World at War W57

Wie gaat er winnen


  • Totaal aantal stemmers
    57

DeletedUser61134

Guest
Kunnen jullie opbokken met je klote werelden?

Ga maar over w57 posten

Bokavond was op woensdagavond.
Opzouten zou nu wel werken gezien ik vanavond stoofvlees eet.

Maar ga eens in op mijn post op vorige pagina :eek:
Was nog inhoudelijk
 

DeletedUser77389

Guest
Hoeve bullshit in 1 post kan je plaatsen xD

Joachim is nog nooit gelogd op 53 op ons mooie seduced. Heeft nu sinds maandje 2x vv gedraaid om voor zichzelf wat te clearen van calamity. Dus zeg me eens hoe je aan die bullshit komt die je verkondigd.

Grappig hoe slecht je kan tellen, ben 24 namelijk dus hoe kan ik toen 4 zijn?

Wanneer heb jij mijn vv dan gedraaid? Niet met mijn toestemming vermoed ik ;)

Je hebt nog Steeds niet die waslijst aan werelden genoemd

Hap hap hap. Slok slok slok
 

DeletedUser77704

Guest
En daarom deff je niet? :)


Dacht dat het trouwens tegen de regels was om op voorhand al te beslissen dat je mid game gaat fuseren?

Beslissen nog wel? Zijn goede vrienden die samen starte, dan rep je er idd al over als goed gaat en het moet nodig zijn. Ik ging 2 weken voor de "massa" kwam al verhuizen dus kon aantal weken slecht online zijn dus toen de knoop doorgehakt.
 
Reactiescore
1.367
En daarom deff je niet? :)


Dacht dat het trouwens tegen de regels was om op voorhand al te beslissen dat je mid game gaat fuseren?

Hoezo zou dat niet mogen? :eek:
 
Reactiescore
3.457
Beslissen nog wel? Zijn goede vrienden die samen starte, dan rep je er idd al over als goed gaat en het moet nodig zijn. Ik ging 2 weken voor de "massa" kwam al verhuizen dus kon aantal weken slecht online zijn dus toen de knoop doorgehakt.
Jammer dat plan al tijdens de registratie zo was te fuseren bij dat punten aantal.

Lol

En ja , ik meen mij dat te herinneren dat dat zo is , kan je vergelijken met boostdorpjes wat ook tegen de regels is :p
@The Minion
Weet jij dat misschien?
 

DeletedUser78672

Guest
En bijna kerst he dames en heren.
Wees lief voor elkaar.
Ook hier op het af.
Lekker aanvalsstop van 24-12-2017 tot 02-01-2018 met alle stammen afgesproken toch?
Kunnen we elkaar daarna weer lekker de grond in boren.
 
Reactiescore
1.367
En bijna kerst he dames en heren.
Wees lief voor elkaar.
Ook hier op het af.
Lekker aanvalsstop van 24-12-2017 tot 02-01-2018 met alle stammen afgesproken toch?
Kunnen we elkaar daarna weer lekker de grond in boren.

Geen idee wie je ingame bent :#
 

DeletedUser78672

Guest
Houden zo.
Kan ik vrij lullen hier zonder dat ik afgezeken word.
 
Reactiescore
415
ik ben vrij zeker dat de enige stam die ertoe doet niets heeft afgesproken over een aanvalsstop. Bovendien vindt ik het ook onzin. Ik zal mn troepjes wel ergens op de thee sturen hoor.
 
Reactiescore
1.367
NO. Is inmiddels weer bezig met een massatje, raymond sparta heeft inmiddels 5m odd erbij gekregen :)
 
Bovenaan