Top/flop speler(s)

Reactiescore
3.457
Klopt, maar dat men niet reageert hier wilt niet zeggen dat men er niet is. Er zijn ook zat spelers die geen 58 spelen, maar het wel leuk vinden om het AF te lezen.

De reden dat je tegenwoordig minder mensen ziet is omdat er minder kwaliteit is op het AF en de partij die onder vuur ligt vaak gaat janken in plaats van inhoudelijk posten.

Wanneer je kwalitatief sterke post maakt met inhoud dan wint dat nog altijd van kwantiteit.

De enige groep die hypocriet is dat is Novus. Hier weigeren te reageren, maar ondertussen komt er steeds meer shit naar boven. Weer een speler gevonden die op 58 spioneert voor Novus....
Met zo'n grote overmacht nog spionnen inzetten...
 
Reactiescore
3.576
Met zo'n grote overmacht nog spionnen inzetten...

Het is maar wat je een overmacht wilt noemen natuurlijk.

Insane met 9.6 mil punten + een Jannes tegen Ely en Novus samen goed voor 18.5 mil aan punten. Dan is de conclusie die men kan stellen dat kamp Insane enorm zwaar in het voordeel is.

Is een beetje de afweging tussen het leger of de hulk.
 

DeletedUser76798

Guest
Het is maar wat je een overmacht wilt noemen natuurlijk.

Insane met 9.6 mil punten + een Jannes tegen Ely en Novus samen goed voor 18.5 mil aan punten. Dan is de conclusie die men kan stellen dat kamp Insane enorm zwaar in het voordeel is.

Is een beetje de afweging tussen het leger of de hulk.

Ely. in een adem met Novus omdat ze elkaar niet aanvallen?

Verhaaltje voor je :oops:
12 jaar zijn verstreken sinds het ongeluk dat Banner in de Hulk veranderde en hem dwong om op de vlucht te slaan. Nu lijkt er eindelijk genezing mogelijk: de wetenschapper Dr. Ronald Pratt wil hem helpen.

Tegelijk wordt Banner verliefd op een Oost-Europese spionne. Zij heeft het voorzien op Dr. Pratt omdat ze vermoedt dat hij aan een geheime formule werkt voor het maken van supersoldaten.

Uiteindelijk redt Banner twee ontvoerde wetenschappers, maar komt zelf aan zijn einde wanneer hij uit een vliegtuig valt.​
 
Reactiescore
3.576
Ely. in een adem met Novus omdat ze elkaar niet aanvallen?

Verhaaltje voor je :oops:
12 jaar zijn verstreken sinds het ongeluk dat Banner in de Hulk veranderde en hem dwong om op de vlucht te slaan. Nu lijkt er eindelijk genezing mogelijk: de wetenschapper Dr. Ronald Pratt wil hem helpen.

Tegelijk wordt Banner verliefd op een Oost-Europese spionne. Zij heeft het voorzien op Dr. Pratt omdat ze vermoedt dat hij aan een geheime formule werkt voor het maken van supersoldaten.

Uiteindelijk redt Banner twee ontvoerde wetenschappers, maar komt zelf aan zijn einde wanneer hij uit een vliegtuig valt.​

Ze doen gezamenlijke aanvallen, helpen elkaar met os. Het mag officieel een NAP zijn maar het lijkt meer op een BG. Overigens leuk verhaaltje :)
 

DeletedUser78795

Guest
Ze doen gezamenlijke aanvallen, helpen elkaar met os. Het mag officieel een NAP zijn maar het lijkt meer op een BG. Overigens leuk verhaaltje :)
Waar zijn die gezamenlijke aanvallen? waar is die OS? Ondanks dat ik er nu uit ben is dit echt totaal niet waar. Heb je ook maar enig bewijs van iets of probeer je alleen maar leugens te verspreiden?
 
Reactiescore
3.576
Waar zijn die gezamenlijke aanvallen? waar is die OS? Ondanks dat ik er nu uit ben is dit echt totaal niet waar. Heb je ook maar enig bewijs van iets of probeer je alleen maar leugens te verspreiden?

Ik probeer alleen maar leugens te verspreiden ja :)
 

DeletedUser78151

Guest
Ze doen gezamenlijke aanvallen, helpen elkaar met os. Het mag officieel een NAP zijn maar het lijkt meer op een BG. Overigens leuk verhaaltje :)
Leugentje zelf verzonnen ?
De enige groep die hypocriet is dat is Novus. Hier weigeren te reageren, maar ondertussen komt er steeds meer shit naar boven. Weer een speler gevonden die op 58 spioneert voor Novus....
Nog iets dat je zelf verzonnen hebt ?
En waarop moet Novus reageren ? Want onze stam reageert niet als stam op AF. Zal je via pm moeten vragen en dan kan je dat hier komen posten maar propaganda is jouw kwaliteit Martijn ;) en ik reageer niet voor Novus hier he ...
 

DeletedUser69389

Guest
Leugentje zelf verzonnen ?

Nog iets dat je zelf verzonnen hebt ?
En waarop moet Novus reageren ? Want onze stam reageert niet als stam op AF. Zal je via pm moeten vragen en dan kan je dat hier komen posten maar propaganda is jouw kwaliteit Martijn ;) en ik reageer niet voor Novus hier he ...
Nee de screens die ik voorbij heb komen spreken boekdelen. Npvus misbruikte/gebruikte Chili als spion in Rebel. Het is maar hoe je tw wilt spelen...
 

DeletedUser78151

Guest
Nee de screens die ik voorbij heb komen spreken boekdelen. Npvus misbruikte/gebruikte Chili als spion in Rebel. Het is maar hoe je tw wilt spelen...
Waar haal je zo een zaken ?
Als het zo is post het hier dan met serieuze bewijzen maar niet hoe je nu bezig bent. Nu maak je zwart zonder enig bewijs en kan er ook geen reactie op komen he ? We weten niet eens waarover dit alweer zinloos gesprek over gaat ....
 

DeletedUser79031

Guest
Tjonge ik zie hier allemaal veel beweringen en mensen die heel wat verzinnen maar niemand komt ooit met bewijzen...
Grappig om dit allemaal te lezen en ik moet toch wel zeggen dat ik vreemde dingen heb zien voorbijkomen :rolleyes:
 
Reactiescore
3.457
Tjonge ik zie hier allemaal veel beweringen en mensen die heel wat verzinnen maar niemand komt ooit met bewijzen...
Grappig om dit allemaal te lezen en ik moet toch wel zeggen dat ik vreemde dingen heb zien voorbijkomen :rolleyes:
V0p4p_fi-200x200.gif
 

DeletedUser75778

Guest
Tjonge ik zie hier allemaal veel beweringen en mensen die heel wat verzinnen maar niemand komt ooit met bewijzen...
Grappig om dit allemaal te lezen en ik moet toch wel zeggen dat ik vreemde dingen heb zien voorbijkomen :rolleyes:
Maar jij, zijnde de meest bizarre verschijning ooit geschapen en vertoond, spant toch wel echt de kroon!
 

DeletedUser51947

Guest
Wat is jullie mening over het OS'en van een stabber, puur om een vijandelijke stam dwars te liggen?
 
Reactiescore
3.457
Weer veel inhoud ? In een mooi gevormde zin.
1ste screen dan ?
En 2de ziet er toch niet uit als intern ze ;)
Misschien moet je de dorpsaktes ff bekijken , dan zie je dat de muren van beide dorpjes niet naar beneden is gegaan!
Ga zo door Sherlock
 
Reactiescore
3.457
Omdat de muurlevels niet naar beneden gaan is het per deffinitie een intern ?
Ik weet niet hoe jij aanvalt maar ik stuur mijn rammen mee:)

En er zijn afspraken gemaakt om wat dorpen te internen van Heavy NA de overstap
 
Bovenaan