Einde wereld awards.

Reactiescore
123
Laten we het gezellig houden en weer on topic gaan :)
 
Reactiescore
127
Hebben we eens meer dan 4 berichten op een dag moeten we weer on topic gaan:D
 
Reactiescore
127
Dan is de wereld toch echt voorbij vandaag:D
 
Reactiescore
127
En we wachten nog steeds op het einde..... de wereld zou al 4 dagen geleden gesloten moeten zijno_O
 
Reactiescore
746
Laat ik misschien even het stappenplan vermelden:
1) Wereld gaat in endgame
2) Wereld gaan in vredesmodus
3) "enige dagen na bereiken vredesmodus wordt de wereld afgesloten"

Ik zie nergens staan dat dit exact X dagen na bereiken vrede is, noch zie ik ergens een datum vermeld dat dit op dag XYZ zal gebeuren? :)

De wereld afsluiten is een manueel proces waar we tijd voor moeten uittrekken, dat doen we niet in 5 minuten. Als je er zeker van wilt zijn dat je je premium en prestaties krijgt voor de wereldwinst zal je dus gewoon moeten wachten. Wil je deze niet dan is het natuurlijk snel gedaan... ;)
 
Reactiescore
323
Laat ik misschien even het stappenplan vermelden:
1) Wereld gaat in endgame
2) Wereld gaan in vredesmodus
3) "enige dagen na bereiken vredesmodus wordt de wereld afgesloten"

Ik zie nergens staan dat dit exact X dagen na bereiken vrede is, noch zie ik ergens een datum vermeld dat dit op dag XYZ zal gebeuren? :)

De wereld afsluiten is een manueel proces waar we tijd voor moeten uittrekken, dat doen we niet in 5 minuten. Als je er zeker van wilt zijn dat je je premium en prestaties krijgt voor de wereldwinst zal je dus gewoon moeten wachten. Wil je deze niet dan is het natuurlijk snel gedaan... ;)
Dat weet ik. De endgame is al een aantal dagen 'verstreken', de 7 dagen die we de dominantie hebben. De wereld is nu al een aantal dagen in vredesmode, al staat er niks aangegeven. Op andere werelden was het 3 dagen en daarna werd de wereld afgesloten. Het probleem is niet het stappenplan, maar het gebrek aan communicatie, of het balkje met vredesmode x aantal dagen ;)

Maakt mij ook niet uit hoor, een paar dagen langer kan geen kwaad, maar nu lijkt het alsof het twteam niks doet en cas3 maar vergeet:D
 
Bovenaan