"Einde van de wereld?"

DeletedUser75946

Guest
Grappig hoe Mastaachief niks zelf kan verzinnen & maar alles bevestigt wat ze grote vriendjes zeggen. Net zoals IG

Heb al 2 dagen niets gezegd en dan komt dit opeens hahaha.

No problem, haters maken me groot. Binnenkort zijn het allemaal mijn kleine vriendjes :eek:
 
Reactiescore
3.582
TheHappyGanjaMan lijkt mij wel goeie leider. Afgeven op de leider (ik weet er alles van) doen meerdere noobs wel vaker om hun eigen falen te ontvluchten.

Het verlies van de stam was gewoon een gebrek aan deftige spelers.
 

DeletedUser78183

Guest
Ventje, ten eerste moet je niet lomp beginnen doen met woorden. Doe zo tegen uw vrienden, niet op dit forum. Ten tweede, waarom doe ik zo? Overal zie ik jou posten en verdedigen hoe goed Par wel is, geen stabstam en ze met gemak iedereen en alles wegspelen. Ja ik heb respect voor mensen in Par, zoals Nozem bijvoorbeeld maar je hebt ook accounts die me de voeten uithangen en dat zijn ook weer diegene die op dit forum met alle eer willen gaan lopen, zie maar Luffy account en Trump-fanboy. Beide accounts hebben nog NIKS bewezen IG, dus ipv een internetridder te zijn op dit forum, bewijs was IG, dankje. Je bent precies een klein kind met oudere en sterkere vrienden dan hijzelf hoe sterk ze vrienden wel zijn en hoe goed. Ja inderdaad, er zijn mensen in Par met uitstekende skills. Maar ja kijk Mastaachief8, jij bent het kleinere vriendje die maar loopt te stoefen over ze vrienden zonder zelf iets te doen. Allemaal onthouden mensen Mastaachief zit in de aller, allerbeste stam!!

Ventje, ik weet niet op welk account je speelt maar om even inhoudelijk te reageren: de 2 spelers van trump hebben menigmaal accounts er doorheen gesleept door het draaien van vv's. Ook op Nozem voor wie je zoveel respect hebt, dus in feite ontkracht je daarmee je eigen aanval op Mastaa :)

Gegroet!
 

DeletedUser75946

Guest
Ventje, ik weet niet op welk account je speelt maar om even inhoudelijk te reageren: de 2 spelers van trump hebben menigmaal accounts er doorheen gesleept door het draaien van vv's. Ook op Nozem voor wie je zoveel respect hebt, dus in feite ontkracht je daarmee je eigen aanval op Mastaa :)

Gegroet!

Haha bedankt Paul voor de steun, 2.5 maand later wel :s :p
 

DeletedUser78400

Guest
Ik nozemoil, ben PAR verlaten.

Dit omdat ganja aangegeven had dat hun niet meer verder gingen edelen. dat ik mij niet zorgen hoefde te maken over de nummer 1 plaats dat die sws bij mij zou zijn. Toen heeft ganja in de laatste 5 uur voor de wereld zal eindigen in de nacht snel doorgepakt en de nummer 1 plaats gepakt.

Dus hun hebben zich niet aan hun woord gehouden. Dit is voor mij de reden dat ik niet met hun de wereld wil eindigen. De wereld gaat eindigen maar zonder nozemoil in PAR2.0, Ik zeg par2.0 omdat het oude par veel beter was dan wat het geworden is na de nieuwe instroom.

Dit is ook om iedereen te laten weten niet iets serieus te nemen wat team ganja zegt.

en ja de wereld gaat nu eindigen.

groetjes, koen en veel succes verder op TW
 
Reactiescore
1.454
W55 was sowieso al een geweldig smerige wereld, dus dit kon er ook nog wel bij :)
 
Reactiescore
3.582
Leo is al eerder elke geloofwaardigheid verloren, het verbaast mij dan ook totaal niet wat hier gebeurd is.

Leo zat in de vijand stam van Par, Par waren stabbers, vuile spelers. Maar Leo zijn stam flopte dus hij liep over naar de stabbers en vuile spelers (zijn woorden).

Nu dit verhaal er nog eens bij, zielig persoon dat het is. Ben je blij met je rang nummer 1 Leo? Gefaald met je stam, overgelopen naar de overmacht en dan op deze manier die rang 1 plaats behalen. Zielig, zielig, zielig en triestig.

Groetjes Jannes een faire speler! Respect aan Nozumoil en moge je ex stam je in bescherming nemen en je steunen dan sluit Par alvast de wereld met iets goeds af.
 

DeletedUser77130

Guest
Leo is al eerder elke geloofwaardigheid verloren, het verbaast mij dan ook totaal niet wat hier gebeurd is.

Leo zat in de vijand stam van Par, Par waren stabbers, vuile spelers. Maar Leo zijn stam flopte dus hij liep over naar de stabbers en vuile spelers (zijn woorden).

Nu dit verhaal er nog eens bij, zielig persoon dat het is. Ben je blij met je rang nummer 1 Leo? Gefaald met je stam, overgelopen naar de overmacht en dan op deze manier die rang 1 plaats behalen. Zielig, zielig, zielig en triestig.

Groetjes Jannes een faire speler! Respect aan Nozumoil en moge je ex stam je in bescherming nemen en je steunen dan sluit Par alvast de wereld met iets goeds af.

Het verbaast mij zeer dat je reageert zonder wederhoor toe te passen.
 

DeletedUser77130

Guest
Das BS en dat weet je zelf ook wel. Je ontkent het niet en je wilt jouw kant van het verhaal niet vertellen. Spreekt allemaal niet voor je :s

1. Dat is geen BS.
2. Mijn kant van het verhaal wil ik nu niet toelichten. Gister en eergister genoeg woorden intern over gewisseld.
 

DeletedUser78434

Guest
Jannes, ookal liggen we niet altijd op 1 lijn. Je woorden zijn precies hoe ik en de meeste van Par hier over denken.

Leo heeft al eerder deze geintjes geflikt. Helaas is het bewijs dat Leo zegt niet meer te edelen, plots verdwenen. Helaas heb ik daar geen screen van gemaakt.
We hebben de wereld proberen te rekken om Nozem zijn #1 te geven. Ook nu nog staan er accounts te popelen om te leaven.

Helaas heeft Koen aangegeven de rang 1 te willen, maar niets meer te maken willen hebben met THGM en daarom dus op delete.

Om ere wie ere toekomt laten zijn vrienden vanuit Core PAR dit toe... hoe moeilijk het ook is.

Ik heb de inlog van Nozem en heb hem al eens door iemand terug in Par gelaten, maar uit respect voor Koen, zijn account en zijn beslissing sluiten we nu winnend af zonder de persoon die de wereldwinst het meest verdient.

Hoe laf dit is, is niet te beschrijven. Het erge is ook nog, Leo heeft er totaal geen moeite mee en heeft zijn billenlikkers opgeroepen om voor hem te spreken in een positieve weg over zijn gedragingen.

Helaas dat zulke parasieten (geen andere woorden voor) steeds vaker opduiken en ook nog op steeds hogere rangen.

Al met al wens ik iedereen behalve THGM een fijne toekomst en wil ik iedereen bedanken die niet gerunned is!

Mijn kant van het verhaal wil ik nu niet toelichten. Gister en eergister genoeg woorden intern over gewisseld.

Heeft ook geen zin, je weet dat je bullshit lult met je neppe profetische gelul van je. 90% van PAR heeft je bericht gezien. Dat je jezelf nog wilt goedpraten is dan nog het ergste. Ik hoop je nog eens aan de vijandelijke zijde te mogen treffen. Dan weet ik in ieder geval dat ik kata's mag gaan bouwen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76789

Guest
Ik vind dit gedrag echt absurd.
Nozem en Ganja zijn al weken of wel niet maanden aan het strijden om de #1 plek in W55.
Het ging elke keer erop of eronder, maar beide partijen bleven stug door groeien.

Het laatste geheim moest geedeld worden en Ganja had de #1 plek met een ~20 edel voorsprong op Nozem, Net voordat het laatste geheim geedeld is pakte nozem met een klap uit de hoek de voorsprong terug en had daarna 30 edels voor Ganja. (in een marge van 1 a 2 dagen)
Leo had toen inderdaad tegen Koen van Nozem gezegd dat wij tevreden met een #2 plek zouden zijn, want op dat tempo zag het er ook zo uit.
niks specifieks en niks bindend.

Er is nooit een afspraak geweest dat Nozem #1 zou worden, Niks in de buurt daarvan!

Wij als Ganja hadden ons idd daarbij neergeld dat de #1 postitie niet meer te behalen ging zijn. Maar Koen (Nozem) liet zijn groei sterk afnemen waardoor er in de afgelopen week maar een 160K marge was tussen ons.
Dan gaan wij niet in de laatste week niet meer door spelen,en ons bij de #2 plek neerleggen. of de 80 edels die wij in de laatste weken gefarmd hebben maar thuis laten staan, Natuurlijk gaan wij voor de winst!

wij als Ganja strijden al maanden lang voor de #1 plek en gingen ook zeker niet opgeven.
Dat Koen aannam door Leo zijn woorden, dat hij hier al mee gewonnen heeft is zijn eigen schuld.
Het klopt dat als hij gewoon door bleef groeien op het tempo waarmee hij ons in heeft gehaald wij zeker #2 zouden zijn geëindigd. Maar door zijn eigen laksheid heeft hij nu de #2 plek.

Wij hebben fair en sqaure deze wereld als #1 geëindigd.
Het echt gedrag van zo onder meer Lugi&ZJ en Nozem is echt dieptriest.
wij hadden ons er ook bij neergelegd dat wij #2 zouden worden, maar dit gedrag is echt .... wauw heb er niet eens woorden voor.

Met vriendelijke groet,
C.
 

DeletedUser78183

Guest
Analyseer gewoon het edelgedrag van Ganja + Nozem.

Beide zijn gestopt na het woord van Leo, totdat Ganja op een sneaky manier verder moest gaan + zo sneaky dat Koen geeneens een kans meer zou hebben.

Lekker gewerkt Leo. Tuurlijk mag je hier nog 100 berichten typen over het verkeerd interpreteren en ditdatzuszo :)
Voor mij zijn jullie de meest smerige spelers van wereld 55.

Deze wereld is dicht door mensen als darky,pablito,trump,iroh etc. Als het niet voor hen geweest was had ik deze wereld nooit op zo'n oneerlijke manier af willen sluiten.

Maar voor iedere lezer: analyseer gewoon de gegevens en trek een conclusie. Slappe verhalen van beide kanten begin je niet veel mee.

Iedereen een prettige voortzetting binnen tw gewenst!
 
Bovenaan