De gevolgen van immoreel spel

Reactiescore
3.536
Conor Mcgregor:

Het account van Michiel en Dennis/peter. Volgens Michiel zou Dennis veranderd zijn (Dennis met zijn groot stab verleden). Michiel heeft een goede invloed op hem zoals hij zelf zegt. Maar is Dennis wel veranderd?

Ik heb daar ten zeerste mijn twijfels aan. Ik ben voorstander van mensen 2de kansen te geven mits ze ook echt de indruk wekken veranderd te zijn, mits ze hun fouten die ze gepleegd hebben erkennen. Liegen, stoken, het benutten van spy's dat zijn eigenlijk 3 van de 4 dingen waarop ik Dennis (acc Conor) al op heb betrapt deze wereld en ook van naderbij zal toelichten. 3 van die 4 dingen deed hij ook op o.a w42 destijds in mijn stam het 4de was dan het uiteindelijk stabben van spelers. Laten we hopen dat dit deze wereld nooit zal gebeuren.

Acc Conor was in gesprek geraakt met onze toenmalige leider in Hi Ho (IceNoble), wegens hij ter oren gekregen heeft er spanningen zijn binnen de stam wilt hij dit natuurlijk gaan uitbuiten door wat te gaan stoken/leugens te gaan verspreiden. Slecht over mij en bepaalde spelers te gaan praten. Ik had net een aanvaring met hem gehad op skype dus Dennis wilt mij gewoon simpelweg zo snel mogelijk zien breken op deze wereld.

g7E36ZXnTcCaaQHi0PZl5A.png


Zoals iedereen weet kwam ik pas later op het acc, en ik raakt in gesprek met account Conor een account waarvan ik nog niet wist dat Dennis daar opspeelde. Gevolgd door grote en veel PM's van mijn kant uit. Dus hoezo heb ik hen genegeerd? Hoezo reageerde ik kortaf en hoezo beschuldigde ik hen van vele dingen? Daar is in het PM gesprek totaal maar dan ook totaal niets van waar,... (Ik heb die PM nog, kan dat zo tonen, is slechts enkel lang en onoverzichtelijk). Indien nodig post ik hem wel hoor. Pas toen ik wist dat Dennis erop zat is er 0 contact meer geweest via PM.

Maar hier was al duidelijk dat Dennis zich met zijn favoriete spelletje ging bezig houden, namelijk het manipuleren van spelers. 'Jannes is een monster die ben je echt beter kwijt dan rijk' iets in die aard.

Dennis legde tegen IceNoble uit dat ik hem niet mocht wegens 1 of ander voorval uit een voorgaande wereld. Lekker vaag houden dat die gestabbed heeft natuurlijk. Waarop IceNoble meer wilt weten:

S5dmZLA2QRu-Y-905c6e5w.png


Werd genegeerd ^^ Dus hij vraag het een 2de keer:

6zM1Hxt0TYeE36XdCDHt-A.png


Waarop hij zegt:

S3bXsWEzSZKsz1qBQExkMw.png


Dus Dennis is veranderd wilt Michiel mij wijsmaken? Hij erkend zijn 100% bewezen fouten van vroeger niet want hij wilt niet onbetrouwbaar overkomen. Is dus wederom bezig met het manipuleren om niet onbetrouwbaar over te komen en acc sleepwell en Morgan firestorm in slechte papieren te zetten.

Heb toen ik wist dat Dennis op Conor zat hem nog even prive gesproken op skype:

uilKYtogTJifOxRNK06I6Q.png


rtM9YNWdQ-iPhvQgWwxgdQ.png


Dit gesprek is van 2 weken geleden ofzo he. Is Dennis werkelijk veranderd Michiel wat je ons zo wilt doen laten blijken? De vraag ik mij stel is van wat is hij eigenlijk veranderd? Want hij heeft toch helemaal niets misdaan als we hem moeten geloven? Ik snap niet waarom jullie zo volhouden hij 'veranderd' is.

VDQzt1giRDqKaOpPzrDJ3g.png


Het is nu Michiel die namens Conor een post plaatste ter verdediging van Dennis gevolgd met een reactie van mij daarop. Dit dateert ook van het w58 AF een dikke week terug. Michiel erkend Dennis zijn fouten van w42 (iets wat Dennis zelf niet doet), wat dat betreft zitten ze niet op 1 lijn. Maar vervolgens zegt Michiel dus het gene in de blauwe kader, gevolgd door mijn vraag in de blauwe kader daaronder. Dus Michiel valt mij aan op de feiten die je kan lezen waarop ik mijzelf verdedig en een vraag terug stel. Echter is er NOOIT enige reactie op gekomen,... Mag ik dan zo vrij zijn zelf mijn conclusie daaruit te maken? Dennis vertelt tegen Michiel dat we hem op w42 hebben zitten uitlachen met zijn aandoening om bij Michiel begrip te tonen waarom hij heeft zitten stabben. Wat Dennis niet voorzien had was dat Michiel dit op het AF zou smijten en ik daar dus op zou ingaan (foutje van je Dennis?)

Dennis is nooit 1x naar zijn leider (ik) op w42 gekomen om een probleem daarover te melden, ik las altijd de volledige chats en heb nooit nog maar het kleinste opgemerkt dat mensen iemand daarmee zaten uit te lachen, ben ik enorm serieus en streng op. Toch zegt Dennis dit als argument zijn daden goed te praten. Ik verwacht nog altijd een reactie van je Michiel, heeft Dennis dat tegen jouw gezegd? Ik kan het antwoord daarop alvast verklappen 'Ja' Dennis heeft dat tegen jouw gezegd want wie in godsnaam anders? :p Toont Dennis dan dat hij veranderd is,... de zoveelste leugen al op deze wereld, want dat is toch wat jullie de hele tijd aanhalen? Dat hij op deze wereld fair is, veranderd is,... Nauw hij liegt niet alleen tegen IceNoble over zijn verleden en over mijn gedrag in PM met Conor maar ook al tegen zijn eigen medespeler.


Misschien is Michiel een beetje hypocriet of laat hij zich goed inpalmen door Dennis.

AJuQZ59JTXOVkrplgyWpiw.png


Par (w55) zat vol 'mongolen' volgens Michiel en hij werd gestabbed door een lid maar zit nu wel vrolijk met ldarky de leider van die 'mongolen' en 'stabbers' in de stam. Amper 3 werelden later en de werelden volgen elkaar enorm snel op. Misschien is de Michiel die toen moord en brand schreeuwde dat hij gestabbed was niet zo objectief? :)

CIw3i8xIS1mO2ljGHc0AQQ.png


Om nog even hierop terug te komen wat je zei tegen mijn toenmalige leider uit Hi ho, ik ben inderdaad enorm bang voor je Dennis ^^ Gelukkig weet ik dat je dat niet meent maar des te erger eigenlijk dat je weer de nood voelde te gaan liegen om ons in een bepaald daglicht te zetten :)

Dan maar over tot het spy gedeelte:

K5iP0i09S5CrBrNiO33MBQ.png


Goed, geen sluitend bewijs maar waarom zou zo'n klein noobje daarover liegen? Moeilijk was dat zeker met een enorme overmacht, betere spelers en alle info uit hun stam om hen te edelen? Nu goed, is Dennis veranderd? In alles heb ik de indruk hij nog net dezelfde persoon is als vroeger.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78920

Guest
Je hebt die wereld blijkbaar nog niet goed verteerd, want blijft er telkens op terugkomen. Tevens schrijf je een hele post waarin je Dennis en Michiel probeert zwart te maken zonder enig hard bewijs? En Dennis is degene die mensen opstookt en manipuleert?
 
Reactiescore
3.536
Het is nochtans allemaal w58 gerelateerd. Ik geef toe dat het geen hard bewijs is, maar wel genoeg en veel zaakjes waarbij je niet zo slim moet zijn om in te zien hij wel goed flink zit te liegen en hij zijn verleden helemaal niet erkend, dus hoezo is hij 'veranderd'? En ja Dennis is degene die mensen opstookt en manipuleert ja, ik verdraai of lieg nergens over en indien wel mag je dat altijd aantonen zoals ik net in mijn post meermaals wel gedaan heb.
 

DeletedUser78920

Guest
Waar is het gerelateerd aan W58? Het enige dat je van W58 hebt is een screenshot van een onbekende speler, die geen hard bewijs kan voordragen. Jij bent degene die elke actie aangrijpt om Novus en account .Conor Mcgregor in een slecht daglicht te stellen. Jij bent degene die iedereen opstookt en manipuleert. Kijk eerst in de spiegel, voor je over andere mensen begint.
 
Reactiescore
3.536
Waar is het gerelateerd aan W58? Het enige dat je van W58 hebt is een screenshot van een onbekende speler, die geen hard bewijs kan voordragen. Jij bent degene die elke actie aangrijpt om Novus en account .Conor Mcgregor in een slecht daglicht te stellen. Jij bent degene die iedereen opstookt en manipuleert. Kijk eerst in de spiegel, voor je over andere mensen begint.

Ik zie gesprekjes en pm gesprekken van op en over w58 staan. Dat jij maar 1 screen ziet w58 gerelateerd ligt toch echt aan jouw onkunde. En nogmaals, lieg ik? Zeg ik iets wat niet klopt? Toon het aan en leg uit waar ik fout zit.

Ik heb Dennis zijn w58 leugens, spelletjes duidelijk aangetoond. Niet dat ik objectiviteit van zijn leider op deze wereld verwachte natuurlijk.
 

DeletedUser78920

Guest
De PMs en gesprekken zijn niet gerelateerd aan enige misstap van .Conor Mcgregor. Ze hebben alleen tot doel om Dennis en Michiel zwart te maken, want nergens is er sprake van een fout vanuit het account. Kom terug met hard bewijs en we praten verder. Niet dat ik objectiviteit verwacht van zijn persoonlijke vijand en tevens lid van de vijandelijke stam.
 
Reactiescore
3.536
De PMs en gesprekken zijn niet gerelateerd aan enige misstap van .Conor Mcgregor. Ze hebben alleen tot doel om Dennis en Michiel zwart te maken, want nergens is er sprake van een fout vanuit het account. Kom terug met hard bewijs en we praten verder. Niet dat ik objectiviteit verwacht van zijn persoonlijke vijand en tevens lid van de vijandelijke stam.

Ze hebben zeker als doel om hen zwart te maken, weliswaar terecht zwart maken.

De vragen die je u zou moeten stellen zijn:

Waarom liegt Dennis meermaals tegen Icenoble? (aangetoond)
Waarom liegt Dennis tegen Michiel 'zijn co'? (aangetoond)
Waarom maakt account Conor gebruik van spy's? (aangetoond)

Enkel dat eerste is een 100% vaststelling, dus dat hij liegt is een vaststelling. Dus hij liegt en in combo met zijn verleden in combo met mijn 95% zekere aantoningen kunnen we wel voor 99% zeker afleiden dat de andere 2 verwijten ik doe wegens hun ook gewoon kloppen. Ik hoor graag een reactie van Conor zelf. Ik geef hen de kans een verklaring te geven hiervoor.

Al weet ik nu al dat Dennis gewoon niets veranderd is en nog altijd totaal niet te betrouwen is. Ik ken hem tenslotte beter als jouw Wieboy ;)
 

DeletedUser78920

Guest
Mooi rekenwerk laat je daar zien. Nog een sommetje voor je: 1+1 = 2. Klopt het? Natuurlijk. Heeft het enige relevantie voor dit topic? Natuurlijk niet. Idem voor jouw post. Toon mij een fout aan van account .Conor Mcgregor op W58 en je hebt mijn volle aandacht. Niet opnieuw een screen van een onbekende speler zonder enig bewijs aub.
 
Reactiescore
306
Conor Mcgregor:

Het account van Michiel en Dennis/peter. Volgens Michiel zou Dennis veranderd zijn (Dennis met zijn groot stab verleden). Michiel heeft een goede invloed op hem zoals hij zelf zegt. Maar is Dennis wel veranderd?

Ik heb daar ten zeerste mijn twijfels aan. Ik ben voorstander van mensen 2de kansen te geven mits ze ook echt de indruk wekken veranderd te zijn, mits ze hun fouten die ze gepleegd hebben erkennen. Liegen, stoken, het benutten van spy's dat zijn eigenlijk 3 van de 4 dingen waarop ik Dennis (acc Conor) al op heb betrapt deze wereld en ook van naderbij zal toelichten. 3 van die 4 dingen deed hij ook op o.a w42 destijds in mijn stam het 4de was dan het uiteindelijk stabben van spelers. Laten we hopen dat dit deze wereld nooit zal gebeuren.

Dag Jannes, weer 1 van je zovele trashtalk posts? Je zou er een award voor moeten krijgen. Echter duik je zoals altijd terug naar deze befaamde W42. Ik vermoed dat je hier je gelijk wel zal halen omtrent dat Dennis in de fout is gegaan omdat je dit in zowat al je posts tegen ons vermeld. Ik zie weinig sluitend bewijs omtrend deze wereld. Misschien heb ik dus toch wel een goede invloed op Dennis? Ik vertrouw op mijn co en ik steun mijn co. Dit blijf ik doen, dankzij hem beleef ik plezier in TW op deze W58. Iets wat jij blijkbaar tekort komt aangezien je plezier zoekt op het AF??

Acc Conor was in gesprek geraakt met onze toenmalige leider in Hi Ho (IceNoble), wegens hij ter oren gekregen heeft er spanningen zijn binnen de stam wilt hij dit natuurlijk gaan uitbuiten door wat te gaan stoken/leugens te gaan verspreiden. Slecht over mij en bepaalde spelers te gaan praten. Ik had net een aanvaring met hem gehad op skype dus Dennis wilt mij gewoon simpelweg zo snel mogelijk zien breken op deze wereld.

g7E36ZXnTcCaaQHi0PZl5A.png


Zoals iedereen weet kwam ik pas later op het acc, en ik raakt in gesprek met account Conor een account waarvan ik nog niet wist dat Dennis daar opspeelde. Gevolgd door grote en veel PM's van mijn kant uit. Dus hoezo heb ik hen genegeerd? Hoezo reageerde ik kortaf en hoezo beschuldigde ik hen van vele dingen? Daar is in het PM gesprek totaal maar dan ook totaal niets van waar,... (Ik heb die PM nog, kan dat zo tonen, is slechts enkel lang en onoverzichtelijk). Indien nodig post ik hem wel hoor. Pas toen ik wist dat Dennis erop zat is er 0 contact meer geweest via PM.

Vind je het niet raar dat sinds jij hier speelt er commotie is ontstaan rond ons conor?? Dat jij hier de grootste reden van bent door W42 verhaaltjes te vertellen, maar geen W58 verhalen hard kan maken? Maar wat dingen zoekt om ons wederom zwart te maken? Ik denk dat enkele Insane accounts kunnen beamen dat de communicatie tussen hen en conor altijd vlot, soepel en met respect verliepen. Blijkbaar gaat zo communiceren enkel niet met jou. Dennis blijft er niet over doordrammen, maar jij.

Vergeet ook niet alles te laten zien, feiten achterwegen laten geeft ook een vertekend beeld. Iets waar jij meester in lijkt te zijn. Wij zijn niet degene die alles opstoken oid. Dat ben jij

wjx7o6.png


Dus Michiel valt mij aan op de feiten die je kan lezen waarop ik mijzelf verdedig en een vraag terug stel. Echter is er NOOIT enige reactie op gekomen,... Mag ik dan zo vrij zijn zelf mijn conclusie daaruit te maken? Dennis vertelt tegen Michiel dat we hem op w42 hebben zitten uitlachen met zijn aandoening om bij Michiel begrip te tonen waarom hij heeft zitten stabben. Wat Dennis niet voorzien had was dat Michiel dit op het AF zou smijten en ik daar dus op zou ingaan (foutje van je Dennis?)

Ik val je aan? Jij laat alles exploderen zodat wij ineens in de boemanrol zitten? Terwijl jij klinkt als een klein weerloos kind. Dit is iets waar 2 verhalen van zijn. Hetgene van Dennis en het jouwe. Voor zover ik je ondertussen ken, komt er niet veel zinnigs uit je mond, dus ik zou er niet van verschieten tbh. Bewijzen heb ik hier niet van dus kan er niet verder op ingaan. Ik heb er toen niet op in kunnen gaan omdat ik druk was en hierna AF niet meer open heb gehad. Ik spring niet op elke AF post zoals jij om mensen zwart te maken of om je moraalridderbuddies te verdedigen als ze dit zelf niet kunnen. Want zeg nu eerlijk, jij weet alles mooi te verdraaien zodat alles mooi uitkomt voor je.

Dennis is nooit 1x naar zijn leider (ik) op w42 gekomen om een probleem daarover te melden, ik las altijd de volledige chats en heb nooit nog maar het kleinste opgemerkt dat mensen iemand daarmee zaten uit te lachen, ben ik enorm serieus en streng op.

Ik zou als speler ook niet naar jou toekomen hoor. Als ik zie hoe jij je Ex- Hi Ho achterlaat met 'voorwaarden' die om te lachen zijn. Ofja, ze mogen zich laten internen en op een ander account gaan spelen. Hierdoor kunnen ze doorspelen. Beetje Do or Die keuze dat ze moeten maken niet? Want jullie (vooral Maick en Inge denk ik) waren het beste account uit Hi Ho, of toch met het grootste aanzien. Is dit niet manipuleren dan wat je doet? Jou kennende geef je dit een mooie draai aan zodat iedereen er over zwijgt. Of maak je een nieuwe trashpost.


Misschien is Michiel een beetje hypocriet of laat hij zich goed inpalmen door Dennis.

AJuQZ59JTXOVkrplgyWpiw.png


Par (w55) zat vol 'mongolen' volgens Michiel en hij werd gestabbed door een lid maar zit nu wel vrolijk met ldarky de leider van die 'mongolen' en 'stabbers' in de stam. Amper 3 werelden later en de werelden volgen elkaar enorm snel op. Misschien is de Michiel die toen moord en brand schreeuwde dat hij gestabbed was niet zo objectief? :)

Ben ik blind of heeft Dennis niets met deze kwestie te maken en probeer je hem hierbij toch zwart te maken door te zeggen dat hij me inpalmd? Ook noem je me hypocriet. Echter ben ik dit niet. Met Darkheerser zal ik niet meer spelen. Daarnaast kan ik wel een wereld starten met de gedachte: "Nieuwe wereld, nieuwe teams, nieuwe verhalen, nieuwe vreugde". Hier heb jij het lastig mee aangezien je telkens het verleden weer moet aanhalen.

Dan maar over tot het spy gedeelte:

K5iP0i09S5CrBrNiO33MBQ.png


Goed, geen sluitend bewijs maar waarom zou zo'n klein noobje daarover liegen? Moeilijk was dat zeker met een enorme overmacht, betere spelers en alle info uit hun stam om hen te edelen? Nu goed, is Dennis veranderd? In alles heb ik de indruk hij nog net dezelfde persoon is als vroeger.

Zoals je zelf aangeeft is dit geen sluitend bewijs. Je kan eender welk account een pm laten sturen met deze 'info'. Er kan ook een klein noobje een pm sturen met "Sleepwel heeft zijn laatst overgenomen speler gebackstabbed." In hoeverre is dit dan sluitend bewijs? Wat ik uit jou afleid is dat je vooral veel onzin verteld om andere spelers tegen je tegenstanders op te zetten. Misschien ben jij wel de grote manipulator in heel dit verhaal? Of wat is je doel met conor zwart te maken?

Much2Much zit in onze MB/DU stam, heb je gelijk in. Daarvoor zat die in UCS. Als je TW-stats zou checken idpv trashtalk te verkopen op het AF, zou je kunnen afleiden dat wij GEEN dorpen van UCS geedeld hebben die periode. Enkel 2 dorpen van Much2Much zelf.

Denk dat je volgende keer een noobje bewijzen moet laten sturen idpv hem aan te zetten tot dingen in pm's naar je te zetten die jij hem waarschijnlijk hebt opgedragen.

M.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78920

Guest
Michiel, zeg je nou dat Jannes mensen manipuleert? Hij is toch een keurige en slimme man? Hij liet al zijn leden uit Hi Ho een mooie def inventaris opmaken voor de leave naar Insane. Zeer slim om de def van je toekomstige edeltargets in kaart te brengen! Een zeer betrouwbare leider! Binnen de eerste week in functie zijn volledige stam naaien. De leden die deze overstap niet mochten meemaken kregen de keuze: eenzaam achterblijven en na een NAP van 4 dagen (verschrikkelijk lang voor spelers waar je al een hele wereld mee speelt) volledig worden weggeëdeld of als CO op een accie spelen (waarschijnlijk onbeduidende rolletjes krijgen in de hoop op inactiviteit) en je volledige account te laten internen. Normen en waarden staan bij hem op 1!
 
Reactiescore
306
Nee joh, dat zou hij niet doen.

2sa02zt.png


Hier een pm van 5 dagen geleden waarin wordt gemeld dat een MB van een ex- Hi Ho speler een opdracht had om een clusterfuck te doen. Niet zozeer meteen in ons cluster, maar wel in dat van onze MB's. Aangezien we met veel Ex- Hi Ho spelers al contact hebben gehad, buiten met Sleepwel. Door duidelijke omstandigheden. Kan ik aannemen dat er vanuit Sleepwel de opdracht gegeven werd.

Dit is echter niet 100% sluitend. Maar wel het vermelden waard. Waarschijnlijk een trucje van onze manipulerende vriend Jannes.?
 
Reactiescore
3.536
Mooi rekenwerk laat je daar zien. Nog een sommetje voor je: 1+1 = 2. Klopt het? Natuurlijk. Heeft het enige relevantie voor dit topic? Natuurlijk niet. Idem voor jouw post. Toon mij een fout aan van account .Conor Mcgregor op W58 en je hebt mijn volle aandacht. Niet opnieuw een screen van een onbekende speler zonder enig bewijs aub.

Zeg ik dan dat ze een fout maken? Ik zeg dat Dennis zit te liegen en gebruik maakt van spy's, dat is het punt ik trachtte te maken.

Dag Jannes, weer 1 van je zovele trashtalk posts? Je zou er een award voor moeten krijgen. Echter duik je zoals altijd terug naar deze befaamde W42. Ik vermoed dat je hier je gelijk wel zal halen omtrent dat Dennis in de fout is gegaan omdat je dit in zowat al je posts tegen ons vermeld. Ik zie weinig sluitend bewijs omtrend deze wereld. Misschien heb ik dus toch wel een goede invloed op Dennis? Ik vertrouw op mijn co en ik steun mijn co. Dit blijf ik doen, dankzij hem beleef ik plezier in TW op deze W58. Iets wat jij blijkbaar tekort komt aangezien je plezier zoekt op het AF??


Mijn hele post ging over w58.

Vind je het niet raar dat sinds jij hier speelt er commotie is ontstaan rond ons conor?? Dat jij hier de grootste reden van bent door W42 verhaaltjes te vertellen, maar geen W58 verhalen hard kan maken? Maar wat dingen zoekt om ons wederom zwart te maken? Ik denk dat enkele Insane accounts kunnen beamen dat de communicatie tussen hen en conor altijd vlot, soepel en met respect verliepen. Blijkbaar gaat zo communiceren enkel niet met jou. Dennis blijft er niet over doordrammen, maar jij.

Vergeet ook niet alles te laten zien, feiten achterwegen laten geeft ook een vertekend beeld. Iets waar jij meester in lijkt te zijn. Wij zijn niet degene die alles opstoken oid. Dat ben jij

wjx7o6.png

Misschien om dat ik als 1 van de weinig op de hoogte ben van Dennis zijn verleden, tot ik het openbaar maakte natuurlijk. Degene die het al wisten moesten hem ook niet hebben. IceNoble heeft zijn fout wegens mij al erkend en toegegeven fout te zitten. Het was acc sleepwell die o.a moeilijk deed binnen Hi ho maar dat was niet ik. Ik heb eigenlijk helemaal niets te maken met wat er binnen Hi ho gebeurd is en heb niets opgezet. Maar zoals ik al zei heeft Ice zich daarom al geëxcuseerd bij mij waaruit we mogen concluderen dat je verwijt hieromtrent niet klopt.

Ik val je aan? Jij laat alles exploderen zodat wij ineens in de boemanrol zitten? Terwijl jij klinkt als een klein weerloos kind. Dit is iets waar 2 verhalen van zijn. Hetgene van Dennis en het jouwe. Voor zover ik je ondertussen ken, komt er niet veel zinnigs uit je mond, dus ik zou er niet van verschieten tbh. Bewijzen heb ik hier niet van dus kan er niet verder op ingaan. Ik heb er toen niet op in kunnen gaan omdat ik druk was en hierna AF niet meer open heb gehad. Ik spring niet op elke AF post zoals jij om mensen zwart te maken of om je moraalridderbuddies te verdedigen als ze dit zelf niet kunnen. Want zeg nu eerlijk, jij weet alles mooi te verdraaien zodat alles mooi uitkomt voor je.

Enige wat ik doe is op de kap zitten van mensen die moreel in de fout gaan. Dat dit toevallig allemaal mensen zijn waarmee jij samenwerkt ligt toch echt niet aan mij.


Ik zou als speler ook niet naar jou toekomen hoor. Als ik zie hoe jij je Ex- Hi Ho achterlaat met 'voorwaarden' die om te lachen zijn. Ofja, ze mogen zich laten internen en op een ander account gaan spelen. Hierdoor kunnen ze doorspelen. Beetje Do or Die keuze dat ze moeten maken niet? Want jullie (vooral Maick en Inge denk ik) waren het beste account uit Hi Ho, of toch met het grootste aanzien. Is dit niet manipuleren dan wat je doet? Jou kennende geef je dit een mooie draai aan zodat iedereen er over zwijgt. Of maak je een nieuwe trashpost.

Ik heb geen voorwaarden gesteld, zoals ik al zei heb ik met het hele gebeuren amper iets te maken. Dus je kritiek tegen mij is wederom op niets gegrond. Je mag het een draai geven maar vraag het de ex Hi ho'rs waar jullie toch contact mee hebben hoeveel x ze mij hebben gesproken over bepaalde voorstellen te doen of dergelijke dingen,... 0 zal het antwoord zijn ;) Wederom zit je dus weer fout.


Ben ik blind of heeft Dennis niets met deze kwestie te maken en probeer je hem hierbij toch zwart te maken door te zeggen dat hij me inpalmd? Ook noem je me hypocriet. Echter ben ik dit niet. Met Darkheerser zal ik niet meer spelen. Daarnaast kan ik wel een wereld starten met de gedachte: "Nieuwe wereld, nieuwe teams, nieuwe verhalen, nieuwe vreugde". Hier heb jij het lastig mee aangezien je telkens het verleden weer moet aanhalen.

Dus met darkheerser die je stabte kan je niet meer spelen maar met de leider die de stabs letterlijk tegen iedereen ging goedpraten is er niks aan de hand? Evengrote stabber als darkheerser als je het mij vraagt. Het is dat hij bij jouw in de stam zit het niet zo erg is natuurlijk.


Zoals je zelf aangeeft is dit geen sluitend bewijs. Je kan eender welk account een pm laten sturen met deze 'info'. Er kan ook een klein noobje een pm sturen met "Sleepwel heeft zijn laatst overgenomen speler gebackstabbed." In hoeverre is dit dan sluitend bewijs? Wat ik uit jou afleid is dat je vooral veel onzin verteld om andere spelers tegen je tegenstanders op te zetten. Misschien ben jij wel de grote manipulator in heel dit verhaal? Of wat is je doel met conor zwart te maken?

stel stel stel, stel dat die pm echt was zoals het ook effectief is dan wilt dat zeggen dat jullie gebruik maken van spy's. Ik heb nog pm's met leuke informatie instaan. Echter hoor ik jouw liever zwart op wit zeggen dat team conor op geen enkele manier gebruikt maakt van spy's. Kan je daar even een eerlijk antwoord op geven of ga je weer van het AF verdwijnen zodra de lastige vragen komen ;)

Much2Much zit in onze MB/DU stam, heb je gelijk in. Daarvoor zat die in UCS. Als je TW-stats zou checken idpv trashtalk te verkopen op het AF, zou je kunnen afleiden dat wij GEEN dorpen van UCS geedeld hebben die periode. Enkel 2 dorpen van Much2Much zelf.

Denk dat je volgende keer een noobje bewijzen moet laten sturen idpv hem aan te zetten tot dingen in pm's naar je te zetten die jij hem waarschijnlijk hebt opgedragen.

M.

UCS of SGC allemaal 1 bende die samenwerken en waar jullie van edelen. En op wat is die aanname gemaakt Michiel dat ik hem daartoe heb aangezet? Er is geen enkele reden te twijfelen aan mijn woorden wegens ik al jaar en dag van alles roep over iedereen op het AF en nog nooit 1x op de kleinste reden betrapt ben op een leugen, ik onderbouw mijn post's altijd op informatie die ik ook toon. Jij daarin tegen draait met de wind mee, stabs mogen niet als het tegen je gebeurd maar als ze bij je in de stam zitten is het wel oke. Ja Michiel goed bezig, lekker geloofwaardig.

Michiel, zeg je nou dat Jannes mensen manipuleert? Hij is toch een keurige en slimme man? Hij liet al zijn leden uit Hi Ho een mooie def inventaris opmaken voor de leave naar Insane. Zeer slim om de def van je toekomstige edeltargets in kaart te brengen! Een zeer betrouwbare leider! Binnen de eerste week in functie zijn volledige stam naaien. De leden die deze overstap niet mochten meemaken kregen de keuze: eenzaam achterblijven en na een NAP van 4 dagen (verschrikkelijk lang voor spelers waar je al een hele wereld mee speelt) volledig worden weggeëdeld of als CO op een accie spelen (waarschijnlijk onbeduidende rolletjes krijgen in de hoop op inactiviteit) en je volledige account te laten internen. Normen en waarden staan bij hem op 1!

Wederom foute informatie niet dat iemand daar nog van zal opkijken maar ik heb geen def inventarissen laten opmaken en ik was ook geen leider of had eender welke functie binnen de stam Hi ho. En ik zat slechts enkele weken in die stam dus je argument dat ik er al de hele wereld mee in de stam zat is ook fout. Die 4 dagen NAP is ook fout want hebben onze buren een langere gegeven. OEPS eigenlijk is je volledige post fout Wieboy :D Wil je volgende keer wel zien dat er überhaupt iets van je post klopt of zorgen dat je iets kan aantonen, dat bespaard iedereen 100% foutieve post's.

Nee joh, dat zou hij niet doen.

2sa02zt.png


Hier een pm van 5 dagen geleden waarin wordt gemeld dat een MB van een ex- Hi Ho speler een opdracht had om een clusterfuck te doen. Niet zozeer meteen in ons cluster, maar wel in dat van onze MB's. Aangezien we met veel Ex- Hi Ho spelers al contact hebben gehad, buiten met Sleepwel. Door duidelijke omstandigheden. Kan ik aannemen dat er vanuit Sleepwel de opdracht gegeven werd.

Dit is echter niet 100% sluitend. Maar wel het vermelden waard. Waarschijnlijk een trucje van onze manipulerende vriend Jannes.?

Woeps word je nu weer betrapt op een leugen, haha de zoveelste al :p Ten 1ste staat er nergens dat hij de opdracht kreeg om te clusterfucken maar om in een bepaald gebied te edelen (je mb's waren daar niet officieel bekend gemaakt dus die speler en Ice hadden daar geen weet van). Ten 2de is Arachnophobia (jullie stamgenoot) hierover komen klagen en heb ik gezegd dat ze de dorpen moest afgeven aan jullie account:
E3qJhsUPSiChLZ0o6EPTKg.png
.
Ten 3de heb ik ook tegen Ice gezegd dat hij deze moest laten afgeven. Dit 'bewijs' is nog niet eens 0,1% sluitend wat jij geeft, hoe kom jij aan bijna 100 o_Oo_O Man wat een joke xD Zelden zoveel plezier gehad als nu :D

Dus eigenlijk lieg je hier voor de zoveelste keer gewoon recht in mijn gezicht. Je daalt zwaar in mijn achting Michieltje. Maar speciaal voor jouw heb ik nog 1 vraag na je enorm mislukte 'counter' als we dat een counter mogen noemen want letterlijk alles wat je zegt is fout.

DE VRAAG: HEEFT DENNIS TEGEN JOUW GEZEGD DAT HIJ OP W42 IN MIJN STAM WERD UITGELACHEN OVER ZIJN AANDOENING, JA OF NEE?

Was het de bedoeling om met deze gefailde counter deze vraag te ontlopen? Je hebt nergens ontkend je aan spioneren doet, je hebt nergens ontkend je loog tegen IceNoble en je hebt ook niet op bovenstaande vraag geantwoord. Mag ik daar wederom mijn conclusies uittrekken? Want in tegenstelling tot jullie kan ik overal met een zuiver geweten ja en nee op antwoorden maar dat ligt bij kamp Conor precies wat moeilijker. Spijtig voor je Michiel maar Dennis heeft je volledig ingepalmd en trekt je mee in zijn manier van spelen, je komt maar erg gefrustreerd over. Maar hey, tipje van Jannes, geen fail counters meer, geen leugens meer en überhaupt geen pogingen doen mij in diskrediet te brengen want ik speel gewoon altijd volledig fair spel. En als aller belangrijkste tip wil ik dan nog meegeven dat je op mijn vragen mag antwoorden en ze niet weer moet ontlopen en nu ik eraan denk zorg dat je leider zich niet nodeloos belachelijk maakt want 50 beweringen doen en erin slagen dat ze alle 50 fout zijn moet je wel al erg goed op de hoogte zijn van wat er zich allemaal afspeelt, wat een blamage xD Prettige nacht nog!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
306
Zeg ik dan dat ze een fout maken? Ik zeg dat Dennis zit te liegen en gebruik maakt van spy's, dat is het punt ik trachtte te maken.

Je hebt echter nog geen solid punt gemaakt? Ondanks al je aantijgingen? Je zegt dat je dingen weet over Dennis zijn verleden en dat je ze hier terug ziet. Maar ik zie geen punt? Maw, je raaskalt, zoals altijd.

Mijn hele post ging over w58.

Je begint je post letterlijk met een verwijzing over Dennis naar W42. Als je dat niet ziet ben je blinder dan weet ik wat. Maar jij gelooft volgens mij wat je zelf denkt. Deze gedachte dram je door richting anderen.


Misschien om dat ik als 1 van de weinig op de hoogte ben van Dennis zijn verleden, tot ik het openbaar maakte natuurlijk. Degene die het al wisten moesten hem ook niet hebben. IceNoble heeft zijn fout wegens mij al erkend en toegegeven fout te zitten. Het was acc sleepwell die o.a moeilijk deed binnen Hi ho maar dat was niet ik. Ik heb eigenlijk helemaal niets te maken met wat er binnen Hi ho gebeurd is en heb niets opgezet. Maar zoals ik al zei heeft Ice zich daarom al geëxcuseerd bij mij waaruit we mogen concluderen dat je verwijt hieromtrent niet klopt.

Jij bent inderdaad op de hoogte van wat er W42 gebeurd is. Dat ga ik ook niet tegenspreken. Maar je smeert het hier altijd maar mooi uit en vertelt geen nieuwe dingen. Dat is al wat je doet. Trashtalken. IceNoble kan fout gezeten hebben, maar in eerste instantie zegt hij wel tegen een speler van buiten de stam dat jij de stam aan het verzieken bent. Jullie zullen ondertussen al wel veel PM's gestuurd hebben naar elkaar. Dus je kan hem gemanipuleerd hebben. Of wacht, sinds hij in Insane zit heeft hij nog geen contact gehad met andere Insane spelers?


Enige wat ik doe is op de kap zitten van mensen die moreel in de fout gaan. Dat dit toevallig allemaal mensen zijn waarmee jij samenwerkt ligt toch echt niet aan mij.

Het enige dat opvalt is dat jij op elke wereld de engel bent en anderen de slechterik. Ben je het werkelijk? Chapeau. Zoniet, ben je achterbaks. Weet niet welke van de 2 je bent. Ik heb al veel goede dingen gehoord over je, maar door al je gepraat neig ik eerder naar het 2de.. Je draait altijd maar rond de pot. 'Ontkracht' alles tegen je, daar ben je goed in namelijk. Is ook een kunst, maar deze kunst komt niet uit het niets. Een teken dat je je al veel hebt moeten verdedigen.

Ik heb geen voorwaarden gesteld, zoals ik al zei heb ik met het hele gebeuren amper iets te maken. Dus je kritiek tegen mij is wederom op niets gegrond. Je mag het een draai geven maar vraag het de ex Hi ho'rs waar jullie toch contact mee hebben hoeveel x ze mij hebben gesproken over bepaalde voorstellen te doen of dergelijke dingen,... 0 zal het antwoord zijn ;) Wederom zit je dus weer fout.

Het zou mij verbazen moest je er niets van weten. Zoals iedereen op het AF wel weet steek jij overal je neus in en dring je jou voorkeuren naar voren. Van de intern van Ghost wist jij dan ook niets af voordat het zover was?


Dus met darkheerser die je stabte kan je niet meer spelen maar met de leider die de stabs letterlijk tegen iedereen ging goedpraten is er niks aan de hand? Evengrote stabber als darkheerser als je het mij vraagt. Het is dat hij bij jouw in de stam zit het niet zo erg is natuurlijk.

Ik heb daar nooit contact gehad met LtDarky. Wederom ga je naar iets uit het verleden om stamgenoten tegen elkaar op te zetten? Wij hebben het op deze wereld net zoals jij en IceNoble uitgeklaard. Het enige verschil is dat wij niet eerst zeggen dat ze veel aan het verkakken zijn, zoals bij jou wel het geval was. Heilig zal je dus wel niet zijn. Of haalt IceNoble dingen van Nicolas boven om ze in jou schoenen te schuiven?

stel stel stel, stel dat die pm echt was zoals het ook effectief is dan wilt dat zeggen dat jullie gebruik maken van spy's. Ik heb nog pm's met leuke informatie instaan. Echter hoor ik jouw liever zwart op wit zeggen dat team conor op geen enkele manier gebruikt maakt van spy's. Kan je daar even een eerlijk antwoord op geven of ga je weer van het AF verdwijnen zodra de lastige vragen komen ;)

Inderdaad, stel stel stel. Ik lees hieruit af dat de PM niet gegrond is en dus gewoon bullshit is? Ik kan je zeggen dat wij geen enkele dorpen hebben geedeld door info vanuit UCS. Dat zijn feiten. Nogmaals, check TW-stats? Daar staat het zwart op wit.

UCS of SGC allemaal 1 bende die samenwerken en waar jullie van edelen. En op wat is die aanname gemaakt Michiel dat ik hem daartoe heb aangezet? Er is geen enkele reden te twijfelen aan mijn woorden wegens ik al jaar en dag van alles roep over iedereen op het AF en nog nooit 1x op de kleinste reden betrapt ben op een leugen, ik onderbouw mijn post's altijd op informatie die ik ook toon. Jij daarin tegen draait met de wind mee, stabs mogen niet als het tegen je gebeurd maar als ze bij je in de stam zitten is het wel oke. Ja Michiel goed bezig, lekker geloofwaardig.

Denk je dat als we zouden samenwerken met SGC of UCS dat we dan zoveel verslagen tegenstanders zouden hebben? We hebben gewerkt voor onze dorpen. Onze ODA is 2.4x zoveel als die van jou? Jij ruilt dorpen met tegenstanders voor je cluster? Waar is het doel van dorpen edelen voor een mooi cluster? Stabs mogen niet bij me in de stam. Check Little Kitten. Hebben de Wieboys goed opgelost? Nieuwe wereld = nieuwe teams zoals ik zei. Wat in het verleden gebeurd is, is in het verleden gebeurd. Dat is niet met de wind draaien? Ik speel W58, dus draait het bij mij om W58. Je komt spelers in andere omstandigheden tegen, dus je praat ook anders met elkaar.

Wederom foute informatie niet dat iemand daar nog van zal opkijken maar ik heb geen def inventarissen laten opmaken en ik was ook geen leider of had eender welke functie binnen de stam Hi ho. En ik zat slechts enkele weken in die stam dus je argument dat ik er al de hele wereld mee in de stam zat is ook fout. Die 4 dagen NAP is ook fout want hebben onze buren een langere gegeven. OEPS eigenlijk is je volledige post fout Wieboy :D Wil je volgende keer wel zien dat er überhaupt iets van je post klopt of zorgen dat je iets kan aantonen, dat bespaard iedereen 100% foutieve post's.

Er is door enkele achtergelaten leden gezegd dat er een def inventarisatie is gebeurd vooraleer er is overgestapt naar Insane. De tijd tussen inventarisatie en uiteindelijke leave kan ik eventueel wel opzoeken. Meen mij te herinneren die ergens gelezen te hebben in een PM. Nogmaals zijn dit PM's die van de achter gelaten spelers komen. Deze toveren wij niet uit onze hoed. Wij kaarten deze hier aan. En jij post hier ook geregeld 100% foutieve dingen. Jij blijft daarna toch ook nog trashtalken?

Woeps word je nu weer betrapt op een leugen, haha de zoveelste al :p Ten eerste als je de PM zou verder lezen (wat ik gedaan heb) dan was duidelijk dat die speler zei het van IceNoble moest. Ten 2de staat er nergens dat hij de opdracht kreeg om te clusterfucken maar om in een bepaald gebied te edelen (je mb's waren daar niet officieel bekend gemaakt dus die speler en Ice hadden daar geen weet van). Ten 3de ben je met mij hierover komen klagen en heb ik gezegd dat ze de dorpen moest afgeven. Ten 4de heb ik ook tegen Ice gezegd dat hij deze moest afgeven. Dit 'bewijs' is nog niet eens 0,1% sluitend hoe kom jij aan bijna 100 o_Oo_O Man wat een joke xD Zelden zoveel plezier gehad als nu :D

Er is in de PM conversatie met Solid nergens vermeld dat het in opdracht van IceNoble was? Of ga je weer met pm's gooien waar de helft van weggelaten is en maw. helemaal van de pot gerukt is? Onze MB's zitten in een MB stam van Novus of spelers van Novus. Je gaat me niet vertellen dat jullie die stammen niet kennen? Zou me tegenvallen van je moest je hier 'neen' op zeggen. Als je zelden zoveel plezier gehad hebt als nu, moet je dringend iets met je leven gaan doen vrees ik. Best sneu anders.

Dus eigenlijk lieg je hier voor de zoveelste keer gewoon recht in mijn gezicht. Je daalt zwaar in mijn achting Michieltje. Maar speciaal voor jouw heb ik nog 1 vraag na je enorm mislukte 'counter' als we dat een counter mogen noemen want letterlijk alles wat je zegt is fout.

Toen ik je leerde kennen had ik nog respect voor je, deze is ondertussen al hard gedaald. Respect toon jij ook niet, aangezien je al kleinerend spreekt.

DE VRAAG: HEEFT DENNIS TEGEN JOUW GEZEGD DAT HIJ OP W42 IN MIJN STAM WERD UITGELACHEN OVER ZIJN AANDOENING, JA OF NEE?


Spijtig voor je Michiel maar Dennis heeft je volledig ingepalmd en trekt je mee in zijn manier van spelen, je komt maar erg gefrustreerd over. Maar hey, tipje van Jannes, geen fail counters meer, geen leugens meer en überhaupt geen pogingen doen mij in diskrediet te brengen want ik speel gewoon altijd volledig fair spel. En als aller belangrijkste tip wil ik dan nog meegeven dat je op mijn vragen mag antwoorden en ze niet weer moet ontlopen en nu ik eraan denk zorg dat je leider zich niet nodeloos belachelijk maakt want 50 beweringen doen en erin slagen dat ze alle 50 fout zijn moet je wel al erg goed op de hoogte zijn van wat er zich allemaal afspeelt, wat een blamage xD Prettige nacht nog!

Doet dat ertoe? Ik heb nergens gezegd dat het in je stam was. Er zal wel veel gebeurd zijn en zoals ik je ondertussen inschat zou ik er niet van verschieten. Je bent gewoon een persoon dat zichzelf ophemelt en anderen op hun fouten wijst. Als jij zo gelukkig bent, ben ik blij voor je.

Jij concludeerd uit een paar posts dat Dennis me helemaal ingepalmd heeft. Dit zijn dan nog posts die volgens jou
helemaal uit de lucht gegrepen zijn? Dat is een snelle conclusie, nietwaar? Je kent me niet eens en maakt me zwart. Ik denk dat Wieboy in 5 posts meer juiste beweringen maakt dan jij er over W58 maakt..

M.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78920

Guest
Wederom foute informatie niet dat iemand daar nog van zal opkijken maar ik heb geen def inventarissen laten opmaken en ik was ook geen leider of had eender welke functie binnen de stam Hi ho. En ik zat slechts enkele weken in die stam dus je argument dat ik er al de hele wereld mee in de stam zat is ook fout. Die 4 dagen NAP is ook fout want hebben onze buren een langere gegeven. OEPS eigenlijk is je volledige post fout Wieboy :D Wil je volgende keer wel zien dat er überhaupt iets van je post klopt of zorgen dat je iets kan aantonen, dat bespaard iedereen 100% foutieve post's.
In tegenstelling tot jou kan ik mijn woorden wél met bewijzen onderbouwen.
1. Bewijs van de def inventaris.
upload_2018-1-8_12-40-26.png
2. Sleepwell en Morgan Firestorm zijn op het einde van Hi Ho leiding geweest. Is publiek bekend. Jullie stonden ook als contactpersoon van de stam, dus dan heb je weldegelijk een functie binnen de stam.
3. Account Sleepwell zit al zo goed als de hele wereld met die boys in de stam. Jij persoonlijk inderdaad niet, maar dat is niet relevant, aangezien je COs er al wel geruime tijd mee samen spelen.
4. De NAP is voor een aantal spelers na klachten inderdaad verlengd. Echter was het originele voorstel 4 dagen en heeft dat heel wat moeite gekost om deze te verlengen. Je originele opzet was dus 4 dagen en niet langer. Dit toont je werkelijke normen en waarden. De 4 dagen werden nog door Morgan Firestorm verdedigd, dus niet doen alsof jullie al die tijd een degelijke NAP wilden. Door alleen de NAP met je buren te verlengen maak je ook onderscheid tussen leden, wat geen enkele reden heeft. Je keurt hiermee goed dat andere leden wel de 4 dagen zouden aanhouden, omdat er vanuit hun buren misschien geen klachten komen.
 

DeletedUser78920

Guest
Nee de screens die ik voorbij heb komen spreken boekdelen. Npvus misbruikte/gebruikte Chili als spion in Rebel. Het is maar hoe je tw wilt spelen...
Ik wacht nog steeds vol ongeduld op verduidelijking. Lijkt weer 1 van de vele lege beschuldigingen, met als enige doel Novus zwart te maken.
 
Reactiescore
3.452
In tegenstelling tot jou kan ik mijn woorden wél met bewijzen onderbouwen.
1. Bewijs van de def inventaris.
Bekijk bijlage 12126
2. Sleepwell en Morgan Firestorm zijn op het einde van Hi Ho leiding geweest. Is publiek bekend. Jullie stonden ook als contactpersoon van de stam, dus dan heb je weldegelijk een functie binnen de stam.
3. Account Sleepwell zit al zo goed als de hele wereld met die boys in de stam. Jij persoonlijk inderdaad niet, maar dat is niet relevant, aangezien je COs er al wel geruime tijd mee samen spelen.
4. De NAP is voor een aantal spelers na klachten inderdaad verlengd. Echter was het originele voorstel 4 dagen en heeft dat heel wat moeite gekost om deze te verlengen. Je originele opzet was dus 4 dagen en niet langer. Dit toont je werkelijke normen en waarden. De 4 dagen werden nog door Morgan Firestorm verdedigd, dus niet doen alsof jullie al die tijd een degelijke NAP wilden. Door alleen de NAP met je buren te verlengen maak je ook onderscheid tussen leden, wat geen enkele reden heeft. Je keurt hiermee goed dat andere leden wel de 4 dagen zouden aanhouden, omdat er vanuit hun buren misschien geen klachten komen.

Er is een deffinventarisatie gedaan ja, klopt helemaal.
Aangezien er bepaalde leden geen deff verstuurde als er aanvragen stonden op het forum .
Vertel mij nu eens wat voor voordeel wij daar nu uit kunnen halen? Precies 0,0
Degene op je screen zegt wel aantal deffdorpen etc maar er is geen etc!!!
Dus ff voor de simpele zielen onder ons ( let op simpele zielen dit is een voorbeeld) : goh Maick wie zullen we vandaag aanvallen ? Nah laten we pietjepuk doen ik weet dat hij maar 36 deff dorpen heeft.
Jullie willen dus ons doen geloven dat wij voordeel halen uit de precieze hoeveelheid deff?
Wat een ontzettende bullshit !
Wat hebben wij aan aantallen als er geschoven wordt wanneer je aanvalt of dat er aanvragen deff worden gedaan bij bijvoorbeeld jullie ??

Dan nog een punt over de vierdaagse nap, dat is helemaal niet verlengt omdat er geklaagd werd.
Maick stond vanaf de leave in goed contact met 1 van de spelers en hebben samen gekeken wat de beste oplossing was.
Is er nog wat ?
Holy moly wat een azijn zeikerds.
Wij lopen toch ook niet te janken dat ze mensen aansporen om deff te maken om ons te clusterfucken of het blijven smeken aan onze moraalbrekers of ze niet alsjeblieft tegen ons willen spelen ?
 

DeletedUser78920

Guest
Er is een deffinventarisatie gedaan ja, klopt helemaal.
Aangezien er bepaalde leden geen deff verstuurde als er aanvragen stonden op het forum .
Vertel mij nu eens wat voor voordeel wij daar nu uit kunnen halen? Precies 0,0
Degene op je screen zegt wel aantal deffdorpen etc maar er is geen etc!!!
Dus ff voor de simpele zielen onder ons ( let op simpele zielen dit is een voorbeeld) : goh Maick wie zullen we vandaag aanvallen ? Nah laten we pietjepuk doen ik weet dat hij maar 36 deff dorpen heeft.
Jullie willen dus ons doen geloven dat wij voordeel halen uit de precieze hoeveelheid deff?
Wat een ontzettende bullshit !
Wat hebben wij aan aantallen als er geschoven wordt wanneer je aanvalt of dat er aanvragen deff worden gedaan bij bijvoorbeeld jullie ??

Dan nog een punt over de vierdaagse nap, dat is helemaal niet verlengt omdat er geklaagd werd.
Maick stond vanaf de leave in goed contact met 1 van de spelers en hebben samen gekeken wat de beste oplossing was.
Is er nog wat ?
Holy moly wat een azijn zeikerds.
Wij lopen toch ook niet te janken dat ze mensen aansporen om deff te maken om ons te clusterfucken of het blijven smeken aan onze moraalbrekers of ze niet alsjeblieft tegen ons willen spelen ?
Natuurlijk haal je er voordeel bij om te weten hoeveel def een bepaalde speler bezit. A.d.h.v. de defhoeveelheid kan je de nodige stootkracht bepalen en weet je ook exact hoeveel een speler na de 1e wave nog overhoudt. Zo weet je meteen of doorbashen zal opleveren of niet. Dus ja, je haalt weldegelijk voordeel uit de def inventaris.

En oorspronkelijk leek het voor beide partijen goed om een 4 daagse NAP te nemen? Waarom werd deze eerst vastgesteld op 4 dagen, om dan vervolgens te verlengen als alles toch ' in goed overleg ' gebeurde.

& laatste zin mag je nader verklaren. Net zoals die post i.v.m. Chili585 die voor Novus zou spioneren.
 
Reactiescore
3.452
Natuurlijk haal je er voordeel bij om te weten hoeveel def een bepaalde speler bezit. A.d.h.v. de defhoeveelheid kan je de nodige stootkracht bepalen en weet je ook exact hoeveel een speler na de 1e wave nog overhoudt. Zo weet je meteen of doorbashen zal opleveren of niet. Dus ja, je haalt weldegelijk voordeel uit de def inventaris.

En oorspronkelijk leek het voor beide partijen goed om een 4 daagse NAP te nemen? Waarom werd deze eerst vastgesteld op 4 dagen, om dan vervolgens te verlengen als alles toch ' in goed overleg ' gebeurde.

& laatste zin mag je nader verklaren. Net zoals die post i.v.m. Chili585 die voor Novus zou spioneren.

een simpele ziel dus, je leest wat je wil lezen en haalt punten aan die nergens op slaan!
Je maakt jezelf belachelijk ik had nog wel het voorbeeld simpele zielen erbij gezet, je voldoet geheel aan mij verwachting.

Vier daagse nap was gegeven aangezien onze plannen al bij de vijand lagen , het doorgeven van info aan de vijand ongeacht wat het ook is is gewoon not done !!
Jammer dat je niet aanhaalt wat er bij de 4 daagse nap werd gezegd :)
Degene die willen blijven samenwerken mogen contact opnemen met ons, wat denk je? Niemand nam contact op.
Tevens is er gezegd dat er niet werd aangevallen zolang wederzijds de lijnen werden aangehouden .
Goh wat smerig zijn we toch , zucht.
 
Bovenaan