Top/flop stam(men)

Reactiescore
3.452
Ach ja op elke wereld hebben we de R2w noobs!
Prachtig ook om zo'n bullshit verhaal erom heen te breien om het maar " aannemelijk " over te brengen Dennis, slaat kant nog wal.

En iedereen is tevreden in Novus zei je?
Dat moeten we maar ff afwachten ;-)
 

DeletedUser74825

Guest
Hadden we een paar maand geleden maar gewoon voor de 'uitdaging' gekozen ipv het spelletje te spelen hoe het hoort.

Groetjes Arne x
 

DeletedUser69389

Guest
Laat Novus toch lekker. Run 2 win heeft bijna nooit een wereld beslist. Laten we als de andere partijen in deze wereld Novus zien hoe je daadwerkelijk tw hoort te spelen.
 

DeletedUser78151

Guest
Jouw kennis over deze wereld is wel erg sterk. Je zegt 'top stammen' nauw ik zie er ten eerste al maar 2 (Novus en Insane) maar laten we even die andere 2 die je opnoemt erbij nemen. Ely heeft front met Novus en Insane en Hi ho ook dus hoezo kennen andere stammen deze problemen die Novus heeft niet? Slaat echt nergens op wat je zegt, zeg je dit random of waar haal jij dit vandaan? :p Heb wel altijd graag dat mensen die iets willen zeggen tegen mij op zijn zachts gedrukt wel al eens gekeken hebben naar de kaart of dergelijke. Ja 20 leden? Het zijn er nu 17 zoveel verschil vind ik dat niet en sterker nog er zullen er nog gaan bijkomen ook toekomst gericht.

Novus ligt tegen elke 'topstam' en heeft amper rim...
De andere liggen alle bij tegen 2 'topstammen' En naar de info die ik heb hebben wij geen bg's binnen de top 5 en Insane wel ...
Dus ik snap jullie probleem van het bg's niet.
En 17 leden ? Ik dacht toch dat het er 14 zijn... Of had je het over Ely ?

Spelplezier voor Novus: samen met je BG 15% van de wereld bezitten, terwijl de nummer 3 stam 5% bezit.

Insert argument about 'iets met scheve verhoudingen'
Ik zit hier mijn 2de dag nu en ik zie toch geen bg's ...

Ik vind het wel grappig dat jullie Novus proberen zwart te praten maar geen been hebben om op te staan en dan maar zaken beginnen verzinnen ?

Iedereen een zalig kerstmis en houd de strijd in de game aub in plaats van hier hypocriete propaganda te verspreiden waar je niets van weet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
Novus ligt tegen elke 'topstam' en heeft amper rim...
De andere liggen alle bij tegen 2 'topstammen' En naar de info die ik heb hebben wij geen bg's binnen de top 5 en Insane wel ...
Dus ik snap jullie probleem van het bg's niet.
En 17 leden ? Ik dacht toch dat het er 14 zijn... Of had je het over Ely ?


Ik zit hier mijn 2de dag nu en ik zie toch geen bg's ...

Ik vind het wel grappig dat jullie Novus proberen zwart te praten maar geen been hebben om op te staan en dan maar zaken beginnen verzinnen ?

Iedereen een zalig kerstmis en houd de strijd in de game aub in plaats van hier hypocriete propaganda te verspreiden waar je niets van weet.
Novus ligt tegen elke 'topstam' en heeft amper rim...
De andere liggen alle bij tegen 2 'topstammen' En naar de info die ik heb hebben wij geen bg's binnen de top 5 en Insane wel ...
Dus ik snap jullie probleem van het bg's niet.
En 17 leden ? Ik dacht toch dat het er 14 zijn... Of had je het over Ely ?


Ik zit hier mijn 2de dag nu en ik zie toch geen bg's ...

Ik vind het wel grappig dat jullie Novus proberen zwart te praten maar geen been hebben om op te staan en dan maar zaken beginnen verzinnen ?

Iedereen een zalig kerstmis en houd de strijd in de game aub in plaats van hier hypocriete propaganda te verspreiden waar je niets van weet.
Er staat éën stam als BG gemarkeerd en dat is Fire. Fire is onze MB stam. Daarnaast hebben wij als stam het minste aantal leden.
 
Reactiescore
306
Waarom speel je dan überhaupt dit spel, om geen uitdaging te hebben? Dan kan je evengoed stoppen dan hebben je medeleden geen druk, worden ze niet te veel belast en kunnen ze plezier maken buiten tw?
De tijd die je hier spendeert kies je volledig zelf. Enigste wat jullie doen is de tw wereld kapot maken, maar jullie leden zullen dat wel beseffen en de stam zal hoogstwaarschijnlijk van binnenuit kapot gaan.

Zelfs al zou ik het willen, ik kan hier gewoon niet serieus op ingaan.
Iemand die bereid is zijn RL aan de kant te schuiven voor dit spel kan ik simpelweg niet in laten zien dat er andere mensen zijn die het als een spel zien. Iets voor erbij.


Ach ja op elke wereld hebben we de R2w noobs!
Prachtig ook om zo'n bullshit verhaal erom heen te breien om het maar " aannemelijk " over te brengen Dennis, slaat kant nog wal.

En iedereen is tevreden in Novus zei je?
Dat moeten we maar ff afwachten ;-)

Ik weet dat het tevergeefse moeite is om iets aan jullie uit te leggen en dan te verwachten dat jullie het ook serieus nemen.
Het is niet voor niet het nationale zeik Novus af uurtje, hoort erbij en is enkel lachwekkend vanuit mijn oogpunt.


Laat Novus toch lekker. Run 2 win heeft bijna nooit een wereld beslist. Laten we als de andere partijen in deze wereld Novus zien hoe je daadwerkelijk tw hoort te spelen.

Kijk, dit kan ik waarderen. Je bent wel een van de laatste personen waarvan ik het verwacht had maar bon, ik deel je mening volledig.
Lekker laten lullen en gewoon spelen. Het is een spel, niet te moeilijk doen; gewoon plezier hebben en je best doen om er samen wat van te maken.
 
Reactiescore
306
Ik snap enkel precies niet wat je zegt..
Jullie zijn te inactief voor uitdaging? Dan moet je co's nemen & niet overal een BG..

Inactief zijn we zeker niet, in mijn ogen mag je echter als een stamleider op een spel niet verwachten van je stamgenootjes dat ze hun eigen leven opzij gaan zetten om maar te zorgen dat er genoeg "uitdaging" is.
Een uitdaging is in mijn ogen iets wat je ertoe dwingt om je beste beentje voort te zetten, maar wel iets dat ook echt daadwerkelijk haalbaar is en niet zal vereisen van iemand om weken, of maanden, achter elkaar te moeten nachten (om maar iets te noemen). Als ze het willen dan kunnen we daar gerust voor zorgen, maar zoals iedereen hebben ook wij in Novus zo onze schoonheidsslaapjes nodig. Zeker Tim, dat gedoe met moraal en die 1:20 regeling... Ik vrees voor zijn haarlijn :D

Verder even als voorbeeld; als iemand aan geeft met een examenperiode te komen zitten waardoor er een account met 3 spelers nog maar actief bespeeld zal worden door één speler, moet ik dan gaan eisen dat ze medespelers zoeken of kunnen we ook kijken naar andere opties? Iets wat wellicht hun druk zal verminderen in die periode, dat ze rustig op hun examen kunnen focussen en dat ze weten dat als ze klaar zijn het er gewoon nog zoals eerst bij zal staan.
 
Reactiescore
306
Maar als je actief genoeg bent, hoef je je leven niet opzij te zetten & kun je dus prima de uitdaging aan gaan.

Zoals ik al zei snap ik helemaal niks van wat je nu zegt.

Je hebt niet kunnen, en niet willen.
Ik denk dat het bij jou vooral aan het laatste ligt.

Zoniet dan nodig ik je uit om een PM ingame te sturen, zal ik het je daar op een andere manier proberen uit te leggen net zo lang tot je het wel snapt :)
 
Reactiescore
222
Naja er zit totaal geen logica in. Je zegt geen uitdaging te willen omdat dat veel tijd kost. Als je actief genoeg bent als team kan je prima die uitdaging aan.

Dus het is of je bent bang voor uitdaging of je bent te inactief voor uitdaging.
& anders slaat je hele verhaal op niks.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser75778

Guest
Ik zit hier mijn 2de dag nu en ik zie toch geen bg's ...

Ik vind het wel grappig dat jullie Novus proberen zwart te praten maar geen been hebben om op te staan en dan maar zaken beginnen verzinnen ?

Iedereen een zalig kerstmis en houd de strijd in de game aub in plaats van hier hypocriete propaganda te verspreiden waar je niets van weet.
Ach man, bespaar je de moeite dit soort praatjes te verkopen. Ely. is feitelijk gezien misschien geen BG, maar in dit geval houdt jullie NAP, die jullie wel degelijk hebben, bijna hetzelfde in. Het is een verband waarbij jullie elkaar volledig links kunnen laten liggen, om ondertussen de overige en veel kleinere tegenstanders op te ruimen.

Tot zover ga ik mee in jouw manier van discussiëren. Het gaat er namelijk helemaal niet om of het al dan niet een BG genoemd kan worden. Dat jij valt over zulke kleine details die amper bijdragen aan de essentie van deze discussie is dan ook komisch en daarbij makkelijk te weerleggen. Mijn punt staat en zal dat ook blijven doen: jullie hebben deze wereld helemaal scheef getrokken dankzij diplomatiek wangedrag.
 
Reactiescore
306
Naja er zit totaal geen logica in. Je zegt geen uitdaging te willen omdat dat veel tijd kost. Als je actief genoeg bent als team kan je prika die uitdaging aan.

Dus het is of je bent bang voor uitdaging of je bent te inactief voor uitdaging.
& anders slaat je hele verhaal op niks.

Nogmaals, het niet kunnen begrijpen en het niet willen begrijpen zijn twee dingen.
Als je dit verder aan wilt kaarten staat het je vrij een PM ingame te sturen, verder zal ik het negeren van je.

Ik zie het probleem niet, jullie hebben het alsmaar over een uitdaging maar uiteindelijk is dit ook gewoon een uitdaging voor jullie?
We zijn toch R2W ? Wij zijn toch ez edelvoer? Of nemen jullie ons serieus :p ?
 
Reactiescore
3.452
Hij snapt het dus duidelijk niet of praat gewoon de R2w van zijn stam goed.

Afijn een overmacht van 14 miljoen , Check de stammen ranglijst, need i say more?
 

DeletedUser69389

Guest
Even tussendoor. Is er wel sprake van effectieve samenwerking tussen Ely en Novus? Want kan natuurlijk tussen spelers onderling zijn.
 

DeletedUser74825

Guest
Ik denk dat niemand de mening van Conor McGregor kan volgen. Hij doet zijn eigen naam weinig eer aan.

Maar goed, prettige feestdagen allemaal !
 
Reactiescore
3.540
Waar zeg ik dat .Conor Mcgregor niet aan PP abuse gedaan heb?
Wij hebben wel degelijk PP gebruikt.

Ja dat zei je al in je vorige post, waar zeg ik dat jullie geen pp abuse gedaan hebben? Misvatting 7 van je in 1 dag.

Geen PP gebruikt?
Ik zal je dan maar op je woord geloven. Om eerlijk te zijn boeit het me vrij weinig.
Het hoort bij het spel, doe je het niet dan is het een bewuste keuze alleen geeft je dat niet het recht op neer te kijken op diegene die het wel doen.
Anders kunnen we ook gaan lopen zagen over die nieuwe ridders of de toren of iets, wat in mijn ogen veel meer impact heeft; het gebruik van scripts en snellijst tools.

Hoezo ga je mij op mijn woord geloven? Dus jij zegt eerst dat het 'onbestaand' is dat een top 20 speler geen abuse heeft gedaan en nu is het wel een mogelijkheid. Geef je daarin toe dat je ook hier een foute misvatting gedaan hebt.

Het verschil met ridders, torens en scriptjes is dat iedereen ze heeft, maar niet iedereen heeft pp om te abusen. Dat laatste maakt het oneerlijke concurrentie. Alsnog zeg ik dat ik het pp abusen accepteer, ik haalde het NOGMAALS enkel aan als extra argument wegens jullie risicoloos spel.


En mbt W55, nogmaals, dit is W58. Gebruik je het niet dan is dit een bewuste keuze die je zelf maakt.

Nogmaals het was een recent voorbeeld om mijn standpunt over w58 kracht bij te staan. Kan je nog zoveel roepen dat het w58 is dat doet totaal niet terzake.

En nee, precies, je hoeft binnen Novus niet 24/7 te spelen. Dat is ook precies mijn doel; zorgen dat iedereen dit kan spelen zonder dat zijn leven buiten dit spel onder druk komt te staan. Onze leden zijn capabel genoeg maar we gaan iemand niet onnodig veel belasten als dit ook voorkomen kan worden.
Speelplezier staat centraal.

Dus jij hebt gezorgd voor het diplomatische aspect van de stam. Dit spel is 24/7 als mensen nooit onder druk willen komen te staan moeten ze een ander spel gaan spelen. Is gewoon 100% uit je nek lullen wat je nu doet.

Als Ely geen topstam is, waarom doe je dan de moeite om er een post over te maken?
Verder hebben wij 14 leden, niet 17.

Omdat als een niet topstammen hun troepen inzetten of save gebied geven in/aan wel een topstam, ze deze stam een extra boost geven. Ely is erg weinig solo maar in combi kan het wel gevaarlijk worden. Dat is het verschil.

Laat Novus toch lekker. Run 2 win heeft bijna nooit een wereld beslist. Laten we als de andere partijen in deze wereld Novus zien hoe je daadwerkelijk tw hoort te spelen.

Ik zie het voor alle duidelijkheid nog erg goed zitten, neemt niet weg ik wel kritiek kan geven.

Novus ligt tegen elke 'topstam' en heeft amper rim...
De andere liggen alle bij tegen 2 'topstammen' En naar de info die ik heb hebben wij geen bg's binnen de top 5 en Insane wel ...
Dus ik snap jullie probleem van het bg's niet.
En 17 leden ? Ik dacht toch dat het er 14 zijn... Of had je het over Ely ?


Ik zit hier mijn 2de dag nu en ik zie toch geen bg's ...

Ik vind het wel grappig dat jullie Novus proberen zwart te praten maar geen been hebben om op te staan en dan maar zaken beginnen verzinnen ?

Iedereen een zalig kerstmis en houd de strijd in de game aub in plaats van hier hypocriete propaganda te verspreiden waar je niets van weet.

Insane ligt ook tegen ze alle 3 heeft wel de rim maar is dan wel weer de helft kleiner dus op korte termijn en zelfs iets langer nog is Novus gewoon nog altijd de statistisch gezien veruit de sterkste stam. Daarbij een BG nemen blijft dus gewoon een teken van wantrouwen in eigen kunnen. En ja je kan het best een NAP noemen maar in dit geval is dat juist hetzelfde. BG wilt zeggen elkaar niet aanvallen en beide aanvallen op Insane en een NAP wilt zeggen elkaar niet aanvallen en beide stammen vallen alsnog Insane aan.

Zelfs al zou ik het willen, ik kan hier gewoon niet serieus op ingaan.
Iemand die bereid is zijn RL aan de kant te schuiven voor dit spel kan ik simpelweg niet in laten zien dat er andere mensen zijn die het als een spel zien. Iets voor erbij.

Ik ken jouw als een enorme nolifer dus hierin spreek je uzelf ook weer tegen.

Kijk, dit kan ik waarderen. Je bent wel een van de laatste personen waarvan ik het verwacht had maar bon, ik deel je mening volledig.
Lekker laten lullen en gewoon spelen. Het is een spel, niet te moeilijk doen; gewoon plezier hebben en je best doen om er samen wat van te maken.

Hoe hypocriet kan je zijn, met jouw ENORM GROOT STAB verleden dit zeggen xD 'niet te moeilijk doen' heb nog nooit met zo'n moeilijke speler als jouw samengewerkt in mijn 8 jarige carrière en geloof mij ik heb met enorm veel mensen samengespeeld binnen stammen. 'gewoon plezier hebben' en 'er samen wat van maken' bedoel je daarmee jezelf maandenlang voordoen als een ander persoon zoals reeds gebeurd is of wat houdt dit precies in? Je weet toch dat plezier voor jouw en mij een enorm groot verschil is? Ik ben een enorme tegenstander van stabben iets wat jij enorm leuk vind dus ik kan je ook hierin totaal niet volgen.

Overigens moet ik weer in herhaling vallen. Je zei 3 post's geleden dat je niet meer op mij zou ingaan maar hebt dit ondertussen toch alweer enkele keren gedaan. Nu goed je bent niet de enige die een zwakke persoonlijkheid heeft en zichzelf niet al te serieus neemt en daarbij dus je eigen woorden niet nastreeft. het is een fenomeen ik wel vaker tegenkom, mensen die zeggen dat ze er niet meer op ingaan maar het dan toch niet kunnen laten. Ik geef het bij deze dus mee, wel zeg je dat en hou je u eraan of wel zeg je dat niet.
 
Bovenaan