Top/flop speler(s)

DeletedUser51947

Guest
Oké, dankje. Meer wilde ik niet horen.

.Sleepwell ondersteunt een stabber.

Beste AF-lezers,

Bij deze wil ik jullie een leuke post voorstellen. Het account .sleepwell ondersteunt een stabber! :eek:

Ik zal even mijn verhaaltje van eerder verduidelijken:

Een speler zit in stam (SGC) en vreest een speler uit stam (Naam). Hierdoor joint hij stam (Naam). Op het moment dat zijn buurspeler uit stam (Naam) zeer zwak staat leavet de speler en joint opnieuw stam (SGC) om vervolgens binnen de 2 uur de speler uit stam (Naam) die zwak stond te edelen.

Nog simpeler:

Livian heeft in het begin van de wereld Nowhere in the Sun gestabbed op de manier die hierboven beschreven staat. Door Jannes zelf beschreven als een vuile stab. Ondertussen is Livian gefuseerd met Ceeelebrate. Deze fusie stond al vast vanaf het begin. De reden van de leave was zogezegd omdat de leiding van Naam niet akkoord ging met de fusie. Maar dit was bullshit. Na zijn leave heeft Livian 1u27 minuten nodig gehad om het dorp van Nowhere in the Sun te edelen. Hier was Ceeelebrate vanop de hoogte, net zoals heel SGC en de buurt.

Even een paar screenshots als bewijs:
sn05l0.png


2yzg6kl.png


2wqygk8.png


Ondertussen zijn er verschillende dingen gebeurd op de wereld. Hi Ho is opgesplitst en het deel dat naar Insane is gegaan krijgt front met Novus + front met de spelers die ze achter gelaten hebben. Door deze verandering heeft .Sleepwell een groot front gekregen.

vi0ax1.png


Zoals jullie kunnen zien heeft hij nog 1 buffertje voor front te maken in het zuiden. Namelijk Ceeelebrate. Die volgens Jannes van .Sleepwell duidelijk een vuile stab heeft gedaan. Nu ja, wat heeft .Sleepwell met Ceeelebrate te maken buiten het feit dat ze buurtjes zijn?

Wel, onze heilige Jannes stacked zijn stabbende buurtje tegen Novus zodat die geen zuidelijk front kunnen maken. Hier is bewijsmateriaal voor. Of Jannes moet zijn OS verliezen allemaal kunnen voorleggen.

Verslagen tegenstanders als verdediger:
otf5nc.png

Verslagen tegenstanders als ondersteuner:
2wd0jk2.png


Alle bewijzen spreken voor zich, .Sleepwell ondersteunt een stabber.

Wat heb je hierop te zeggen Jannes?
Speel je toch niet zo eerlijk zoals je zelf altijd zegt? Ben je de pineut door je eigen grote woorden?
Ben benieuwd welke acties Insane gaat ondernemen bij dit soort voorvallen.
 

DeletedUser78920

Guest
Als je een stabber helpt met OS mag je bij hem in de vuilniszak gaan zitten en mee behandeld worden als vuil. Duidelijk? :D
Duidelijk. Verklaart ook meteen je trashtalk. Je bent zonet bij het vuil gezet en ben benieuwd of je stam eerlijk genoeg is om dit ook te doen.
 
Reactiescore
3.576
Duidelijk. Verklaart ook meteen je trashtalk. Je bent zonet bij het vuil gezet en ben benieuwd of je stam eerlijk genoeg is om dit ook te doen.

Bewijs maar eerst eens iets voor je met dergelijke uitspraken komt. Of toon überhaupt iets aan waardoor je post iets geloofwaardiger overkomt. Want zoals je gisteren deed, letterlijk alles fout zeggen wat je fout kon zeggen is niet bepaald de beste strategie om mij te willen pakken op iets. Je bent gewoon een erg zwakke leider die zich laat influisteren door wat andere zeggen, en dan nog door zwakke figuren die er zelf niets van bakken. Als je een grote jongen wilt zijn zoals mij, ga dan maar zelf op onderzoek uit. Want ik reageer zeker nog op alle onzin die er vandaag geschreven is vanuit kamp Novus, gaat mij weer enorm weinig tijd kosten om alles onderuit te halen. Zelden zo'n makkelijke discussies gehad, vroeger kwam ik nog slimme mensen tegen die zich niet lieten betrappen op wat ze zeiden. Hier moet ik niet bepaald moeite doen om foute uitspraken tegen te spreken.
 

DeletedUser78920

Guest
Bewijs maar eerst eens iets voor je met dergelijke uitspraken komt. Of toon überhaupt iets aan waardoor je post iets geloofwaardiger overkomt. Want zoals je gisteren deed, letterlijk alles fout zeggen wat je fout kon zeggen is niet bepaald de beste strategie om mij te willen pakken op iets. Je bent gewoon een erg zwakke leider die zich laat influisteren door wat andere zeggen, en dan nog door zwakke figuren die er zelf niets van bakken. Als je een grote jongen wilt zijn zoals mij, ga dan maar zelf op onderzoek uit. Want ik reageer zeker nog op alle onzin die er vandaag geschreven is vanuit kamp Novus.
De post van .JackAndJones.* spreekt voor zich.
 
Reactiescore
3.576
Oké, dankje. Meer wilde ik niet horen.

.Sleepwell ondersteunt een stabber.

Beste AF-lezers,

Bij deze wil ik jullie een leuke post voorstellen. Het account .sleepwell ondersteunt een stabber! :eek:

Ik zal even mijn verhaaltje van eerder verduidelijken:

Een speler zit in stam (SGC) en vreest een speler uit stam (Naam). Hierdoor joint hij stam (Naam). Op het moment dat zijn buurspeler uit stam (Naam) zeer zwak staat leavet de speler en joint opnieuw stam (SGC) om vervolgens binnen de 2 uur de speler uit stam (Naam) die zwak stond te edelen.

Nog simpeler:

Livian heeft in het begin van de wereld Nowhere in the Sun gestabbed op de manier die hierboven beschreven staat. Door Jannes zelf beschreven als een vuile stab. Ondertussen is Livian gefuseerd met Ceeelebrate. Deze fusie stond al vast vanaf het begin. De reden van de leave was zogezegd omdat de leiding van Naam niet akkoord ging met de fusie. Maar dit was bullshit. Na zijn leave heeft Livian 1u27 minuten nodig gehad om het dorp van Nowhere in the Sun te edelen. Hier was Ceeelebrate vanop de hoogte, net zoals heel SGC en de buurt.

Even een paar screenshots als bewijs:
sn05l0.png


2yzg6kl.png


2wqygk8.png


Ondertussen zijn er verschillende dingen gebeurd op de wereld. Hi Ho is opgesplitst en het deel dat naar Insane is gegaan krijgt front met Novus + front met de spelers die ze achter gelaten hebben. Door deze verandering heeft .Sleepwell een groot front gekregen.

vi0ax1.png


Zoals jullie kunnen zien heeft hij nog 1 buffertje voor front te maken in het zuiden. Namelijk Ceeelebrate. Die volgens Jannes van .Sleepwell duidelijk een vuile stab heeft gedaan. Nu ja, wat heeft .Sleepwell met Ceeelebrate te maken buiten het feit dat ze buurtjes zijn?

Wel, onze heilige Jannes stacked zijn stabbende buurtje tegen Novus zodat die geen zuidelijk front kunnen maken. Hier is bewijsmateriaal voor. Of Jannes moet zijn OS verliezen allemaal kunnen voorleggen.

Verslagen tegenstanders als verdediger:
otf5nc.png

Verslagen tegenstanders als ondersteuner:
2wd0jk2.png


Alle bewijzen spreken voor zich, .Sleepwell ondersteunt een stabber.

Wat heb je hierop te zeggen Jannes?
Speel je toch niet zo eerlijk zoals je zelf altijd zegt? Ben je de pineut door je eigen grote woorden?
Ben benieuwd welke acties Insane gaat ondernemen bij dit soort voorvallen.

Wat ik hierop te zeggen heb is dat ik hier helemaal niets van af weet en het wel zo netjes was om mij prive in te lichten alvorens mij publiekelijk voor blok te willen zetten.
 

DeletedUser51947

Guest
Wat ik hierop te zeggen heb is dat ik hier helemaal niets van af weet en het wel zo netjes was om mij prive in te lichten alvorens mij publiekelijk voor blok te willen zetten.

Is dat het beste wat je daarop te zeggen hebt?

Je weet altijd alles wat er op de wereld gebeurd, maar wat er naast je cluster gebeurd zou je opeens niet weten? Een vrij makkelijke reden die je opgeeft en die totaal geen weerlegging is t.o.v. de post.

Het feit is nog altijd dat je een stabber OS'ed.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.576
Is dat het beste wat je daarop te zeggen hebt?
Je Co weet hier van, dus jullie blijven vuil spel gespeeld hebben.

Het beste wat ik daarop te zeggen heb is dat je mij viseert meermaals en mijn RL naam mooi enkele keren in het rood gemarkeerd hebt. Kan jij uitleggen waarom jij dit gedaan hebt? Zoals ik het zie in je screens dateert de stab van enkele maanden geleden terwijl ik pas enkele weken speel op deze wereld. Het is vrij normaal ik totaal niet op de hoogte ben van dergelijke dingen als niemand mij daarover iets meld.

De fout die jij maakt is ten eerste om mij niet prive hierover aan te spreken (wat in alle gevallen het meeste resultaat zou opleveren), fout 2 is dat je mij als boeman wilt afschilderen terwijl jij evengoed als mij weet ik hier niet van op de hoogte was.

Weet mijn co hier van? Dat zou kunnen, daar kan ik geen uitspraken over doen, kan jij dat aantonen? En als mijn co hiervan af weet, waarom staat dan mijn RL naam meermaals in het rood gemarkeerd maar blijft mijn co buitenschot. Ongeacht of dat de feiten zouden kloppen is dit een subjectieve bedoeling mij te pakken op iets omdat jullie niet tegen mijn kritiek kunnen. Dat vind ik beneden alle pijl. Mijn co zit trouwens in zijn examen periode en bemoeid zich niet met het account. Het ondersteunen van Ceeele is daarbij ook volledig mijn initiatief geweest.

Om op je post zelf in te gaan zal ik mijn eigen onderzoek hier omtrent wel voeren en daaruit de nodige conclusies trekken. Onthoud wel dat je aanpak beneden alle pijl is en ik prive excuses verwacht wil je nog enige goodwill langs mijn kant verwachten.

Is dat het beste wat je daarop te zeggen hebt?

Je weet altijd alles wat er op de wereld gebeurd, maar wat er naast je cluster gebeurd zou je opeens niet weten? Een vrij makkelijke reden die je opgeeft en die totaal geen weerlegging is t.o.v. de post.

Het feit is nog altijd dat je een stabber OS'ed.

Dus als ik jouw redenatie moet volgen dan ga jij als nieuweling op een account de stats van al je buren van maanden geleden bekijken welke dorpen ze veroverd hebben, met wie ze in fusie zijn geweest en of de persoon waarmee ze in fusie zijn geweest van stam is gewisseld en mogelijk een ex stamlid heeft ge edeld binnen een x aantal tijd. Als dat jouw gedachtegang is ben ik de hoop in de mensheid verloren.

Ik zie overigens graag een screen waaruit jij afleid dat mijn co hiervan wist. Of laat mij raden? Je hebt er geen want anders stond die wel al in je begin post. Eigenlijk heb je dus geen poot om op te staan,... en is dit puur gefailde p&p.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser51947

Guest
Het beste wat ik daarop te zeggen heb is dat je mij viseert meermaals en mijn RL naam mooi enkele keren in het rood gemarkeerd hebt. Kan jij uitleggen waarom jij dit gedaan hebt? Zoals ik het zie in je screens dateert de stab van enkele maanden geleden terwijl ik pas enkele weken speel op deze wereld. Het is vrij normaal ik totaal niet op de hoogte ben van dergelijke dingen als niemand mij daarover iets meld.

De fout die jij maakt is ten eerste om mij niet prive hierover aan te spreken (wat in alle gevallen het meeste resultaat zou opleveren), fout 2 is dat je mij als boeman wilt afschilderen terwijl jij evengoed als mij weet ik hier niet van op de hoogte was.

Weet mijn co hier van? Dat zou kunnen, daar kan ik geen uitspraken over doen, kan jij dat aantonen? En als mijn co hiervan af weet, waarom staat dan mijn RL naam meermaals in het rood gemarkeerd maar blijft mijn co buitenschot. Ongeacht of dat de feiten zouden kloppen is dit een subjectieve bedoeling mij te pakken op iets omdat jullie niet tegen mijn kritiek kunnen. Dat vind ik beneden alle pijl. Mijn co zit trouwens in zijn examen periode en bemoeid zich niet met het account. Het ondersteunen van Ceeele is daarbij ook volledig mijn initiatief geweest.

Om op je post zelf in te gaan zal ik mijn eigen onderzoek hier omtrent wel voeren en daaruit de nodige conclusies trekken. Onthoud wel dat je aanpak beneden alle pijl is en ik prive excuses verwacht wil je nog enige goodwill langs mijn kant verwachten.

De focus ligt wel degelijk op .Sleepwell. Dit is ook de titel. Er staat niet dat jij persoonlijk een stabber ondersteunt. Wat je nu wel toegeeft te doen. Ik spreek vooral jou aan omdat jij degene bent die heel het forum vol gal spuwt naar je tegenstanders. Hierin heb je ook meermaals namen gebruikt. Dus zelf doe je dit ook.

De reden dat ik je niet persoonlijk aangesproken heb is simpel. Dit doe jij ook niet. Jij hangt ook alles meteen aan de grote klok en hoopt zo zoveel mogelijk onrust te stoken bij de tegenpartij.

Ik weet niet of je co op het AF zit, heb hem nog niet gezien denk ik, jou daarentegen zie ik overal maar rond de pot lullen. Hier heb je sluitend bewijs. Dus je moet al niet gaan roepen dat het subjectief is.
 
Reactiescore
3.576
De focus ligt wel degelijk op .Sleepwell. Dit is ook de titel. Er staat niet dat jij persoonlijk een stabber ondersteunt. Wat je nu wel toegeeft te doen. Ik spreek vooral jou aan omdat jij degene bent die heel het forum vol gal spuwt naar je tegenstanders. Hierin heb je ook meermaals namen gebruikt. Dus zelf doe je dit ook.

De reden dat ik je niet persoonlijk aangesproken heb is simpel. Dit doe jij ook niet. Jij hangt ook alles meteen aan de grote klok en hoopt zo zoveel mogelijk onrust te stoken bij de tegenpartij.

Ik weet niet of je co op het AF zit, heb hem nog niet gezien denk ik, jou daarentegen zie ik overal maar rond de pot lullen. Hier heb je sluitend bewijs. Dus je moet al niet gaan roepen dat het subjectief is.

De focus moet niet op Sleepwell liggen. De focus moet op de stabber liggen en dat zijn wij niet. Je vermeld mijn naam meermaals in het rood alsof ik een enorme stab gepleegd heb terwijl jij even goed als mij weet ik hier helemaal niets van af kon weten.

Ik spuw mijn gal enkel af op spelers die in het verleden bewezen fouten hebben begaan. Kan jij mijn fouten eens opnoemen uit voorgaande werelden? Nee, dat dacht ik al. Er is in mijn geval helemaal geen reden mij publiekelijk aan te pakken wegens ik altijd het voordeel van de twijfel verdien wegens ik geen strafblad heb. Overigens toon jij helemaal niets aan wat negatief is wegens Sleepwell. Jij stoort je eraan dat wij een mogelijke stabber os geven. Een prive berichtje van: Hey Ceele heeft dit en dat gedaan ik vind het niet kunnen dat jullie hem os verlenen was 20x zo effectief geweest en ik had er nog begrip voor gehad ook.

Mij vergelijken en hetzelfde behandelen als Dennis en co is dus totaal onrealistisch wegens er mij niets te verwijten kan vallen. Ik heb aangetoond dat Dennis loog en jij hebt aan getoond dat Ceeele gestabt heeft. Ik zie niet in waarom er op mij gebasht moet worden en blijf bij mijn standpunt ik excuses eis van jouw.

Echt sluitend is dat bewijs niet maar wel voor 95%, zoals ik al zei zal ik het wel serieus onderzoeken en mijn conclusies daaruit stellen. Mits jij inziet dat je dit totaal fout hebt aangepakt ben ik nog bereid mee te delen wat mijn eindconclusie zal zijn, zo niet houd ik dat gewoon voor mezelf want waarom zou ik bereidwillig zijn tegen iemand die mij zo onterecht behandeld? Denk daar maar eens overna.


Overigens wacht ik op de screens of iets dat kan aantonen mijn co er iets van zou afweten. Of was het een leugen,... ^^

ruOzQRZuReaj3SNjWfBNPw.png


Ook hier verwacht ik een serieus antwoord op.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78920

Guest
De focus moet niet op Sleepwell liggen. De focus moet op de stabber liggen en dat zijn wij niet. Je vermeld mijn naam meermaals in het rood alsof ik een enorme stab gepleegd heb terwijl jij even goed als mij weet ik hier helemaal niets van af kon weten.

Ik spuw mijn gal enkel af op spelers die in het verleden bewezen fouten hebben begaan. Kan jij mijn fouten eens opnoemen uit voorgaande werelden? Nee, dat dacht ik al. Er is in mijn geval helemaal geen reden mij publiekelijk aan te pakken wegens ik altijd het voordeel van de twijfel verdien wegens ik geen strafblad heb. Overigens toon jij helemaal niets aan wat negatief is wegens Sleepwell. Jij stoort je eraan dat wij een mogelijke stabber os geven. Een prive berichtje van: Hey Ceele heeft dit en dat gedaan ik vind het niet kunnen dat jullie hem os verlenen was 20x zo effectief geweest en ik had er nog begrip voor gehad ook.

Mij vergelijken en hetzelfde behandelen als Dennis en co is dus totaal onrealistisch wegens er mij niets te verwijten kan vallen. Ik heb aangetoond dat Dennis loog en jij hebt aan getoond dat Ceeele gestabt heeft. Ik zie niet in waarom er op mij gebasht moet worden en blijf bij mijn standpunt ik excuses eis van jouw.

Echt sluitend is dat bewijs niet maar wel voor 95%, zoals ik al zei zal ik het wel serieus onderzoeken en mijn conclusies daaruit stellen. Mits jij inziet dat je dit totaal fout hebt aangepakt ben ik nog bereid mee te delen wat mijn eindconclusie zal zijn, zo niet houd ik dat gewoon voor mezelf want waarom zou ik bereidwillig zijn tegen iemand die mij zo onterecht behandeld? Denk daar maar eens overna.


Overigens wacht ik op de screens of iets dat kan aantonen mijn co er iets van zou afweten. Of was het een leugen,... ^^
Een stabber ondersteunen is weldegelijk fout! Dat heb je zelf meermaals aangegeven. Een stabber en degene die hem/haar os't moet bij het vuil staan. Staat LETTERLIJK in 1 van je posts. Je account begaat een grote fout. Normen en waarden zijn niet flexibel, Jannes. Ook niet indien ze in je nadeel spelen.
 
Reactiescore
3.576
Een stabber ondersteunen is weldegelijk fout! Dat heb je zelf meermaals aangegeven. Een stabber en degene die hem/haar os't moet bij het vuil staan. Staat LETTERLIJK in 1 van je posts. Je account begaat een grote fout. Normen en waarden zijn niet flexibel, Jannes. Ook niet indien ze in je nadeel spelen.

Het is een fout als je dit bewust doet en dat is in ons geval duidelijk niet zo aangezien wij niets afwisten van deze mogelijke stab van Ceele enkele maanden geleden. Ons account valt daarom ook helemaal niets te verwijten.

Overigens strookt deze situatie niet volledig met wat je collega als voorbeeld stelde.
 

DeletedUser74825

Guest
Buiten het feit dat je precies een heel grote haat hebt vs Jannes. Slaat je bewijskracht op niet heel erg veel.

Nog al raar om te weten hoe elk van je buren groot is geworden in het begin. Daar heb ik persoonlijk echt geen idee van. Ik denk dat de meeste dit wel hebben. Hoezo zou je dit ook moeten weten, niet omdat je alles goed in de wereld volgt dat je met elke buur ook praat.

Lijkt mij ook gewoon raar om dit allemaal te weten. Want zoals iedereen wel weet in early game gebeuren er een massa aan stabs. Waarvan de meeste ook totaal niet aan de grote klok worden gehangen. Dus dan kom jij nu af met iets wat maanden geleden is gebeurd? Dan moet je toch kunnen bewijzen dat zij daar info over hebben?

Was het niet makkelijk om gewoon te melden aan Sleepwell wie hij ondersteunt, samen met de bewijskracht die je hebt van de stab die hij uitgevoerd had? Nee, je laat dit liever allemaal gebeuren om iemand aan de schandpaal te nagelen. Dus stel je misschien de vraag, hoeveel verschil er is met jouw actie en een stab?
 

DeletedUser51947

Guest
De focus moet niet op Sleepwell liggen. De focus moet op de stabber liggen en dat zijn wij niet. Je vermeld mijn naam meermaals in het rood alsof ik een enorme stab gepleegd heb terwijl jij even goed als mij weet ik hier helemaal niets van af kon weten.

Ik spuw mijn gal enkel af op spelers die in het verleden bewezen fouten hebben begaan. Kan jij mijn fouten eens opnoemen uit voorgaande werelden? Nee, dat dacht ik al. Er is in mijn geval helemaal geen reden mij publiekelijk aan te pakken wegens ik altijd het voordeel van de twijfel verdien wegens ik geen strafblad heb. Overigens toon jij helemaal niets aan wat negatief is wegens Sleepwell. Jij stoort je eraan dat wij een mogelijke stabber os geven. Een prive berichtje van: Hey Ceele heeft dit en dat gedaan ik vind het niet kunnen dat jullie hem os verlenen was 20x zo effectief geweest en ik had er nog een begrip voor gehad ook.

Mij vergelijken en hetzelfde behandelen als Dennis en co is dus totaal onrealistisch wegens er mij niets te verwijten kan vallen. Ik heb aangetoond dat Dennis loog en jij hebt aan getoond dat Ceeele gestabt heeft. Ik zie niet in waarom er op mij gebasht moet worden en blijf bij mijn standpunt ik excuses eis van jouw.

Echt sluitend is dat bewijs niet maar wel voor 95%, zoals ik al zei zal ik het wel serieus onderzoeken en mijn conclusies daaruit stellen. Mits jij inziet dat je dit totaal fout hebt aangepakt ben ik nog bereid mee te delen wat mijn eindconclusie zal zijn, zo niet houd ik dat gewoon voor mezelf want waarom zou ik bereidwillig zijn tegen iemand die mij zo onterecht behandeld? Denk daar maar eens overna.


Overigens wacht ik op de screens of iets dat kan aantonen mijn co er iets van zou afweten. Of was het een leugen,... ^^

Ondertussen ben je op de hoogte. Ik weet niet wat je verder nog moet onderzoeken. Dus ben benieuwd wat je ermee gaat doen. Ga je je hand boven zijn hoofd blijven houden of laat je het begaan? Jij weet over alle andere dingen op de wereld alles. Waarom zou je dit niet geweten hebben?

Denk je omdat je een 'blanco' strafblad hebt, je je meer kan permitteren, of wat moet ik nu afleiden uit dat stukje? Niemand mag je aanpakken? Als je zelf gal spuwt, moet je dit ook kunnen verdragen.

Neen, ik kan die niet opnoemen. Gewoon omdat ik het AF niet volg normaal. Hier wel omdat ik je sinds je hier speelt beu ben op het AF, net zoals iedereen die niet Insane gezin is. Je doet niets anders dan mensen zwart maken, over hun verleden zeiken en onvrede zaaien. Heb jij je excuses al aangeboden bij Dennis voor hem door het slijk te halen op een nieuwe wereld? Voor iedereen tegen hem op te zetten? Van zodra je dat gedaan hebt, bied ik met plezier mijn excuses bij jou aan.

Ik verwacht ook niet dat je me persoonlijk je eindconclusie meedeelt. Ik verwacht wel dat je het AF laat weten hoe jij handelt wanneer je weet dat je een stabber aan het helpen bent.

Was het niet makkelijk om gewoon te melden aan Sleepwell wie hij ondersteunt, samen met de bewijskracht die je hebt van de stab die hij uitgevoerd had? Nee, je laat dit liever allemaal gebeuren om iemand aan de schandpaal te nagelen.

Stel je eens de vraag wat hij doet? Het enige dat hij doet is alles op het AF gooien om anderen zwart te maken. Dus waarom over hem alles in privé berichten sturen?

Wie de bal kaatst, kan de bal terug verwachten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74825

Guest
Ik kan je volgen op het feit dat Jannes al even heel hard gaat op het verleden van een speler. Het gaat inderdaad al over enkele werelden geleden. Langs de andere kant verdient iedereen dit wel te weten wat voor soort mensen dit account besturen. Je zal er maar naast liggen. Mensen kunnen natuurlijk veranderen en of dat ook met die persoon in kwestie is? God mag het weten, maar dat zullen we in het verdere verloop van de wereld te weten komen.

Maar ik ben blij dat je zelf ook beseft dat je geen poot hebt om op te staan. Aangezien je je al grote vraag serieus in kracht gedaald is. Van: ‘Ben je de pineut door je eigen woorden’ naar :’ik verwacht te weten hoe je gaat handelen na deze info’.

Ik denk dat daarbij de discussie ook afgerond is ?
 
Reactiescore
3.576
Ondertussen ben je op de hoogte. Ik weet niet wat je verder nog moet onderzoeken. Dus ben benieuwd wat je ermee gaat doen. Ga je je hand boven zijn hoofd blijven houden of laat je het begaan? Jij weet over alle andere dingen op de wereld alles. Waarom zou je dit niet geweten hebben?

Denk je omdat je een 'blanco' strafblad hebt, je je meer kan permitteren, of wat moet ik nu afleiden uit dat stukje? Niemand mag je aanpakken? Als je zelf gal spuwt, moet je dit ook kunnen verdragen.

Neen, ik kan die niet opnoemen. Gewoon omdat ik het AF niet volg normaal. Hier wel omdat ik je sinds je hier speelt beu ben op het AF, net zoals iedereen die niet Insane gezin is. Je doet niets anders dan mensen zwart maken, over hun verleden zeiken en onvrede zaaien. Heb jij je excuses al aangeboden bij Dennis voor hem door het slijk te halen op een nieuwe wereld? Voor iedereen tegen hem op te zetten? Van zodra je dat gedaan hebt, bied ik met plezier mijn excuses bij jou aan.

Ik verwacht ook niet dat je me persoonlijk je eindconclusie meedeelt. Ik verwacht wel dat je het AF laat weten hoe jij handelt wanneer je weet dat je een stabber aan het helpen bent.

Er zijn altijd meerderen kanten aan een verhaal, ik heb de jouwe gehoord en neem hem erg serieus ongeacht je houding uitermate laag is. Ik zal dit voorleggen aan Ceeele en daaruit mijn conclusies trekken.

Je negeert verder telkens de dingen ik aanhaal in mijn post's en stelt vervolgens weer dezelfde vraag waar ik eerder antwoord op heb gegeven. Zo blijven we in een cirkel antwoorden. Is het zo moeilijk om net zoals mij op alles in te gaan en een duidelijk antwoord te geven?

Nogmaals: Jij gaat er van uit dat iemand die enkele weken op een wereld speelt, de stats van al zijn buren gaat controleren vanaf het eerste dorpje hij overnam tot de laatste, vervolgens kijken bij elke overname of de overgenomen speler ooit een overname deed op een ex stamgenoot in een te korte periode. Dat vind jij vanzelf sprekend?

Niemand moet mij op basis van dergelijke verwijten aanvallen op het AF nee. Wat is nu de klacht tegen mij? Dat ik een een stabber os waarvan ik niet wist het een stabber was. Ja dat is wel enorm laag van mij ik dat onbewust gedaan heb, laten we Jannes bashen op het AF!!!!

Ik mag mij niet meer permitteren als een stabber, ik mag wel meer krediet krijgen als een stabber. Ik zie niet in waarom ik mijn excuses aan Dennis moet bieden, wat klopt er niet aan het gene ik tegen hem gezegd heb? Hij stabte op voorgaande werelden, als hij niet tegen die kritiek kan moest hij dat maar niet gedaan hebben. Vervolgens toon ik aan dat hij liegt over allerlei dingen dus val ik hem wederom terecht aan. Val jij mij terecht aan,... Ik heb een mogelijke stabber waarvan ik het niet wist os verleend. Niet bepaald iets om mij op aan te vallen.

Ik zie niet in waarom ik het AF zou moeten laten meedelen wat ik hiermee ga doen. Nogmaals, als je mijn goodwill kwijt ben, ben je nog verder van huis. Jij bent zwaar in mijn achting gedaald en zal niet meer met respect behandeld worden. Ik trek mijn plan wel en daarbij stopt het. Je had 2 keuze's. Mij komen inlichten over Ceeele of mij op het AF aanvallen, jij koos van de lage kant dan moet je daar nu ook de consequenties van dragen.

Ik wacht overigens nog altijd op het bewijs dat mijn CO hier iets van afwist. Dat zei jij letterlijk alsof het een feit was. Nauw ik ben enorm benieuwd naar je bewijslast. Dan wil ik er nog aan toevoegen dat je mits dit niet kan aantonen ook mijn co excuses verdiend wegens je hem aanvalt op basis van lucht.

Dat is dan ook weer meteen het verschil tussen jouw en mij, Ik val spelers aan op basis van gebeurde feiten en jij op basis van je frustratie waarbij elke objectiviteit ontbreekt.
 

DeletedUser51947

Guest
Ik kan je volgen op het feit dat Jannes al even heel hard gaat op het verleden van een speler. Het gaat inderdaad al over enkele werelden geleden. Langs de andere kant verdient iedereen dit wel te weten wat voor soort mensen dit account besturen. Je zal er maar naast liggen. Mensen kunnen natuurlijk veranderen en of dat ook met die persoon in kwestie is? God mag het weten, maar dat zullen we in het verdere verloop van de wereld te weten komen.

Maar ik ben blij dat je zelf ook beseft dat je geen poot hebt om op te staan. Aangezien je je al grote vraag serieus in kracht gedaald is. Van: ‘Ben je de pineut door je eigen woorden’ naar :’ik verwacht te weten hoe je gaat handelen na deze info’.

Ik denk dat daarbij de discussie ook afgerond is ?

Waarom moet je al moord en brand schreeuwen over een speler door zijn verleden van enkele jaren geleden vooraleer hij ook maar iets verkeerds heeft gedaan? Door hem al aan de schandpaal te nagelen zonder dat hij ook maar 1 ding verkeerd gedaan heeft. Denk je niet dat je daarmee juist slechte acties naar boven haalt? Ik denk dat iedereen nog altijd het voordeel van de twijfel verdient.

De discussie is allesbehalve afgerond.
 
Reactiescore
3.457
Ik kan je volgen op het feit dat Jannes al even heel hard gaat op het verleden van een speler. Het gaat inderdaad al over enkele werelden geleden. Langs de andere kant verdient iedereen dit wel te weten wat voor soort mensen dit account besturen. Je zal er maar naast liggen. Mensen kunnen natuurlijk veranderen en of dat ook met die persoon in kwestie is? God mag het weten, maar dat zullen we in het verdere verloop van de wereld te weten komen.

Maar ik ben blij dat je zelf ook beseft dat je geen poot hebt om op te staan. Aangezien je je al grote vraag serieus in kracht gedaald is. Van: ‘Ben je de pineut door je eigen woorden’ naar :’ik verwacht te weten hoe je gaat handelen na deze info’.

Ik denk dat daarbij de discussie ook afgerond is ?
Man man man, als je denkt dat het niveau op het af al laag was komt er dit.
Beetje kleuterschooltje spelen met raadsels en vervolgens iemand erbij proberen te lappen.

Als je een echte vent was geweest had je dit meteen gemeld aan Jannes of co.
Ik kan maar 1 ding halen uit je post en dat is omdat jullie vreselijk salty zijn dat jullie cleartjes zijn kapot gelopen !
Pak je verlies en stop met dat kinderachtige raadsel gedoe.
Wat een vertoning
dd1R_fi-200x200.gif
 
Bovenaan