De teloorgang van Logic & 24/7 ft Paul (Finalowner)

Reactiescore
660
Met de blote handen Pim?
 
Reactiescore
660
Watje!
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
b80fa6f6697bb847fd23064c33e74fea.png

Ik ben ook al bezig geweest met mn vriendin. :D

Ja? Past ze daar in? Toch wel een beetje de verkeerde leeftijdklasse dan hoor Pim :eek2::eek2:
 
Reactiescore
2.039
Klopt, het gaat om de stammen die je treft. Er zijn heel veel mensen bijvoorbeeld uit het oude classic groepje die helemaal niet goed zijn in tribalwars, maar er bijkomen door hun chille reputatie (heb ik aan mezelf te danken en hoef ik niet weer een discussie over te voeren aub.). Dus sowieso is het kwalitatief goed zijn in tw gecombineerd met wat presteren erg krom.

Haha wat een nonsens, zelfs Lars zou jou nog rekken en dat moet wel de slechtste zijn die in het groepje heeft gespeeld
 

DeletedUser75558

Guest
Haha wat een nonsens, zelfs Lars zou jou nog rekken en dat moet wel de slechtste zijn die in het groepje heeft gespeeld
Weet wel zeker van niet hoor, maar goed, je zou het natuurlijk moeilijk kunnen geloven, wanneer je zelf nooit meer speelt.
 

DeletedUser3809

Guest
Ik zal um niet te lang maken voor je deze keer.

Als je nou eens je doppen open doet, ga je zien dat ik nergens beweer dat wij het op lange termijn gingen uithouden. Wat ik hier duidelijk maak met al deze verhalen, is dat het toch degelijk niet zo gemakkelijk zal lopen als de leuke knappe woorden die eerder gebruikt werden en naar mijn mening, met jullie gebrekkig vermogen, dat het nog wel eens een stuk langer zou gaan duren.

Er zijn een aantal dingen, die we hier kunnen opsommen, dus dat gaan we dan ook in een keer beantwoorden voor je als je vind dat ik iets vergeet, quotte me er vooral op, want ik praat graag over dingen die wel er toe doen, en illustreren wat het vermogen is van jou kant. Afstand is je vriend en vijand. Blij dat je dat inziet en ook inziet dat je vraagstelling idioot was. Dat front-cluster van jou, is wel degelijk front waar jij het verschil mee gaat maken en moeten maken. Dat je het dan hebt over dorpen die zogenaamd wel meetellen aan het totaal plaatje van hoe jij zowel aanval als defensief-kundig bent omgegaan, prima daar wil ik het ook over hebben, maar dan wel wat illustreert hoe je verdediging was opgezet. Dat jij in een aanval van ons, waarvan, laten we dat nogmaals herhalen, geen deftige volledige aanval was, jij wel hier het gevoel bij hebt gehad, nochtans dramatisch hebt gedeffed om daarna in de loop van de opeenvolgende dagen het voorval van Insomnia te hebben, dat staat buiten het feit wat er dan daadwerkelijk tot nog toe is gebeurt en er dus wel toe deed, je hebt dramatisch verdedigd aan je front. Dat is iets, wat vast staat, zelfs voor zo'n groot massief account als de jouwe. Dat illustreert over hoe jij hebt lopen deffen op pony.

Ik moet bij bekennen bij deze overigens, het aantal dorpen van disney, heb ik inderdaad het verkeerde aantal gepakt. Wat er dan ook verder staat, is dat het aantal, zelfs in je oude situatie van je aantallen, nochtans niet het verschil doet maken wat jij hebt meegemaakt aan jou zijde, nuja, je hebt niet zelf gedeffed maar mag dan hopen dat je wel je front hebt gezien en daarmee ook de rapportjes. Dat je zoveel ODD hebt gepakt, is nochtans dan ook een berg front def er door heen knallen. Als ik zie wat onze aanvallende capaciteiten opmaak, met het aantal clears, hetgeen wat wij hebben bereikt uiteindelijk, 2 cf's pakken, jou hele front plat gelegd door slecht defwerk, is dat laatste wat er toe doet. Jij hebt dramatisch slecht gedeffed aan je front, bent 2 dorpen verloren die er dan wel toe deden en ben je simpelweg zo verloren. Dat het 1/3e van de clears heeft gekost, wat dan zoveel heeft opgeleverd, en aan onze kant (sjondeer) vrijwel amper verliezen met een account, waar jij het nu graag over hebt met "front", nou meneer, wij hebben helemaal niet zoveel front offensief en sterker nog, hebben dat geheel niet verspilt aan die aanvallen. Iets waar jij zoveel waarde aan hecht toch. Dit alles, spreekt over hoe jij hebt verdedigd ten opzichte van ons met onze mogelijkheden die wij hadden, en dat is, bar slecht.

Dat jij vervolgens, even in een later moment, 2 CF's in jou cluster weet te heroveren, waar wij dus precies nul aan konden en moesten doen, houd dat in dat wanneer wij het in die aanval wel degelijk op kunde hebben doen overmeesteren en vanuit jou kant, het simpelweg een dorp is geweest die niet houdbaar was om tocc ons even meer, het voordeel heeft gegeven door jou grove fout, die dus niet nodig was geweest. Fijn dat je het dan toch toegeeft dat het in ons voordeel uitpakte wat daar gebeurde met die 2 CF's. Dan komen wij terug, op het stuk, tijd en winst aan onze zijde. Hetgeen waar ik al die tijd al over praat, is het tijd bestek waarin jullie ons zouden moeten gaan wegspelen. Je aanval, ben je dus al 2 belangrijke front clears verloren. Dat dat blocken weinig voorstelde klopt, dat jij daar 2 front clears aan deed verspillen is dan ook bijzonder slecht. Ik waan me dan ook nergens de hemel in over twee gestackte kut dorpen, wel heb ik ze laten staan, wetende dat je 2 belangrijke front clears verliest, die je zelf ook nog eens belangrijk hebt benoemd, namelijk front clears.
Waarom je precies NoCure wilt meerekenen, blijft mij een raadsel, ik reken namelijk niet heel logic mee, niet je tubbie, niet de stam die jullie wilde gebruiken tegen leaf of whatever, ik reken enkel mee, de personen waarmee ik het front heb. Dat je dan Martijns samenwerking wilt ontkennen, maar wel al sinds week 1 in logic zit, en hij nochtans meermaals heeft aangegeven jullie te doen kennen en gesproken te hebben over die val van fluffie, zal dat wel zo zijn dat hij toevallig niet meegerekend mag worden. Jullie 3, zijn ons front. Als je logic aan jou kant wilt meerekenen, prima, word de daadwerkelijke verhouding namelijk nog schever wat niet kloppende is. Ik heb niets aan no-cure gezien def, en ook niet in de eerste aanval van jullie aan def van Disney, wat wellicht later wel gekomen was, weeral iets met tijd. Dat je een clear op je hebt gekregen van finis, kan, ik heb geen idee. Zullen we die dan meerekenen met het totaal aantal clears wat wij zijn verloren ten opzichte van jullie dramatische deffen aan het front? Is helemaal niet nodig, het is namelijk al duidelijk genoeg, jullie hebben dramatisch gedeffed.:D

Dat er zoveel def is verloren, op die dorpen, doet mij degelijk verwonderen wat er verder gebeurd is, zo ook die recaps die dood liepen, dat zijn gewoon grove fouten (-activiteitsfouten) met die recap gezien de loopafstand, en die zal ik ook prima erkennen. Verder stond er een stack op een insomnia dorp, waarop je toen tevens liep met een ander treintje, niet je directe front, maar wel front. Die stack had gewoon teruggetrokken moeten worden, dat kan best jouw getallen de lucht in hebben doen laten stijgen. Ik weet niet hoe het verlopen is na 10 uur in de ochtend, wat ik weet, is dat mijn co er was maar geen tijd had om echt iets te doen door verplichtingen, en mijn andere co pas later, begin van de middag erbij kwam door ook, verplichtingen. Ik heb dus tot 10 uur gezeten, 25 mins op mn nest gelegen om de hele dag vervolgens weg te zijn geweest. Desondanks, zijn die frontclear verliezen op een recap die simpel had moeten zijn, een flinke fout. Het verschil dan tussen ons beide is, dat ik prima wil herkennen over de gebreken in activiteit die wij hebben vertoond en hebben gehad, iets wat ook in mijn allereerste post gestaan heeft. "Druk bestaan, Sander met examens, Pieter op werk de hele dag, en Danny(ik) die druk was met het leven en daarnaast snachts functioneerde. " iets wat gewoon de werkelijkheid is, iets wat dus ook zo was in de aanval die meer dan verwacht veel schade heeft aangebracht gezien jou defwerk. Mag jij smoesjes noemen wat je wilt, je hebt gefaald in het defwerk. Of dit nou volgens jou zogezegd deftig was, of wel significant, ik lach er eigenlijk best om, uiteindelijk heb je, let op, slecht gedeffed.

Met al deze tekst, komt het neer op het volgende, dat er gewogen moet worden hoe er gespeeld is met de middelen die er mogelijk waren. Iets wat weegt hoe goed je hebt gepresteerd. Als voorbeeld: De prestatie is dan ook niet dat je ons ooit ging wegspelen, de vraag is in welk termijn dat geweest zal zijn. Dan heb jij in beide opzichten gefaald, waarvan de def toch wel dramatisch was, en aan de off kant een bijzonder domme ondoordachte actie. Dat mag gewogen worden. En dan wil ik best zeggen, dat ondanks jou blunders, wij ook zeker defblunder hebben begaan met o.a die recap, dan denk ik die stack of iets dergelijks. Het een is met kunde, dan ander op activiteit.

Succes met het leven verder.

Even een slome reactie hoor:

Afstand is inderdaad belangrijk en daarmee je frontclears/frontdeff ook. Maar elke aanval gaat daar wel wat van stuk normaal, en een verlies van 2 frontclears waar je maar over blijft praten is gewoon niet het belangrijkste in het hele verhaal. Je was het begin van de middag al door ongeveer de helft van je troepen heen: we hadden toen 270k als aanvaller + de clears die je verloor in je recappoging. In totaal hebben we bijna heel je account gecleared en dat kwam uit op 346k + 170k = 516k als aanvaller. Dit waren bijna al je troepen. G0dr3kt is weggekomen met 9 van je dorpjes waarvan 4 in de nacht, dus die heeft maar heel weinig van je gecleared.

Dan kun je dus blijven praten over het verlies van 2 frontclears, maar dat valt in het niet met hoeveel troepen je hele account kwijtraakt. Dan kun je uitrekenen hoe lang het duurt voor je de verliezen van 2 stacks terugbouwt, maar je verliest overal deff en die krijg je niet terug in dezelfde tijd.

Hetzelfde met het verhaal over ons deffen. Het lijkt erop alsof bij jou het doel in TW is om wat van iemands frontclears/frontdeff te slopen en dat je dan gewonnen hebt. Maar je niet deftige aanval kost je 25 clears (= een redelijke investering voor de grootte die je stam heeft) en wat levert het je op? :O er is frontdeff van ons dood, nu staan we super zwak en kun je winsten gaan pakken! Wat zal er nu gebeuren.
Jullie houden op met aanvallen en de frontdeff herbouwt weer.
Dan heb je dus niets bereikt, 0, nada. De frontdeff is weer teruggebouwd en je kan gaan praten over hoe je niet eens je best deed en er slecht is gedefft maar je hebt helemaal niets bereikt terwijl je beweert juist veel te hebben bereikt. Frontdeff killen is alleen belangrijk omdat het het makkelijker maakt dorpen te pakken, het is niet een soort intrinsiek doel van TW.

En als jij kevindejong mee mag rekenen die 0 aanvallen heeft gestuurd, mag ik toch ook wel jouw stam en zusterstam mee gaan rekenen? Als je dan begint over dat die op termijn mee zou doen: als wij 3 dagen zouden aanvallen zou er ook echt wel een keer deff van Disney en NoCure komen en van onze kant clears van andere Logic spelers. Dus je kan niet selectief spelers bij ons erbij tellen die niets doen als je dat niet ook voor jezelf doet.

Je hebt compleet gelijk dat het uiteindelijk slechts een kwestie is van tijd omdat de situatie onhoudbaar was. Maar je staart je stuk op het slopen van wat frontdeff (en daar vervolgens niets meer mee doen) en een paar frontclears en je verliest compleet zicht van het grote plaatje, waarin je zeer snel door je troepen aan het raken was en het daarom ook niet een enorm lange strijd zou worden.
 
Reactiescore
973
w47: De stammen Bier (Sven zijn stam) en Fire (Steven en Roald hun stam) sluiten een BG om tegen de immer noobstam Meow te vechten terwijl Fire 10 000x zoveel betere spelers had. Later ging Bier nog naar Fire en de 2de easy prestatieloze wereldwinst was een feit.

Noire, Krondor en Sotr hun stam. Al toen Jordy inactiever werd en ik niet de beste leider ben, is Roald vrij snel gevraagt door Jordy en mij om het leidingsteam te versterken (met groot succes). Je kan nog zulke goeie spelers hebben, als je domweg random beslissingen gaat nemen en iedereen de oorlog verklaard eindig je als |P| en Sangu. Absoluut twee van de beste stammen die .nl heeft gekend, slechts redelijk hard verslagen op het einde. Beseffend dat Fire wel hoge kwaliteit had, maar de kwaliteit van vroeger nooit geëvenaard kon worden, hebben de topspelers binnen Fire een andere weg uitgestippeld om de wereld te winnen. Fire heeft het meer gespeeld zoals Creed van w34.

Al heeft Fire nooit de makkelijkste weg gekozen door zoveel mogelijk te rekruten en zoveel mogelijk bg's aan te gaan. Vanaf het begin hebben we onze stam opgezet met een sterke kern, daar hebben we op gebouwd. Fire heeft slechts met één serieuze stam een bg gehad en dat was Bier, dat al snel faalde en hierdoor Fire moest reageren om hun eigen dominantie te behouden door enkele rekruuts te doen. Ik geloof dat je je hebt vergist , Fire heeft het slimste gespeeld en daardoor gewonnen op een wellicht in jou ogen makkelijke manier.

Waarom dan geen 1 stam gemaakt? Omdat de o zo grote Howlin, Svennie de botter niet kon uitstaan (zoals de meeste normale mensen) en als eis stelde dat hij niet naar Fire mocht komen. Principes zijn natuurlijk niet voor iedereen van groot belang want al snel had Fire het toch moeilijk tegen de immer noob stam Meow en zat Svennie al rap in Fire nadat zijn stam Bier enorm hard gefaald had tegen de immer noobstam Meow met onder andere de ge edelde Pimsie aan het front.

Erg knap dat je al dit weet zonder in Bier of Fire te hebben gezeten.

Toen Fire werd opgericht is er nooit de intentie geweest om het Bier gebied van Angels te rekruteren. Angels had een ver uitgestrekt cluster met te weinig spelers op bepaalde plekken, waardoor in de nabije toekomst bepaalde spelers zouden moeten opboksen tegenover gehele stammen. Dan spelers erbij rekruten ging moeilijk doordat weinig spelers gek genoeg waren om Angels te joinen in een positie dat ze vervolgens een gigantisch front van hun oude stam erbij krijgen.

Uiteindelijk begonnen de drie meest "bekende" spelers uit het gebied (Noire, sotr en krondor) een stam en door de onstabiliteit van het gebied en de bekendheid van ons trio konden we elke speler rekruten die we wouden om een sterk stamcluster te maken. Bier viel niet in dat gebied en viel dus direct af, tevens wouden we niet dezelfde zooi krijgen als Angels destijds had. Ongeacht hoe je bazelt of het op het einde netjes of niet netjes is verlopen, Angels had een bagger positie dat ofwel een massastam zou moeten worden ofwel zou verliezen door het matige stamcluster. Het kwalijk nemen dat Fire niet dezelfde fout heeft begaan is niet meer dan een compliment aan ons.

Dus nogmaals, waarom geen één stam? Een stam die begint met 30 a 40 leden werkt niet, vooral sinds Angels al een bende was voor het viel. Daarbij zou Fire teveel aandacht op zich krijgen vanaf dag één door over 3/4de van de wereld zitten. In plaats daarvan is gekozen om Fire op een rustiger tempo op te bouwen tot een hechte stam, elk account goed te bezetten en stabiliteit in onze eigen regio te creëren. Vanaf dag één wouden we geen Angels 2 worden. Echter dat bier en Fire een bg waren vanaf het begin was vrij logisch door de strategische ligging van beide stammen (lagen elkaar niet in de weg), bier een perfecte schakel was waardoor Fire rustiger kon opbouwen met rug ondersteuning naar bier en de meeste spelers binnen beide stammen elkaar goed kende.

En ja het waren echt goeie tw vrienden zo goed dat de eerste vertrekkers uit Angels het achter de rug van derest deden, overigens mocht een groot deel van Bier niet daar Fire wegens te slecht maar ook daar zijn ze een beetje van afgestapt omdat het toch niet zo lekker ging als gehoopt :D

Angels had veel spelers die elkaar mochten en al lang kende, daarentegen was het ook opgebouwd met spelers dat slechter samenging en al snel inactiviteit naar voren kwam (Jij bent daar mede schuldig als ik me goed herinner niet). Dat in combinatie met een waardeloos cluster zoals al vermeld. Het typische voorbeeld van een faal premade dat op papier met veel sterke spelers start, maar in de praktijk het nooit lang volhoudt.

Doordat Meow kwantitatief probeerde uit te groeien met rim bg's en nieuwe rekruuts, met daarbij het falen van Bier, had Fire slecht één keuze (rekruten) om het bier gebied deels proberen op te vangen. Mocht dat niet gebeuren zat Fire als enige stam versus Meow dat tegen die tijd twee a driemaal zoveel dorpen als Fire tot zijn beschikking zou hebben met bg's meegerekend. Doordat Fire uiterst sterk en stabiel stond hebben we een aantal bier spelers gerekruut. Later toen dat prima was verlopen hebben we nog op één hand te tellen accounts gerekruut om extra rug ondersteuning te geven in het lastigere gebied van Bier.

Fusies tussen stammen werken zelden. Stabiele en sterke stammen die kleine gebieden erbij rekruten werkt daarentegen wel. Als het gebied genoeg geïntegreerd is binnen de stam kan je vervolgens kijken of het gebied nog iets te versterken is met nieuwe rekruuts. Dat is gebeurd en dat was naar mijn mening de slimste optie die we konden kiezen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.541
Op het moment dat je dit zegt heb je t allang gelezen alleen heb je geen passende antwoorden o_O

Ik begrijp de reactie maar heb het toch echt volledig niet gelezen dus ik verklaar je post wel als foutief. (Speel COD) Daarbij hebben Pimsie en Robbeke het dus ook fout. 3 vliegen in 1 klap :rolleyes:
 

DeletedUser3809

Guest
Als je nou de tijd die je gebruikt om te reageren dat je het nog niet hebt gelezen gebruik om het te lezen, dan waren je reacties ook niet nodig geweest.
 
Reactiescore
3.541
Als je nou de tijd die je gebruikt om te reageren dat je het nog niet hebt gelezen gebruik om het te lezen, dan waren je reacties ook niet nodig geweest.

Pak het bij de bron aan en spreek de mensen die op mij reageren aan. overigens kost een kleine post lezen en daarop reageren minder tijd dan zijn grote post. Potjes van COD beginnen rap dus kan wel aandacht geven aan kleine dingen. Discussie gaat overigens nu nergens over en jij escaleert het enkel door erop in te gaan.
 

DeletedUser75892

Guest
Je kan nog zulke goeie spelers hebben, als je domweg random beslissingen gaat nemen en iedereen de oorlog verklaard eindig je als |P| en Sangu. Absoluut twee van de beste stammen die .nl heeft gekend, slechts redelijk hard verslagen op het einde.

Sangu hun beslissing om de hele wereld de oorlog te verklaren was alles behalve random. Ik wil geen discussie met je ontketenen maar wat je hier stelt over Sangu is gewoon incorrect. Evenals de woordkeuze van 'hard verslagen' op het einde. Stonden tegen alle stammen zwaar in de plus en konden dat ook makkelijk vasthouden en ons naar die wereldwinst knokken maar er werd beslist een statement te maken - maargoed kan me voorstellen dat in een bepaald perspectief buitenstaanders dat zien als 'opgeven'.

Hier staat het min of meer nog eens duidelijk uitgelijnd:

https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/sangu-vs-wereld-10.114395/

EDIT: Merk wel dat sommige afbeeldingen ondertussen timed-out zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
660
Ben howard nog gebanned?
 
Bovenaan