop Nozem de plaats wilde verwerven (zie: 1 spoiler hierboven).



3. Ganja steekt in Par zijn nek uit met vakantievervangingen, uitzetten van het gros van de deftroepen, plannen van de allesbeslissende massa, 24/7 activiteit op alle fronten, terwijl Nozem zo nu en dan een keer farmt, een vriendengroep om zich heen heeft die hem beschermt en denkt de #1 plaats te kunnen claimen omdat hij een dikke porto heeft.



4. Roy aan mijn adres beschuldigingen geeft, terwijl ik A dingen nooit zo verwoord heb, B geen post heb verwijderd, C de leiding hem weerspreekt en D hij zich sociaal zwak opstelt door dingen te verwoorden zonder bewijsvoering te leveren.



5. De stamdoelen waren gehaald. De inviduele doelen waren niet in beton gegoten. Just play TW.




ZwareJongens kreeg een bui, springt uit Par, countdown begint opnieuw, gezien we met 11 van de 12 geheimen zaten. Diezelfde middag de scherven gelijmt en



FYI



Roy heeft me geblockt op Whatsapp. Hieronder het gesprek.



[10:04, 9-1-2018] X: Welke afspraak?



[10:05, 9-1-2018] X : Schedel OD #1 en TQB top 5, maar geen top 3 zijn harde afspraken.



[10:05, 9-1-2018] X : Ik heb een nachtje doorgehaald, that's all.



[10:05, 9-1-2018] Roy: Gast



[10:05, 9-1-2018] Roy : Nozem zou rang 1 worden



[10:05, 9-1-2018] Roy : Staat zelfs op forum



[10:06, 9-1-2018] Roy : Dit is heel laf



[10:06, 9-1-2018] Roy : Maar wees niet bang, wss stapt er iemand met een geheim er uit



[10:06, 9-1-2018] X : Gast.



[10:06, 9-1-2018] Roy: Dan gaan we nog even lekker door



[10:06, 9-1-2018] X : Zoek een leven.



[10:07, 9-1-2018] Roy: Nozem gaat mugi internen



[10:07, 9-1-2018] X : Ik ga het hele stamforum uitkammen.



[10:07, 9-1-2018] Roy: En dan komt geheim weer terug



[10:07, 9-1-2018] X : Show me. :)



[10:07, 9-1-2018] X : Ik heb de laatste tijd alles gelezen, wat je zegt is kul en dat weet je.



[10:08, 9-1-2018] Roy: Ja prima ik zal zo even erbij halen



[10:08, 9-1-2018] X : Nee nu.



[10:08, 9-1-2018] X : WAnt dat forumtopic vond je ook urgent genoeg



[10:08, 9-1-2018] Roy: Ja ben bezig



[10:10, 9-1-2018] X : FYI: Het word alleen door jou voorgesteld op het stamforum. Geen poll geweest en een poll met terugwerkende kracht ga ik niet honoreren.



[10:10, 9-1-2018] Roy: Gast



[10:10, 9-1-2018] Roy : Je hebt ergens genoemd



[10:10, 9-1-2018] Roy: Dat je nozem rang 1 laat



[10:10, 9-1-2018] Roy : Niet meer gaat edelen



[10:11, 9-1-2018] Roy: Nadat hij pp.had gekocht voor pakketjes



[10:11, 9-1-2018] X : Oh, die phrase.



[10:11, 9-1-2018] Roy : Hou je daar dan aan



[10:11, 9-1-2018] X : Moet ik wel heel ver terugscrollen, maar ik heb gezegd dat het 'geen zin zou hebben voor #1 te gaan, gezien Nozem toch edels bijkoopt.' Dat is iets anders dan Nozem feliciteren met #1 en niet mogen edelen.



[10:12, 9-1-2018] X : Houd daar strict juridisch een scheiding in, zoals ik tot noch toe heb gedaan.



[10:12, 9-1-2018] Roy : Nozem heeft mij niet internt



[10:12, 9-1-2018] Roy : Omdat je niet zou edelen



[10:12, 9-1-2018] Roy: Want hij zou me internen



[10:12, 9-1-2018] Roy : Dit is laf gedrag leo



[10:12, 9-1-2018] Roy : Maar anyway



[10:13, 9-1-2018] X : Roy, had het 101 gevraagt dan had ik het in het midden gelaten.



[10:13, 9-1-2018] Roy : Leo



[10:13, 9-1-2018] Roy : Succes nog



[10:13, 9-1-2018] Roy: W55 is hoogstwaarschijnlijk nog niet klaar over 5 uur en 8 min



[10:13, 9-1-2018] X : Ga je echt schooien?



[10:13, 9-1-2018] X : Echt?



[10:13, 9-1-2018] X : Is dat het je allemaal waard om Nozem #1 te laten worden?



[10:14, 9-1-2018] Roy: Is het je waard om te naaien om #1 te worden



[10:14, 9-1-2018] X : De hele stam nog eens tig dagen lang laten wachten omdat je het niet kunt verkroppen dat ik 101 niet aan iets hoef te houden als er geen afspraken zijn.



[10:14, 9-1-2018] X : Doe ik dat dan? Ik zorg voor een faire 1 vs 1 vannacht. Koen was vannacht online en heeft nog dorpen ge-edelt.



[10:14, 9-1-2018] Roy : Leo je gaat op block nu



[10:14, 9-1-2018] Roy : Succes



Lang verhaal kort:



- Nozem geïrriteerd



- Roy zocht een stok om mee te slaan



- Paul liet zich voor het karretje spannen van Roy, omdat Roy psychologische oorlogsvoering deed richting Par.



Op een gegeven moment was vrijwel iedereen het beu en heeft de stamleiding een reële kans gegeven aan beide partijen om de boel te slechten:



mn2r8i.png





Linksom en rechtsom vervolgens een armada aan verwijten in mijn richting dat ik verwijtbaar gehandeld zou hebben, hieronder kunt u ze openklappen:



nbccqb.png




2hzkf2g.png




o85o5u.png




bdo7ea.png



But we all know what really happened, right? Do we?




Ik hoop u allen hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Ik heb veel plezier beleeft in Par met de oud-spelers van Appie, maar zeker ook met LTDarky, Recliner, McD Trump en nog vele anderen. Alleen drie kunnen het definitief niet verkroppen dat NozemOil op het laatste zijn wereldwinst kwijtspeelde.



Met vriendelijke groet,



LeoTheHappyGanjaManEdelParade



Par overwon W55



Sterker door Strijd – Facta Non Verba


P.s. Dank aan Pavo, Johan1963 en Zswader voor het wederom goed samen kunnen werken en een puike prestatie af te kunnen leveren op een .nlserver.
 
Reactiescore
2.506
Amen!

Wil de andere partij ook een samenvatting van hun beeld op de wereld maken?
 
Reactiescore
3.576
Wel raar dat de speler die het minste aandeel en recht heeft op de wereldwinst hier een topic over gaat maken.
 

DeletedUser77130

Guest
Wel raar dat de speler die het minste aandeel en recht heeft op de wereldwinst hier een topic over gaat maken.

Ik ben geen Marter (backstabber)
Ik ben geen TheClowner (medegoedkeuring verlenen aan backstabben)
Ik laat mijn stam niet in de steek in the heat of the moment (Sven van MysteriousOne)
Ik pakte vv's van spelers die runden en vervolgens een grote bek gaven als hun account in herstelmodus zat en die sukkels er niet mee om konden gaan (Erwin/LopezBogei)
...
...
...
...

Ja, ik ben toen overgestapt naar Par, toen Appie al uit elkaar geflikkert was en C44 naar de tivus was, DR en Par een BG hadden en spelers van mij het onmogelijke verlangden. Gek hea? Lees hierboven nog even wat er gebeurd is of STFU. Je kunt mij dingen verwijten of dingen zeggen die aan mij plakken, maar je bent geen knip voor de neus waard als je bovenstaande post van jou (Jokersbrain) serieus meent. Dan ben je infantiel.

Oh ja, welke debiel vroeg mij een verhaal te tikken om mijn wederhoor toe te kunnen passen? Even denken...

1.
Omdat ik het zo voor mij zie jij dit gedaan hebt. Waar blijft je uitleg?

2.
Das BS en dat weet je zelf ook wel. Je ontkent het niet en je wilt jouw kant van het verhaal niet vertellen. Spreekt allemaal niet voor je :s

3. Oh, en de ergste aan mijn adres (nog voor je wederhoor toepaste al beginnen te zeiken voor het zeiken):
Leo is al eerder elke geloofwaardigheid verloren, het verbaast mij dan ook totaal niet wat hier gebeurd is.

Leo zat in de vijand stam van Par, Par waren stabbers, vuile spelers. Maar Leo zijn stam flopte dus hij liep over naar de stabbers en vuile spelers (zijn woorden).

Nu dit verhaal er nog eens bij, zielig persoon dat het is. Ben je blij met je rang nummer 1 Leo? Gefaald met je stam, overgelopen naar de overmacht en dan op deze manier die rang 1 plaats behalen. Zielig, zielig, zielig en triestig.

Groetjes Jannes een faire speler! Respect aan Nozumoil en moge je ex stam je in bescherming nemen en je steunen dan sluit Par alvast de wereld met iets goeds af.
Ga maar weer gauw naar die mancave van je en praat daar tegen een muur. Je bent in staat ruzie te zoeken met jouw eigen schaduw in deze staat van discutabele mentale wanordelijkheid.
 
Reactiescore
3.576
Dus moraal van het verhaal je hebt niets gepresteerd op deze wereld? De feiten zijn wat ze zijn en ik zal ze nogmaals opnoemen.

Jij reageerde fel tegen Par wegens hun stabs en dat het zielig was dat spelers/stammen met hun samenwerkte, vervolgens ga je hen joinen omdat er geen andere opties waren. Nauw er waren 3 opties: stoppen, vechten of overlopen. Jij koos voor optie 3 dus ik mag dan toch zeggen dat je een zwak persoon bent en tevens hypocriet?

Vervolgens geef je de indruk aan Noze dat je niet voor de rang 1 gaat en iets voor de wereld sluit pakken jullie massaal veel dorpen. Dat is niet alleen enorm zielig en naaiend tegenover je stam en Noze dat getuigd gewoon van enorm weinig respect.

Jij mag op je blote knieën, met je handen tegen elkaar gedrukt naar boven gericht Par bedanken dat je in hun stam mag en dan nog naai je ze. Vervolgens ga je zeggen dat Noze er veel pp tegenaan heeft gesmeten voor meer edels terwijl daar geen enkel bewijs of aanleiding voor is gegeven.

Je liegt/gokt dus om jezelf te verantwoorden. Dus je weet van jezelf dat je zielig spel gespeeld hebt en probeert dit te minimaliseren door een stamgenoot die mede voor de overwinning gezorgd heeft.

In elk mogelijke scenario kom jij als de zielige niet noemenswaardige lafaard over. Tevens erg dat Par je niet onmiddellijk gekicked heeft uit respect voor Noze iemand die wel verdiende deze wereld te winnen.

Je verdediging (dat eigenlijk geen verdediging valt te noemen want je praat naast de kwestie) is lachwekkend en ik heb enorm medelijden met je.
 

DeletedUser77130

Guest
Dus moraal van het verhaal je hebt niets gepresteerd op deze wereld? De feiten zijn wat ze zijn en ik zal ze nogmaals opnoemen.

Jij reageerde fel tegen Par wegens hun stabs en dat het zielig was dat spelers/stammen met hun samenwerkte, vervolgens ga je hen joinen omdat er geen andere opties waren. Nauw er waren 3 opties: stoppen, vechten of overlopen. Jij koos voor optie 3 dus ik mag dan toch zeggen dat je een zwak persoon bent en tevens hypocriet?

Vervolgens geef je de indruk aan Noze dat je niet voor de rang 1 gaat en iets voor de wereld sluit pakken jullie massaal veel dorpen. Dat is niet alleen enorm zielig en naaiend tegenover je stam en Noze dat getuigd gewoon van enorm weinig respect.

1. Ik heb mij nadrukkelijk bemoeit met de kwestie Marter-Insomnia, niet met de stabs of welk label je er op plakt van hoe Par in de beginfase was. Daarvoor moet je bij Martijn/UT zijn, die heeft er een hele blog over geschreven. Toen was jij stamleiding van AMB. Datzelfde AMB dat Par de oorlog verklaart en 4 weken later kapot is doordat je de ballen en de ruggengraat niet had de leiding te nemen tijdens het speedkampioenschap maar W51 belangrijker vond. Rot dan op naar W51 en ga niet zo ijselijk dom lopen doen hiero.
2. Moraal van het verhaal is dat je een aandachtgeile, infantiele holbewoner bent die eerloos door het leven gaat en W55 via de achterdeur verliet, terwijl ik nog geprobeerd heb wat van W55 te maken, maar in mijn reis door de tijd obstakels en sujetten tegen kwam die niet in staat waren om in voldoende mate samen te werken of in stambelang te denken. Op het moment dat ik er dan een punt achter zet, omdat het ieder voor zich is op het clubje wat nu in Par zit (en No1) na heb ik de schade beperkt weten te houden met Y.

Jij mag op je blote knieën, met je handen tegen elkaar gedrukt naar boven gericht Par bedanken dat je in hun stam mag en dan nog naai je ze. Vervolgens ga je zeggen dat Noze er veel pp tegenaan heeft gesmeten voor meer edels terwijl daar geen enkel bewijs of aanleiding voor is gegeven.

3. Jij had Dust Raiders de wereld laten winnen en spelers als The Crowner die pro-stabben waren de wereld te laten winnen? Als je dit echt vind sta je morgen op, kijk je in de spiegel en kom je er achter dat je een leugen vertegenwoordigt. Het was buigen of barsten. Appie lag in puin, AMB en WAT waren al pleite, DR en Par werkten samen. Deze twist zag je niet aankomen, was je te dom voor of te afwezig voor, maar anders was W55 aan de noordzijde al kapot voor de midfase van wereld 55 begon.

Hoe haal je het in jouw bolle harses om mij, die geen stamleider wilde zijn van ASS, SPAM, Appie maar tegen wil en dank tig weekenden lang zijn weekenden heeft opgeoffert om de boel aan de praat te houden, inclusief verjaardagen waar spelers liever met elkaar op de vuist gingen (Sven, Erwin - Appie) en ik nog geen avond afwezig kon zijn op dat kinderdagverblijf met o.a. die twee te blijven leiden? Op een avond was ik het zat, heb ik nog tegen wil en dank mijn tijd volgemaakt en issues opgelost, maar Sven heeft de boel definitief laten ontploffen.

Maar hey @jokersbrain, je hebt de ballen niet dat te onderkennen. Je hebt een ego van hier tot aan de Chinese muur en het enige wat jou interesseert is dat mongolische popijopi gehalte. Wat heb je zelf bijgedragen aan W55 man? Rot toch op, ga wat nuttigs doen of ga weer onder die steen of in die cave van je liggen als je niks bijdraagt.

4. Als wij als team Ganja begin december het volgende kunnen resumeren:
- Ten minste 23 edels meer
- Nog 150% aan opslagpakketten over
- Opslagjes op max -8.
- Nozemoil de week ervoor door alle grondstofpakketjes gebrand
- Farminkomsten die gemiddeld ten minste 150% waren van wat Nozem op een dag farmde.
Om vervolgens een week of 1,5 later er achter te komen, terwijl NozemOil vaker offline (rode bol) stond dan online (groene bol) en dus logischerwijs niet zo veel munten handmatig kon meppen - laat staan farmen - met een event 'even' een voorsprong neemt van ten minste 37 edels netto en intern Koen ons uitlacht dat hij ons op zijn manier voorbij is gekomen dan word ik razend. Razen, omdat meneer de ballen had mij(n team) half november uit te dagen voor een faire 101 en wanneer de druk hem te hoog wordt koopt hij edels bij, omdat hij permanent weet dat hij het af gaat leggen op kwaliteit.

Bewijs? De talloze keren dat meneer zijn stand van zaken doorgeeft in de stamchat van Par. Ik kan wel terugscrollen, maar het kwam neer op -23 naar +37 (voor de TL:DR mensen) in combinatie met alle bovenstaande feiten die revue gepasseerd waren.

Je liegt/gokt dus om jezelf te verantwoorden. Dus je weet van jezelf dat je zielig spel gespeeld hebt en probeert dit te minimaliseren door een stamgenoot die mede voor de overwinning gezorgd heeft.

In elk mogelijke scenario kom jij als de zielige niet noemenswaardige lafaard over. Tevens erg dat Par je niet onmiddellijk gekicked heeft uit respect voor Noze iemand die wel verdiende deze wereld te winnen.

Je verdediging (dat eigenlijk geen verdediging valt te noemen want je praat naast de kwestie) is lachwekkend en ik heb enorm medelijden met je.

5. Ik lieg niet, ik geef weerwoord. Iets wat je verwacht in een normale discussie en niet in een DDR of SS-land, waar jij je blijkbaar thuisvoelt.

6. NozemOil had in Par moeten blijven, maar voelt zich er te goed voor. Het is hem meerdere malen aangeboden, maar hij bleef weg. Not my issue. Hij heeft de eer aan zichzelf gehouden, omdat hij weet dat hij kwalitatief overklast is en de eer te na was om credits te geven aan diegenen die daadwerkelijk tijd hebben gestopt in dit spel om er wat van te maken. W55 was voor mij echt een softijswereld, spelers van nu kunnen het niet opbrengen hun ego ten gunste van de stam op te offeren. Toen ik dat deed door C45 dicht te gooien, vv's te draaien op C44 en def te verzorgen op C54 kreeg ik lovende kritieken intern. Toen de massa op geheimdorp 12 werd uitgevoerd was dat de kracht die Par intern heeft om te laten zien dat Par - en geen enkele andere stam op W55 - de wereldwinst verdient.

Toen het geheim secured was waren er nog 48 uur over om te edelen, die heeft mijn team benut om met een laatste kans datgene te doen wat we al de hele wereld doen: Edelen en kijken of grootmacht van de dag mogelijk zou zijn. Er bestond geen afspraak over het wel of niet mogen edelen. NozemOil had intern uitgelegt graag 1e te willen worden, maar hiervoor is vanuit de naaste concurrentie (mijn team dus en het meest primair aanwezig voor de #1 AGR), nooit gehonoreerd. Ook niet in scheve bewoordingen. We hebben praktisch alleen geprotesteerd dat het zeer opvallend is dat iemand die zo ver in edels achter staat, amper farmt en zijn pakketjes had opgebrand amper 168 uur later tig muntjes meer heeft. Toen zei ik 'Als het zo moet, dan heeft het geen zin om #1 te willen worden.' Juridische leg ik dan de strijd niet neer, maar bekijk ik hoe de situatie er technisch bijligt en de kaarten geschud werden. Is dat fout? Is dat immoreel or juist rationeel? Is het sociaal wenselijk om van mij af te bijten en te laten zien dat ik op geen enkele manier op een unfaire wijze de strijd wil verliezen, maar door een $$$ injectie van NozemOil hiertoe verplicht werd? De kans was immers met een kleine 99,99% afgenomen dat we de #1 positie nog over zouden nemen van NozemOil. Dan is het toch juist sluw/slim wat we gezegd hebben? NozemOil had alle tijd om uit te lopen met zijn edelkapitaal en had het in eerste instantie nooit zo ver hoeven laten komen dat we hem voorbij edelden. Shots fired.

NozemOil was om 02:45uur online de laatste nacht van de 48uur countdown - heeft zelfs dorpen ge-edelt die nacht, zoals je in zijn spelersakte kunt analyseren -, maar verzaakte de strijd aan te willen gaan. Dat zegt niets over mijn team, maar over de mentaliteit van Koen op NozemOil. Dat zijn edels op 6 uur enkele looptijd stonden kon ik niet ruiken. Ik ontken niet dat het mij goed uitkwam, maar ik had verwacht dat de kwaliteit en inzet hoger zouden zijn op het laatst, maar kon vrij eenvoudig een voorsprong nemen in dorpen. Die voorsprong in dorpen hoort bij het afgetekend op de numero 1 plaats kunnen staan namens Ganja en namens Par, omdat geen account de activiteit en kwaliteit heeft opgebracht die Ganja deze wereld heeft gebracht en ik snap niet dat mensen het kwalijk nemen dat ik mijn persoonlijke doelen nog één keer een kans gaf en raakte.

Kijk dit filmpje en leer hiervan:
[media]

Oeverloos zeiken op iemand ga je een minderwaardigheidscomplex van kweken. Want niemand is beter dan jou, toch? Niemand kan het onmogelijke klaarspelen. Niemand is goed genoeg om datgene in beweging te zetten wat anderen beter laat zijn. De zeikerts raakten we gedurende het traject kwijt door de schiftingen na SPAM en Appie, maar spelers hebben moeten om te erkennen dat een prestatie dik en dik verdient is door er hard voor te knallen met ons hele team vanaf het moment dat SPAM brak. Al werd de 101 strijd intensiever toen Wieboy aangaf de strijd niet meer bij te kunnen houden tussen Nozem en Ganja.

Ganja bracht de buffer, skills en ervaring. Nozem koos de weg van de minste weerstand, nadat ook hij zijn nuttige bijdrage in stamverband had geleverd. De enige keer dat er afgerekend kan worden met pay to win op een wereld wordt gejankt door een handvol figuranten.

7. Mijn verdediging is goed onderbouwt, bevat chronologische volgorde inclusief data en tijdframes. Schaam je er zo lichtjes mee om te gaan. De bedreigingen aan mijn adres sinds 1,5e week zijn van zo'n proportie dat het op het bekaaide af begint te worden. Maar weet je, ik ben volwassen genoeg er inhoudelijk op te reageren en te laten zien dat eer op een faire wijze kan worden verdient.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.576
1. Ik heb mij nadrukkelijk bemoeit met de kwestie Marter-Insomnia, niet met de stabs of welk label je er op plakt van hoe Par in de beginfase was. Daarvoor moet je bij Martijn/UT zijn, die heeft er een hele blog over geschreven. Toen was jij stamleiding van AMB. Datzelfde AMB dat Par de oorlog verklaart en 4 weken later kapot is doordat je de ballen en de ruggengraat niet had de leiding te nemen tijdens het speedkampioenschap maar W51 belangrijker vond. Rot dan op naar W51 en ga niet zo ijselijk dom lopen doen hiero.

Ik ben nooit stamleiding geweest, ik heb nooit een functie in AMB gehad, ik heb er zelfs überhaupt niets betekend op enkele vv's draaiende na, heb zelfs maar erg kort in AMB gezeten. Als de rest van je post van het zelfde niveau is als dit stukje ben ik mijn tijd wel enorm aan het verdoen. Je probeert dus eigenlijk mij te bashen op basis van onwaarheden? Laag erg laag :D

Overigens heb jij wel degelijk uitspraken gedaan over Par op het AF en zo ook tegen onze leiding.

Conclusie atm: 100% van je post is fout.

2. Moraal van het verhaal is dat je een aandachtgeile, infantiele holbewoner bent die eerloos door het leven gaat en W55 via de achterdeur verliet, terwijl ik nog geprobeerd heb wat van W55 te maken, maar in mijn reis door de tijd obstakels en sujetten tegen kwam die niet in staat waren om in voldoende mate samen te werken of in stambelang te denken. Op het moment dat ik er dan een punt achter zet, omdat het ieder voor zich is op het clubje wat nu in Par zit (en No1) na heb ik de schade beperkt weten te houden met Y.

Moraal van het verhaal is dat jij er niet echt veel verstand van hebt wegens je uitspraken doet die totaal niet kloppen wat iedere AMB speler kan bevestigen. Heb je zelfs 1 minuscule aanleiding te denken ik leider was? En zoals ik al zei, w55 is altijd maar een bijzaak wereld van mij geweest na w51. Ik heb hier nooit de intentie gehad grootste dingen te gaan presteren en deed gewoon mee omdat mijn team dat wou, die vervolgens gestopt zijn waardoor ik gevolgd ben. Wat een zware aftocht,...

3. Jij had Dust Raiders de wereld laten winnen en spelers als The Crowner die pro-stabben waren de wereld te laten winnen? Als je dit echt vind sta je morgen op, kijk je in de spiegel en kom je er achter dat je een leugen vertegenwoordigt. Het was buigen of barsten. Appie lag in puin, AMB en WAT waren al pleite, DR en Par werkten samen. Deze twist zag je niet aankomen, was je te dom voor of te afwezig voor, maar anders was W55 aan de noordzijde al kapot voor de midfase van wereld 55 begon.

Ik had voet bij stuk gehouden omdat ik waarde hecht aan eervol spel. Dus itdarky is pro stabben (feiten, heb ik al aangetoond) maar een the crowner die pro stabben is mag de wereld niet winnen. Waarom Itdarky wel? Waarom mag de 1 het wel en de ander niet? Je spreekt jezelf wederom tegen. Zo meteen ga je uw eigen BS nog zelf geloven.

Je moet mij niet zeggen wat ik had gedaan. Ik zal zeggen wat jij had moeten doen, namelijk stoppen of tegen beide strijden. Maar naar stab kamp 1 gaan omdat stab kamp 2 niet mag winnen omdat ze vuil spel spelen is gewoon uber hypocriet.

Zeg mij aub niet dat ik te dom ben voor iets. Want ik weet er duidelijk veel meer van dan jij. Je zegt hier eigenlijk letterlijk 'het was buigen of barsten' daarmee bevestig je eigenlijk dat je liever enorm laag wint dan eervol ten onder te gaan. Dat is dus waarom ik jouw een enorm zielig en zwak persoon vind.

Je bevestigd dus eigenlijk echt LETTERLIJK dat wat ik van je vind de waarheid is :p

Hoe haal je het in jouw bolle harses om mij, die geen stamleider wilde zijn van ASS, SPAM, Appie maar tegen wil en dank tig weekenden lang zijn weekenden heeft opgeoffert om de boel aan de praat te houden, inclusief verjaardagen waar spelers liever met elkaar op de vuist gingen (Sven, Erwin - Appie) en ik nog geen avond afwezig kon zijn op dat kinderdagverblijf met o.a. die twee te blijven leiden? Op een avond was ik het zat, heb ik nog tegen wil en dank mijn tijd volgemaakt en issues opgelost, maar Sven heeft de boel definitief laten ontploffen.

Zeg ik dat je die moest blijven leiden? NEE DAT HEEFT JANNES NIET GEZGEGD. MSS MOET LEO EENS BETER LEZEN WAT JANNES ZEGT. JANNES ZAL ZICHZELF NOG EENS HERHALEN: JIJ HAD NIET MOETEN OVERLOPEN NAAR PAR.

Dat is het enige ik gezegd heb in grote lijnen. Dat jij moeite hebt met mijn niveau en daardoor onzin begint uit te kramen (weeral) is zonde maar accepteer dan gewoon je deze discussie niet kan winnen.

Neem je verliest en verlaat de wereld in waarde dan was je een grote meneer geweest. Nu ben je overgelopen naar een stabstam die jij meermaals belaagd hebt als stabstam en naai je vervolgens een speler die de wereldwinst echt verdiend door hem te naaien om de num 1 ranking + hij heeft nu niet eens wereldwinst.

Je bent zoals ik al meermaals zei een enorm triestig persoon die zo hebberig is naar een status maar eigenlijk enorm laag is gevallen.

Maar hey @jokersbrain, je hebt de ballen niet dat te onderkennen. Je hebt een ego van hier tot aan de Chinese muur en het enige wat jou interesseert is dat mongolische popijopi gehalte. Wat heb je zelf bijgedragen aan W55 man? Rot toch op, ga wat nuttigs doen of ga weer onder die steen of in die cave van je liggen als je niks bijdraagt.

Welk ego vertoon ik hier eigenlijk? Ik heb kritiek op jouw manier van spelen en heb het eigenlijk niet over mezelf tenzij iemand een verbale aanval wegens mij onderneemt. Ik claim nergens ik de grote man ben geweest op w55. Had ik easy kunnen zijn, maar koos er niet voor. Ik doe altijd wat nuttigs enkel was het niet op w55 (bewust).

Overigens wilt het niet zeggen dat als je ergens geen rol speelt je uw mening niet mag meedelen met de wereld dat is slechts je zoveelste foute redenatie.

4. Als wij als team Ganja begin december het volgende kunnen resumeren:
- Ten minste 23 edels meer
- Nog 150% aan opslagpakketten over
- Opslagjes op max -8.
- Nozemoil de week ervoor door alle grondstofpakketjes gebrand
- Farminkomsten die gemiddeld ten minste 150% waren van wat Nozem op een dag farmde.
Om vervolgens een week of 1,5 later er achter te komen, terwijl NozemOil vaker offline (rode bol) stond dan online (groene bol) en dus logischerwijs niet zo veel munten handmatig kon meppen - laat staan farmen - met een event 'even' een voorsprong neemt van ten minste 37 edels netto en intern Koen ons uitlacht dat hij ons op zijn manier voorbij is gekomen dan word ik razend. Razen, omdat meneer de ballen had mij(n team) half november uit te dagen voor een faire 101 en wanneer de druk hem te hoog wordt koopt hij edels bij, omdat hij permanent weet dat hij het af gaat leggen op kwaliteit.

Moraal van het verhaal, je koos voor eigen succes ipv dankbaar te zijn Par je opnam maar besloot dan mensen die recht hadden op de wereldwinst te naaien. Dat is de conclusie ik hier uit haal.

5. Ik lieg niet, ik geef weerwoord. Iets wat je verwacht in een normale discussie en niet in een DDR of SS-land, waar jij je blijkbaar thuisvoelt.

Je weerwoord is enkel 'jij was leider van amb, bla bla bla'. Mooi weerwoord enkel jammer het volledig fout is telkens :)

6. NozemOil had in Par moeten blijven, maar voelt zich er te goed voor. Het is hem meerdere malen aangeboden, maar hij bleef weg. Not my issue. Hij heeft de eer aan zichzelf gehouden, omdat hij weet dat hij kwalitatief overklast is en de eer te na was om credits te geven aan diegenen die daadwerkelijk tijd hebben gestopt in dit spel om er wat van te maken. W55 was voor mij echt een softijswereld, spelers van nu kunnen het niet opbrengen hun ego ten gunste van de stam op te offeren. Toen ik dat deed door C45 dicht te gooien, vv's te draaien op C44 en def te verzorgen op C54 kreeg ik lovende kritieken intern. Toen de massa op geheimdorp 12 werd uitgevoerd was dat de kracht die Par intern heeft om te laten zien dat Par - en geen enkele andere stam op W55 - de wereldwinst verdient.

Nozemoil is juist enorm eervol hij vast houd aan zijn principes iets waar jij nog enorm veel van kan leren.

Toen het geheim secured was waren er nog 48 uur over om te edelen, die heeft mijn team benut om met een laatste kans datgene te doen wat we al de hele wereld doen: Edelen en kijken of grootmacht van de dag mogelijk zou zijn. Er bestond geen afspraak over het wel of niet mogen edelen. NozemOil had intern uitgelegt graag 1e te willen worden, maar hiervoor is vanuit de naaste concurrentie (mijn team dus en het meest primair aanwezig voor de #1 AGR), nooit gehonoreerd. Ook niet in scheve bewoordingen. We hebben praktisch alleen geprotesteerd dat het zeer opvallend is dat iemand die zo ver in edels achter staat, amper farmt en zijn pakketjes had opgebrand amper 168 uur later tig muntjes meer heeft. Toen zei ik 'Als het zo moet, dan heeft het geen zin om #1 te willen worden.' Juridische leg ik dan de strijd niet neer, maar bekijk ik hoe de situatie er technisch bijligt en de kaarten geschud werden. Is dat fout? Is dat immoreel or juist rationeel? Is het sociaal wenselijk om van mij af te bijten en te laten zien dat ik op geen enkele manier op een unfaire wijze de strijd wil verliezen, maar door een $$$ injectie van NozemOil hiertoe verplicht werd? De kans was immers met een kleine 99,99% afgenomen dat we de #1 positie nog over zouden nemen van NozemOil. Dan is het toch juist sluw/slim wat we gezegd hebben? NozemOil had alle tijd om uit te lopen met zijn edelkapitaal en had het in eerste instantie nooit zo ver hoeven laten komen dat we hem voorbij edelden. Shots fired.

Je had geen recht op de num 1 en hij wel. Ongeacht wie er farmt of niet, heeft er helemaal niets mee te maken. Noze moest van mij niet de num 1 worden. Jullie account mocht het gewoon niet worden wegens eerder genoemde gebeurtenissen.

NozemOil was om 02:45uur online de laatste nacht van de 48uur countdown - heeft zelfs dorpen ge-edelt die nacht, zoals je in zijn spelersakte kunt analyseren -, maar verzaakte de strijd aan te willen gaan. Dat zegt niets over mijn team, maar over de mentaliteit van Koen op NozemOil. Dat zijn edels op 6 uur enkele looptijd stonden kon ik niet ruiken. Ik ontken niet dat het mij goed uitkwam, maar ik had verwacht dat de kwaliteit en inzet hoger zouden zijn op het laatst, maar kon vrij eenvoudig een voorsprong nemen in dorpen. Die voorsprong in dorpen hoort bij het afgetekend op de numero 1 plaats kunnen staan namens Ganja en namens Par, omdat geen account de activiteit en kwaliteit heeft opgebracht die Ganja deze wereld heeft gebracht en ik snap niet dat mensen het kwalijk nemen dat ik mijn persoonlijke doelen nog één keer een kans gaf en raakte.

Je had geen recht op de num 1 en hij wel. Ongeacht wie er farmt of niet, heeft er helemaal niets mee te maken. Noze moest van mij niet de num 1 worden. Jullie account mocht het gewoon niet worden wegens eerder genoemde gebeurtenissen.

Oeverloos zeiken op iemand ga je een minderwaardigheidscomplex van kweken. Want niemand is beter dan jou, toch? Niemand kan het onmogelijke klaarspelen. Niemand is goed genoeg om datgene in beweging te zetten wat anderen beter laat zijn. De zeikerts raakten we gedurende het traject kwijt door de schiftingen na SPAM en Appie, maar spelers hebben moeten om te erkennen dat een prestatie dik en dik verdient is door er hard voor te knallen met ons hele team vanaf het moment dat SPAM brak. Al werd de 101 strijd intensiever toen Wieboy aangaf de strijd niet meer bij te kunnen houden tussen Nozem en Ganja.

Veel mensen zijn beter als mij, jij ligt er enkel ver onder.

Ganja bracht de buffer, skills en ervaring. Nozem koos de weg van de minste weerstand, nadat ook hij zijn nuttige bijdrage in stamverband had geleverd. De enige keer dat er afgerekend kan worden met pay to win op een wereld wordt gejankt door een handvol figuranten.

Kan allemaal wel zijn, feiten blijft dat je niet naar Par had mogen gaan en dat van jouw een hypocriet maakt. Ik zeg nergens dat je team faalt in TW spelen, ik zeg dat jullie moraal en principieel enorm geflopt zijn.

7. Mijn verdediging is goed onderbouwt, bevat chronologische volgorde inclusief data en tijdframes. Schaam je er zo lichtjes mee om te gaan. De bedreigingen aan mijn adres sinds 1,5e week zijn van zo'n proportie dat het op het bekaaide af begint te worden. Maar weet je, ik ben volwassen genoeg er inhoudelijk op te reageren en te laten zien dat eer op een faire wijze kan worden verdient.

Je reageert totaal niet inhoudelijk voor alle duidelijkheid. Je noemt op waarin je account allemaal goed is terwijl ik daar geen woord over gesproken heb. Ik noem aan waarin je account enorm geflopt is en daar is helemaal niet op in gegaan.

Dus algehele conclusie: Team Leo, stapt over naar de vijand, de vijand die stabs begaan heeft en hij afgekraakt heeft op het AF vervolgens pakt hij de num 1 plaats van een speler die 'wel' recht heeft op de winst en daardoor de winst niet eens zal behalen wegens hij niets met jullie te maken wou hebben. Kunnen daarom dus wel stellen dat jullie enorm geflopt zijn en totaal geen aanspraak hebben op eender welke nominatie.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77130

Guest
Ik ben nooit stamleiding geweest, ik heb nooit een functie in AMB gehad, ik heb er zelfs überhaupt niets betekend op enkele vv's draaiende na, heb zelfs maar erg kort in AMB gezeten. Als de rest van je post van het zelfde niveau is als dit stukje ben ik mijn tijd wel enorm aan het verdoen. Je probeert dus eigenlijk mij te bashen op basis van onwaarheden? Laag erg laag :D

Overigens heb jij wel degelijk uitspraken gedaan over Par op het AF en zo ook tegen onze leiding.

Conclusie atm: 100% van je post is fout.

Nee sufkut, want ik kreeg pas contact met de AMB-leiding toen Hidde een zinkend schip moest leiden. Datzelfde zinkende schip waar Martijn en jij zoveel P&P over voerden en waarvoor je nu wegloopt voor de verantwoordelijkheid en het probeert te coveren met bullshit. Ik heb contact gehad met Martijn in de beginfase, maar dat ging over een samenwerking, niet over het externe beleid met Par. Dus als je wilt sufkutten val je elkaar maar een beetje lastig, maar houd mij uit die gangbang van je.



Moraal van het verhaal is dat jij er niet echt veel verstand van hebt wegens je uitspraken doet die totaal niet kloppen wat iedere AMB speler kan bevestigen. Heb je zelfs 1 minuscule aanleiding te denken ik leider was? En zoals ik al zei, w55 is altijd maar een bijzaak wereld van mij geweest na w51. Ik heb hier nooit de intentie gehad grootste dingen te gaan presteren en deed gewoon mee omdat mijn team dat wou, die vervolgens gestopt zijn waardoor ik gevolgd ben. Wat een zware aftocht,...

Ja, geef jouw team maar de schuld. Lutz0r.


Ik had voet bij stuk gehouden omdat ik waarde hecht aan eervol spel. Dus itdarky is pro stabben (feiten, heb ik al aangetoond) maar een the crowner die pro stabben is mag de wereld niet winnen. Waarom Itdarky wel? Waarom mag de 1 het wel en de ander niet? Je spreekt jezelf wederom tegen. Zo meteen ga je uw eigen BS nog zelf geloven.

1. Ik heb mij nooit uitgesproken over ITDarky, omdat die altijd aan de andere kant van de wereld gelegen heeft en ik daar dus geen flikker aan kon doen wat er gebeurde in de beginfase.
2. Als ik moet kiezen tussen ITDarky of TheCrowner dan kies ik voor ITDarky, omdat die wel een ruggengraat heeft en een stam kan leiden en er leuk mee te ouwehoeren valt.
3. Ik ben anti-stabben, maar dat snapt een snotneus zoals jij niet die zijn pro-weetikveelwelkedebieljevolgtomdatjezelfnietkuntnadenken-bril op hebt.

Je moet mij niet zeggen wat ik had gedaan. Ik zal zeggen wat jij had moeten doen, namelijk stoppen of tegen beide strijden. Maar naar stab kamp 1 gaan omdat stab kamp 2 niet mag winnen omdat ze vuil spel spelen is gewoon uber hypocriet.

Je schuift te veel macht naar mij toe. Ik had de macht niet om twee kampen te doen schuiven, maar zat met een stam die in puin was, terwijl Par juist haar blazoen had opgeschoont. Dan is de case makkelijker op te lossen.

Zeg ik dat je die moest blijven leiden? NEE DAT HEEFT JANNES NIET GEZGEGD. MSS MOET LEO EENS BETER LEZEN WAT JANNES ZEGT. JANNES ZAL ZICHZELF NOG EENS HERHALEN: JIJ HAD NIET MOETEN OVERLOPEN NAAR PAR.
EEYYYYY, JOUW CAPS LOCK, eeuhm caps lock staat aan. Goed argument, lekker kort ook. Neej, jij weet niet wat het van je vraagt een organisatie - in dit geval een stam op een spelletje - te moeten leiden. Zeker als de gemiddelde figuur in de stam zich gedraagt als een kind van 6 wat al een paar minuten zit te wachten op een lolly.

Neem je verliest en verlaat de wereld in waarde dan was je een grote meneer geweest. Nu ben je overgelopen naar een stabstam die jij meermaals belaagd hebt als stabstam en naai je vervolgens een speler die de wereldwinst echt verdiend door hem te naaien om de num 1 ranking + hij heeft nu niet eens wereldwinst.

1. Ik heb mijn verlies genomen door account based te gaan spelen toen Appie viel.
2. Ik ben niet overgelopen naar een stabstam. Par was gemuteerd, dat jij tig maanden afwezig bent geweest en niet snapt dat een stam kan veranderen zegt al genoeg over het feit dat jij niet met een dynamische organisatie kunt omgaan cq geen ervaring hebt om een organisatie te kunnen leiden.
3. Als je Nozem wilt kontknuffelen zoek je hem maar op. Hij had zonder PP nooit in aanmerking kunnen komen voor de #1 plaats, gezien we in alle facetten superieur waren als team. Dat kun je hierboven lezen. Ook mentaal en sociaal zijn wij beter ontwikkelt, gezien zijn enige verklaring neerkwam op 'het is Ganja's schuld en ik kom niet met een verklaring'. Dat is kneuzerig en zou jou genoeg moeten zeggen. Je schrijft liever boeken, zorgt daarvoor voor cyberpesten en je hebt geen idee dat je soms ook gewoon jouw bek een keer kunt houden als het een onderwerp is waar je geen flikker te zoeken hebt.

Je bent zoals ik al meermaals zei een enorm triestig persoon die zo hebberig is naar een status maar eigenlijk enorm laag is gevallen.

Of iemand die op een eervolle manier wil strijden voor zijn stam en plekkie #1 op de AGR, maar iemand die eerst zegt fair de strijd aan te willen gaan tig $$$ over te zien maken en dan denkt recht te hebben op de #1 plaats omdat die een groepje kontknuffellaars heeft. Jij kunt dat niet hebben dat iemand kwalitatief zo goed is of een team zo goed draait dat die op kwaliteit een minkukel met veel geld maar te weinig skills en sociale vaardigheden een nummer 1 positie te gunnen. Daarvoor ben je mentaal niet sterk genoeg en sociaal onderontwikkelt. Koen had tevreden kunnen zijn met een plek #2, maar wilde per sé 'eervol' $$$ spenden aan pp, een event en ten minste 60 edels. Dat jij dat een normale manier van spelen vind.


Welk ego vertoon ik hier eigenlijk? Ik heb kritiek op jouw manier van spelen en heb het eigenlijk niet over mezelf tenzij iemand een verbale aanval wegens mij onderneemt. Ik claim nergens ik de grote man ben geweest op w55. Had ik easy kunnen zijn, maar koos er niet voor. Ik doe altijd wat nuttigs enkel was het niet op w55 (bewust).

FYI: Jij zou nooit in aanmerking komen als 'grote man'. Daarnaast doet die titel mij niks. Wel dat je denkt moreel en sociaal superieur te zijn, terwijl je bij de minste tegenwind jouw team de schuld geeft. Dat is amateuristisch, houd dan gewoon jouw bek en houd de eer aan jezelf.

Overigens wilt het niet zeggen dat als je ergens geen rol speelt je uw mening niet mag meedelen met de wereld dat is slechts je zoveelste foute redenatie.

Tegen een monument ga je ook niet pissen omdat het kan, maar daar kijk je naar en hoop je nog wat van te leren.

Nozemoil is juist enorm eervol hij vast houd aan zijn principes iets waar jij nog enorm veel van kan leren.

Zijn principes?

1. $$$ spenden om een rank te kopen.
2. Vaker offline zijn dan online.
3. Geen flikker doen qua farmen.
4. Een vriendengroepje creëren, zodat er kampjes ontstaan.
5. Ragen als die zijn zin niet krijgt.

Joh, in een gemiddelde kinderdagverblijf heb je nog meer plezier dan aan 1 hele Koen die een chagrijnig verwend nest nadoet.
Welke principes bedoel je? Want die benoem je niet. Wel dat het principes zijn.

Je had geen recht op de num 1 en hij wel. Ongeacht wie er farmt of niet, heeft er helemaal niets mee te maken. Noze moest van mij niet de num 1 worden. Jullie account mocht het gewoon niet worden wegens eerder genoemde gebeurtenissen.

Ahhhhh, kusje derbij? Jaloers kreng.

Veel mensen zijn beter als mij, jij ligt er enkel ver onder.
Nee sorrie, probeer Koen maar. Ik ga niet onder jou liggen.

Kan allemaal wel zijn, feiten blijft dat je niet naar Par had mogen gaan en dat van jouw een hypocriet maakt. Ik zeg nergens dat je team faalt in TW spelen, ik zeg dat jullie moraal en principieel enorm geflopt zijn.

Wie bepaalt dat wij niet naar Par hadden gemoeten? Dan waren C44 en C45 grijs geworden en was het een dimwit wereld geworden. Juist doordat de kaarten opnieuw geschud werden hadden Beyond en Par C44 en C45 netjes verdeelt, bezitte Par C55 en Beyond C45. Pak gerust de kaart erbij van hoe het er bij lag rond de fusie. Daarnaast moet je van de afgelopen 10 werelden (vanaf W51) eens één eindstam noemen waar niet ten minste 2 debiele accounts in zaten. Je doet aan symboolpolitiek en dat is niet alleen onvolwassen, maar dat zorgt ervoor dat de conclusie die uit jouw analyses komen stinken.


Je reageert totaal niet inhoudelijk voor alle duidelijkheid. Je noemt op waarin je account allemaal goed is terwijl ik daar geen woord over gesproken heb. Ik noem aan waarin je account enorm geflopt is en daar is helemaal niet op in gegaan.

Dus algehele conclusie: Team Leo, stapt over naar de vijand, de vijand die stabs begaan heeft en hij afgekraakt heeft op het AF vervolgens pakt hij de num 1 plaats van een speler die 'wel' recht heeft op de winst en daardoor de winst niet eens zal behalen wegens hij niets met jullie te maken wou hebben. Kunnen daarom dus wel stellen dat jullie enorm geflopt zijn en totaal geen aanspraak hebben op eender welke nominatie.

Eey bak softijs, voor de duidelijkheid: Noch in Appie, noch in Spam hebben wij P&P gevoerd op het AF over Par, omdat we er A. ver vanaf lagen (andere kant van de wereld) en B. er geen flikker aan konden doen door de afstand en C. ervaring hebben dat je in de beginfase niet tegen te veel benen moet aanschoppen. Iets (C) wat AMB niet snapte en waardoor AMB na 4 weken 'strijd' met Par al kapot was. Precies die 4 weken tijd dat jij actief was met jouw team en faalde.

Je bent stik en stikjaloers en schrijft boeken om interressant te doen en bovenal mij en mijn team te vervelen, maar snapt niet wat het kost om in aanmerking te komen voor een toppositie, welke drive je daarvoor moet hebben als de directe concurrent - ook al is het een stamgenoot in dit geval - zijn eer verspeelt door tijdens een 'faire strijd' ineens 60 edels te kopen en dan ineens pikketpaaltjes gaat plaatsen. Daar hebben we antwoord op gegeven door de #1 AGR af te dwingen en tactisch onze tengels stil te houden. En ja, dat is sluw, maar het is effectief en binnen de regels/geldende afspraken geweest. Dus STFU met die onzin van je en get over it.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.576
Nee sufkut, want ik kreeg pas contact met de AMB-leiding toen Hidde een zinkend schip moest leiden. Datzelfde zinkende schip waar Martijn en jij zoveel P&P over voerden en waarvoor je nu wegloopt voor de verantwoordelijkheid en het probeert te coveren met bullshit. Ik heb contact gehad met Martijn in de beginfase, maar dat ging over een samenwerking, niet over het externe beleid met Par. Dus als je wilt sufkutten val je elkaar maar een beetje lastig, maar houd mij uit die gangbang van je.

Ik zie in je eerste post weer een boel fouten. Is dat een typisch kenmerk van jouw als poster of gewoon puur toeval? :p

Ik heb nooit P&P over AMB gevoerd dat is slecht wat jij er van maakt op basis van,.... (wie zal het het zeggen?). Enige wat ik op het w55 AF heb gedaan is mij gericht tot de stabs van Par. Dat is geheel het enige ik deed. Ik heb geen positief woord over AMB gezegd, ik heb geen grootspraak gedaan in mijn post's dat AMB de w55 wel even zou domineren. In tegendeel ik heb altijd gezegd ik alle stammen op w55 erg zwak vond.

Dus eerst ben ik leider, dat veeg ik van tafel, nu kom je met dit, veeg ik wederom van tafel. De vraag is nu wat je in je 3de poging zal trachten te verzinnen :D Voor geloofwaardigheid geef ik je alvast een 0 op 10 :)

Overigens herinner ik mij nog erg goed jij je afkeurde van Par door hun stabs en zo ook Itdarky. Wil je dat officieel ontkennen? Zoja zoek ik dat wel even terug ;)

Ja, geef jouw team maar de schuld. Lutz0r.

zNm5DwBRSwCh19gs0bV_QQ.png


EQ4NjoudTwimDAUzEge9tw.png


NW7S4wUrQCyWKOPghzV-xA.png


Ik begon met Seba en we vroegen al snel Yuri om met ons mee te spelen. Seba stopte paar weken voor val van AMB wegens geen motivatie meer. Vervolgens Yuri omdat die niet kon omgaan dat spelers die weken hebben zitten roepen wat voor stabstam Par was waarmee we ook in een oorlog zaten doodleuk in gesprek waren om over te lopen. Je moet begrijpen dat Yuri de normen en waardes van de ouden werelden gewoon is (was lange tijd gestopt met tw). Ik kende hem van w23 nog. Nu goed, je ziet duidelijk in de loop der jaren een mentaliteitsverandering. Je hebt mensen zoals Yuri en mij die Par probleemloos zonder 1 sec nadenken afwijzen terwijl ze dagen/weken hebben zitten smeken om ons binnen te halen en je hebt spelers als Jouw of andere overlopers die elke kans aangrijpen succes te behalen. Prima dat jij zonder eer wilt spelen maar zit dan niet op mijn kap omdat ik daar kritiek op heb.

Overigens geef ik mijn team helemaal nergens de schuld van. Ik vind dat ze groot gelijk hadden te stoppen. Dus het stookmomentje mag ook naar de vuilbak xD


1. Ik heb mij nooit uitgesproken over ITDarky, omdat die altijd aan de andere kant van de wereld gelegen heeft en ik daar dus geen flikker aan kon doen wat er gebeurde in de beginfase.
2. Als ik moet kiezen tussen ITDarky of TheCrowner dan kies ik voor ITDarky, omdat die wel een ruggengraat heeft en een stam kan leiden en er leuk mee te ouwehoeren valt.
3. Ik ben anti-stabben, maar dat snapt een snotneus zoals jij niet die zijn pro-weetikveelwelkedebieljevolgtomdatjezelfnietkuntnadenken-bril op hebt.

Puntje 2 is helemaal niet van toepassing. Wie dwong jouw om tussen de opties Itdarky en theCrowner te kiezen? Volgens mij helemaal niemand. Puntje 3 is dan weer helemaal hypocriet. Anti stabben zijn maar naar een stabstam overlopen, das ook een rare redenatie. Overigens heb jij wel je afgunst naar Itdarky getoond op het AF waar iedereen het kon lezen.

Dus alle 3 je punten slaan eigenlijk nergens op.


Je schuift te veel macht naar mij toe. Ik had de macht niet om twee kampen te doen schuiven, maar zat met een stam die in puin was, terwijl Par juist haar blazoen had opgeschoont. Dan is de case makkelijker op te lossen.

Mijn stam op w42 lag in puin tussen 2 kampen. Ik heb de eer aan mezelf overgehouden ;) Blijkbaar was die optie niet bij je opgekomen.


EEYYYYY, JOUW CAPS LOCK, eeuhm caps lock staat aan. Goed argument, lekker kort ook. Neej, jij weet niet wat het van je vraagt een organisatie - in dit geval een stam op een spelletje - te moeten leiden. Zeker als de gemiddelde figuur in de stam zich gedraagt als een kind van 6 wat al een paar minuten zit te wachten op een lolly.

Hoezo weet ik dat niet? Enig idee hoeveel keer ik al stamleider ben geweest dan? Dat aantal ligt hoger dan Par stabs deed. Alsnog totaal geen reden om naar Par over te lopen. Maak de volgende keren misschien een deftige stam met spelers die mentaal wel in orde zijn.

1. Ik heb mijn verlies genomen door account based te gaan spelen toen Appie viel.
2. Ik ben niet overgelopen naar een stabstam. Par was gemuteerd, dat jij tig maanden afwezig bent geweest en niet snapt dat een stam kan veranderen zegt al genoeg over het feit dat jij niet met een dynamische organisatie kunt omgaan cq geen ervaring hebt om een organisatie te kunnen leiden.
3. Als je Nozem wilt kontknuffelen zoek je hem maar op. Hij had zonder PP nooit in aanmerking kunnen komen voor de #1 plaats, gezien we in alle facetten superieur waren als team. Dat kun je hierboven lezen. Ook mentaal en sociaal zijn wij beter ontwikkelt, gezien zijn enige verklaring neerkwam op 'het is Ganja's schuld en ik kom niet met een verklaring'. Dat is kneuzerig en zou jou genoeg moeten zeggen. Je schrijft liever boeken, zorgt daarvoor voor cyberpesten en je hebt geen idee dat je soms ook gewoon jouw bek een keer kunt houden als het een onderwerp is waar je geen flikker te zoeken hebt.

1: Je hebt je verlies niet genomen dat zijn de feiten, valt niet eens over te discussiëren.

2: Als je dat zelf wilt geloven dat Par het groot licht gezien heeft. Zal ik je het werkelijke verhaal eens vertellen? Itdarky en Par lieten alles toe en het kon ze geen r**t schelen of er gestabbed werd. Vervolgens weken/maanden daarna stopt de stabbende speler UIT ZICHZELF, WERD NIET GEKICKED DOOR PAR OMDAT ZE HET GROOT LICHT ZAGEN, NEE, HIJ STOPTE UIT ZICHZELF.

Dat Par daar een draai aangeeft dat ze opeens tegen stabs zijn en hervormingen hebben doorgevoerd is 1 groot toneel stuk. Toeval moet lukken dat ik toevallig Itdarky NU weer tegen gekomen ben op w58. Juist hetzelfde verhaal als op w55 ;s Hij was toch veranderd Leo? Par was toch veranderd?

Geloof er geen bal van, maar als jij je geweten daarmee kan sussen is dat fijn voor jouw. Zeg overigens ook niet dat ik geen organisaties kan leiden, heb al meer deftige stammen 'solo' geleid dan jij. Daar durf ik nu eens echt op wedden.

En zoals ik al zei heb ik niets met Nozem. Van mij moest hij niet de num 1 worden. Enige wat ik zei is dat hij het veel meer verdient dan jij. Goed hij gebruikte veel pp, en jij gaf kritiek op Par die stabte en liep over en naaide vervolgens een stamgenoot. Vind ik persoonlijk 100x zo erg als iemand die pp gebruikt.

Ik schrijf enkel boeken omdat jij telkens weer op mij reageert. Wil je dat het stopt raad ik een andere tactiek aan.


Of iemand die op een eervolle manier wil strijden voor zijn stam en plekkie #1 op de AGR, maar iemand die eerst zegt fair de strijd aan te willen gaan tig $$$ over te zien maken en dan denkt recht te hebben op de #1 plaats omdat die een groepje kontknuffellaars heeft. Jij kunt dat niet hebben dat iemand kwalitatief zo goed is of een team zo goed draait dat die op kwaliteit een minkukel met veel geld maar te weinig skills en sociale vaardigheden een nummer 1 positie te gunnen. Daarvoor ben je mentaal niet sterk genoeg en sociaal onderontwikkelt. Koen had tevreden kunnen zijn met een plek #2, maar wilde per sé 'eervol' $$$ spenden aan pp, een event en ten minste 60 edels. Dat jij dat een normale manier van spelen vind.


Nogmaals, jij hebt totaal 0,0 aanspraak op een bepaalde ranking, je verdient deze hele wereldwinst totaal niet. Begin niet over eervol strijden ect ect. Dat eervol strijden hebben we allemaal kunnen zien deze wereld. Falen in je stam en overlopen naar de grootmacht die de buit al binnen had en jij eerst verafschuwde van stabbers.

Vertel mij even wat eervols jij daarin ziet, want ik zie het niet hoor :p Je snapt de kwestie gewoon totaal niet,... Jullie acc is wellicht 10 000x beter als Nozem, feiten blijven dat jij helemaal geen recht hebt op die ranking of wereldwinst door eerder genoemde feiten.

Dus je kan Nozem nog zoveel uitmaken als je wilt en jezelf zoveel ophemelen als je wilt. Staat geheel buiten de kwestie.


FYI: Jij zou nooit in aanmerking komen als 'grote man'. Daarnaast doet die titel mij niks. Wel dat je denkt moreel en sociaal superieur te zijn, terwijl je bij de minste tegenwind jouw team de schuld geeft. Dat is amateuristisch, houd dan gewoon jouw bek en houd de eer aan jezelf.

Heb ik in het begin van de post ontkracht en zal dat nog eens doen. Ik geef mijn team nergens de schuld van en verwijt ze helemaal niets. Dat is slechts iets wat jij er van maakt om ook maar iets tegen mij te kunnen zeggen. Als dat je verbale tegenaanval is mag je nog wat beter je best gaan doen :)

Je komt gewoon als een klein gefrustreerd kind over dat niet tegen kritiek kan.

Zijn principes?

1. $$$ spenden om een rank te kopen.
2. Vaker offline zijn dan online.
3. Geen flikker doen qua farmen.
4. Een vriendengroepje creëren, zodat er kampjes ontstaan.
5. Ragen als die zijn zin niet krijgt.

Joh, in een gemiddelde kinderdagverblijf heb je nog meer plezier dan aan 1 hele Koen die een chagrijnig verwend nest nadoet.
Welke principes bedoel je? Want die benoem je niet. Wel dat het principes zijn.

Moraal van het verhaal? Al de dingen die jij opnoemt zijn minder erg dan de dingen die jij deed. Dus mijn punt dat hij het meer verdiend als jij blijft gewoon staan als een adelshoeve.


Wie bepaalt dat wij niet naar Par hadden gemoeten? Dan waren C44 en C45 grijs geworden en was het een dimwit wereld geworden. Juist doordat de kaarten opnieuw geschud werden hadden Beyond en Par C44 en C45 netjes verdeelt, bezitte Par C55 en Beyond C45. Pak gerust de kaart erbij van hoe het er bij lag rond de fusie. Daarnaast moet je van de afgelopen 10 werelden (vanaf W51) eens één eindstam noemen waar niet ten minste 2 debiele accounts in zaten. Je doet aan symboolpolitiek en dat is niet alleen onvolwassen, maar dat zorgt ervoor dat de conclusie die uit jouw analyses komen stinken.

Je kon ook blijven spelen zonder een kamp te kiezen. Deed je niet, je koos eieren voor je geld omdat rankings je meer interesseren dan fair spel.

Eey bak softijs, voor de duidelijkheid: Noch in Appie, noch in Spam hebben wij P&P gevoerd op het AF over Par, omdat we er A. ver vanaf lagen (andere kant van de wereld) en B. er geen flikker aan konden doen door de afstand en C. ervaring hebben dat je in de beginfase niet tegen te veel benen moet aanschoppen. Iets (C) wat AMB niet snapte en waardoor AMB na 4 weken 'strijd' met Par al kapot was. Precies die 4 weken tijd dat jij actief was met jouw team en faalde.

Ik heb toch meerdere spelers uit die stammen op het AF hun gal zien spuwen richting Par. Spelers die net als jouw later zijn overgestapt. Want het is niet omdat ik tegen jouw post ik het enkel tegen jouw heb natuurlijk. Net zoals jij zijn er nog zat accounts die zich zouden moeten doodschamen.

Hoezo faalde mijn team? Wij hadden niet eens front met Par dus vanwaar haal jij dergelijke onzin,... Of AMB nu P&P deed tegen Par of niet had 0 effect gehad op het verloop van de wereld. Lagen in elkaars weg dus oorlog kwam er wnr hij kwam. En je bevestigd wederom mijn standpunt. Ik trek mijn muil open eender wanneer en tegen wie dan ook ondanks het in mijn nadeel kan spelen. Jij zegt letterlijk dat je uw kop in het zand steek voor eigen belang.

Je bent stik en stikjaloers en schrijft boeken om interressant te doen en bovenal mij en mijn team te vervelen, maar snapt niet wat het kost om in aanmerking te komen voor een toppositie, welke drive je daarvoor moet hebben als de directe concurrent - ook al is het een stamgenoot in dit geval - zijn eer verspeelt door tijdens een 'faire strijd' ineens 60 edels te kopen en dan ineens pikketpaaltjes gaat plaatsen. Daar hebben we antwoord op gegeven door de #1 AGR af te dwingen en tactisch onze tengels stil te houden. En ja, dat is sluw, maar het is effectief en binnen de regels/geldende afspraken geweest. Dus STFU met die onzin van je en get over it.

Ik ben inderdaad stik en stikjaloers ja,... :D Zie mij eens wenen en gefrustreerd reageren zeg :eek: En nogmaals, praat niet namens mij aub. Zeg niet telkens 'jij weet niet wat het is als,... dit en als,... dat'. Ik heb elke mogelijke situatie ooit op TW al 10x meegemaakt. Ik heb daarom dus zeker recht van spreken.

We wachten allemaal geduldig op je reactie en probeer deze keer eens te beginnen met iets dat klopt in je post :engel:
 
Reactiescore
3.576
Ik wil trouwens de zoveelste misstap van @Lord Ghost Whisperer komen melden.

Je mag best onzin praten tegen mij hier op het AF waardoor ik het vervolgens even allemaal van tafel veeg maar je zou toch mogen weten dat ik erg veel mensen op de TW community spreek en zowat iedereen op skype heb staan.

keAfEejXRAydGDGJcNBZ5A.png


Wat ik dan weer minder kan smaken is dat je onzin gaat vertellen in chats waar ik niet zit om de simpele reden je het tegen mij niet kan waarmaken zoals reeds al vaker duidelijk is geworden.

Ik zal heel eenvoudig de puntjes nog eens voor jouw opsommen:

1: Als ik mijn sufkutheid wou verbergen dan was ik wel gewoon erg stilletjes op het AF en likte ik zoals de meeste gewoon iedereen zijn ego.
2: Ik heb niet alleen aan P&P gedaan en gerund, ik heb net zoals iedereen mijn kritiek gegeven op de stabs van Par, niet meer en niet minder. Overigens gestopt omdat mijn team stopte ver voor mijn acc enige inc kreeg van Par of zelfs een degelijk front had.
3: Vertel eens waarom ik niets kan :)

Stoer doen kan iedereen natuurlijk, wel hypocriet mij een runner te noemen terwijl jezelf overliep naar de winnende partij en nota bene je vijand en de stam die jij hebt zitten uitmaken voor stabbers.

Fijne avond wederom.


ad3fe5adfde8f74c37b79a51a4550675.png


Heb nog meer gekregen, zal daar ook verder op ingaan. Geef eens voorbeelden van accounts onder aanval waar ik ben gaan runnen? Je mag best BS praten maar doe het niet achter mijn rug. Ik hoor graag een lijstje met al mijn accounts waar ik ben gaan runnen die onder aanval lagen. Volgens jouw zijn het er meerdere, probeer er alvast eentje te zoeken :)

Ik heb overigens op w55 de tijd dat ik er speelde wel aardig veel gedaan. Denk dat het tussen de 95 al dan niet 100% van de overnames op mijn account door mij ge edeld zijn. Zo ook verschillende vv's in de stam gedraaid. Op elk account waar ik ooit gespeeld heb was ik altijd 'de man'. De man die het moeilijk werk verrichte betreft deffen en offen. Ook hier zie ik graag een lijstje van mijn accounts waar mijn co's al het werk gedaan hebben, alvast wederom succes er 1tje te vernoemen.

Ik heb nooit iets met AMB gehad en wou er nooit in. Desondanks heb ik mij wel ingezet er wat van te maken. Maar als de leiding spoorloos is, mijn team volledig gestopt is en zowat alle accounts solli's hebben lopen bij de vijand die ze eerst net zoals jouw uitmaakte voor stabbers is het wel klaar voor mij ja :D Als jij dat 'AMB in de steek laten' wilt noemen is dat toch je zoooooooooveelste misvatting :D

Overigens heb ik op heel dit w55 AF NOOIT maar dan ook NOOIT zomaar over mezelf gepraat en mezelf zitten ophemelen. Pas toen zwakke persoonlijkheden zoals jij mijn kritiek niet konden slikken en dan maar een wanhopige tegenaanval deden op mijn prestaties heb ik mijzelf verdedigd. Word misschien dringend tijd de ogen te openen en te beseffen je u niet van je sterkste kant laat zien.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77130

Guest
Overigens heb ik op heel dit w55 AF NOOIT maar dan ook NOOIT zomaar over mezelf gepraat en mezelf zitten ophemelen. Pas toen zwakke persoonlijkheden zoals jij mijn kritiek niet konden slikken en dan maar een wanhopige tegenaanval deden op mijn prestaties heb ik mijzelf verdedigd. Word misschien dringend tijd de ogen te openen en te beseffen je u niet van je sterkste kant laat zien.

STFU amateur.

Iemand met een IQ lager dan 70 zou allang doorhebben dat ik sinds vorige week de discussie met jou al lang gestaakt heb.

Maar jij had dat nog niet door. Tragisch om zo rond te moeten lopen als iemand die nog ruzie zoekt met zijn eigen schaduw, ik heb (bijna) medelijden met je.
 
Reactiescore
3.576
Ik zoek ruzie? :p Jij bent toch echt de gene die achter mijn rug om onwaarheden begint te vertellen. Je post's zijn zo belabberd als iets. Mooi inhoudelijk gereageerd weer of moet ik zeggen 'bedankt om iedereen te laten zien dat je uitspraken niet kloppen wegens je er niet op in gaat'.

Lachwekkend dit :D
 

DeletedUser78183

Guest
Leo,
Ik heb je al een aantal keer verteld dat ik niet geleaved ben voor Roy of Koen (-':
Blijkbaar heb je noggal een tunnelvisie en kun je niet accepteren dat er mensen zijn die een andere kijk op w55 hebben dan jij.

De reden van leave zj:

e
Er was al eens eerder de wereld winst vernaggelt, de sfeer was om te hachelen in Par.

Dan plan jij een actie met thgm om in de laatste uurtjes edels te timen om je stamgenootje zo te slim af te zijn. (Laten we even buiten beschouwing laten wat jij wel of niet gezegd hebt)

Ik was op dat moment meer dan 24 uur wakker voor een deadline. Was geïrriteerd vanwege jouw actie (ik zag het als egotrippen omdat dat imo niet een eerlijke nr1 strijd was tegen je stamgenoot) ik werd gebeld dat er weer gedonder was binnen par zo vlak voor het einde.

Ik ben toen zelf! Par geleaved omdat ik klaar was met tw.
Ik speel het spel voor de lol en de lol was er echt wel uit. Ook was ik het er niet mee eens om een wereldwinst te pakken met stamgenoten die elkaar het daglicht niet gunnen.

Dit heb ik je al eerder verteld ;)
De enige reden om terug te komen was omdat m'n Co-speler Jesse mij appte dat hij terug wilde en de wereld wilde sluiten.

Wel leuk dat je een mooie post gemaakt hebt, ik wens je speelplezier en hopenlijk komen we elkaar nog eens tegen op tw, buiten stamverband.

-Paul
 
Reactiescore
141
Hier nog even reageren namens mij, ik was het ook eens met Paul qua doen en laten. Echter vond ik het na 3x wel goed geweest en wou ik van alle onzin af. Zoals Paul ook aangeeft, de lol was er vanaf. Jammer dat het eind zo moest lopen, maar goed, daar zijn al genoeg discussies over geweest.
 

DeletedUser76221

Guest
Nogmaals proficiat aan Par. Desondanks mijn mislukte poging om een stam op te richten vond ik dit een zeer fijne wereld. Bedankt voor de mooie strijd

Xander- Thequickbear
 
Bovenaan