World at War W57

Wie gaat er winnen


  • Totaal aantal stemmers
    57
Reactiescore
1.075
ik heb een aardig slaap tekort, dus in principe is dat nog niet zo'n slecht idee!
 
Reactiescore
1.075
Tuurlijk wel, mijn skills zijn niet te evenaren!!
 
Reactiescore
1.075
Ze hebben vooral wat exp noobs geedeld die meteen gingen runnen bij de eerste aanval, weinig aan eigenlijk. Zoals die dewinner, vrij onvoorstelbaar zelfs..
 

DeletedUser74650

Guest
@Alex Lannon. zou jij nou ooit tot de conclusie komen dat je veel nuttiger ergens anders kan zijn. In plaats van jezelf de hemel in prijzen zou je je bijvoorbeeld nuttig kunnen gaan maken op een werk vloer. Als je met je huidige mentaliteit je eigen op een werkvloer bevind dan denk ik dat je oren gewassen worden na anderhalve week. Misschien leer je er dermate veel van dat je misschien zelfs wel een aangename speler wordt op TW, zou mooi zijn.
 
Reactiescore
1.075
Oh crap, ik dacht al dat ik waanideeën had en niet echt elke dag ging werken!

Is het trouwens geen goed idee om vanaf nu, 12 februari 1952, dat new gen noobjes Meneer, Sir, mr, of baas fzo zeggen tegen old gen pros??? Aka mezelf.
Mvg
Meneer de old gen pro
 
Reactiescore
91
Oh crap, ik dacht al dat ik waanideeën had en niet echt elke dag ging werken!

Is het trouwens geen goed idee om vanaf nu, 12 februari 1952, dat new gen noobjes Meneer, Sir, mr, of baas fzo zeggen tegen old gen pros??? Aka mezelf.
Mvg
Meneer de old gen pro

Welke oude wereld heb jij ooit wat gepresteerd dan?
 
Reactiescore
1.075
W2 deed ik t nog aardig w7 ook, ik was toen wel like 14 -15 jaar dus op termijl onhoudbaar :p
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Dus je wilt zeggen dat NO geen vijanden heeft gerecruit en spelers van oud war gedumpt heeft voor meer ruimte, ondanks fusion aan de lopende band dorpen verloor.

Kijk zulk soort posts waren de reden waarom ik dat over jou zei.
Als je beetje meeleest kun je heel duidelijk zien dat wij ze een NAP meegaven en de meesten zijn zelfs nog in NO terecht gekomen. Compleet anders behandeld dan hoe Beats het doet.
Wat je nu doet is moddergooien met gehandicapte armen.
 
Reactiescore
1.075
Maar heb je ze zomaar gedumpt voor meer ruimte ja of nee? Dat is het hele punt. Je doet helemaal gek omdat beats het doet (wat ik zeker niet goedkeur, ik zou eerder geen fusie doen dan spelers waar ik een hele tijd mee samengewerkt heb te dumpen) terwijl je eigen stam het ook deed (weliswaar op een eerlijkere manier).
 
Reactiescore
533
Discussie TMWNN en Lunchie

Hier heb je nog zo'n gezellige jongen in Beats! Wat lijkt het me toch heerlijk samen te spelen met überhaupt iemand van Beats!
Jullie zouden me anders enorm kunnen gebruiken daar in NO om wat plezier te maken. Altijd die droge kost anders...

Over die discussie, ik heb Lunch gesteund en vond zijn beslissing niet over te stappen naar Beats een mooie keuze. Maar dat geween achteraf, ja mannekes. Hij wist alles op voorhand, kom dan ook niet klagen he. BE A MAN!
En die discussie is typisch het gedrag van de spelers tegenwoordig onafhankelijk Beats. Mijn dorp en ik geef niets af. Wat denk je wel. Neen laat me liever wat internen. En als ik mijn stammies niet kan internen dan vraag ik mijn leger MB's wel dorpen af te staan. Hip Hoi.

Meer woorden ga ik daar niet aan vuil maken.

Achja we weten best hoe Beats in elkaar zit.. Hoeveel meer screens voor ze het toegeven?
Jammer dat ze weinig actief zijn op het AF, anders hadden we nog kunnen lachen :(
Hoe zit Beats in mekaar dan? Iedereen roept hier maar wat onzin uit, terwijl ze 0,0 besef hebben van wat er gebeurt is.
Feit is gewoon dat iedere ex-speler een NAP kreeg. Dat de spelers al ruim op voorhand wisten dat dit eraan kwam en als ze het niet wisten dan was het omdat ze geen fora of skype of whatsapp bekeken. Tja wat een gemis... De gedumpte spelers hebben het gewoon aan hunzelf te danken.
Van mij mocht er zelfs nog harder in gehakt worden. Men sleept zoveel brol mee om die eindoverwinning te behalen, dat men ervoor zorgt dat deze wereld qua niveau zo laag is. Fusion was een compleet zelfde verhaal. Ook allemaal matige spelers en wat zie je dan? fusie, intern, barbs edelen,...

Ik zou de wereld veel fijner vinden moest er een limiet komen van 8 accounts per stam.


PS: Valt me net op BE A MAN is maar 1 letter verschil van BEAN, MR. BEAN is natuurlijk een alterego van onze Johnny. Wie is er dus mannelijker dan Johnny English? Niemand denk ik :cool:
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.367
Jullie zouden me anders enorm kunnen gebruiken daar in NO om wat plezier te maken. Altijd die droge kost anders...

Over die discussie, ik heb Lunch gesteund en vond zijn beslissing niet over te stappen naar Beats een mooie keuze. Maar dat geween achteraf, ja mannekes. Hij wist alles op voorhand, kom dan ook niet klagen he. BE A MAN!
En die discussie is typisch het gedrag van de spelers tegenwoordig onafhankelijk Beats. Mijn dorp en ik geef niets af. Wat denk je wel. Neen laat me liever wat internen. En als ik mijn stammies niet kan internen dan vraag ik mijn leger MB's wel dorpen af te staan. Hip Hoi.

Meer woorden ga ik daar niet aan vuil maken.


Hoe zit Beats in mekaar dan? Iedereen roept hier maar wat onzin uit, terwijl ze 0,0 besef hebben van wat er gebeurt is.
Feit is gewoon dat iedere ex-speler een NAP kreeg. Dat de spelers al ruim op voorhand wisten dat dit eraan kwam en als ze het niet wisten dan was het omdat ze geen fora of skype of whatsapp bekeken. Tja wat een gemis... De gedumpte spelers hebben het gewoon aan hunzelf te danken.
Van mij mocht er zelfs nog harder in gehakt worden. Men sleept zoveel brol mee om die eindoverwinning te behalen, dat men ervoor zorgt dat deze wereld qua niveau zo laag is. Fusion was een compleet zelfde verhaal. Ook allemaal matige spelers en wat zie je dan? fusie, intern, barbs edelen,...

Ik zou de wereld veel fijner vinden moest er een limiet komen van 8 accounts per stam.


PS: Valt me net op BE A MAN is maar 1 letter verschil van BEAN, MR. BEAN is natuurlijk een alterego van onze Johnny. Wie is er dus mannelijker dan Johnny English? Niemand denk ik :cool:

Stuur solli dan, misschien mag je erin :3
Wat is nou mannelijker dan ergens tegen opstaan?!
 
Reactiescore
533
Stuur solli dan, misschien mag je erin :3
Wat is nou mannelijker dan ergens tegen opstaan?!
Is het ook en dat benadruk ik zeker, alleen moet je er niet over lopen klagen.
 

DeletedUser77389

Guest
Nou NO-.-. Ik dacht dat Beats voor de kerst weggeveegd zou zijn. Moeten jullie dan niet eens aanvallen? Als ik zo eens kijk staat Beats zelfs voor momenteel :O

e50355476dbc606a3334db4a79592d81.png
 
Reactiescore
1.367
Nou NO-.-. Ik dacht dat Beats voor de kerst weggeveegd zou zijn. Moeten jullie dan niet eens aanvallen? Als ik zo eens kijk staat Beats zelfs voor momenteel :O

e50355476dbc606a3334db4a79592d81.png

Grappig genoeg was het 6m+13m+9m vs 11m eerst. Inmiddels is het nog 26m vs 17m :D
 

DeletedUser78899

Guest
Als Beats! door de fusie 2m zakt terwijl No. 6m stijgt kan je wel niet meer klagen dat het R2W is :)
 

DeletedUser77389

Guest
Als Beats! door de fusie 2m zakt terwijl No. 6m stijgt kan je wel niet meer klagen dat het R2W is :)

Opzich bekijk je dat niet helemaal goed. Beats! stijgt altijd nog. Maar de vijanden van No. Krimpen 2 mil :p.
En NO-.- is volgens mij voornamelijk nu door het edelen van dorpen gestegen dus dat heeft niks met jullie saaie discussie te maken :D
 
Bovenaan