Praathoek

Reactiescore
603
Wil even zeggen dat het succesvol is geweest om het grotere publiek te lokken naar het AF via de PM's die jullie rondsturen.

8bfjYgjyRgOFHnEmqy60pg.png


Random spelertje in de rim met paar dorpjes. Dit is 1 van de 77 000 gelijkaardige PM's ik hierover heb gehad :eek: Ik wil hier nu natuurlijk niet enkel het TW team een pluim geven en mijn eigen ego strelen maar ook even duidelijk stellen aan bepaalde mensen dat er genoeg spelers zijn die dergelijke discussies wel leuk vinden om te volgen. Je zou er van verschieten hoeveel mensen het AF lezen maar zich gewoon afzijdig houden.

Eerder was er een discussie dat mensen zoals ik, iedereen zouden wegjagen. Dat blijkt toch niet geheel te kloppen :)

Naar mijn gevoel lezen er inderdaad veel 'afzijdige' spelers mee naar discussies die hier gevoerd worden, de volgende stap is dus om hun mee te laten discussiëren. Niet alleen voor een actiever forum maar alsook hun bijdrage te laten vertonen op het AF :)
 
Reactiescore
3.541
Ik ben zelfs gestopt door jou gedrag tegenover al die respectvolle spelers op deze oh zo intressante wereld:rolleyes:

Misschien volgende keer geen uber saai acc in een risicoloze buurt opbouwen en een deftige stam nemen. Als je het op mij wilt steken is dat ook prima natuurlijk o_O
 

DeletedUser78806

Guest
Misschien volgende keer geen uber saai acc in een risicoloze buurt opbouwen en een deftige stam nemen. Als je het op mij wilt steken is dat ook prima natuurlijk o_O
Nou ik heb hem risicoloos gemaakt, ze hebben hier allemaal zo schrik da ze zo goed als full deff spelen:D

en sarcasme hoor:) Niet aangevallen voelen:oops:
 

DeletedUser78986

Guest
Wil even zeggen dat het succesvol is geweest om het grotere publiek te lokken naar het AF via de PM's die jullie rondsturen.

8bfjYgjyRgOFHnEmqy60pg.png


Random spelertje in de rim met paar dorpjes. Dit is 1 van de 77 000 gelijkaardige PM's ik hierover heb gehad :eek: Ik wil hier nu natuurlijk niet enkel het TW team een pluim geven en mijn eigen ego strelen maar ook even duidelijk stellen aan bepaalde mensen dat er genoeg spelers zijn die dergelijke discussies wel leuk vinden om te volgen. Je zou er van verschieten hoeveel mensen het AF lezen maar zich gewoon afzijdig houden.

Eerder was er een discussie dat mensen zoals ik, iedereen zouden wegjagen. Dat blijkt toch niet geheel te kloppen :)

Eerste keer (en waarschijnlijk laatste keer lol) vernoemd op het AF haha
 

DeletedUser76798

Guest
Random spelertje

Zo denigrerend hoe je dit zegt.

Ik wil hier nu natuurlijk niet enkel het TW team een pluim geven en mijn eigen ego strelen

Gelukkig is dat ego nog niet groot genoeg:rolleyes:

Je zou er van verschieten hoeveel mensen het AF lezen maar zich gewoon afzijdig houden.

Hier ben ik het zeker mee eens. Keep up the work. Propoganda moet terug komen.

Eerder was er een discussie dat mensen zoals ik, iedereen zouden wegjagen. Dat blijkt toch niet geheel te kloppen :)

De AF gebruikers die andere AF gebruikers wezen op taal fouten. Dat zijn de spelers die mensen van het AF weghielden. Zonder doctoraal gezwets was je punt nog geen daalder waard. Een discussie voeren kan iedereen, de een beter dan de andere. Zolang we geen grammatica controle bij elkaar gaan uitvoeren kan het AF nog best eens interessant gaan worden. Zeker gezien W58 een ontzettend spannende wereld is!
 
Reactiescore
3.541
Eerste keer (en waarschijnlijk laatste keer lol) vernoemd op het AF haha

Post gerust lekker mee hoor :)

Zo denigrerend hoe je dit zegt.

Niet zo bedoelt, is gewoon een erg kleine speler op puntenaantal afgaand.

De AF gebruikers die andere AF gebruikers wezen op taal fouten. Dat zijn de spelers die mensen van het AF weghielden. Zonder doctoraal gezwets was je punt nog geen daalder waard. Een discussie voeren kan iedereen, de een beter dan de andere. Zolang we geen grammatica controle bij elkaar gaan uitvoeren kan het AF nog best eens interessant gaan worden. Zeker gezien W58 een ontzettend spannende wereld is!

True true true.
 
Reactiescore
2.062
@The Minion
Over dat topic wat je net sluit, je weet dat thomas shelby en thomas shelby Jr. 2 verschillende accounts zijn he :)
 
Reactiescore
2.478
Hoe kan het dat Martijn iets organiseert en dat een mod vervolgens bepaald wat er mee gebeurt?
Is dit overleg geweest of?

Ik ben oprecht verbaast door deze reactie. Zou je me hier of privé kunnen uitleggen wat jou deze reactie doet plaatsen?

Maar om je vraag te beantwoorden; nee, ik heb dit besluit niet met Martijn overlegd. Al heb ik wel contact gehad met Martijn omtrent deze contest.

Maar Maick wil je nu echt opperen om deze contest af te blazen, ondanks dat er drie personen (inclusief Martijn) werk in deze contest hebben zitten? Dat lijkt me nog eerlijk nog oprecht naar deze personen toe. Dit is de reden dat ik van mening ben dat we hetgeen moeten afmaken wat er in werking is gezet. Mocht Martijn het niet eens zijn met deze beslissing dan kan Martijn(zelf) mij makkelijk bereiken.
 

DeletedUser73204

Guest
Zo denigrerend hoe je dit zegt.



Gelukkig is dat ego nog niet groot genoeg:rolleyes:



Hier ben ik het zeker mee eens. Keep up the work. Propoganda moet terug komen.



De AF gebruikers die andere AF gebruikers wezen op taal fouten. Dat zijn de spelers die mensen van het AF weghielden. Zonder doctoraal gezwets was je punt nog geen daalder waard. Een discussie voeren kan iedereen, de een beter dan de andere. Zolang we geen grammatica controle bij elkaar gaan uitvoeren kan het AF nog best eens interessant gaan worden. Zeker gezien W58 een ontzettend spannende wereld is!
Het is wel "AF gebruikers wijzen op taal fouten." Niet wezen. Als mensen daarom wegblijven ligt dat meer aan hun. Ik word vaak aangesproken over taalfouten en dat boeit me niks. Maar ja, ik heb een excuus als blondie en ook nog buitenlandse:D
 
Reactiescore
372
Ik ben oprecht verbaast door deze reactie. Zou je me hier of privé kunnen uitleggen wat jou deze reactie doet plaatsen?

Maar om je vraag te beantwoorden; nee, ik heb dit besluit niet met Martijn overlegd. Al heb ik wel contact gehad met Martijn omtrent deze contest.

Maar Maick wil je nu echt opperen om deze contest af te blazen, ondanks dat er drie personen (inclusief Martijn) werk in deze contest hebben zitten? Dat lijkt me nog eerlijk nog oprecht naar deze personen toe. Dit is de reden dat ik van mening ben dat we hetgeen moeten afmaken wat er in werking is gezet. Mocht Martijn het niet eens zijn met deze beslissing dan kan Martijn(zelf) mij makkelijk bereiken.

Martijn steekt tijd in zijn initiatief. Hij organiseert die wedstrijd dus het is nogal raar dat jij er beslissingen over maakt zonder overleg. Als hij dat goed vind is het natuurlijk geen probleem.
 
Bovenaan