Praathoek

DeletedUser75778

Guest
Dat was de tijd dat ik je uitlegde hoe en waarom je moest micro en vooral intervalfarmen. :D Aangezien king of pvm toen naast jullie lag
Dan ben ik zelfs vergeten waar ik speelde? :tongue:

Ik wist al lang hoe je stoer moest farmen!!!
 
Reactiescore
2.039

DeletedUser75778

Guest
Ik weet niet welk acc specifiek, weet alleen dat jij net als flo op een van de niet groeiende accs in de stam van ET en Mattie zat :p

Edit: de stam was ordo, http://nl.twstats.com/nl44/index.php?page=tribe&mode=tribe_changes&id=1449
Het acc waar je op zat heeft wss eens namechange gehad
Ah, ik speelde met Douwe en zijn vader op een random accountje. Ik logde eigenlijk simpelweg niet, ik denk dat je Douwe toen het één en ander hebt bijgebracht :tongue:

Ordo ging overigens ook gewoon nergens over joh. Heel die wereld was bijna niks, omdat w42 en in mindere mate w43 alle kwaliteit wegtrokken.
 
Reactiescore
2.039
Ah, ik speelde met Douwe en zijn vader op een random accountje. Ik logde eigenlijk simpelweg niet, ik denk dat je Douwe toen het één en ander hebt bijgebracht :tongue:

Ordo ging overigens ook gewoon nergens over joh. Heel die wereld was bijna niks, omdat w42 en in mindere mate w43 alle kwaliteit wegtrokken.

Nonsens w44 was mooi. Na ordo preau opgericht, 7 man tegen de rest van de wereld en gewoon winnen ook.
 
Reactiescore
301
Even een bedenking:

Is het geen idee om IG een iccoontje van het AF te plaatsen zoals er nu reeds is van 'vlaggen, ridder en inventaris'? 1tje dat oplicht wanneer je op het AF geciteerd of geliked werd? desnoods wanneer er antwoord kwam op je post? Dit zou imo meer mensen naar het AF lokken en vooral hen ook hier houden.
 
Reactiescore
3.576
Of ze openen forum en zien dan meldingen van citaten of like's. Vond iemand zijn eerdere opmerking ergens wel een goede. Zorg dat de link naar het forum ergens bovenaan staat naast stam ofzo, ipv helemaal beneden in die balk waar niemand naar kijkt.
 
Reactiescore
3.576
Wil even zeggen dat het succesvol is geweest om het grotere publiek te lokken naar het AF via de PM's die jullie rondsturen.

8bfjYgjyRgOFHnEmqy60pg.png


Random spelertje in de rim met paar dorpjes. Dit is 1 van de 77 000 gelijkaardige PM's ik hierover heb gehad :eek: Ik wil hier nu natuurlijk niet enkel het TW team een pluim geven en mijn eigen ego strelen maar ook even duidelijk stellen aan bepaalde mensen dat er genoeg spelers zijn die dergelijke discussies wel leuk vinden om te volgen. Je zou er van verschieten hoeveel mensen het AF lezen maar zich gewoon afzijdig houden.

Eerder was er een discussie dat mensen zoals ik, iedereen zouden wegjagen. Dat blijkt toch niet geheel te kloppen :)
 
Reactiescore
2.506
Ik heb mij laten vertellen dat dit technisch lastig te realiseren is.
Het voorstel omtrent de quest is al enige tijd naar Inno gestuurd. Zie het ideeën forum.

(zit op mob dus heb geen link)
 

DeletedUser78806

Guest
Wil even zeggen dat het succesvol is geweest om het grotere publiek te lokken naar het AF via de PM's die jullie rondsturen.

8bfjYgjyRgOFHnEmqy60pg.png


Random spelertje in de rim met paar dorpjes. Dit is 1 van de 77 000 gelijkaardige PM's ik hierover heb gehad :eek: Ik wil hier nu natuurlijk niet enkel het TW team een pluim geven en mijn eigen ego strelen maar ook even duidelijk stellen aan bepaalde mensen dat er genoeg spelers zijn die dergelijke discussies wel leuk vinden om te volgen. Je zou er van verschieten hoeveel mensen het AF lezen maar zich gewoon afzijdig houden.

Eerder was er een discussie dat mensen zoals ik, iedereen zouden wegjagen. Dat blijkt toch niet geheel te kloppen :)
Ik ben zelfs gestopt door jou gedrag tegenover al die respectvolle spelers op deze oh zo intressante wereld:rolleyes:
 
Bovenaan