[Inschrijftopic] #WvW 287: Teachers of Wakkerdam (mentorronde)

DeletedUser17472

Guest
Ja. Oook dikke kans dat ik ban pak daar hopeful mij haat
Als je je normaal gedraagt, weet ik zeker dat je geen ban zult krijgen. Het wordt ons geleerd om objectief te handelen en als we dat niet kunnen aan anderen over te laten. Bovendien gaan forumbans altijd in overleg met coma.... dus als dat de redenen is, zou ik het fijn vinden als jij gewoon mijn mentor bent.
 

DeletedUser1435

Guest
haha nou geloof me zodra dorkje of poep mijn naam hoort vallen is het jaaaa hier wachten we al jaren op!!! geef em een permaban!!!
 

DeletedUser78878

Guest
Ik zou graag deelnemen, dus schrijf me maar in. Ik heb wellicht geen mentor nodig. Heb ervaring in het spel, alleen niet via het internet maar zal wel lukken geloof ik.

E: Ik merk dat iedereen een mentor heeft. Als dit nodig is neem ik ook wel een mentor, ik ken alleen niemand.
 

DeletedUser79054

Guest
Deelnemers:
1.famdecibel (mentor )
2. Dragonwoman (+@Tigor ? ) (bevestiging nog nodig)
3. pierre the pieter (+Castiel. )
4.laila (+TimeforplanB)
5.
6.
7. TLF (+.TimeforplanB )
8.
9.
10.

Mentors:
1.
2.
3.
4.
5.

Ik schrijf me in.
@famdecibel, je kunt mijn mentor zijn? :)
 
Reactiescore
93
Ik zou graag deelnemen, dus schrijf me maar in. Ik heb wellicht geen mentor nodig. Heb ervaring in het spel, alleen niet via het internet maar zal wel lukken geloof ik.

E: Ik merk dat iedereen een mentor heeft. Als dit nodig is neem ik ook wel een mentor, ik ken alleen niemand.
Het is toch aardig anders via zo'n forum;) Ik kende WvW ook al, maar tot nu toe vind ik het toch lastig online
 

DeletedUser78878

Guest
Welja, als iedereen een mentor heeft doe mij dan ook maar 1 ;p

Ik las ook dat ik blijkbaar mijn naam in de lijst moet toevoegen, dus bij deze:

Deelnemers:
1.famdecibel (mentor )
2. Dragonwoman (+@Tigor ? ) (bevestiging nog nodig)
3. pierre the pieter (+Castiel. )
4.laila (+TimeforplanB)
5. RozeEenhoorn (+?)
6.
7. TLF (+.TimeforplanB )
8.
9.
10.

Mentors:
1.
2.
3.
4.
5.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik zou graag deelnemen, dus schrijf me maar in. Ik heb wellicht geen mentor nodig. Heb ervaring in het spel, alleen niet via het internet maar zal wel lukken geloof ik.

E: Ik merk dat iedereen een mentor heeft. Als dit nodig is neem ik ook wel een mentor, ik ken alleen niemand.

Het is niet per se verplicht om met iemand te spelen ;)

Als je denkt dat je het zonder kunt is het prima, en anders vinden we iemand voor je.
 

DeletedUser79054

Guest
Deelnemers:
1.famdecibel (+?)
2. Dragonwoman (+@Tigor ? ) (bevestiging nog nodig)
3. pierre the pieter (+Castiel. )
4. laila (+TimeforplanB)
5. RozeEenhoorn (+?)
6. RD507 (+?)
7. TLF (+.TimeforplanB )
8.
9.
10.

Mentors:
1.
2.
3.
4.
5.
 

DeletedUser65921

Guest
Duncie wanneer start hij nu?
Ik kan maandag-donderdag niet, maar als het buiten die periode is wil ik je wel helpen (als leider of mentor, whatever you need honey)
 
Reactiescore
264
Anciënniteit en activiteit op een forum zijn geen excuus voor regelovertredend gedrag (en het was zeker niet een kleine regelovertreding maar het aanhoudend uitdagen). Deze discussie is dan ook afgesloten. Ik hoef jullie er niet aan te herinneren dat ook het bespreken van bans regelovertredend is.

Je hebt zojuist de regel overtreden waar blijft de ban.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Duncie wanneer start hij nu?
Ik kan maandag-donderdag niet, maar als het buiten die periode is wil ik je wel helpen (als leider of mentor, whatever you need honey)

Dat heeft domme Richie er niet bijgezet.

Start is zondag 14 januari!
 

DeletedUser78878

Guest
Is er al een melding gemaakt in een ingame pm of van waar komen deze nieuwe spelers?
Ja, ik ben nieuw dankzij dat bericht.
Het is niet per se verplicht om met iemand te spelen ;)

Als je denkt dat je het zonder kunt is het prima, en anders vinden we iemand voor je.
Wat houdt zo'n mentor precies in? Ik kan altijd wel hulp/advies gebruiken maar wanneer het erop neerkomt maak ik graag m'n eigen beslissingen ^^
 

Deleted User - 487871837

Guest
Wat houdt zo'n mentor precies in? Ik kan altijd wel hulp/advies gebruiken maar wanneer het erop neerkomt maak ik graag m'n eigen beslissingen ^^

Basically iemand die dingen aanwijst waar je op kan letten en dat soort dingen. Het is niet iemand die voor jou beslissingen gaat maken, maar meer advies geeft over wat wel en niet verdacht is en dat soort dingen.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Geef mij er nog maar 2 mentorkindjes bij. Dit enkel en alleen voor mentorkindjes die ik met whatsapp kan mentorren. Wil je dus niet dat je je nummer op moet geven en wij met elkaar op whatsapp in contact staan en ik je daar mentor kan dit niet.
 
Reactiescore
93
Mocht Tigor niet kunnen (aangezien ik nog op bevestiging wacht), zou jij dan mijn mentor kunnen worden Castiel?
 
Bovenaan