Top/flop speler(s)

Reactiescore
372
Nog steeds verkeerd try again...

Ik heb jou eigenlijk alleen maar dit soort posts zien plaatsen. Wanneer spelers hun best doen om met fatsoenlijke argumenten met jou een discussie aan te gaan, die je vaak eerst zelf heb uitgelokt, ga je vervolgens niet meer in op wat er gezegd wordt. Ik zou je met plezier willen adviseren gewoon in te gaan op wat er gezegd wordt, en niet continue zulke reacties te plaatsen. Je zet jezelf namelijk, en daarmee Novus, want daar zit je in volgens mij, voor lul.
 

DeletedUser78151

Guest
Er niemand meer die dit serieus neemt dus voor wie zet ik me voorschut ?
Die enkele Insane spelers hier ...
EEN L DAN, mijn punt is dat het geen FUCK UIT MAAKT GAST! Tussen je AF naam zou nog au moeten komen te staan precies,...
LEER EERST EEN SPELERSNAAM VOOR JE HEM ZWART PROBEERT TE MAKEN. aub
 
Reactiescore
3.540
Er niemand meer die dit serieus neemt dus voor wie zet ik me voorschut ?
Die enkele Insane spelers hier ...

LEER EERST EEN SPELERSNAAM VOOR JE HEM ZWART PROBEERT TE MAKEN. aub


Ik zie het verband niet eigenlijk,... Dus als ik Kim young une (of zo iets) verkeerd schrijf wat ik wss wel gedaan heb mag ik niet zeggen dat hij dreigt met kernwapens te gooien? Dan laat ik nog buitenbeschouwing dat het over een I l | gaat voor Itdarky zijn naam. Amper verschil in (facepalm). Moet je wel een enorm triestig leven hebben wil je daarover een drama maken, als dat het enige is wat je wilt bijbrengen aan het AF zullen daar niet veel mensen op staan te wachten.

Je zoveelste 'simpele' redenering begint bijna een handelsmerk te worden voor je.
 

DeletedUser78151

Guest
Ik zie het verband niet eigenlijk,... Dus als ik Kim young une (of zo iets) verkeerd schrijf wat ik wss wel gedaan heb mag ik niet zeggen dat hij dreigt met kernwapens te gooien? Dan laat ik nog buitenbeschouwing dat het over een I l | gaat voor Itdarky zijn naam. Amper verschil in (facepalm). Moet je wel een enorm triestig leven hebben wil je daarover een drama maken, als dat het enige is wat je wilt bijbrengen aan het AF zullen daar niet veel mensen op staan te wachten.

Je zoveelste 'simpele' redenering begint bijna een handelsmerk te worden voor je.
Jij je zin
 

DeletedUser69389

Guest
Er niemand meer die dit serieus neemt dus voor wie zet ik me voorschut ?
Die enkele Insane spelers hier ...

LEER EERST EEN SPELERSNAAM VOOR JE HEM ZWART PROBEERT TE MAKEN. aub
Wat onderschat je hiermee het goed gebruiken van het AF.
 

DeletedUser78151

Guest
Wat onderschat je hiermee het goed gebruiken van het AF.
En nog steeds van niemand reactie ...
Laatste weken hier nog maar 10 man gezien ?
Met alle respect maar het AF stelt niets meer voor.
Het enige dat je hier nog tegenkomt zijn zeikerds die de moraalridder proberen uithangen en mods die dit tegenwoordig ook doen...
En met jullie domme spelletjes gaat dat niets veranderen hoor ...
Enige die deelnemen zijn die zeikende moraalriddertjes ...
 
Reactiescore
163
En nog steeds van niemand reactie ...
Laatste weken hier nog maar 10 man gezien ?
Met alle respect maar het AF stelt niets meer voor.
Het enige dat je hier nog tegenkomt zijn zeikerds die de moraalridder proberen uithangen en mods die dit tegenwoordig ook doen...
En met jullie domme spelletjes gaat dat niets veranderen hoor ...
Enige die deelnemen zijn die zeikende moraalriddertjes ...

Ben jij een goed voorbeeld van :oops:
 

DeletedUser77799

Guest
Hey :rolleyes:




OT: wat vindt iedereen van Gamebreak? Zeker interessant na de gebeurtenissen van vandaag.
 
Reactiescore
3.540
En nog steeds van niemand reactie ...
Laatste weken hier nog maar 10 man gezien ?
Met alle respect maar het AF stelt niets meer voor.
Het enige dat je hier nog tegenkomt zijn zeikerds die de moraalridder proberen uithangen en mods die dit tegenwoordig ook doen...
En met jullie domme spelletjes gaat dat niets veranderen hoor ...
Enige die deelnemen zijn die zeikende moraalriddertjes ...

Moeten we nu danku zeggen tegen u? o_O

Hey :rolleyes:




OT: wat vindt iedereen van Gamebreak? Zeker interessant na de gebeurtenissen van vandaag.

Dat ze waarschijnlijk nog harder wenen ik hun acc afwees :D En als je een serieus antwoord wilt dan zou ik zeggen dat het part of the game is je eens doodloopt. Heropbouwen en opnieuw proberen, niks aan het handje!
 

DeletedUser77799

Guest
Moeten we nu danku zeggen tegen u? o_O



Dat ze waarschijnlijk nog harder wenen ik hun acc afwees :D En als je een serieus antwoord wilt dan zou ik zeggen dat het part of the game is je eens doodloopt. Heropbouwen en opnieuw proberen, niks aan het handje!

Ik huil nog steeds dat je niet bij mij zit Jannes :eek: maar wie niet.. enkelen hebben maar het geluk het mee te maken.
OT: klopt, zelf weet ik weinig van de massa af, maar resultaat zag ik niet. Betekent niet per se dat GB niet goed is, maar zegt eventueel wat over Ely.?
 

DeletedUser78920

Guest
Ik huil nog steeds dat je niet bij mij zit Jannes :eek: maar wie niet.. enkelen hebben maar het geluk het mee te maken.
OT: klopt, zelf weet ik weinig van de massa af, maar resultaat zag ik niet. Betekent niet per se dat GB niet goed is, maar zegt eventueel wat over Ely.?

Jack12071983 is een topper dus geen verrassing dat er geen winsten door GB worden geboekt. Echter staan ze al wel een tijdje stil (reeds uit de top 10 gezakt) en worden er op andere fronten ook geen winsten geboekt... Gebrek aan kwaliteit of pure pech zal later moeten blijken. Zeker en vast een vreemde keuze om op jack te gaan, aangezien GB hun kwaliteiten kent.
 
Reactiescore
3.540
Ik huil nog steeds dat je niet bij mij zit Jannes :eek: maar wie niet.. enkelen hebben maar het geluk het mee te maken.
OT: klopt, zelf weet ik weinig van de massa af, maar resultaat zag ik niet. Betekent niet per se dat GB niet goed is, maar zegt eventueel wat over Ely.?

Dat Ely wel wat def beschikbaar heeft om alles te blokken (wat ze schijnbaar deden). Zegt dus weinig over de skils binnen Ely want die hebben ze niet moeten gebruiken. Het lijkt er wel op dat GB het niet goed genoeg heeft aangepakt, maar ze zullen zelf wel inzien het beter of anders moet :p
 

DeletedUser78920

Guest
Dat Ely wel wat def beschikbaar heeft om alles te blokken (wat ze schijnbaar deden). Zegt dus weinig over de skils binnen Ely want die hebben ze niet moeten gebruiken. Het lijkt er wel op dat GB het niet goed genoeg heeft aangepakt, maar ze zullen zelf wel inzien het beter of anders moet :p
Na een tweede of derde massa op rij die mislukt, mag dat inzicht inderdaad gaan komen ;)
 
Reactiescore
301
Dat Ely wel wat def beschikbaar heeft om alles te blokken (wat ze schijnbaar deden). Zegt dus weinig over de skils binnen Ely want die hebben ze niet moeten gebruiken. Het lijkt er wel op dat GB het niet goed genoeg heeft aangepakt, maar ze zullen zelf wel inzien het beter of anders moet :p

We kregen 2 dagen voor de massa een voormiddag Fakes binnen. We wisten dus 2 dagen op voorhand dat er een massa was; toen dus gestart met tactisch stacken. Echter hielden de fakes op na deze voormiddag, was het 1,5 dagen rustig en vielen ze uiteindelijk een dag later aan dan de fakes aankwamen echter stonden onze stacks nog steeds op hun plek. Ik vermoed dus een communicatie foutje binnen insane of even verwarring door het toetreden van de nieuwe leden.
 

DeletedUser69389

Guest
En nog steeds van niemand reactie ...
Laatste weken hier nog maar 10 man gezien ?
Met alle respect maar het AF stelt niets meer voor.
Het enige dat je hier nog tegenkomt zijn zeikerds die de moraalridder proberen uithangen en mods die dit tegenwoordig ook doen...
En met jullie domme spelletjes gaat dat niets veranderen hoor ...
Enige die deelnemen zijn die zeikende moraalriddertjes ...
Klopt, maar dat men niet reageert hier wilt niet zeggen dat men er niet is. Er zijn ook zat spelers die geen 58 spelen, maar het wel leuk vinden om het AF te lezen.

De reden dat je tegenwoordig minder mensen ziet is omdat er minder kwaliteit is op het AF en de partij die onder vuur ligt vaak gaat janken in plaats van inhoudelijk posten.

Wanneer je kwalitatief sterke post maakt met inhoud dan wint dat nog altijd van kwantiteit.

De enige groep die hypocriet is dat is Novus. Hier weigeren te reageren, maar ondertussen komt er steeds meer shit naar boven. Weer een speler gevonden die op 58 spioneert voor Novus....
 
Bovenaan