Top/flop speler(s)

Reactiescore
3.536
Waarom moet je al moord en brand schreeuwen over een speler door zijn verleden van enkele jaren geleden vooraleer hij ook maar iets verkeerds heeft gedaan? Door hem al aan de schandpaal te nagelen zonder dat hij ook maar 1 ding verkeerd gedaan heeft. Denk je niet dat je daarmee juist slechte acties naar boven haalt? Ik denk dat iedereen nog altijd het voordeel van de twijfel verdient.

De discussie is allesbehalve afgerond.

En wie zegt dat ik pas kwam klagen voor hij iets verkeerds had gedaan? Voor ik eender welke post over hem heb gezet op dit AF had ik hem al op een leugen en gestook over mij betrapt, weliswaar via via bij mij terecht gekomen. Daaruit heb ik afgeleid Dennis nog exact dezelfde was zoals ik hem goed ken. Vervolgens rustig gemeld dat hij een stab verleden heeft waarop Novus ging flippen en toen was het spel op de wagen. Eigenlijk begin ik nooit zomaar of als eerste op iemand te vitten. Je moet altijd iets gedaan hebben eerst. Overigens zeg je dat ik niemand prive aanspreek en meteen alles op het Af zet maar ook dat klopt niet wegens ik al meerdere spelers op deze wereld prive heb aangesproken over bepaalde situaties. Dus ook daar zat je fout met je conclusie.
 
Reactiescore
3.452
Waarom moet je al moord en brand schreeuwen over een speler door zijn verleden van enkele jaren geleden vooraleer hij ook maar iets verkeerds heeft gedaan? Door hem al aan de schandpaal te nagelen zonder dat hij ook maar 1 ding verkeerd gedaan heeft. Denk je niet dat je daarmee juist slechte acties naar boven haalt? Ik denk dat iedereen nog altijd het voordeel van de twijfel verdient.

De discussie is allesbehalve afgerond.
Misschien als Dennis zijn excuses had aangeboden voor zijn misstappen was dit al anders geweest!
Nee meneer vind nog steeds dat hij niets verkeerds heeft gedaan , via Pm aan mensen sturen dat hij het zat is dat Jannes (en ik) hem onterecht betichten van stabben ..

Wees dan een vent en bied je excuses aan want idd , iedereen verdient een tweede kans maar kom wel voor je fouten uit en ga niet de schijnheil uithangen . !
 

DeletedUser51947

Guest
Ik mag mij niet meer permitteren als een stabber, ik mag wel meer krediet krijgen als een stabber. Ik zie niet in waarom ik mijn excuses aan Dennis moet bieden, wat klopt er niet aan het gene ik tegen hem gezegd heb? Hij stabte op voorgaande werelden, als hij niet tegen die kritiek kan moest hij dat maar niet gedaan hebben. Vervolgens toon ik aan dat hij liegt over allerlei dingen dus val ik hem wederom terecht aan. Val jij mij terecht aan,... Ik heb een mogelijke stabber waarvan ik het niet wist os verleend. Niet bepaald iets om mij op aan te vallen.

Ik zie niet in waarom ik het AF zou moeten laten meedelen wat ik hiermee ga doen. Nogmaals, als je mijn goodwill kwijt ben, ben je nog verder van huis. Jij bent zwaar in mijn achting gedaald en zal niet meer met respect behandeld worden. Ik trek mijn plan wel en daarbij stopt het. Je had 2 keuze's. Mij komen inlichten over Ceeele of mij op het AF aanvallen, jij koos van de lage kant dan moet je daar nu ook de consequenties van dragen.

Ik wacht overigens nog altijd op het bewijs dat mijn CO hier iets van afwist. Dat zei jij letterlijk alsof het een feit was. Nauw ik ben enorm benieuwd naar je bewijslast. Dan wil ik er nog aan toevoegen dat je mits dit niet kan aantonen ook mijn co excuses verdiend wegens je hem aanvalt op basis van lucht.

Dat is dan ook weer meteen het verschil tussen jouw en mij, Ik val spelers aan op basis van gebeurde feiten en jij op basis van je frustratie waarbij elke objectiviteit ontbreekt.

Jij bashte op Dennis terwijl je dit ook gewoon achter je kon laten en wachten op iets waarmee je Dennis zou kunnen pakken. Neen, jij smeert dit gewoon helemaal uit op het AF. Dit doe je al sinds je W58 speelt. Ook al heb je gelijk over W42. Moet je hier niet in elke post je gelijk mee gaan halen of Dennis zwart maken? Doe je toch. Dus waarom zou dit ingame moeten? Jij hebt ook al enkele posts op je geweten waar je gewoon geen harde bewijzen kon maken dat er iets niet correct was. Toch haal je ze aan om de persoon in kwestie in slecht daglicht te stellen. Dit doe je ook altijd op het AF.

Als je het AF niet laat weten wat je ermee gaat doen, kan je wel de leiding van de omliggende stammen je eindconclusie laten weten. Wat zij er vervolgens mee doen, is hun keus.

De leiding van Hi Ho wist van de stab. Ik veronderstel dat ze wel zouden overleggen. Account .Sleepwell was toen medeleider. Als er communicatie tussen de leiding is, zou dit toch aan bod moeten komen.

Jij valt spelers inderdaad aan op basis van gebeurde feiten. W42, hier blijf je over doordrammen, want over dit puntje is er al toegegeven dat je gelijk hebt. Gebeurde feiten van W58 heb ik je nog niet hard zien maken.
 
Reactiescore
3.452
>> De leiding van Hi Ho wist van de stab. Ik veronderstel dat ze wel zouden overleggen. <<

Dit is geheel niet waar :p
Sterker nog, totdat ik in Hiho zat was er een samenwerking met die stam( Nja stam)

Dus stop met provoceren en leugens vertellen !
Iedereen in Hiho had daar namelijk deff staan tot op de dag dat Morgan de stam uit ging
 

DeletedUser51947

Guest
En wie zegt dat ik pas kwam klagen voor hij iets verkeerds had gedaan? Voor ik eender welke post over hem heb gezet op dit AF had ik hem al op een leugen en gestook over mij betrapt, weliswaar via via bij mij terecht gekomen. Daaruit heb ik afgeleid Dennis nog exact dezelfde was zoals ik hem goed ken. Vervolgens rustig gemeld dat hij een stab verleden heeft waarop Novus ging flippen en toen was het spel op de wagen. Eigenlijk begin ik nooit zomaar of als eerste op iemand te vitten. Je moet altijd iets gedaan hebben eerst. Overigens zeg je dat ik niemand prive aanspreek en meteen alles op het Af zet maar ook dat klopt niet wegens ik al meerdere spelers op deze wereld prive heb aangesproken over bepaalde situaties. Dus ook daar zat je fout met je conclusie.

Jij noemt je AF post een rustige melding? Dan hebben we een andere definitie daarvan.

Jij trok gisteren ook weer conclusies toen je account Conor voor de zoveelste keer publiekelijk aanviel. De punten die je in je post had staan trokken op niet veel. Je vond het toch nodig deze op het AF te plaatsen.


Misschien als Dennis zijn excuses had aangeboden voor zijn misstappen was dit al anders geweest!
Nee meneer vind nog steeds dat hij niets verkeerds heeft gedaan , via Pm aan mensen sturen dat hij het zat is dat Jannes (en ik) hem onterecht betichten van stabben ..

Wees dan een vent en bied je excuses aan want idd , iedereen verdient een tweede kans maar kom wel voor je fouten uit en ga niet de schijnheil uithangen . !

Dennis heeft blijkbaar al eens aangegeven dat hij spijt had van wat er was gebeurd.
Hier weet Jannes van.


>> De leiding van Hi Ho wist van de stab. Ik veronderstel dat ze wel zouden overleggen. <<

Dit is geheel niet waar :p
Sterker nog, totdat ik in Hiho zat was er een samenwerking met die stam( Nja stam)

Dus stop met provoceren en leugens vertellen !
Iedereen in Hiho had daar namelijk deff staan tot op de dag dat Morgan de stam uit ging

Dit is niet de leiding van op het einde, maar de leiding van in het begin.
Jullie zaten toen nog niet in Hi Ho. Dus dat jullie dit niet wisten neem ik graag aan :rolleyes:
 
Reactiescore
3.452
Jij noemt je AF post een rustige melding? Dan hebben we een andere definitie daarvan.

Jij trok gisteren ook weer conclusies toen je account Conor voor de zoveelste keer publiekelijk aanviel. De punten die je in je post had staan trokken op niet veel. Je vond het toch nodig deze op het AF te plaatsen.




Dennis heeft blijkbaar al eens aangegeven dat hij spijt had van wat er was gebeurd.
Hier weet Jannes van.
Ik heb nog geen excuus gehad btw :p

En wil je ook even ingaan op mijn andere post? Dan is dat broodje aap verhaal van je ook uit de wereld, je reageert nogal selectief .

Jij noemt je AF post een rustige melding? Dan hebben we een andere definitie daarvan.

Jij trok gisteren ook weer conclusies toen je account Conor voor de zoveelste keer publiekelijk aanviel. De punten die je in je post had staan trokken op niet veel. Je vond het toch nodig deze op het AF te plaatsen.




Dennis heeft blijkbaar al eens aangegeven dat hij spijt had van wat er was gebeurd.
Hier weet Jannes van.




Dit is niet de leiding van op het einde, maar de leiding van in het begin.
Jullie zaten toen nog niet in Hi Ho. Dus dat jullie dit niet wisten neem ik graag aan :rolleyes:
Wat raar dan dat dezelfde leiding deze stam heeft voorgedragen als gap?
Kom eens met je bewijzen dan want je loopt vreselijk uit je nek te zwansen ! Oh wacht die zijn er niet aangezien je alles uit je dikke duim hebt gezogen .
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78894

Guest
Denk dat men vooral problemen heeft met Dennis omdat iedereen (inclusief zijn huidige co) toegeeft dat hij een stab verleden heeft, maar hij zelf weigert dat zo te zien...

Hier nog die screenshot:

upload_2018-1-9_11-3-23.png

Iedereen is het er over eens dat hij gestabt heeft, maar hij zelf vind toch dat hij niks misdaan heeft. Dring er als stam eens op aan dat hij zelf zijn fouten durft toegeven. Ben zelf ook voorstander van tweede kansen, maar de eerste stap naar die tweede kans moet toch die fout toegeven zijn. Dat heeft hij 16 werelden verder nog steeds niet gedaan. Het is jammer dat de leiding van Novus moet toegeven dat hij een stabber is, maar hij dat zelf niet kan.

Als hij zijn fout niet kan inzien kan hij niet veranderen. Als hij niet veranderd hoort hij geen tweede kans te krijgen. Laat hem zelf eens toegeven dat hij in de fout zat, vind het jammer dat jullie dat constant voor hem moeten doen.
 
Reactiescore
301
incorrect ;)

Mij vergelijken en hetzelfde behandelen als Dennis en co is dus totaal onrealistisch wegens er mij niets te verwijten kan vallen. Ik heb aangetoond dat Dennis loog en jij hebt aan getoond dat Ceeele gestabt heeft. Ik zie niet in waarom er op mij gebasht moet worden en blijf bij mijn standpunt ik excuses eis van jouw.

Maar dit terzijde. Wie of wat dan ook er over begon maakt op zich mij niet veel uit. We dwalen echter wel gewoon weer af van de post over sleepwell. losstaand dan van het feit of Jannes of zijn CO van de stab wisten. Hier doe ik geen uitspraken over en de stab zou ook van 30/10 dateren + ik heb even op het forum gezocht en nergens hier iets van teruggevonden. Imo vind ik het dus zeer normaal dat team sleepwell hier niets vanaf wist vermits ze ook pas later buurtjes van elkaar zijn geworden. Je kan actief zijn, maar om nu in een redelijk beginstadium iedere speler in je buurt te gaan lopen screenen (dagelijks dan ook nog)... zo'n CO wil ik ook :p.

Echter is hij nog steeds wel een stabber (die ceele) en nu sleepwell etc. dit weten kan daar misschien ook naar gehandeld worden.

xoxo Joren
 
Reactiescore
3.452
incorrect ;)



Maar dit terzijde. Wie of wat dan ook er over begon maakt op zich mij niet veel uit. We dwalen echter wel gewoon weer af van de post over sleepwell. losstaand dan van het feit of Jannes of zijn CO van de stab wisten. Hier doe ik geen uitspraken over en de stab zou ook van 30/10 dateren + ik heb even op het forum gezocht en nergens hier iets van teruggevonden. Imo vind ik het dus zeer normaal dat team sleepwell hier niets vanaf wist vermits ze ook pas later buurtjes van elkaar zijn geworden. Je kan actief zijn, maar om nu in een redelijk beginstadium iedere speler in je buurt te gaan lopen screenen (dagelijks dan ook nog)... zo'n CO wil ik ook :p.

Echter is hij nog steeds wel een stabber (die ceele) en nu sleepwell etc. dit weten kan daar misschien ook naar gehandeld worden.

xoxo Joren
laten we maar eens eerst zijn verhaal horen aangezien Jack en Jones tegen mij al keihard liegt:)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69389

Guest
Denk dat men vooral problemen heeft met Dennis omdat iedereen (inclusief zijn huidige co) toegeeft dat hij een stab verleden heeft, maar hij zelf weigert dat zo te zien...

Hier nog die screenshot:

Bekijk bijlage 12131

Iedereen is het er over eens dat hij gestabt heeft, maar hij zelf vind toch dat hij niks misdaan heeft. Dring er als stam eens op aan dat hij zelf zijn fouten durft toegeven. Ben zelf ook voorstander van tweede kansen, maar de eerste stap naar die tweede kans moet toch die fout toegeven zijn. Dat heeft hij 16 werelden verder nog steeds niet gedaan. Het is jammer dat de leiding van Novus moet toegeven dat hij een stabber is, maar hij dat zelf niet kan.

Als hij zijn fout niet kan inzien kan hij niet veranderen. Als hij niet veranderd hoort hij geen tweede kans te krijgen. Laat hem zelf eens toegeven dat hij in de fout zat, vind het jammer dat jullie dat constant voor hem moeten doen.
Net alsof een schuldbekentenis nu nog waarde heeft. Het is voor mij dan net als een ontuchtpleger of een moordenaar die tijdens een rechtzaak gaat janken dat die het zo erg vindt. Puur omdat die dan hoopt dat die een lagere straf krijgt, want eerder toonde die nooit berouw. Nu er pas een voordeel te behalen valt biedt diegene in de rechtzaal zijn excuses.

Zulke excuses kunnen wat mij betreft direct de prullenbak in. Hetzelfde geldt voor mij nu ook als Dennis nu na 16 werelden opeens onder druk excuses gaat tonen. Dat is dan 16 werelden te laat en niet bepaald nog serieus te nemen wat mij betreft.
 

DeletedUser51947

Guest
Ik heb nog geen excuus gehad btw :p

En wil je ook even ingaan op mijn andere post? Dan is dat broodje aap verhaal van je ook uit de wereld, je reageert nogal selectief .


Wat raar dan dat dezelfde leiding deze stam heeft voorgedragen als gap?
Kom eens met je bewijzen dan want je loopt vreselijk uit je nek te zwansen ! Oh wacht die zijn er niet aangezien je alles uit je dikke duim hebt gezogen .

Welke post heb je het dan over? Dan beantwoord ik hem met plezier.

Bewijzen van dat Hi Ho leiding afwist van de stab?
Here you go.
6q9kj5.png


Denk dat men vooral problemen heeft met Dennis omdat iedereen (inclusief zijn huidige co) toegeeft dat hij een stab verleden heeft, maar hij zelf weigert dat zo te zien...

Hier nog die screenshot:

Bekijk bijlage 12131

Iedereen is het er over eens dat hij gestabt heeft, maar hij zelf vind toch dat hij niks misdaan heeft. Dring er als stam eens op aan dat hij zelf zijn fouten durft toegeven. Ben zelf ook voorstander van tweede kansen, maar de eerste stap naar die tweede kans moet toch die fout toegeven zijn. Dat heeft hij 16 werelden verder nog steeds niet gedaan. Het is jammer dat de leiding van Novus moet toegeven dat hij een stabber is, maar hij dat zelf niet kan.

Als hij zijn fout niet kan inzien kan hij niet veranderen. Als hij niet veranderd hoort hij geen tweede kans te krijgen. Laat hem zelf eens toegeven dat hij in de fout zat, vind het jammer dat jullie dat constant voor hem moeten doen.

eqxq9z.png


Ik denk dat dit uit hetzelfde gesprek komt als jou screens. Klopt het dat Jannes hier toen ook nog in zat? Hier zegt Dennis duidelijk dat hij spijt heeft gehad van zijn fouten. Post dateert van 20 Dec. Als je beter je research gedaan had, zou je dit gezien hebben. Of zoek je enkel op negatieve punten?


En om één of andere reden komen we nu weer op Dennis uit... :eek::rolleyes:

Omdat de moraalriddertjes weten dat ze door de focus te verleggen hun 'gelijk' kunnen halen. Is Jannes altijd al een kei in geweest toch? Hiervoor zou hij een medaille moeten verdienen of werk zoeken in die sector. :D
 
Reactiescore
3.452
Welke post heb je het dan over? Dan beantwoord ik hem met plezier.

Bewijzen van dat Hi Ho leiding afwist van de stab?
Here you go.
6q9kj5.png




eqxq9z.png


Ik denk dat dit uit hetzelfde gesprek komt als jou screens. Klopt het dat Jannes hier toen ook nog in zat? Hier zegt Dennis duidelijk dat hij spijt heeft gehad van zijn fouten. Post dateert van 20 Dec. Als je beter je research gedaan had, zou je dit gezien hebben. Of zoek je enkel op negatieve punten?




Omdat de moraalriddertjes weten dat ze door de focus te verleggen hun 'gelijk' kunnen halen. Is Jannes altijd al een kei in geweest toch? Hiervoor zou hij een medaille moeten verdienen of werk zoeken in die sector. :D
Heel erg apart dit aangezien we rond half december een officiële samenwerking zijn aangegaan met SGC .
Misschien dat jullie nu een beetje gaan snappen dat HiHo niet de stam was zoals jullie denken , juist door dit soort tegenstrijdigheden waren wij het zat.
 

DeletedUser51947

Guest
Heel erg apart dit aangezien we rond half december een officiële samenwerking zijn aangegaan met SGC .
Misschien dat jullie nu een beetje gaan snappen dat HiHo niet de stam was zoals jullie denken , juist door dit soort tegenstrijdigheden waren wij het zat.

Ik denk dat de ganse wereld Hi Ho hoog inschatte, dit komt door enkele mooie accounts die er inzaten. Waaronder jullie.
Hierdoor verwachtte ook iedereen goede communicatie tussen de leiding.
Het punt dat ik maak is dat de leiding daadwerkelijk op de hoogte was.
Ik neem jullie ook niets kwalijk.
SGC is ondertussen (zo goed als) weg. Enkel onze stabber Ceeelebrate blijft over.

Het zijn geen leugens dat ik vertel hoor. Het zijn gewoon punten hoe ik ze zie.
Dat jij hier niets van weet, kan ik helemaal inkomen.

Net alsof een schuldbekentenis nu nog waarde heeft. Het is voor mij dan net als een ontuchtpleger of een moordenaar die tijdens een rechtzaak gaat janken dat die het zo erg vindt. Puur omdat die dan hoopt dat die een lagere straf krijgt, want eerder toonde die nooit berouw. Nu er pas een voordeel te behalen valt biedt diegene in de rechtzaal zijn excuses.

Dennis heeft zoals je in een screen hierboven kan zien zijn spijt wel betuigd over de gebeurde feiten. Dus van druk is er geen sprake. 20 dec is er ook bekend geraakt dat Jannes op Sleepwell speelde.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.452
Goede communicatie is er nooit geweest, daar hamerde wij ook op maar we werden weggezet als lastig.

Vind het wel frappant dat je dat zegt, menig accounts binnen Novus was op de hoogte dat het niet lekker liep in Hiho, Dennis en Michiel van Connor waren zelfs op de hoogte dat de leiding twee leden wilde kicken ( sleepwel en Morgan ) en daarna zouden samenwerken met jullie.
Het beeld wat jij probeert te schetsen over Hiho is compleet misleidend .
 

DeletedUser69389

Guest
Ik denk dat de ganse wereld Hi Ho hoog inschatte, dit komt door enkele mooie accounts die er inzaten. Waaronder jullie.
Hierdoor verwachtte ook iedereen goede communicatie tussen de leiding.
Het punt dat ik maak is dat de leiding daadwerkelijk op de hoogte was.
Ik neem jullie ook niets kwalijk.
SGC is ondertussen (zo goed als) weg. Enkel onze stabber Ceeelebrate blijft over.

Het zijn geen leugens dat ik vertel hoor. Het zijn gewoon punten hoe ik ze zie.
Dat jij hier niets van weet, kan ik helemaal inkomen.



Dennis heeft zoals je in een screen hierboven kan zien zijn spijt wel betuigd over de gebeurde feiten. Dus van druk is er geen sprake. 20 dec is er ook bekend geraakt dat Jannes op Sleepwell speelde.
Een niet gemeend excuus is geen excuus zoals ik betoogde. Het valt al niet meer serieus te nemen, omdat het veel te laat is.
 

DeletedUser51947

Guest
Goede communicatie is er nooit geweest, daar hamerde wij ook op maar we werden weggezet als lastig.

Vind het wel frappant dat je dat zegt, menig accounts binnen Novus was op de hoogte dat het niet lekker liep in Hiho, Dennis en Michiel van Connor waren zelfs op de hoogte dat de leiding twee leden wilde kicken ( sleepwel en Morgan ) en daarna zouden samenwerken met jullie.
Het beeld wat jij probeert te schetsen over Hiho is compleet misleidend .

Neen, dat probeer ik niet.
Vooraleer dat er bekend was dat het in Hi Ho niet liep werd Hi Ho al als meest onderschatte stam naar voor geroepen. Toen liep voor de buitenwereld alles nog goed binnen Hi Ho.

Dat er intern geen goede communicatie was op dat moment kon toen nog niet geweten zijn.
Nadat er bekend was dat het niet zo goed liep binnen Hi Ho, zijn er inderdaad nog veel dingen gebeurd.

Een niet gemeend excuus is geen excuus zoals ik betoogde. Het valt al niet meer serieus te nemen, omdat het veel te laat is.

De post waarin hij zegt spijt te hebben is 10min nadat Jannes wist welke Dennis op Conor speelde.
Weet niet of ze elkaar daarvoor nog ontmoet hebben op een wereld
 
Reactiescore
3.452
Welke post heb je het dan over? Dan beantwoord ik hem met plezier.

Bewijzen van dat Hi Ho leiding afwist van de stab?
Here you go.
6q9kj5.png




eqxq9z.png


Ik denk dat dit uit hetzelfde gesprek komt als jou screens. Klopt het dat Jannes hier toen ook nog in zat? Hier zegt Dennis duidelijk dat hij spijt heeft gehad van zijn fouten. Post dateert van 20 Dec. Als je beter je research gedaan had, zou je dit gezien hebben. Of zoek je enkel op negatieve punten?




Omdat de moraalriddertjes weten dat ze door de focus te verleggen hun 'gelijk' kunnen halen. Is Jannes altijd al een kei in geweest toch? Hiervoor zou hij een medaille moeten verdienen of werk zoeken in die sector. :D
Nog even over de screen van Dennis ( 20 december volgens jou)
Daarin zegt hij spijt te hebben van zijn akties, waarom plaatst hij dan op 26 december een bericht op het af waarin hij zegt dat hij alle aantijgingen heeft weerlegt?

https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/top-flop-stam-men.198993/page-15#post-6211821

Je snapt hopelijk wel hoe krom dat is he?
Als hij duidelijk spijt heeft van zijn daden laat hem er dan eerlijk voor uitkomen ipv verdeeldheid te zaaien ;-)
 
Bovenaan