Golden Awards

DeletedUser76972

Guest
Wat je ook van deze classic vind, het blijft toch altijd wat "vaag" om jezelf als nummer 1 te bestempelen.
Komt niet heel objectief over :p
 
Reactiescore
1.019
Beste account:
Beste account die in mijn ogen het meeste heeft gepresteerd is Oeleboelepetroelewoelie. Sommige mensen zullen het arrogant vinden dat ik het account hier neer zet gezien ik er zelf speel maar daar heb ik nu geen problemen mee kijkend naar de rest van de classic. Waarom
glitter-baby-151553337748352.gif
nou de reden is simpel. Dit account heeft veel vv gedraaid, dit account heeft het meeste onder aanval gelegen deze hele classic. En dit account is tevens ook het enige account dat dorpen van de vijand wist te pakken met 1500 incommings op de teller. HET GING WILD OP OELEBOELEPETROELEWOELIE.

ik wil jullie graag meenemen op één van de hoogtepunten die dit account heeft meegemaakt.

f59b20bfa935ea823a9d3f802cc2bc12

9222f8017a1579d5a45b62e7df6646c7.png

Daar

Beste stam:

Der is geen goede stam geweest, elke stam heeft zijn ups en downs gehad. Als wij Bots niet hadden moeten missen was iedereen de geownt. MAAR DAT KON NIET HE. Dus gaan we vrolijk verder, weetje wat? fuck it, ik noem gewoon Leaf hier. En dat komt omdat deze stam het beste account van de classic herbergt. OELE OELE OELE.

Nee maar serieus, Kane gaat al met katas gooien als ie de stoeprand met z'n kleine teen raakt. Dat is niet beste stam waardig.

giphy.gif


De beste stam speler:

Bots and bushes, die gasten doen/deden gewoon erg veel voor de stam op het gebied van VV draaien en het timen van OS/OFF. Topperts

Het grootste ego:

Mijn vriendin, die denkt dat ze alles beter weet. ik nomineer jou @Nunada

Beste leider:

Allemaal gefaald deze wereld.

Slechtste leider:

Allemaal even goed gespeeld deze wereld, complete ruk dus.

Meest overschatte stam:

ik had meer van 24/7 verwacht dan dit.

Meest onderschatte stam:

Geen, Oeleboelepetroelewoelie walst overal overheen. DAT DOEN WIJ GEWOON.

Meest overschatte speler:

.Scofield

Meest onderschatte speler:

Oeleboelepetroelewoelie, jullie hebben echt geen idee wat wij nog kunnen. Solo wereldwinst is nabij.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

na deze wereld met niemand meer, kut spel.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Kane en Paul. Ik vind dat je goed bent verbeterd Paul oprecht, maar ik hanteer principes dat ik niet met mensen in de stam ga zitten die een stabverleden hebben.

Mooiste spelers naam:

OELEBOELEPETROELEWOELIE

Mooiste stam naam:

Logic.

Favoriete forum poster:

Cona, rawr

Minst favoriete forum poster:

@Duckje

Shoutout naar Pim, Jelle, Mats, Bas, Tam en Emile. Ekte baasjes jullie
Als je een vriendin hebt van tw, gaat het dan ook eens over tw thuis? :eek:
 
Reactiescore
660
Iedereen zowat akkoord met oeleboeleke?
 
Reactiescore
86
Vishaakje? Gifts of Prometheus Bots and Bushes svborneontour me469 zandstraaltje Royboyz, 7 spelers hebben jullie nodig. Is dat niet een beetje overdreven voor een simpele 'newgen'? :(
 
Reactiescore
1.148
Vishaakje? Gifts of Prometheus Bots and Bushes svborneontour me469 zandstraaltje Royboyz, 7 spelers hebben jullie nodig. Is dat niet een beetje overdreven voor een simpele 'newgen'? :(

Waarom zou het overdreven zijn? Die svborntetour en me549 ofzo geen flauw idee wie dat zijn tbh.
 
Reactiescore
2.489
Ik praat ook wel eens over TW thuis met mijn vrouw...

In elk geval, blij dat ik nog eens een lijstje gehaald heb! :)
 
Reactiescore
660
Ik praat ook wel eens over TW thuis met mijn vrouw...

In elk geval, blij dat ik nog eens een lijstje gehaald heb! :)

Als die vrouw haar maandelijkse koppigheid heeft heb jij thuis toch nog mensen rondlopen waarmee je over tw kan praten. Wie weet spelen die nog?

@rupsje nooit genoeg
 
Reactiescore
660
Iedereen is akkoord met oelekeboeleke als beste account. Maar wie was nu de beste stam op deze glorieuze classic?
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.491
De ene ons account deffen, en de andere deffen op vv!! Toppers jullie. :)
 
Bovenaan