Nieuwjaarsresoluties

Wat zijn jouw nieuwjaarsresoluties?


  • Totaal aantal stemmers
    35

DeletedUser61161

Guest
ik weet enkel nog de grove lijnen een beetje.

Het begon in de middag toen ik even bob moest zijn om vuurwerk van mijn broer en een vriend op te halen en nog wat wezen kopen.
daarna hun afgezet en auto thuis afgezet en ging ik met de fiets naar vrienden toe.
we moesten de tijd doden ivm dat je pas 18:00 uur met vuurwerk mocht beginnen dus werd ik verplicht tot bier drinken en sociaal doen.
uiteindelijk 18:00 uur en gingen de 1e vuurwerk potten afgestoken worden.
paar vuurwerk pauzes later werden de eerste champagne flessen open gemaakt.
bijna werd er nog gevochten doordat iemand een hond niet zag waardoor die meneer redelijk pissed werd maar werd opgelost.
daarna was het 12:00 uur, veel geknuffel en kusjes later...., de rest van de champagne kwam toen tevoorschijn en konden mensen mooi vuurwerk afsteken en had ik in de ene hand champagne fles en in de andere hand bier al hoewel ik stiekem wel van die flash balletjes(vuurwerk) weg gooide zodat iedereen verblind werd :$
uhm uiteindelijk was ik redelijk dronken en schreeuwde ik naar iedereen gelukkig nieuwjaar, we zaten aan een rotonde dus veel publiek dat langs kwam.
Ook had ik bijna mijn hart uit mijn borstkas gelachen door al het vuurwerk dat om viel en richting ons of auto's geknald werd en iedereen spontaan begon weg te rennen.
ik had 1x nog op horloge gekeken en toen was het iets van 4:00 uur, daarna nog veel sociaal wezen doen met mensen die langs reden en bij ons bleven hangen aangezien sommige ons veel chiller vonden dan uitgaan.
Werd nog uitgelachen door chickie doordat ik een serieus gesprek met iemand wou aanknopen in mijn dronken toestand....
Verder werd het wazig en begon ik maar naar huis te gaan op mijn fietsje( 1 x omgevallen),ik kwam toen nog mensen tegen en ben zo richting mijn huis met die mensen gelopen.

Dit is het zo ongeveer denk ik, het was best wel chill.
 

DeletedUser61161

Guest
Ja, ik niet natuurlijk aangezien ik anders zou morsen met mijn drank in mijn handen dus had best wel geluk dat alles naast me kwam en ik enkel een gehoorbeschadiging op liep.
maar uiteindelijk hadden we kampvuur gemaakt midden op rotonde en daar gewoon alle potten op gegooid dus was wel grappig, ook met alle fietsers en auto's die langs kwamen :p
 
Reactiescore
770
Leaving Behind: minder snoepen

meer snoepen


Vertel ons wanneer je diabetes hebt ;d
 

DeletedUser61134

Guest
Heb van 24 /12 tot 01/01 3 maal 48+ uur doorgehaald. (op 27 en 31 klein beetje kunnen slapen)
Heeft een week gekost om te herstellen, maar ben ook weer terug!
 

DeletedUser61161

Guest
Ag dat was bij mij standaard met mijn werk wat ik voor de operatie deed :D
 

DeletedUser40402

Guest
Doelen 2018:
- Mijn lichaamsvet van 20% naar 10% krijgen (in laatste 2 maanden al van 23 naar 20, dus dat gaan we verder zetten!), dat gaan we doen door volgende bijdoelen:
- 2000 km fietsen
- 1000 km lopen
- Westhoek marathon meelopen in september
- iets gezonder eten
- Eindelijk mijn rijbewijs halen
- Eindelijk de moed vinden om op mezelf te gaan wonen
- Me inschrijven voor een club/cursus om uit mijn comfortzone te stappen (klinkt simpel, voor mij is het dat absoluut niet)

Maargoed, laat ik maar direct eerlijk zijn met mezelf, mijn echte doel is eigenlijk gewoon 1 van die 8 doelen hierboven halen.
 
Bovenaan