[Inschrijftopic] #WvW 287: Teachers of Wakkerdam (mentorronde)

DeletedUser78878

Guest
1. famdecibel (+Netsky)
2. Dragonwoman (+Tigor) (sorry voor mijn heen en weer geswitch :p)
3. pierre the pieter (+Castiel. )
4. laila (+TimeforplanB)
5. RozeEenhoorn
6. RD507 (+Dragonfriend)
7. TLF (+.TimeforplanB )
8. TUTM (+ BloodWolf14)
9. NITS (+ Democratische Zwijmel Aars)
10. Jessicavd (+ BloodWolf14)
11. pietvanl (+Tigor)

@RozeEenhoorn wilde jij nog iemand hebben of speel je solo? :)

Ik ga yolo en zal het zonder mentor doen ;)

Enkel een vraag: via wat loopt spelcommunicatie? Skype, Discord en Forum? Zelfde vraag voor de weerwolven, en aan wie moet ik m'n gegevens dan doorgeven.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik ga yolo en zal het zonder mentor doen ;)

Enkel een vraag: via wat loopt spelcommunicatie? Skype, Discord en Forum? Zelfde vraag voor de weerwolven, en aan wie moet ik m'n gegevens dan doorgeven.

Het spel wordt gespeeld op het forum!

Weerwolven zitten in een aparte Skype chat. Je Skype kun je aan mij doorgeven :)
 

DeletedUser78878

Guest
Ik wil best je mentor zijn hoor ;)
Is goed ;)

Wanneer wordt er begonnen? Ik dacht dat dit vandaag was, of is het pas morgen? En op welke manier zullen we onze rol te weten komen?

1. famdecibel (+Netsky)
2. Dragonwoman (+Tigor)
3. pierre the pieter (+Castiel. )
4. laila (+TimeforplanB)
5. RozeEenhoorn (+Castiel. )
6. RD507 (+Dragonfriend)
7. TLF (+.TimeforplanB )
8. TUTM (+ BloodWolf14)
9. NITS (+ Democratische Zwijmel Aars)
10. Jessicavd (+ BloodWolf14)
11. pietvanl (+Tigor)
 

DeletedUser14063

Guest
Gaat het weerwolven zelf niet goed? Of is het meer het gedrag? Ik heb niet alles gelezen natuurlijk, maar wat me voornamelijk opvalt is de vrij aggressieve houding van spelers en dan voornamelijk die van 'voorbeeld functies' aka mods.
 
Reactiescore
556
Gaat het weerwolven zelf niet goed? Of is het meer het gedrag? Ik heb niet alles gelezen natuurlijk, maar wat me voornamelijk opvalt is de vrij aggressieve houding van spelers en dan voornamelijk die van 'voorbeeld functies' aka mods.
nah ik schijn er de wolven maar niet uit te kunnen pikken :S
+ heb ik er voor een handje van om mezelf meestal verdacht te maken, terwijl ik dat niet ben :p
 

DeletedUser14063

Guest
haha oke. Soms gaat het beter dan andere potjes, het is geen exact vak :p
 

DeletedUser14063

Guest
Ben de komende week nog erg druk, zou daarna pas kunnen. (maar hier duren de potjes niet zo lang toch?)
 
Reactiescore
971
Gaat het weerwolven zelf niet goed? Of is het meer het gedrag? Ik heb niet alles gelezen natuurlijk, maar wat me voornamelijk opvalt is de vrij aggressieve houding van spelers en dan voornamelijk die van 'voorbeeld functies' aka mods.

Soms is er naar mijn mening ietwat te veel spam, maar over het algemeen kan er wel goed gespeeld worden. Zolang er onderling respect blijft, heb ik met een agressieve houding geen probleem. De laatste tijd zijn er bizar veel nieuwelingen, het is aan ons om het goede voorbeeld te geven.

Leuk om te zien dat een oude rot ons niet vergeten is ;)
 
Bovenaan