Top/Flop stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser77892

Guest
|S| is een flopstam, het perfecte voorbeeld van hoe het niet moet en wat je verwachten kan op een casual. Tw heeft casual werelden voor zover ik weet gemaakt zodat de wat minder ervaren spelers toch konden "proeven" hoe het is om wat meer dorpen te bezitten, hoe je dorpen moet uitbouwen en hoe je je troepen moet maken.

|S| is een stam (denk ik) die bestaat uit spelers die als ervaring c1-c4 hebben gespeeld. Echte werelden compleet zijn weggespeeld.

Ik heb C3 sinds het langzaam wegvallen van de range actief gespeeld en weet dat dit soort stammen na het zien van de eerste aanvallen al aan opgeven denken. Zolang de range staat is alles prima want ze kunnen toch maar een paar dorpen pakken, maar zodra die weg is gaan er spelers op bb of geven ze je aan dat ze toch al niet meer willen spelen.

Ja :p geef je stam de tip om een paar ballen te groeien, anders red je het niet tot het einde vd wereld, je zou nu al moeten kunnen raden dat winnen het niet word.
Voor een deel heb je gelijk. Echter zitten er wel meerdere spelers die ook normale werelden hebben gespeeld, en winnend hebben afgesloten. We hebben dus zeker wel een paar ervaren en sterke spelers erbij zitten. Verder rekruteren wij inderdaad niet op punten. Bij |S| ben je welkom zolang je actief mee doet, gezelligheid mee brengt en weet wat teamwork is. Als je dan niet zo goed groeit of gewoon niet goed bent maakt dat voor ons niet uit, als je maar bereid bent om bij te leren, jezelf te verbeteren en voor je stamgenoten klaar staat wanneer ze je nodig hebben.
 

DeletedUser73968

Guest
Ik denk toch een Flop stam om eerlijk te wezen,
Want denk dat er net als bij |S| als ze nog bestaan bij het wegvallen van de range er gelijk een groot aantal weg zijn door de aanvallen die ze ontvangen.
Ik weet dat er aantal spelers in de stam zijn die ervaring hebben in "normale" werelden heb er zelfs met 1 samen gespeeld. Maar denk toch dat ze omvallen mochten er aanvallen komen en deze niet te houden zijn door de fucked up stamcluster die ze hebben. Want als je naar WAT hun cluster kijkt zie je dat ze net als 882 zowat overal en nergens zitten wat echt niet te verdedigen is als je eenmaal door je eigen deff heen bent en door meerdere mensen op meerdere fronten wordt aangevallen. Dit trouwens ook omdat ze voor een deel in mijn Cluster liggen:engel::engel:

Verder weet ik niet hoe de sfeer in de stam is dus oordeel hier niet over ;)
 

DeletedUser78605

Guest
Oke, volgende dan maar :p

Wat denkt iedereen van WAT ?

Is ook niet heel best nee..
Grotendeels gewoon het oude ~FP~ dat is gevallen, gefuseerd met KRG en dan de actieve leden die niet loyaal zijn meenemen.
Tussen al deze stamwisselingen door, heeft denk ik 30% van van nu in WAT zit gesolliciteerd bij 882 en hebben zelfs een aantal grappenmakers die KRG zijn geleaved en WAT hebben opgericht toen, op de zelfde dag KRG nog aangevallen en dorpen overgenomen :rolleyes:
 

DeletedUser68843

Guest
Wiranto de 5 mil gepasseerd & samen met ket de top 4 ingenomen. Het lijkt er meer en meer op wie de bazen zijn hier :p
 

DeletedUser76198

Guest
Volgende stam is inderdaad Ket.

Lijkt mij een topstam aangezien er wel wat ervaring in zit. De vraag is of er nog leden bij gaan komen of dat ze met 5 blijven? Benieuwd of ze zich met 5 kunnen weren tegen bijv. 882.

Ik ben de def-co van Ket :engel: gaat niks van terechtkomen dus.
 

DeletedUser78605

Guest
Volgende stam is inderdaad Ket.

Lijkt mij een topstam aangezien er wel wat ervaring in zit. De vraag is of er nog leden bij gaan komen of dat ze met 5 blijven? Benieuwd of ze zich met 5 kunnen weren tegen bijv. 882.
Nja, we weten allemaal wel, dat er bij ket behoorlijk wat ervaring zit. Wat je zegt, als ze met 5 blijven is het lastig, ben benieuwd naar de keuzes die ze gaan maken in de toekomst :)
 

DeletedUser76198

Guest
Wij zijn naast een aantal onbekenden qua account + Aprid ook de enige die hier reageren :rolleyes:;)
En ons zelf nu de hemel inprijzen is ook weer zo wat

Dat is mijn vaste hobby. Als ik het niet doe, doet niemand het :D helaas een inactief forum :(
 

DeletedUser73968

Guest
Ja okee van jou weet ik dat dan toevallig wel Alex maar er zijn wel meer mensen die hier random reageren.
Waarvan ik het acc dan maar moet gokken omdat er geen handtekening is of iets dergelijks
 
Bovenaan