Casual 5 eerlijk spel?

DeletedUser16343

Guest
oeps we gaan joinen met 1200% gs pakketen 25.000 25k pakketen en lekker tw tegen zijn eigen domme foute aantrappen want daar is tw toch voor een beetje de geldmachine te laten branden wel zielig dat toen ik begon er meer 11 a 12 jarige het spel speelde in plaats van de oudere die er geld in duwde daarmee moest je vroeger ook blij zijn een wereld tegelijk te kunnen bespelen en ik nu mensen ken die er ongeveer op 15 zitten zolang tw niks aan hun geld slopende functie s gaat doen ga ik proberen elke wereld te verpesten !
 
Reactiescore
1.037
Ik snap het probleem niet zo, met pa en fa kom je al een heel eind hoor, zeker met die range regel nu nog
 

DeletedUser16343

Guest
wat dacht je van die events die er steeds komen ? bijvoorbeeld een rad kosten is oplopend van 50 100 200 300 400 500 moet jij gokken welk item je meestal krijgt op de laatste juist die je eigenlijk nodig hebt en zo is er bijna elke maand een event tel dat sommetje op en kijk wat je dan kwijt bent en ja als je niet ervaren bent en toch aan de top wilt meedraaien koop je ze elke dag 1550 prem na de maan schieten dus eigenlijk 15,50 per dag event duurt 6 dagen : 93,00 euro x 12 : 1.116 per jaar ik weet niet of jij voor je game zoveel aan over hebt ? en wat dan een kind van een jaar of 15 heb jij dat al in je bolletje mee gerekend ? plus elke maand nog 3,00 per account alleen aan premium functie en heb je er niks extra voor !
 

DeletedUser78773

Guest
wat dacht je van die events die er steeds komen ? bijvoorbeeld een rad kosten is oplopend van 50 100 200 300 400 500 moet jij gokken welk item je meestal krijgt op de laatste juist die je eigenlijk nodig hebt en zo is er bijna elke maand een event tel dat sommetje op en kijk wat je dan kwijt bent en ja als je niet ervaren bent en toch aan de top wilt meedraaien koop je ze elke dag 1550 prem na de maan schieten dus eigenlijk 15,50 per dag event duurt 6 dagen : 93,00 euro x 12 : 1.116 per jaar ik weet niet of jij voor je game zoveel aan over hebt ? en wat dan een kind van een jaar of 15 heb jij dat al in je bolletje mee gerekend ? plus elke maand nog 3,00 per account alleen aan premium functie en heb je er niks extra voor !

en de edel niet krijgen op de laatste dag :cool: moet je zelf weer farmen
 

DeletedUser74557

Guest
wat dacht je van die events die er steeds komen ? bijvoorbeeld een rad kosten is oplopend van 50 100 200 300 400 500 moet jij gokken welk item je meestal krijgt op de laatste juist die je eigenlijk nodig hebt en zo is er bijna elke maand een event tel dat sommetje op en kijk wat je dan kwijt bent en ja als je niet ervaren bent en toch aan de top wilt meedraaien koop je ze elke dag 1550 prem na de maan schieten dus eigenlijk 15,50 per dag event duurt 6 dagen : 93,00 euro x 12 : 1.116 per jaar ik weet niet of jij voor je game zoveel aan over hebt ? en wat dan een kind van een jaar of 15 heb jij dat al in je bolletje mee gerekend ? plus elke maand nog 3,00 per account alleen aan premium functie en heb je er niks extra voor !

Daar hebben ze bij tw dan pp farmen voor uitgevonden ;) had 20k pp en geen ene euro aan uit gegeven ;) dan is pp abuse op die 100derden events wel te doen :p
 

DeletedUser74966

Guest
Ik wil dit nieuw leven in blazen eigenlijk. Ben het volledig eens dat de inventaris naar een casual meenemen eigenlijk onzin is. Iedereen die op een andere wereld dan een beetje heeft lopen sparen krijgt een redelijk voordeel. Dit voordeel kan verkleinen of teniet worden gedaan door goed te farmen etc als speler die dat niet heeft. Maar waar was een casual nu voor?: Juist, rustig aan spelen als je minder tijd hebt. Ik merk, en heb altijd gemerkt, dat je dat gewoon niet meer kunt op een casual. Ook daar zitten nu in de top spelers die met een compleet team zitten en weet ik het hoe veel aanwezig zijn.

Jij als klein(er) spelertje met minder tijd kan daar echt niet tegenop. Zeker niet als er al spelers zijn die met een enorm inventarispakket aan komen zetten. Die zijn vaak actief daarmee bezig geweest op andere werelden en vinden het ook nog eens leuk om op een casual wereld de 'beste' speler uit te komen hangen door vol actief te zijn en even wat extra voordeeltjes mee te nemen. Als speler die het spel nog moet leren of minder tijd hebt ga je op een casual niet dezelfde tijd erin stoppen als zo'n speler om toch mee te doen, laat staan op een normale wereld om daar een enorme inventaris te maken.

Later in een wereld zul je zien dat mensen die vol actief zijn en/of gebruik maken van een groot inventaris toch echt een voordeel hebben tegenover de spelers waar deze wereld in principe voor gecreeërd is. Ik ben sinds een week of 2 nu ook lid op een acc op deze wereld. In het begin ben ik zelf gestart, maar had ik te weinig tijd om een acc te onderhouden. Toen met een 100k pas ergens in het begin van de wereld gestopt omdat mijn complete omgeving al werd overgenomen (bb's) door de actieve spelers die wel veel farm haalden en dus snel edels konden produceren. Dat is gewoon enorm motivatiekillend. Als minder actieve speler heb je dan niet eens de kans om een beetje normaal te groeien. Ik snap dan ook wel dat je geen nieuwe spelers de tw-community in krijgt met zo'n casual.

Als we dan ook kijken naar waar de wereld voor bedoeld is denk ik dat zo'n inventaris meenemen afgeschaft moet worden. Of anders maar een bepaald aantal van elk soort items als je dan toch graag iets van een inventaris wilt meegeven. Gaat echter nooit gebeuren, dat is altijd zo met dit soort ideeën XD
 

DeletedUser74966

Guest
Kan iemand trouwens vertellen of dit op cas6 ook zo is? Dat de spelers die met een volle inventaris kwamen nu ook weer ergens bovenaan staan?
 

DeletedUser74966

Guest
Ja same old story
Dan zou er inderdaad eens verandering in moeten komen lijkt me. Ik heb bijvoorbeeld nergens echt een wereld waar ik mijn inventaris echt goed kan vullen. Zou ik dan op cas6 gelijk starten met spelers die het wel vol hebben, dan kan ik nog zo actief zijn en ook lekker farmen, hun zullen het met een eenzelfde activiteit altijd van me winnen door het voordeel van de inventaris. Zelfs al hebben we een gelijk dorp in het begin...
 

DeletedUser78605

Guest
Dan zou er inderdaad eens verandering in moeten komen lijkt me. Ik heb bijvoorbeeld nergens echt een wereld waar ik mijn inventaris echt goed kan vullen. Zou ik dan op cas6 gelijk starten met spelers die het wel vol hebben, dan kan ik nog zo actief zijn en ook lekker farmen, hun zullen het met een eenzelfde activiteit altijd van me winnen door het voordeel van de inventaris. Zelfs al hebben we een gelijk dorp in het begin...
Het mooie is, dat mods op casual 5 hebben rond gestuurd om op het af te komen om hier te reageren, maar zelf zeggen ze niets..
 
Reactiescore
91
Ze gaan er niets aan doen:

Beste Spyronamic,

Dank je wel voor je feedback. Ik snap je ongerustheid. Echter zal er niet herstart worden. We zullen je feedback doorgeven en wellicht dat ze daar in de toekomst rekening mee kunnen houden.

Veel succes hier op Casual 6.

Met vriendelijke groeten,

Myriam (Famdecibel)
Support TribalWars.nl

Bezoek ons ook op de chat en op het forum

Pakketjesfenomeen dat Gamebreaker beschrijft is inderdaad een probleem. Een ander probleem is dat spelers rondvragen aan kennissen op andere werelden om even mee op de casual te starten, vervolgens met dat gratis item hun dorp te verplaatsen naast de desbetreffende speler & zich dan op delete zetten zodat de andere 5 dagen later een uitgebouwd 2de dorp (of meerdere) erbij heeft. Heb niets tegen de spelers die dit toepassen, is hun volste recht en ook gewoon een gat in het systeem.

Maar bekijk het vanuit TW perspectief en dan vind je waarschijnlijk de verklaring waarom ze zo'n spelmanipulaties toelaten: het levert geld op. Spelers van werelden die eindigen en nog een grote inventaris hebben, zullen gelokt worden naar de casual. Daar worden ze gepaaid met het aanzienlijk voordeel dat ze hebben, waardoor de kans groot is dat ze ook daar blijven spelen en dus PA gaan uitgeven = $$$. De kleine noobs waar casuals oorspronkelijk bedoeld voor waren leveren amper iets op natuurlijk.
 

DeletedUser74966

Guest
Ze gaan er niets aan doen:

Beste Spyronamic,

Dank je wel voor je feedback. Ik snap je ongerustheid. Echter zal er niet herstart worden. We zullen je feedback doorgeven en wellicht dat ze daar in de toekomst rekening mee kunnen houden.

Veel succes hier op Casual 6.

Met vriendelijke groeten,

Myriam (Famdecibel)
Support TribalWars.nl

Bezoek ons ook op de chat en op het forum
Met een goede aanpassing aan de wereldmogelijkheden kan er wellicht wel wat aan gedaan worden.
 
Reactiescore
1.019
Ik ben ook wel geintresseerd, dan heeft jouw acc een nummer 1 rang zo goed ben ik :eek:
 
Bovenaan