Normen en waarden op het AF

Reactiescore
2.478
Beste lezers,

Het doet mij oprecht pijn om een deel van mijn vrijmiddag te moeten opofferen om de politieagent uit te hangen op dit forum. Vorige week was het schelden, afgelopen week waren er een aantal dubbel/fakeaccounts aangemaakt en nu worden er foto's van andere gebruikt als avatar.

Graag wijs ik jullie op het feit dat dit een spel is. Elk spel heeft regels en ongeschreven regels (waarden en normen). Deze geschreven en ongeschreven regels vormen samen de gebruiksvoorschriften. Het delen van andermans persoonlijke informatie is strafbaar(privacy wetgeving). Zodra dit aangegeven is bij het TribalwarsTeam handelen wij hier ook naar.
Persoonlijk hecht ik veel waarde aan respect, ook naar je tegenstanders toe. Ook ben ik er een voorstander van om je nooit te verlagen tot het niveau van je tegenstander die je misschien zo misacht. Voor je het weet doet iedereen het en is het spel ook niet meer leuk. Als excuus van deze actie wordt namelijk met de vinger gewezen.

Na een kort overleg met @Duckje en @Poo. Hebben we besloten om de laatste actie ook daadwerkelijk te bestraffen. Persoonlijk vind ik het jammer dat het zo heeft moeten lopen, maar ik heb liever een respectvol forum dan een overactief forum met trollers die mekaar steeds willen overtreffen. Ik veroordeel niet de individuen op persoon, maar wel hun (impulsieve)actie van vanmiddag.

Voor mij voelt het ongemakkelijk om bans te geven. Ik doe het niet graag maar wil er wel een signaal mee afgeven. Trollen/posten mag allemaal, maar er zijn grenzen en deze zijn vandaag overtreden.

Met vriendelijke groet,
Jullie (depressieve) forummod
The Minion
 

DeletedUser73837

Guest
Beste lezers,

Het doet mij oprecht pijn om een deel van mijn vrijmiddag te moeten opofferen om de politieagent uit te hangen op dit forum. Vorige week was het schelden, afgelopen week waren er een aantal dubbel/fakeaccounts aangemaakt en nu worden er foto's van andere. De ene 'tol' kon ik nog wel waarderen.

Graag wijs ik jullie op het feit dat dit een spel is. Elk spel heeft regels en ongeschreven regels (waarden en normen). Deze geschreven en ongeschreven regels vormen samen de gebruiksvoorschriften. Het delen van andermans persoonlijke informatie is strafbaar(privacy wetgeving). Zodra dit aangegeven is bij het TribalwarsTeam handelen wij hier ook naar.
Persoonlijk hecht ik veel waarde aan respect, ook naar je tegenstanders toe. Ook ben ik er een voorstander van om je nooit te verlagen tot het niveau de tegenstander die je misschien zo misacht. Voor je het weet doet iedereen het en is het spel ook niet meer leuk. Als excuus van deze actie wordt namelijk met de vinger gewezen.

Na een kort overleg met @Duckje en @Poo. Hebben we besloten om de laatste actie ook daadwerkelijk te bestraffen. Persoonlijk vind ik het jammer dat het zo heeft moeten lopen, maar ik heb liever een respectvol forum van een overactief forum met trollers die mekaar steeds willen overtreffen. Ik veroordeel niet de individuen op persoon, maar wel hun (impulsieve)actie van vanmiddag.

Voor mij voelt het ongemakkelijk om bans te geven. Ik doe het niet graag maar wil er wel een signaal mee afgeven. Trollen/posten mag allemaal, maar er zijn grenzen en deze zijn vandaag overtreden.

Met vriendelijke groet,
Jullie (depressieve) forummod
The Minion

Sorry Aldo ik zal het nooit meer doen. lel
 

DeletedUser68252

Guest
Het delen van andermans persoonlijke informatie is strafbaar(privacy wetgeving). Zodra dit aangegeven is bij het TribalwarsTeam handelen wij hier ook naar.

Deze foto is online gedeeld door de persoon in kwestie waardoor iedereen er toegang toe heeft gekregen. Hierdoor is de privacy wet niet van kracht op deze situatie. Verder is er ook geen sprake van portretrecht gezien het niet in opdracht is gemaakt. Hierom mag het vrij gepubliceerd worden.
 

DeletedUser73904

Guest
Dat is waar :(

Wel een hele nobele actie. Ze offerden zich met zn allen op, om van dit AF een betere plek te maken. Het resultaat hebben ze (de ban van Paul), alleen jammer dat dit ten koste van hun zelf gaat :( Maar goed, als er meer mensen zo zouden zijn komt het wel goed met de wereld.
 

DeletedUser78201

Guest
Dat is waar :(

Wel een hele nobele actie. Ze offerden zich met zn allen op, om van dit AF een betere plek te maken. Het resultaat hebben ze (de ban van Paul), alleen jammer dat dit ten koste van hun zelf gaat :( Maar goed, als er meer mensen zo zouden zijn komt het wel goed met de wereld.
Ze hadden tenminste voldoende normen en waarden!
 

DeletedUser75727

Guest
Pfff Ben ik blij dat die post van @Khyodyr werd verwijderd. Echt een jongen die totaal niks bijdraagt aan dit spel en dit forum.
Beter zou die er mee stoppen. Werd die niet toevallig opgeraapt door het oude classic groepje was die jongen niks.
Zo onrespectvol niet normaal.
 

DeletedUser75803

Guest
Pfff Ben ik blij dat die post van @Khyodyr werd verwijderd. Echt een jongen die totaal niks bijdraagt aan dit spel en dit forum.
Beter zou die er mee stoppen. Werd die niet toevallig opgeraapt door het oude classic groepje was die jongen niks.
Zo onrespectvol niet normaal.
Ik ben nu nog steeds niks. Alleen maakt mij dat ook net zo weinig uit :)
 

DeletedUser75727

Guest
Ik ben nu nog steeds niks. Alleen maakt mij dat ook net zo weinig uit :)
Het rare is dat jij oprecht scheldt met echt een vies woord en daar niks tegenover staat. Terwijl een foto tot een ban leidt.
Zie je waar het verschil zit. Die k***** onlangs was ook al niet scheldend en werd wel gebanned.
Maten en gewichten.
@Duckje zijn specialiteit
 

DeletedUser75803

Guest
Het rare is dat jij oprecht scheldt met echt een vies woord en daar niks tegenover staat. Terwijl een foto tot een ban leidt.
Zie je waar het verschil zit. Die k***** onlangs was ook al niet scheldend en werd wel gebanned.
Maten en gewichten.
@Duckje zijn specialiteit
Het zou verboden moeten worden.
 
Reactiescore
2.489
Als de kinders zich naar het vrije forum willen begeven, dankjewel.

Voor de doorzetters verwijs ik graag naar de forumregels 2.4:

2.3 Het verspreiden van persoonlijke informatie (mailadressen / echte (achter)namen / ... ) is niet toegestaan op het tribalwars.nl forum. Dit geldt voor zowel je eigen informatie als voor informatie van andere spelers, uitzondering hierop is 2.4.

2.8 Schorsingen/Bans/Berispingen edm. worden niet op het forum besproken. Schrijf in het forum dus geen chat, spel of forum-schorsingen. Ook het bespreken van het functioneren van de moderatoren hoort niet op het forum thuis. Gebruik hiervoor het support-systeem (Game-zaken) of het open een conversatie met de moderator en het CM (Forum)

4.3 Lichte regelbreuk zal in eerste instantie leiden tot een waarschuwing. Herhalende of extreme regelbreuk kan tot het blokkeren van de forum-account leiden. Meerdere accounts aanmaken om bestraffing te ontlopen is niet toegestaan en zal achtervolgd worden


4.4 Als je van het forum verbannen wordt moet je wachten tot deze ban opgeheven wordt voor je weer op het forum mag. Indien je onder een andere naam terug op het forum komt zal deze account per direct geblokkeerd worden. Je mag dus niet posten onder een andere naam of iemand anders posts voor je laten plaatsen. En ook op geen enkele manier aan het forum deelnemen.


4.6 Normaal gesproken wordt bij een regelschending op het forum alleen je forum account gewaarschuwd of gestraft. In zeer extreme gevallen kan naast de forum-account ook de spel-account een permanente blokkering toegewezen krijgen en kan het eventueel tot juridische stappen leiden.



4.7 De forum-moderators behouden het recht voor om berichten te bewerken, verwijderen of onderwerpen te sluiten. Volg te allen tijden hun instructies. Als je het met hun niet ééns bent kan je ze per forum mededeling contacteren. Indien je aan hun functioneren twijfelt kan je dit via het support-systeem melden - niet op het forum.


Mocht er dus nog steeds misbruik gemaakt worden dan zullen er in-game sancties volgen voor deze specifieke spelers.

Met vriendelijke groeten,
Tribal Wars.nl Community Management
 
Bovenaan