Top/flop stam(men)

DeletedUser79000

Guest
Waar hebben we het over barbjes gehad? Dat jij faalt aan het front en dan maar barbjes gaat.edelen laat maar zien hoe slecht je werkelijk bent.

En ja. Zoals ik zei, jullie begonnen ermee, wij pakten het beter en groter aan. Bedankt om mijn punt te bevestigen.

Jouw superioriteitsgevoel is echt waanzinnig groot, of niet? Vanwaar de arrogantie en de vijandigheid?

ik zie vaker voorbij komen dat paul zogenaamd het AF verkracht, maar dit doe jijzelf minimaal zo erg al niet meer...
Het is echt één en al negativiteit wat jij hier neer zet en het voegt totaal niets toe aan dit forum!

Nu snap ik dat er enige rivaliteit bij hoor, maar het zal nu wel een gevalletje ''je hoort ze niet als het goed gaat'' zijn..

Joe!
 

DeletedUser77710

Guest
Deze toevoeging trekt op niets, als je niets van de gehele situaties afweet, bemoei je er dan ook niet mee. Je verdedigt hier Paul door Laurens aan te wijzen en ja hij heeft een ego dat immens is, maar hij kan respect tonen naar mensen die normaal kunnen praten. Paul kan amper respect naar iemand tonen.

Hij kent waarschijnlijk mijn naam niet of enige verdere info van me en zit al heel de wereld te janken op mij en zijn arrogantie is dan ook totaal misplaatst, mede door zijn stabverhaal van vroeger. En door zijn botgebruik van deze wereld.
Nu mag je je nog proberen te verdedigen dolr te zeggen dat hij immens goed is in timen, maar de timings die hij doet zijn gewoon niet menselijk en is echt héél laf als je daar gebruik van maakt, want je geeft aan een kant toe dat je niet aankan zonder.

Als hij dan arrogant gaat lopen doen, dan laat ik mensen zoals Laurens gewoon doen op zo een gast.
 

DeletedUser79000

Guest
Het is niet zo zeer dat ik Paul verdedig, maar dat het lastig is om laurens zijn arrogantie uit te staan. Hij moet werkelijk elke 'tegenstander' neer halen en zich zelf in diezelfde post ophemelen (Dat ik daarnet Paul benoem was dus gewoon een voorbeeld).

Een beetje respect naar elkaar van beide kanten zou toch prima op zijn plaatst zijn? Daarnaast is dat vingerwijzen totaal niet nodig, want elk punt dat aangehaald wordt, doet degene in kwestie ook. Daarnaast wordt er alleen met de vinger gewezen wanneer iets niet gepland gaat zoals het had moeten of wanneer het überhaupt niet goed gaat. Mocht er daadwerkelijk iets gebeuren wat ergens in de 'ongeschreven regels' als laf wordt gezien dan mag dat best aangehaald worden, maar wees dan niet zo hypocriet om vervolgens datzelfde al te doen of willen gaan doen (dit zie ik echt constant gebeuren).

Dat jij Laurens zo laat praten tegen Paul, is geheel jouw eigen keuze en daar zal ik niet zo snel over vallen, maar het feit blijft wel dat wanneer iedereen zo arrogant en neerbuigend is over andere zoals Laurens (en Paul zoals jij net zegt), dan wordt dit spel niet veel leuker.


PS. Ik denk dat ik mij al genoeg heb laten informeren om hier inmiddels over mee te kunnen praten. Net zoals dat ik alles heb meekregen (en nog mee krijg) over deze classic v.a dag 1. Sterker nog, ik krijg dit al de afgelopen 2 jaar mee:)

PPS. Ik heb het dus niet specifiek over het feit dat Laurens en Paul elkaar niet liggen, maar over het algemeen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Het kan me werkelijk geen bal schelen wat jij van mij vindt hoor. Gun jezelf niet de eer dat jouw uitspraken wat veroorzaken.
 

DeletedUser79000

Guest
Dankjewel, nu bevestig je me punt nogmaals!

Weer neerbuigend naar een ander terwijl ik enkel een opmerking maak over je arrogantie en over je superioriteitsgevoel. Waarom zou ik mijzelf die eer gunnen? Zoals ik voor jou ben, ben jij helemaal niets in mijn ogen. Ik heb echter alleen niet de neiging om iedereen neer te halen. Iedereen weet namelijk dat je mensen nooit hoort zeiken wanneer het goed gaat, dus dit zegt meer iets over jou als persoon en je situatie.

Daarnaast begin ik hier enkel over, omdat het gewoon niet gepast is bij een spelletje zoals dit. Gezonde rivaliteit, PRIMA! Echter zou het forum en het spel een stuk toffer zijn wanneer mensen zich in de realiteit begeven en geen grootsheidswaanzin hebben (Gelukkig zijn er genoeg toffe mensen hier te vinden)

PS. Blijkbaar raakt je dit wel, want je vindt het nodig om persoonlijk op mij te reageren. Wanneer je je iets meer onder de mensen zou begeven zal je er achter komen hoe de mens in elkaar zit.

Joe:)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
De assumpties dat ik me niet onder de mensen zou begeven slaan nergens op. Beetje een persoonlijke sneer richting mij, prima.

Verder heeft mijn arrogantie op dit spel weinig te maken met hoe ik werkelijk ben. Dat jij je realiteitsgevoel hier aan moet verbinden ligt aan jou knul, niet aan mij.

Ik haal trouwens enkel mensen neer die het verdienen. Paul heeft een grote smoel, ik zet hem op zijn plek. Die noob van enrico had een grote smoel en wordt IG op zijn plek gezet. Het leven werkt zo nou eenmaal, doe je stoer en loopt er iets mis, krijg je kritiek en een zetje.

Vertel mij niet hoe de mens werkt alsjeblieft, 1 of andere aandachtzoeker die 2 dagen geleden een AF account maakt heeft daar weinig over te vertellen imo. Jij maakt speciaal een AF acc om anoniem je ‘mening’ te uiten terwijl hij het waarschijnlijk niet ‘durft’ met je andere account.

Het is een vrije wereld. Ik mag jou hier debiel noemen, irl (vanwege je duidelijk vertroebelde blik op de realiteit) en zelfs via skype of wat dan ook. Bedankt voor je bijdrage, hij was alleen niet relevant.
 

DeletedUser79000

Guest
Je snapt nu natuurlijk wel dat je nogmaals een punt dat ik aangehaald heb, bevestigd!?

Nogmaals ook een kleinerende post omdat je het gevoel hebt dat je meer bent dan een ander. Mag ik je er aan herinneren dat dit een spelletje is? Je bent namelijk helemaal niemand in de echte wereld omdat je goed tw zou kunnen spelen. Typisch gevalletje van blaffende honden bijten niet.

De reden dat ik grootheidswaanzin aanhield, was omdat jij denkt dat je beter dan de rest bent. Daar hoef je niet voor gestudeerd te hebben, dat kun je namelijk zo uit je post's halen. Als je nou eens woord bij daad hield dan had je nu ver boven aan moeten staan, maar voor zover ik kan zien sta je dat niet.
Dit kan om 2 redenen zo zijn. 1. Blijkbaar ben je toch niet zo goed zoals je je in je post's opstelt of 2. Je tegenstanders toch niet zo slecht zijn zoals jij doet weerspiegelen in je post's.

Het maakt je echter indirect wel een leugenaar;)

Nu is het zo dat je momenteel vaak met de vinger wijst naar Logic en co en dat gepaard met een denigrerende post zoals ik inmiddels van je gewend ben, maar dit had ook maar zo een andere stam kunnen zijn (neem als voorbeeld No cure) wanneer zij jouw directe tegenstanders zijn en op dit moment boven aan zouden staan. Ondanks dat ze helemaal niet slecht gaan/zijn zullen zij minimaal 2e of anders met de winst er vandoor gaan. Op dat moment zullen zij ook wel NOOB zijn, niet kunnen timen en voornamelijk alles doen wat in jouw ogen laf is, of niet?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Hoezo is dat zo? Jij beschouwt mijn houding op dit ‘spelletje’ als heel serieus. Ik ben totaal geen gefrustreerd mannetje zoals jij wel lijkt te denken.

Ik kleineer mijn tegenstanders graag ja. En indien je het niet wist, wij staan 2e en staan gewoon in de ‘+’ tegen Logic en co. Kaarsvet, eyjaf en noem maar op. Mag ik dan niet arrogant zijn omdat ik het volgens jou niet laat zien? Of ‘bewijs’ (sarcasme tegenstand is om te janken) ik het dan?

Uit je eigen posts kan je afleiden dat je gewoon een naieve knul bent. Dat jij denkt dat iedereen zich hierop vertoont alsof ze irl zijn, heb je nog enkele lessen te leren in je leven mbt dit spel.

Ik doe denigrerend tov jou omdat jij mij denkt te kennen en mij aanspreekt over het naar ‘beneden praten’ van anderen terwijl je hetzelfde probeert te doen mbt mij. Jammer genoeg merk je zelf niet dat jij je nu even hypocriet gedraagt als ik in mijn posts.

Om even je puntje hypocrisie aan te halen:

Enrico verliest dorpen -> neemt bbs
Wij nemen dan ook bbs, hoe maakt dat ons hypocriet? Wij vinden het een lage actie, natuurlijk. 26punten dorpjes edelen alsjeblieft zeg, het is net alsof ik weer op w5 speel.

Timen is btw overrated, dat toonde de massa op enrico aan. Niet alles was zoals Paul het doet, binnen 10 ms getimed. Timen is overrated, ook op een classic. Dat je dit als argument naar mij toe jaalt toont maar aan hoe goed je me werkelijk kent.

PS: als je durft te ontkennen dat Logic deze classic tot nu toe laf heeft gespeeld, dan heb je of een plaat voor je kop of je speelt er zelf. :D

Laatste punt zou dan betekenen dat alles wat jij zegt kan worden afgedaan als pure onzin.

‘Joe’
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79000

Guest
Misschien komt dat om het feit dat jij dit ook ontzettend serieus neemt? De arrogantie en grootsheidswaanzin die in elke post weer terugvloeit geeft dit zichtbaar weer. In plaats van mensen wat mee te geven of iets bij te dragen stel jij je totaal het tegenovergesteld op. Je had wellicht zoveel meer kunnen zijn en betekenen voor de actieve spelers en het spel tribalwars, maar jij kiest er voor om letterlijk iedereen af te zeiken, want dat deed je net: ''sarcasme tegenstand is om te janken". Er is blijkbaar geen stam/account/speler die in de buurt van jou komt. Letterlijk niemand is dus zo goed als jij. Pure grootsheidswaanzin is dat!

Hoezo hypocrisie? Ik spiegel enkel jou als persoon en dat raakte je niet zei je. Nu kunnen we een heel nieuw discussie punt gaan aansnijden of dit nu wel of niet het geval is, maar ik denk dat we allemaal het antwoord wel weten:)

Waarom overigens weer Enrico (Logic) aanhalen? Ik ben geen Enrico noch Logic dus die opmerking raakt kant noch wal.
Overigens zit je weer met je vinger te wijzen.. Totaal niet nodig! speel je eigen spel en doe dat zo goed mogelijk. Veel leuker dan constant in die negativiteit te blijven hangen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik denk dat jij problemen hebt met verbanden trekken. Hopeloos.

Overigens ontkracht ik je ene punt, en daar ga je dzn niet meer op in. Ben jij Paul 3.0? Misschien een Jan- Paul ipv een Paul Jan.
 

DeletedUser79000

Guest
Lekkere post man. Goeie inhoud. Noob

Jammer van de edit, nu heeft het toch nog enige inhoud.

Welk ''ene punt''? Het enige punt dat je aanhaalde was hypocrisie en daar heb ik op mijn voorgaande post op ingehaakt. Waarom zou ik een ''Jan -Paul'' moeten zijn? Omdat ik tegen je in ga en benoem wat wel meer mensen denken, namelijk dat je arrogant bent?

Maar ondanks dat je na eigen zeggen dat ene puntje hebt weten te ontkrachten, ben je het dus wel met alle andere punten eens;)

Dankje en welterusten alvast Laurens!:)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Jezus christus ik kan deze post gewoon niet meer hendelen. Je laat me huilen.
 
Reactiescore
127
Ik heb wel wat beters te doen tijdens kerst dan op het af te gaan spammen :D:D
 

DeletedUser77710

Guest
Zegt de man die iedereen rond deze periode probeert uit te schelden.
 
Bovenaan