Stabbing - part of the game or not?

Stabbing - part of the game or not?

  • Ja

    Stemmen: 36 48,0%
  • Nee

    Stemmen: 39 52,0%

  • Totaal aantal stemmers
    75

DeletedUser69835

Guest
Stabben hoort wel bij het spel maar het is natuurlijk wel ***.
Maar wat ik wel merk is dat met de voorbije jaren er meer gebackstabbed word dan vroeger.
Meer verraad, spionnen, ... en al die zooi en dat vind ik het spel wel minder leuk maken.
 
Reactiescore
3.537
Stabben hoort wel bij het spel maar het is natuurlijk wel ***.
Maar wat ik wel merk is dat met de voorbije jaren er meer gebackstabbed word dan vroeger.
Meer verraad, spionnen, ... en al die zooi en dat vind ik het spel wel minder leuk maken.

Is hetzelfde als met het #Metoo gebeuren. Stabs worden nu gewoon meer openbaar gemaakt maar zijn er in verhouding met de grote van de wereld altijd evenveel geweest als nu :)
 

DeletedUser69835

Guest
De laatste wereld waar ik op speelde was w33, daarna ben ik gestopt en ik ben terug begonnen op w58 zowat een maand nadat het begon.
En ik heb vanaf week 1 dat ik terug was al een enorm verschil gezien en niet het goede soort eigenlijk...
Enorm veel backstabs en ik heb meer spionnen gezien in een maand dan in de hele tijd dat ik tw speelde.
Meestal zijn dit wel de spelers dat kapot gaan en nog snel het spel voor iedereen willen verbroten.
 
Reactiescore
1.075
en dat zegt iemand dat w33 heeft gespeeld :p
 
Reactiescore
3.537
De laatste wereld waar ik op speelde was w33, daarna ben ik gestopt en ik ben terug begonnen op w58 zowat een maand nadat het begon.
En ik heb vanaf week 1 dat ik terug was al een enorm verschil gezien en niet het goede soort eigenlijk...
Enorm veel backstabs en ik heb meer spionnen gezien in een maand dan in de hele tijd dat ik tw speelde.
Meestal zijn dit wel de spelers dat kapot gaan en nog snel het spel voor iedereen willen verbroten.

Stap 1: Lees mijn post
Stap 2: Lees mijn post opnieuw

Pas nu stap 1 telkens toe als je stap 2 gedaan hebt en omgekeerd. Stoppen kan pas als je alle opdrachten gedaan hebt.
 

Deleted User - 697374

Guest
De laatste wereld waar ik op speelde was w33, daarna ben ik gestopt en ik ben terug begonnen op w58 zowat een maand nadat het begon.
En ik heb vanaf week 1 dat ik terug was al een enorm verschil gezien en niet het goede soort eigenlijk...
Enorm veel backstabs en ik heb meer spionnen gezien in een maand dan in de hele tijd dat ik tw speelde.
Meestal zijn dit wel de spelers dat kapot gaan en nog snel het spel voor iedereen willen verbroten.

Een kat in het nauw maakt gekke sprongen. Dat is altijd zo geweest alleen nu komt letterlijk alles op het af omdat de werelden zo kleine zijn.
 

DeletedUser78389

Guest
Ik zou graag willen weten of jullie het volgende een stab vinden.

Twee stammen hebben een nap met afspraken ook de mb's niet aan te vallen. Vervolgens plant stam A een aanval op een speler en stuurt de aanvallen, maar 6 uur voor aankomst joint de speler de mb stam van stam B. En wordt stam B boos op stam A wegens het schenden van de nap.

Is dit een stab? Zo ja wat is de oplossing?
 
Reactiescore
301
Ik zou graag willen weten of jullie het volgende een stab vinden.

Twee stammen hebben een nap met afspraken ook de mb's niet aan te vallen. Vervolgens plant stam A een aanval op een speler en stuurt de aanvallen, maar 6 uur voor aankomst joint de speler de mb stam van stam B. En wordt stam B boos op stam A wegens het schenden van de nap.

Is dit een stab? Zo ja wat is de oplossing?

Stam B had dit zsm moeten communiceren naar stam A. Eerst en vooral dus al een communicatiefout denk ik. Verder denk ik dat het wel netjes geweest zou zijn om deze aanvallen te laten lopen, echter wel af te spreken dat er geen nieuwe aanvallen meer verstuurd mogen worden. Dan kan je nog discussieren of de dag erna pas geen aanvallen meer verzonden mogen worden of de moment zelf.

Persoonlijk vind ik het sowieso iet wat vreemd om een speler te recruiten als MB terwijl ie weggespeeld wordt door je NAP. Dit is indirect dus ook je NAP gewoon volledig blok zetten en stumpertspel.
 

DeletedUser77289

Guest
Ik zou graag willen weten of jullie het volgende een stab vinden.

Twee stammen hebben een nap met afspraken ook de mb's niet aan te vallen. Vervolgens plant stam A een aanval op een speler en stuurt de aanvallen, maar 6 uur voor aankomst joint de speler de mb stam van stam B. En wordt stam B boos op stam A wegens het schenden van de nap.

Is dit een stab? Zo ja wat is de oplossing?

En Speler B Vraagt andere MB's om snel de dorpen over te nemen van de net gejoinde mb, zodat deze natuurlijk mee vallen onder het nap.
En Speler B zet dan ook meteen def in de dorpen die speler A aanvalt.
En Speler B edelt een dorp voor en gooit er snel ook een recapje achter.

Even een interessante toewending dat dit voor speler B ook de 2e keer is dat dit gebeurt. Je zou denken dat je van fouten leert...
 
Reactiescore
301
En Speler B Vraagt andere MB's om snel de dorpen over te nemen van de net gejoinde mb, zodat deze natuurlijk mee vallen onder het nap.
En Speler B zet dan ook meteen def in de dorpen die speler A aanvalt.
En Speler B edelt een dorp voor en gooit er snel ook een recapje achter.

Even een interessante toewending dat dit voor speler B ook de 2e keer is dat dit gebeurt. Je zou denken dat je van fouten leert...

HU, over welke Nap zou dit gaan? :eek: viesviesviesviesvies spel, again.
 

DeletedUser78389

Guest
En Speler B Vraagt andere MB's om snel de dorpen over te nemen van de net gejoinde mb, zodat deze natuurlijk mee vallen onder het nap.
En Speler B zet dan ook meteen def in de dorpen die speler A aanvalt.
En Speler B edelt een dorp voor en gooit er snel ook een recapje achter.

Even een interessante toewending dat dit voor speler B ook de 2e keer is dat dit gebeurt. Je zou denken dat je van fouten leert...

Je zou bijna denken dat ze het expres doen hé
 
Reactiescore
3.537
Ik vind het niet echt een stab. Maar wel onkunde van beide stammen om de regel 'nieuwe spelers vallen niet onder de NAP mits overleg' niet te gebruiken.
 
Bovenaan