Top / Flop spelers

DeletedUser78491

Guest
Kom op zeg, jullie beginnen bij het kleinste beetje massaal te janken op t AF, maar iemand van deso duidelijk zwak spel vertoond (net zoals marfman destijds) dan is het geoorloofd, slim en payback. Ik zou haast denken dat ik nu op 3 trollen reageer :)
 

DeletedUser74396

Guest
Kom op zeg, jullie beginnen bij het kleinste beetje massaal te janken op t AF, maar iemand van deso duidelijk zwak spel vertoond (net zoals marfman destijds) dan is het geoorloofd, slim en payback. Ik zou haast denken dat ik nu op 3 trollen reageer :)

Idd 'haast' denken. Want denken doe je precies toch niet :s
Hoe kan je iets dat geen enkele invloed heeft op de game vergelijken met iets dat het hele spelplezier verpest.
Dat kan toch enkel door te stoppen met denken?

Maar als je er zo slecht van komt dat die award niet naar jullie ging, snap je misschien hoe Deso. zich na elke actie voelt :p
 
Reactiescore
1.283
Massaal janken op een af waar al weken tot maanden niemand iets zegt, behalve de discussie over het cf cluster..verwijs mij even naar de andere discussies die je bedoelt.

Niemand zal zeggen dat het van hoge klasse getuigd hoor dat die award zo behaald is maar leuk vind ik hem wel :cool:

De enige andere die hem verdiende was crocus aangezien king hem evenmin verdient door de interns.
 

DeletedUser78491

Guest
Idd 'haast' denken. Want denken doe je precies toch niet :s
Hoe kan je iets dat geen enkele invloed heeft op de game vergelijken met iets dat het hele spelplezier verpest.
Dat kan toch enkel door te stoppen met denken?

Maar als je er zo slecht van komt dat die award niet naar jullie ging, snap je misschien hoe Deso. zich na elke actie voelt :p

Persoonlijk aanval en ik ga er niet inhoudelijk op reageren, omdat die inhoud is er niet.

Massaal janken op een af waar al weken tot maanden niemand iets zegt, behalve de discussie over het cf cluster..verwijs mij even naar de andere discussies die je bedoelt.

Niemand zal zeggen dat het van hoge klasse getuigd hoor dat die award zo behaald is maar leuk vind ik hem wel :cool:

De enige andere die hem verdiende was crocus aangezien king hem evenmin verdient door de interns.

Het spijt me zeer, maar massaal heeft niks met de tijd waarin het gebeurd te maken. Als je een kritisch terug leest is elke AF post van deso leden om mensen die tegen trains zijn aan het janken over het 'vieze en spelverdervende spel' van trains. Dat is gewoon een feit.
 
Reactiescore
3.452
Kom op zeg, jullie beginnen bij het kleinste beetje massaal te janken op t AF, maar iemand van deso duidelijk zwak spel vertoond (net zoals marfman destijds) dan is het geoorloofd, slim en payback. Ik zou haast denken dat ik nu op 3 trollen reageer :)
Op welk account speel jij eigelijk?
 
Reactiescore
490
Massaal janken op een af waar al weken tot maanden niemand iets zegt, behalve de discussie over het cf cluster..verwijs mij even naar de andere discussies die je bedoelt.

Niemand zal zeggen dat het van hoge klasse getuigd hoor dat die award zo behaald is maar leuk vind ik hem wel :cool:

De enige andere die hem verdiende was crocus aangezien king hem evenmin verdient door de interns.

Als elke speler die king tegen komt ook op del gaat..
Kan king er ook weinig aan doen..
 
Bovenaan