Praathoek #Classic15

DeletedUser54614

Guest
Is de hashtag meeto iets wat gerespecteerd moet worden volgens jullie?

 

DeletedUser77710

Guest
Ik zeg ook niet dat het niet tactisch is, want het is zelf heel slim. Alleen duidt hij erop aan dat NoCure en Disney bb's aant edelen zijn, terwijl er zelf super veel bb's wordt geëdeld in Leaf
 

DeletedUser77710

Guest
Sinds wanneer mag er niet meer gediscussiërd worden in de golden awards? Het onderwerp was oele als beste account en daarover wordt er gediscussiërd en wordt het verwijdert, yeah right.
 
Reactiescore
2.303
Reactiescore
2.303

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Nee aldo. P&p hoort in elk topic. Het AF is daarvoor ook bedoeld.
 
Reactiescore
89
Het gaat om de fase waar de wereld zich in begeeft. Het edelen van barbs nu is alleen maar om je percentage hoor te houden. Nog al sneue actie als je het mij vraagt. Het edelen van onder andere Bots was om het front goed en dicht te maken. Dus je vergelijking met Leaf is verkeerd.
 

DeletedUser77710

Guest
Bbs zijn bbs xD

En tis een tactiek. Een bg aanstellen die je haat om een stam weg te spelen die kwalitatief veel minder is, is ook sneu.
 
Reactiescore
89
Ik ga er maar vanuit dat je het verschil niet wilt zien ipv dat je het verschil werkelijk niet ziet.

Leaf wilde Logic wegspelen, dit is gebeurd. Ik kan me niet voorstellen dat iemand van Leaf 'haat' voelt tegen de spelers van Logic.
 
Reactiescore
2.303
Buiten Kaarsvet helemaal opgeedeld te hebben, en wat dorpen van jullie slaven gepakt te hebben, wat hebben jullie geedeld?

1 van de sterkste accounts van de wereld ? En jij, uitgenomen dorpen op ban en die weer verliezen zodra de ban gedaan is ?
 
Reactiescore
2.478
Ik vond je forum wat dood gaan. Normaal was jij er veel, maar iets heeft je naar de achtergrond verwezen?

Ik ben er in het begin van de wereld altijd meer, aangezien de discussies dan nog interessant voor mij zijn. In de mid en zeker de endgame is er meer P&P waardoor het moeilijker wordt om betrokken te blijven zonder een kant te kiezen. Wat ook meespeelt is het feit dat een deel van jullie aangaf contesten overbodig te vinden, waardoor ik hier minder tijd in steek en ik minder gezien word :p
En recent heb ik iets met tentamens waar meer tijd in gaat zitten dan ik wil :(
 
Reactiescore
660
Vandaar.
 
Reactiescore
2.478
Maar dat je me niet ziet wil niet zeggen dat ik er niet ben.
 
Reactiescore
660
Maar dat je me niet ziet wil niet zeggen dat ik er niet ben.
Ik weet dat je der bent want je plaatst zowat instant mijn triple posts aan elkaar. Waarvoor dank.
 
Bovenaan