Strava

DeletedUser40402

Guest
Tis me gelukt! Wel beetje beschamend wat mijn conditie momenteel is :x. 6:27/km gemiddeld maar wel met een gemiddelde hartslag van 163 dus eigenlijk gewoon vol. Moet beter!

Gewoon slecht dagje, niets te panikeren! Vandaag 5:38 Over dezelfde afstand!
 
Reactiescore
976
Zeker niet te zot beginnen doen. De verleiding is namelijk in het begin groot om je te forceren. Wees gewaarschuwd, je gaat er sowieso spijt van hebben.
 

DeletedUser40402

Guest
Ja ik merkte al dat mijn benen het echt niet oké vonden dat ik opnieuw ging gaan lopen. Nu effe rust tot maandag, niet zoveel zin in blessures.
 

DeletedUser7072

Guest
Ik ben wel zo iemand die dan zot doet, bvb ineens 50 km wandelen in de vakantie terwijl ik daarvoor zogoed als nooit gesport had. Je moet niet stoppen als je moe bent, je moet pas stoppen als je fysiek niet meer verder kan. Dat is iig hoe ik vaak flink boven mijn conditie presteer :p

Je hebt soms ook van die momenten dat je moe bent, maar dat als je doorgaat het een uur later gewoon weer prima gaat. Dan moet je ook gewoon doorpoten, misschien even iets minder gas geven op die momenten maar niet stoppen.
 
Reactiescore
1.728
Ja ik merkte al dat mijn benen het echt niet oké vonden dat ik opnieuw ging gaan lopen. Nu effe rust tot maandag, niet zoveel zin in blessures.

Heb je goed. Kallum aan opbouwen. Doe ik ook als ik een dart arm heb. Effe een dagje rust, en met links me bier tillen.
 

DeletedUser7072

Guest
Over darten gesproken, een nieuwe dartlegende is opgestaan :)
 
Reactiescore
976
rip glenn

we hebben hem eventjes niet gezien wegens hardnekkige spierklachten

gisteren is hij uiteindelijk bezweken aan een ontsteking van de kuitspier

moge hij in vrede en pijnloos joggen in walhalla
 

DeletedUser65921

Guest
Tis me gelukt! Wel beetje beschamend wat mijn conditie momenteel is :x. 6:27/km gemiddeld maar wel met een gemiddelde hartslag van 163 dus eigenlijk gewoon vol. Moet beter!

Ja ik merkte al dat mijn benen het echt niet oké vonden dat ik opnieuw ging gaan lopen. Nu effe rust tot maandag, niet zoveel zin in blessures.

Hoeveel km doe je dan?

Beste als je net start is inderdaad rustig beginnen en je lichaam laten wennen aan inspanning, eerste weken boeit tempo totaal niks.
Daarna rustig optrekken maar zeker niet meer dan 10% tempo/lengte extra per week.

Ik begin rustig wat terug te doen, maar motivatie is beetje weg sinds de halve marathon. Vandaag toch een pittige interval gedaan in de gietende regen.
 

DeletedUser73016

Guest
zj5xk49w5p8h.png


Toch een loopje gedaan vandaag, en kunnen meten met strava voor het eerst in drie jaar. Ik ga weer wat meer beginnen lopen. Echt goed liep het niet, maar zolang ik geen steken in mijn hart/borst heb, gaat het wel. Uiteindelijk wel sneller gelopen dan ik had gedacht, en doel wel gehaald (3km, bepaald punt tot waar ik loop), en dan terugweg te voet. Veel overschot had ik wel niet echt, maar goed.
 

DeletedUser40402

Guest
Niet zo snel beginnen als het al een tijdje geleden is. Krijg je veel te makkelijk blessures van. Been there done that.
 
Reactiescore
976
Bij mij ligt het volledig stil. Ik kan mij echt niet oppeppen om in dit koud en winderig weer te gaan lopen.
 

DeletedUser65921

Guest
Ik ben zondag terug begonnen. Vanaf nu hopelijk weer 3x per week volhouden en tegen de zomer naar 25km gaan.
 
Bovenaan