De gevolgen van immoreel spel

Reactiescore
524
Een beetje een late reactie maar beter laat dan nooit.
In tegenstelling tot jou kan ik mijn woorden wél met bewijzen onderbouwen.
1. Bewijs van de def inventaris.
Bekijk bijlage 12126
Zoals al eerder gezegt, kan Michiel ook een random speler uit ons cluster vragen om een te zeggen dat wij gestabt hebben en het hier posten. Dat zou dan net zo'n goeie onderbouwing wezen als deze screen hier.
Er is idd een PM de deur uit gegaan met de vraag wat je percentage aan defdorpen van iedere speler. Er werd niet gevraagt naar exacte aantallen troepen noch naar de coördinaten van deze dorpen.
De reden dat deze PM überhaupt de deur uit ging is omdat niet iedereen evenveel leek bij te dragen. Sommigen stuurden altijd ook al was het 2 dagen lopen en anderen nooit.
Dit alles valt een beetje verkeerd qua timing maar de gesprekken met INSANE waar ik (en later de anderen) bij betrokken ben en die gerelateerd zijn met een overstap richting INSANE zijn later begonnen.
Een laatste punt wat ik hieraan wil toevoegen is dat de leden die later zijn overgestapt niet persé degenen waren die het meesten stuurden. Van sommige 'achterblijvers' zouden anderen nog een voorbeeld kunnen nemen...
2. Sleepwell en Morgan Firestorm zijn op het einde van Hi Ho leiding geweest. Is publiek bekend. Jullie stonden ook als contactpersoon van de stam, dus dan heb je weldegelijk een functie binnen de stam.
Morgan is nooit leiding geweest binnen Hi Ho maar heeft slechts een taak uitgevoerd. Of zij daar het meest geschikt voor waren of er 'gebrek' aan beter was laat ik in het midden maar we wisten allen dat er actie ondernomen moest worden op het betreffende vlak.
Ikzelf ben de laatste week inderdaad leider geweest maar we weten beiden dat er iets moest veranderen.
Onder andere een gehijackt leidersacc, inactiviteit bij sommige spelers & een stab in voorbereiding maakten dat er steeds meer spelers achter vernieuwing zaten.
Toen de knop om was en de lucht geklaard was heb ik er werd van gemaakt om deze 'vernieuwing' te realiseren waarbij iedereen zijn steentje kon bijdragen.
Als ik op zo'n moment (zonder deftige aanmelding) gekozen wordt als nieuwe leider boven anderen die er wel tijd in hadden gestoken is het niet meteen zo dat ik de verantwoordelijk ben voor begane acties die ervoor hebben plaatsgevonden. Wel had ik toen een functie waardoor je me kon aanspreken op zaken die dan niet door de beugel konden.
3. Account Sleepwell zit al zo goed als de hele wereld met die boys in de stam. Jij persoonlijk inderdaad niet, maar dat is niet relevant, aangezien je COs er al wel geruime tijd mee samen spelen.
Dit is ook de reden dat wij de andere Hi Ho spelers iets meer dan 4 dagen de tijd hebben gegeven om zich op de nieuwe situatie te kunnen inspelen.
Om te beginnen was het nooit de bedoeling om zo snel te leaven aangezien ik iedereen de tijd wou gunnen om een nieuw heenkomen te vinden voordat de gehele wereld hun mening zou geven zonder inhoudelijke kennis te hebben. Helaaa bleek het voor de zoveelste keer een lek mandje te wezen waardoor er al verschillende PM's binnen kwamen voordat wij überhaupt een definitieve beslissing hadden genomen noch de gehele stam hadden geïnformeerd. Dit alles heeft het proces enorm versneld en creëerde een situatie waarbij er geen enkele meerwaarde was om wel langer te wachten.
Nog terugkomend op de NAP, wij hebben iedereen een 10-dagen NAP aangeboden waarbij er verdere samenwerkingen niet uitgesloten werd.
4. De NAP is voor een aantal spelers na klachten inderdaad verlengd. Echter was het originele voorstel 4 dagen en heeft dat heel wat moeite gekost om deze te verlengen. Je originele opzet was dus 4 dagen en niet langer. Dit toont je werkelijke normen en waarden. De 4 dagen werden nog door Morgan Firestorm verdedigd, dus niet doen alsof jullie al die tijd een degelijke NAP wilden. Door alleen de NAP met je buren te verlengen maak je ook onderscheid tussen leden, wat geen enkele reden heeft. Je keurt hiermee goed dat andere leden wel de 4 dagen zouden aanhouden, omdat er vanuit hun buren misschien geen klachten komen.
Dit heeft verder geen betrekking tot mij maar voor ieder zijn argumentatie valt wat te zeggen. Tribalwars is een spel wat nog steeds om communicatie draait waarbij sommigen meer de kant van manipulatie verheerlijken en anderen de kant van argumentatie in stand proberen te houden.

Als afsluiting wil ik mijn laatste intern nog benoemen. Ik las ergens dat dit tot stand is gekomen toen wij de rest van de stam 'zogenaamd' de keus gaven om zich te laten internen of vijand te woorden maar ik wil deze speculatie graag de wereld uit helpen door te zeggen dat deze overname al bepaald was voordat Jannes op het accaunt kwam spelen.
De enige fusie die wegens ons verlaten tot stand is gekomen is die van @beastdeluxe & @Theo Walcott., al zou deze voor de toekomst hoe dan ook voor de handliggend zijn geweest.

N
 
Reactiescore
25
Het is spijtig dat dergelijke zaken gebeuren, ik ken een aantal Novus spelers en heb er zeer goed contact mee.
De post zonder naam was een post van mij, dit was destijds in onze stam besproken met name dat connor enkele spionnen had en dat Much2much om die reden gekicked was. En is het toeval maar de spelers die gekicked werden wegens spionage gaan plots naar de mb stam van Novus ( Connor) . Er wordt op ons stamforum vermeld dat twee leden stoppen en hup dag erna worden ze aangevallen en geedeld en nog eens toeval een stamlid plaatst op het forum dat hij de stam verlaat en hup naar de mb stam van Novus. Nu kan dit allemaal toeval zijn en kan het zijn dat het verleden van 1 van de spelers op connor ervoor zorgt dat hij te snel aangewezen wordt en niet het voordeel van twijfel heeft. Maar ja een slechte reputatie bouw je zelf op en dat gaat snel en dat neemt tijd op om terug op te bouwen naar een goede reputatie. Don't forget it's just a Game keep calm and drink a good beer ( voor de 18+ers natuurlijk, de andere moeten nog effe wachten :)).
 

DeletedUser78151

Guest
Ik heb besloten om als acc mij hier niet meer te tonen op het forum op geen enkele wereld.
Dit omdat hier enkel met modder gegooid word en het TW team dat wil aanmoedigen blijkbaar...
https://gyazo.com/2c659178c752e2c41bb194ed465ad0fd
Ik zal ook niet meer reageren op pm's van buiten mijn stam. En verwijder me ook uit alle tw gesprekken. Ik ben het hier beu en hier komt toch niets nuttig uit.
Shame on you mod.
Shame on you moraalriddertjes die niets beter te doen hebben.
Bye Bye zwaai zwaai mij zie je hier niet meer terug
 

DeletedUser79049

Guest
sleepwell daarom moet je maar naar de vijand gaan flikflooien en tegen je eigen stamleden vechten?
 
Reactiescore
1.019
Ik heb besloten om als acc mij hier niet meer te tonen op het forum op geen enkele wereld.
Dit omdat hier enkel met modder gegooid word en het TW team dat wil aanmoedigen blijkbaar...
https://gyazo.com/2c659178c752e2c41bb194ed465ad0fd
Ik zal ook niet meer reageren op pm's van buiten mijn stam. En verwijder me ook uit alle tw gesprekken. Ik ben het hier beu en hier komt toch niets nuttig uit.
Shame on you mod.
Shame on you moraalriddertjes die niets beter te doen hebben.
Bye Bye zwaai zwaai mij zie je hier niet meer terug
dit is wel ietwat melodramatisch hoor, is het echt zo erg?
 

DeletedUser73204

Guest
Dus TW-team. Dit boehoe hij zeg dit en boehoe ik deed dat niet, Boehoe ik zei dat niet, maar hij zegt van wel gejammer topic wordt door jullie via een interne mededeling gepromoot?
De volgende keer maar de link op ballonnen drukken en ga die in clownspak uitdelen bij een Mac speeltuin of een Ballorig.
Misschien dat jullie dan je doelgroep hebben te pakken (kijk uit dat je niet opgepakt wordt)
 
Reactiescore
660
Ik heb besloten om als acc mij hier niet meer te tonen op het forum op geen enkele wereld.
Dit omdat hier enkel met modder gegooid word en het TW team dat wil aanmoedigen blijkbaar...
https://gyazo.com/2c659178c752e2c41bb194ed465ad0fd
Ik zal ook niet meer reageren op pm's van buiten mijn stam. En verwijder me ook uit alle tw gesprekken. Ik ben het hier beu en hier komt toch niets nuttig uit.
Shame on you mod.
Shame on you moraalriddertjes die niets beter te doen hebben.
Bye Bye zwaai zwaai mij zie je hier niet meer terug
Dat heeft net geen vol jaar geduurd. En niet eens elke dag iets gepost. Dat kan beter hoor.
 
Reactiescore
3.582
Je begint je post letterlijk met een verwijzing over Dennis naar W42. Als je dat niet ziet ben je blinder dan weet ik wat. Maar jij gelooft volgens mij wat je zelf denkt. Deze gedachte dram je door richting anderen.

Mijn post gaat niet over w42 zei ik. Het is niet omdat het toneelstuk niet over een boom gaat er geen boom in het toneelstuk kan zitten. Mijn post gaat niet over w42 maar het word er wel in vermeld. Zijn w58 daden staan centraal en moest je kunnen begrijpend lezen was dit je ook wel duidelijk geweest.


Jij bent inderdaad op de hoogte van wat er W42 gebeurd is. Dat ga ik ook niet tegenspreken. Maar je smeert het hier altijd maar mooi uit en vertelt geen nieuwe dingen. Dat is al wat je doet. Trashtalken. IceNoble kan fout gezeten hebben, maar in eerste instantie zegt hij wel tegen een speler van buiten de stam dat jij de stam aan het verzieken bent. Jullie zullen ondertussen al wel veel PM's gestuurd hebben naar elkaar. Dus je kan hem gemanipuleerd hebben. Of wacht, sinds hij in Insane zit heeft hij nog geen contact gehad met andere Insane spelers?

LEES DE POST, elke screen en het zijn er best veel heeft met w58 te maken, hoezo zijn dat geen nieuwe dingen,... is lezen zo moeilijk voor je?
IceNoble kende spelers van mijn vijandstam op w51 waar ik ook niet zo goed lig bij de vijand dus het eerste wat die zei als die wist dat er een Jannes op sleepwell speelde was 'oei toch niet die van w51'. Hij kende mij totaal niet en ik hem niet. Maar zijn mening stond al gevormd de eerste sec hij mijn naam zag. Verder mij weinig op het forum begeven binnen Hi ho of in PM naar hem toe. Dus toen doe hoorde dat Sleepwell en nog een paar misschien een stam gingen maken schoof hij dat meteen op mij terwijl daar weinig van waar was. Maar zoals ik al zei is dit tussen ons opgelost geweest. Dus,...


Het enige dat opvalt is dat jij op elke wereld de engel bent en anderen de slechterik. Ben je het werkelijk? Chapeau. Zoniet, ben je achterbaks. Weet niet welke van de 2 je bent. Ik heb al veel goede dingen gehoord over je, maar door al je gepraat neig ik eerder naar het 2de.. Je draait altijd maar rond de pot. 'Ontkracht' alles tegen je, daar ben je goed in namelijk. Is ook een kunst, maar deze kunst komt niet uit het niets. Een teken dat je je al veel hebt moeten verdedigen.

Wie veel in de aanval gaat moet ook veel in de verdediging gaan. Thats life. Niet alle andere zijn altijd fout, ik reageer toch nooit tegen een hele wereld. Ik pak enkele spelers aan die in de fout gaan en vervolgens krijg ik hun vrienden en stamgenoten er gratis bij. Ik kan ook mister populair uithangen zoals de meest en gewoon geen kritiek geven maar dat is niet de weg waarvoor ik gekozen heb.,


Het zou mij verbazen moest je er niets van weten. Zoals iedereen op het AF wel weet steek jij overal je neus in en dring je jou voorkeuren naar voren. Van de intern van Ghost wist jij dan ook niets af voordat het zover was?

Snap het punt niet dat je hier tracht te maken.

Ik heb daar nooit contact gehad met LtDarky. Wederom ga je naar iets uit het verleden om stamgenoten tegen elkaar op te zetten? Wij hebben het op deze wereld net zoals jij en IceNoble uitgeklaard. Het enige verschil is dat wij niet eerst zeggen dat ze veel aan het verkakken zijn, zoals bij jou wel het geval was. Heilig zal je dus wel niet zijn. Of haalt IceNoble dingen van Nicolas boven om ze in jou schoenen te schuiven?

Tussen mij en IceNoble is dan ook helemaal niets gebeurd. Itdarky steunde de speler die jouw gestabbed heeft, niet bepaald te vergelijken met mij en Ice. En zoals reeds hierboven gezegd stond Ice al sceptisch tegenover mij voordat die mij ooit 1x gesproken had.


Inderdaad, stel stel stel. Ik lees hieruit af dat de PM niet gegrond is en dus gewoon bullshit is? Ik kan je zeggen dat wij geen enkele dorpen hebben geedeld door info vanuit UCS. Dat zijn feiten. Nogmaals, check TW-stats? Daar staat het zwart op wit.

Speler die de PM stuurde heeft reeds zijn uitleg gedaan op het AF:

_qo3lKs0RdGnr6_xr-4PvQ.png


Ik wil best aannemen dat jullie niet bewust opdracht hebben gegeven te gaan spy'n. Wel lijkt het mij dat jullie mb's wel alles hebben zitten doorspelen onder elkaar.

Denk je dat als we zouden samenwerken met SGC of UCS dat we dan zoveel verslagen tegenstanders zouden hebben? We hebben gewerkt voor onze dorpen. Onze ODA is 2.4x zoveel als die van jou? Jij ruilt dorpen met tegenstanders voor je cluster? Waar is het doel van dorpen edelen voor een mooi cluster? Stabs mogen niet bij me in de stam. Check Little Kitten. Hebben de Wieboys goed opgelost? Nieuwe wereld = nieuwe teams zoals ik zei. Wat in het verleden gebeurd is, is in het verleden gebeurd. Dat is niet met de wind draaien? Ik speel W58, dus draait het bij mij om W58. Je komt spelers in andere omstandigheden tegen, dus je praat ook anders met elkaar.

Elke intern en dorpenruil stond al vast voor ik op Sleepwell kwam spelen. Ik houd mij aan de afspraken en planning van het account. En Flink dat je clears hebt gesmeten op op mini acc's, vind dat nu niet meteen iets om mee te pronken.


Er is door enkele achtergelaten leden gezegd dat er een def inventarisatie is gebeurd vooraleer er is overgestapt naar Insane. De tijd tussen inventarisatie en uiteindelijke leave kan ik eventueel wel opzoeken. Meen mij te herinneren die ergens gelezen te hebben in een PM. Nogmaals zijn dit PM's die van de achter gelaten spelers komen. Deze toveren wij niet uit onze hoed. Wij kaarten deze hier aan. En jij post hier ook geregeld 100% foutieve dingen. Jij blijft daarna toch ook nog trashtalken?

Welke 100% foutieve dingen zijn dat dan? En het overige van je post is reeds door andere weerlegt.


Er is in de PM conversatie met Solid nergens vermeld dat het in opdracht van IceNoble was? Of ga je weer met pm's gooien waar de helft van weggelaten is en maw. helemaal van de pot gerukt is? Onze MB's zitten in een MB stam van Novus of spelers van Novus. Je gaat me niet vertellen dat jullie die stammen niet kennen? Zou me tegenvallen van je moest je hier 'neen' op zeggen. Als je zelden zoveel plezier gehad hebt als nu, moet je dringend iets met je leven gaan doen vrees ik. Best sneu anders.

Zelden zoveel plezier gehad op het AF natuurlijk. Al vraag je het mij nu, ik zou de naam van jullie MB stam zonder te gaan opzoeken nu nog niet eens kunnen zeggen. Ik front er niet tegen dus geen reden ze specifiek op de kaart te markeren. Overigens leg je met de aller belachelijkste redenatie uit waarom het in opdracht van mij is geweest. 'ik praat met bijna alle Hi ho acc's die die opdracht moet wel van sleepwell komen' WAUW echt WAUW. Jij hebt je roeping als politieman man wel echt gemist.

Toen ik je leerde kennen had ik nog respect voor je, deze is ondertussen al hard gedaald. Respect toon jij ook niet, aangezien je al kleinerend spreekt.

Ik spreek pas kleinerend als iemand mij beschuldigd op basis van letterlijk niets. Met bovenstaande conclusie waaruit jij afleidde ik opdracht gaf voor het clusterfucken verdien je geen respect nee. Pas toen ben ik kleinerend gaan praten richting jouw. Overigens moest er wat communicatie zijn geweest onderling tussen gebeuren dan had je geweten ik tegen Arachnophobia gezegd heb ik vond dat die mb van Ice zijn cf's terug moest afgeven. Wel een masterplan van mij geweest he, opdracht geven om te clusterfucken (niet weten dat Novus daarover zou komen klagen) en vervolgens zeggen dat ze het weer moeten afgeven. Ik had echt niet kunnen zien aankomen dat jullie erover zouden gaan klagen dan.

Eigenlijk is er 0 aanleiding mij daarvan te beschuldigen want jouw argument vind ik letter niet meer als een nulletje waard. Terwijl ik wel enkele goede dingen aanhaal waarom ik het niet was. Conclusie die gesteld kan worden is dat jij fout zit, moest je nu eerst logisch nadenken alvorens je iemand ging verwijten zouden we al een pak verder komen.

Doet dat ertoe? Ik heb nergens gezegd dat het in je stam was. Er zal wel veel gebeurd zijn en zoals ik je ondertussen inschat zou ik er niet van verschieten. Je bent gewoon een persoon dat zichzelf ophemelt en anderen op hun fouten wijst. Als jij zo gelukkig bent, ben ik blij voor je.

Ja dat doet ertoe. Jij geeft als argument richting mij dat Dennis werd uitgelachen om zijn aandoening. Dan heeft Dennis daarover dus met jouw gepraat en wellicht als verdediging waarom hij gestabbed heeft. Ik zie mij mezelf anders nergens ophemelen, graag zie ik enkele voorbeelden.

Jij concludeerd uit een paar posts dat Dennis me helemaal ingepalmd heeft. Dit zijn dan nog posts die volgens jou
helemaal uit de lucht gegrepen zijn? Dat is een snelle conclusie, nietwaar? Je kent me niet eens en maakt me zwart. Ik denk dat Wieboy in 5 posts meer juiste beweringen maakt dan jij er over W58 maakt..

M.

Ik stelde het niet als een feit maar als een mogelijkheid. Om ook op het zwart gedrukte in te gaan zou ik zeggen dat je het denkwerk beter aan mij kan overlaten.
 
Reactiescore
2.490
  1. Politiek en propaganda
    • Het politiek & propaganda forum is een plek waar provocatie van andere spelers de bedoeling is. Echter dien je ten aller tijde met respect met andere forumgebruikers om te gaan.
    • Posts dienen (forum)accountgericht, stamgericht of wereldgericht te zijn

Politiek en propaganda is dus per definitie subjectief en is op dit forum altijd een ideaal middel geweest om sympathisanten te verzamelen voor je stam, de andere stam er slechter uit te laten zien dan ze zijn en op deze manier een wereldsituatie naar je hand te zetten.

Langs de andere kant is politiek en propaganda een manier om de andere zijde te demotiveren en zo een momentum te winnen om een oorlog te winnen.

Sinds de start van Tribal Wars heeft Politiek en Propaganda al meerdere oorlogen gewonnen, tevens als je even naar het echte leven kijkt (en even googlet) is dit één van de beste tactieken buiten het vechten met troepen om. De keuze om hier niet meer gebruik van te maken is meestal een keuze die een stam niet goed uitvalt.


Om even een kort voorbeeld te geven van een mogelijke vicieuze cirkel waarin je als stam terecht kan komen.
De stam wordt in een slecht daglicht gezet op het AF, Kiest bewust om hier niet op in te gaan, de wereld heeft vanaf dat moment een slechte blik op deze stam waardoor er ook moeilijk nieuwe leden zullen solliciteren en op zijn beurt de stam zal doodbloeden (want ze zijn een slechte stam volgens het AF).

Het goed doen van Politiek en Propaganda heeft dus wel degelijk een immens grote toegevoegde waarde in dit spelletje.

Het TW-team kiest hierin geen kant maar wil interessante discussies wel aanmoedigen om zo de forumactiviteit te verhogen en dus feitelijk onze job te doen: Community Building.

Dit doen we door
  • Wereldspecifieke discussies een apart forumtopic te geven en deze forumtopics over de gehele wereld te verspreiden.
  • Events op wereldfora (Gok de top, Clustercontest, ...)
  • En andere manieren ;)
Door middel van de IGM krijgen bepaalde forumtopics een nog groter bereik, deze keer is het dit topic en volgende keer is het een heel ander onderwerp. De keuze hiervan ligt bij de Forum Moderator, aarzel niet hem te contacteren om te kijken of een topic een IGM waard is.

Met vriendelijke groeten,
Duckje
Community Manager TribalWars.nl
 

DeletedUser79049

Guest
TW is de bedoeling om immoreel spel te spelen om te winnen :p alleen de corrupte winnen, omdat zij met de wind meegaan #sleepwell
 
Reactiescore
3.457

DeletedUser78825

Guest
Novus zijn toffe mensen.

Amen

sleepwell daarom moet je maar naar de vijand gaan flikflooien en tegen je eigen stamleden vechten?

voor ons een vijand voor jou een vriend dan

TW is de bedoeling om immoreel spel te spelen om te winnen :p alleen de corrupte winnen, omdat zij met de wind meegaan #sleepwell

De kwaliteit van jouw 4 totale posts is wel zeer hoog (dit is sarcasme, voor het geval dat je dat niet doorhad).

Het toppunt hiervan is dat je gewoon posts maakt, zonder ook maar iets te onderbouwen.

Ook heeft sleepwell hier een post gemaakt, waarin hij alles uitlegt. En wat geef jij daar als antwoord op? 1 zin.

Dus nu vraag ik mij eigenlijk af wat jij precies probeert te doen hier. Het is niet dat iemand je serieus gaat nemen als je zo een statements gaat maken.

Nu heb ik je dus hopelijk aangespoord om eens wat moeite te steken in je posts, zodat je misschien eens kunt duidelijk maken wat je hier eigenlijk probeert te bereiken.

Misschien moet jij eens wat meer tijd besteden aan je berichten, wie weet wordt je dan ook een keer serieus genomen:wink:

Waarom moet jij echt net posten voor ik op "Plaats Reactie" druk? :O
 

DeletedUser79049

Guest
Soms hoeft een onderbouwing niet omdat, wat ik zeg al genoeg is. Maar goed ik zal het even onderbouwen zodat het B-volk het ook begrijpt.

"Novus zijn toffe mensen" "Amen" = Ik heb met de praatpaal van novus gepraat omdat hij de praatpaal van novus is en een praatpaal is dus iemand die je vrij kan contacteren, voor als jullie het niet zouden begrijpen. En wat bleek? Die mensen waren onbevooroordeeld met mij aan het praten, en dat was leuk. Die "amen" erbij wilt zeggen dat jullie al veels te lang hierover hebben gezeverd, iedereen trouwens, dus ik blijf neutraal, en dat jullie er gerust over mogen stoppen.

"sleepwell daarom moet je maar naar de vijand gaan flikflooien en tegen je eigen stamleden vechten?" = simpel, sleepwell is naar insane gegaan en insane zijn onze vijanden. Hiervoor zat sleepwell in HIHO en was hij een bondgenoot. Simpel.

"voor ons een vijand voor jou een vriend dan" = spreekt voor zich. als je insane joint, zijn ze jouw vrienden.

"TW is de bedoeling om immoreel spel te spelen om te winnen :p alleen de corrupte winnen, omdat zij met de wind meegaan #sleepwell" = overstapjes maken naar een andere stam die vijand van ons is, van een stam die bondgenoot was = corrupt => omkoping? Som geld? Vertrouwen? Zekerheid om in het spel te blijven? en dat is zeker immoreel, spreekt voor zich.

Was het nu zo moeilijk? Echte onderbouwing had je hier niet nodig hoor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78825

Guest
Soms hoeft een onderbouwing niet omdat, wat ik zeg al genoeg is. Maar goed ik zal het even onderbouwen zodat het B-volk het ook begrijpt.

Yikes. Je kent mij niet eens, en toch verwijs je naar B-Volk? Hmm...

En hieronder ga je beginnen over onbevooroordeelde gesprekken en neutraal zijn?

Nuja, er zijn nu eenmaal two faced bitches in deze wereld. Blij dat ik weet dat jij al op dat lijstje mag!

"Novus zijn toffe mensen" "Amen" = Ik heb met de praatpaal van novus gepraat omdat hij de praatpaal van novus is en een praatpaal is dus iemand die je vrij kan contacteren, voor als jullie het niet zouden begrijpen. En wat bleek? Die mensen waren onbevooroordeeld met mij aan het praten, en dat was leuk. Die "amen" erbij wilt zeggen dat jullie al veels te lang hierover hebben gezeverd, iedereen trouwens, dus ik blijf neutraal, en dat jullie er gerust over mogen stoppen.

Jij bent neutraal? Ik denk dat je dan zeer goed bent in liegen, als jij durft te zeggen dat je ook maar een beetje neutraal bent. Als je neutraal bent, vorm je geen mening met een voorkeur voor een bepaalde kant, wat jij dus wel doet. Zeer interessante onderbouwing van je mening.

En zeer goed voor je dat ze onbevooroordeeld met jou aan het praten waren. Hoop dat het een leuk gesprek was. Mijn eerste post op jou was ook onbevooroordeeld maar ik wou wel weten wat je precies dacht. Dus, ben ik daarom dan minder tof dan de mensen van Novus? Omdat ik nu ondertussen wel een mening gevormd heb. Maar idealiter, ga je ook zelf zonder vooroordelen in een discussie, waar ik op dit moment wel mijn twijfels bij heb, of dat is wat jij aan het doen bent.

Er is trouwens ook een verschil tussen vooroordelen en gewoon oordelen. Op basis van deze conversatie/discussie/back and forth posts kan ik namelijk een oordeel vormen over jou, maar dat wilt niet zeggen dat ik bevooroordeeld aan het praten ben, aangezien mijn mening niet in het begin gevormd is.

"sleepwell daarom moet je maar naar de vijand gaan flikflooien en tegen je eigen stamleden vechten?" = simpel, sleepwell is naar insane gegaan en insane zijn onze vijanden. Hiervoor zat sleepwell in HIHO en was hij een bondgenoot. Simpel.

Ik zie wel dat je zelf al hebt aangepast dat het niet Novus is waar .sleepwell zat, maar Hi Ho. Blijkbaar weet je toch niet zo goed wat er allemaal aan de hand is in wereld 58? Vind ik wel een beetje jammer, aangezien we hier op het wereld 58 forum zitten. En heb jij dan bewijzen dat .sleepwell tegen de leden van het voormalige Hi Ho heeft gevochten sinds de overstap?

En heb jij zelfs enig idee wat er gebeurd is binnen Hi Ho? Ik heb die vraag aan nog iemand gesteld, van Novus, in verband met de exacte chronologische volgorde van events. En volgens mij heeft die persoon mij ook geen antwoord kunnen geven.

"voor ons een vijand voor jou een vriend dan" = spreekt voor zich. als je insane joint, zijn ze jouw vrienden.

Ja, klopt. Dit spreekt helemaal voor zich. Maar, wilt dit zeggen dat jij met Novus side? Of wilt dit zeggen dat jij gewoon tegen .sleepwell of Insane bent? Opnieuw, er zijn zoveel manieren om bepaalde zaken op te nemen en

"TW is de bedoeling om immoreel spel te spelen om te winnen :p alleen de corrupte winnen, omdat zij met de wind meegaan #sleepwell" = overstapjes maken naar een andere stam die vijand van ons is, van een stam die bondgenoot was = corrupt => omkoping? Som geld? Vertrouwen? Zekerheid om in het spel te blijven? en dat is zeker immoreel, spreekt voor zich.

Jij zit in Narod, correct? Zijn er ook niet bepaalde spelers van Narod naar een andere stam gegaan? Misschien omdat ze daar betere kansen hadden? Hmm...
En het feit is, .sleepwell is niet de enige die is overgegaan van Hi Ho naar Insane, en toch probeer je .sleepwell hierop persoonlijk aan te vallen?

Was het nu zo moeilijk? Echte onderbouwing had je hier niet nodig hoor.

Was het nu zo moeilijk om een beetje moeite te doen? En zoals je ook misschien wel kunt zien, als je je ogen een keer open doet, zijn er door jouw onderbouwing, die naar jouw mening niet echt nodig was, toch heel wat punten naar voorgekomen.
 
Bovenaan