Wereld 60 feedbacktopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser56689

Guest
Kerk en geloof: inactief

Mag ik vragen wat het nut is van die discussie topic is (kies er twee) als jullie er toch niet naar luisteren? Ik denk zo'n 75% heeft aangegeven dat ze kerk en het nieuwe ridder systeem willen. Wat krijgen we? Alle drie...Als er dan toch niet geluisterd wordt, ga dan voortaan niet zo'n discussie houden. Dan bespaar je iedereen zijn tijd. Wel weer typerend dit...

Ik ben ook geen voorstander van die 20:1 regeling. Ik had gehoopt dat er na W59 (die toch alleen maar in het leven is gebracht voor geld) een mooie wereld werd neergezet. Kortom, ik ben zeer teleurgesteld en ik denk dat vele anderen er ook zo over denken...

Als je dan toch niet kan lezen moet je misschien ook niet op een forum gaan reageren.
 
Reactiescore
1.019
typefoutje, ik snap wel wat hij bedoelt hoor. Het is gewoon enorm vervelend die uitkijktoren, echt niemand vind dat ding fijn, buiten een paar noobs die geen idee hebben waar dat ding voor werkt. we moesten feedback geven voor een nieuwe wereld, en ik ben het met de pianist eens, jammer dat er niet naar geluisterd is. (als je er nog wat aan kan doen)
 
Reactiescore
1.454
Als je dan toch niet kan lezen moet je misschien ook niet op een forum gaan reageren.

Ik heb het inderdaad verkeerd gelezen en heb het in de post aangepast. Echter maakt het de situatie alleen maar erger...
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Waarom geheimen :/

Combinatie van hoge snelheid en goedkope fakes --> helft runt.
Zonder toren dan iig.
 
Reactiescore
1.454
Het had de wereld juist interessant en competatief gemaakt denk ik. Nu kan iedere noob deffen...
 

DeletedUser77141

Guest
Die troepen limiet is idd leuk, nadeel is de WT.
Echter hoe snel bouw je dat ding. Vooral in begin en kleinere fronten staan die er niet, of niet goed.
Een goede massa is dan toch niet te zien, of in de laatste uren..

Jammer dat er geen kerk is. vind dat altijd wel leuk. kerken zoeken en die bashen.
zorgt ook voor een iets compacter cluster en moeilijker te jumpen.

wat betreft geheimen, ach ja is weer eens wat anders. Betekend dat je het front ook nog eens die dingen moet zien veilig te houden.

tenminste niet zo'n *** wereld als 59
 

DeletedUser74396

Guest
Ik denk dat daarom juist gekozen is voor een uitkijktoren. Zo houdt het elkaar in balans.

Ik denk dat tw ondertussen al meer dan genoeg bewezen heeft dat balanceren iets is dat niet in hun woordenboek staat.
Ze gooien gewoon de meest rare opties samen om zo op een toevallige hit te belanden. Dit zie je ook aan het feit dat er zeer weinig leuke werelden zijn in vergelijking met mindere.

Ik ben in elk geval blij met deze instellingen in de startperiode. Die zorgen ervoor dat ik hoe dan ook niet mee doe :)
Toren zonder kerk is op zich al enorm hard in het voordeel van de noobs die niet snappen wat ze aan het doen zijn.
Combineer dit met een beperken van het aantal fakes die mogelijk zijn en zelfs een beginner kan niet overbelast worden.
En dit zijn maar 2 van de paar instellingen waarmee w60 vergemakkelijkt is:
rooftochten, simpele technologieën, lange nachtbonus, ...
Mooi gedaan van INNO, de perfecte Casual wereld, of wacht... Dan klopt de aankondiging niet :p

En, om er al helemaal voor te zorgen dat geen enkele speler die dit spel verstaat start, starten we nog eens midden in de examenperiode van elke 18-25 jarige.
Net na de vakantie natuurlijk zodat een werkende mens niet actief kan zijn.
Wie blijven er dan over om te spelen? De pubertjes natuurlijk.

Vreemd toch hoe elke manier waarop ik deze wereld bekijk op hetzelfde uitdraait.
 
Reactiescore
1.049
Ik denk dat tw ondertussen al meer dan genoeg bewezen heeft dat balanceren iets is dat niet in hun woordenboek staat.
Ze gooien gewoon de meest rare opties samen om zo op een toevallige hit te belanden. Dit zie je ook aan het feit dat er zeer weinig leuke werelden zijn in vergelijking met mindere.

Ik ben in elk geval blij met deze instellingen in de startperiode. Die zorgen ervoor dat ik hoe dan ook niet mee doe :)
Toren zonder kerk is op zich al enorm hard in het voordeel van de noobs die niet snappen wat ze aan het doen zijn.
Combineer dit met een beperken van het aantal fakes die mogelijk zijn en zelfs een beginner kan niet overbelast worden.
En dit zijn maar 2 van de paar instellingen waarmee w60 vergemakkelijkt is:
rooftochten, simpele technologieën, lange nachtbonus, ...
Mooi gedaan van INNO, de perfecte Casual wereld, of wacht... Dan klopt de aankondiging niet :p

En, om er al helemaal voor te zorgen dat geen enkele speler die dit spel verstaat start, starten we nog eens midden in de examenperiode van elke 18-25 jarige.
Net na de vakantie natuurlijk zodat een werkende mens niet actief kan zijn.
Wie blijven er dan over om te spelen? De pubertjes natuurlijk.

Vreemd toch hoe elke manier waarop ik deze wereld bekijk op hetzelfde uitdraait.
Niet alle pubers over 1 kam scheren :D
 

DeletedUser79023

Guest
De wereld kon beter, beetje jammer dat er niet is geluisterd naar de mensne. Die het oude tribalwars willen terugzien.
En weet iemand toevallig al wat meer over die geheimen?
 
Reactiescore
1.019
ja, w55 is gehiemen, of was het w57? nuja, dat zijn dorpjes die een andere kleur hebben, en die moet je in je bezit zien te houden.
 
Reactiescore
2.478
De wereld kon beter, beetje jammer dat er niet is geluisterd naar de mensne. Die het oude tribalwars willen terugzien.
En weet iemand toevallig al wat meer over die geheimen?

Op Wiki(klik) staat er een korten uitleg wat een geheim inhoud. Verder is deze specifieke instelling gekopieerd van wereld 55.

Korte uitleg: De geheimen spawnen naar een x aantal weken/maanden verspreid over de wereld. Als een stam al de geheimen heeft en kan behouden voor een x aantal uren/dagen wint de stam de wereld.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69389

Guest
Leuk die kerken en dat nieuwe riddersysteem! Fijn dat er geen uitkijktoren is en dat er geen geheimen zijn. Er is duidelijk veel met de gegeven feedback gedaan, chapeau!

krijgen we nog reacties van mods? @Poo. @Duckje

Het boeit hen geen flikker of het de community iets boeit of niet. Ze willen zo graag sat de community meedenkt eb participeert in de pogingen om het einde van tw te vertragen. Maar ondertussen negeren ze initiatieven van meerdere spelers met goede ideeën en weigeren ze zelfs om erop te reageren.

Vergeet dan nog niet de arrogante; neerbuigende en asociale houding die met name Keizer Duckje kan opzetten tegen gewaardeerde (ex-)spelers als een Martijn SSEG of een Mats Big Bang wanneer die hem beschaafd wijzen op fouten die er zijn gemaakt of issues.

Zomaar wat voorbeelden waaruit blijkt dat ze de realiteitszin allang verloren zijn. Er is maar éën ding wat hen boeit aan tw en dat is hun loonstrookje.

Voor de rest boeit hen niets en het is dan ook een illusie om te denken dat ze hier fatsoenlijk zullen reageren. Of dat ze luisteren naar wat de community wilt.

Uit heel hun handelen blijkt dat vooruitgang en vers bloed niet altijd goed is. Ik mis de tijd van Ramoth toen er tenminste wel nog een coma was met fatsoensnormen en met een hart voor het spel en haar community. Bij wie het niet alleen ging om hoe ze eventueel zich naar boven kon slijmen in Hamburg of om het geld wat ze ervoor kreeg.
Er is maar 1 manier waardoor Duckje en Poo uit hun ivoren toren naar beneden storten. Maar dat zal nu nog niet gebeuren. Daarvoor zou je als volledige community een statement te moeten maken door te quiten met tw of in elk geval deze wereld gezamenlijk te boycotten zodat je maz 100 starters hebt. Maarja dat is helaas een illusie.
 
Reactiescore
2.489
Wereldinstellingen worden altijd bepaald binnen een kader van InnoGames en dan ook vanuit een perspectief: Spelersbehoud. Hoe kunnen we spelers de motivatie geven om op de wereld te blijven spelen. Op basis daarvan komen instellingen zoals de Kerk, Ridder met levels en de uitkijktoren spelen maar ook de beginnersbescherming en de fake limit.

Ervaring en feedback leert ons dat nieuwe wereldinstellingen (en/of gebouwen) altijd minder in de gratie liggen tov. oudere gebouwen. De kerk is zo jaren verafschuwd en komt nu pas op een redelijke acceptabele plek in de Community. Dit betekent echter niet, omdat de uitkijktoren nu is waar die is, dat we deze instellingen niet zullen gebruiken.

Langs de andere kant zijn we ook verplicht bepaalde instellingen te gebruiken en hebben we niet altijd de keuze sommige te deactiveren (of activeren) in combinatie met elkaar. Voor wereld 60 was dat zo'n geval. (Wat ook duidelijk in het topic staat ;)).

We bedanken jullie voor je feedback en nemen hem zeker mee naar Wereld 61 (en toekomstige classics). In dat specifieke geval stel ik voor dat er op het classic forum een topic geopend wordt om instellingen voor te stellen en we dan binnen het mate van het mogelijke alle settings van 1 forumgebruiker overnemen. (Na stemming Community ;))
 

Deleted User - 24028

Guest
Wanneer het binnen de range van de toren komt zie je de grote van de aanvallen gebaseerd op aantal boer plekken. Hierin heb je 0 tot 1000, 1000 tot 5000 en 5000 tot 24000. Groen, oranje en rood bijltje. Net als bij het aanvallen dus. :)

Ik zou deze even willen corrigeren en het verbaasd mij dat in de 20 Posts er na nog niemand dit gedaan heeft maar:

Het systeem van de gekleurde bijltjes (zowel bij bevelen delen als bij uitkijktoren) is NIET gebaseerd op aantal boerderij plekken MAAR op aantal eenheden.

Wilt dus zeggen dat 1 bijl voor 1 telt en ook 1 Lc voor 1 telt (ipv 5). 999 Lc sturen zal dus ook gezien worden als een groen bijltje. Tegelijk wordt 5000 bijl gezien als een rood bijltje.

Toen dit systeem uitkwam voor bevelen delen snapte niemand waarom het niet op boer plekken gebaseerd is. Maar sinds de uitkijktoren ben ik toch enigszins blij dat ze voor dit systeem hebben gekozen. Het zorgt voor meer mogelijke tactieken als aanvaller.
 
Reactiescore
1.075
E
Ik zou deze even willen corrigeren en het verbaasd mij dat in de 20 Posts er na nog niemand dit gedaan heeft maar:

Het systeem van de gekleurde bijltjes (zowel bij bevelen delen als bij uitkijktoren) is NIET gebaseerd op aantal boerderij plekken MAAR op aantal eenheden.

Wilt dus zeggen dat 1 bijl voor 1 telt en ook 1 Lc voor 1 telt (ipv 5). 999 Lc sturen zal dus ook gezien worden als een groen bijltje. Tegelijk wordt 5000 bijl gezien als een rood bijltje.

Toen dit systeem uitkwam voor bevelen delen snapte niemand waarom het niet op boer plekken gebaseerd is. Maar sinds de uitkijktoren ben ik toch enigszins blij dat ze voor dit systeem hebben gekozen. Het zorgt voor meer mogelijke tactieken als aanvaller.

Exact, groene kan je beter niet zomaar op negeren duwen zoals sommigen denken , op stacks wel dan weer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan