Top of Fop spelers

Reactiescore
1.148
flOP
 

DeletedUser70854

Guest
Waarom? Ben gewoon benieuwd. Speel er niet dus je mag gewoon eerlijk zijn ;)
 

DeletedUser70854

Guest
Lol Rens u fucking stupid? Je kan ook nooit eens iets deftigs posten he. Nooit nergens, juist zoals uw broer :cool:
 
Reactiescore
1.049
Haha je lijkt net mn moeder, op elk woord aanvallen,
En je vraag t niet voor niks ;)
Maar als je het wil weten:
Ik denk flop, nog niet van gehoo4d. Hoeft niet veel te zeggen, maar volgens mij zijn ze ook uit de top 10 gekelderd. De ligging en stam zeggen nog niet veel...
Dus geef me een weekje en ik heb een goed zicht verwacht ik

Dan zal er ook een uitgebreide post komen als je die graag wilt zien ;)
 

DeletedUser78796

Guest
Wie uit de huidige top 5 blijven daar de komende tijd nog wel hangen denken jullie?
Niet helemaal top/flop natuurlijk maar vind het er wel een beetje bij passen.
 
Reactiescore
1.148
Wie uit de huidige top 5 blijven daar de komende tijd nog wel hangen denken jullie?
Niet helemaal top/flop natuurlijk maar vind het er wel een beetje bij passen.

Ik ga er alles aan doen om jou als eerste weg te spelen straks.
 

DeletedUser78796

Guest
Welk account? Kijken waar je ergens ligt.
Ben ook niet van plan hier lang te staan hoor.
 

DeletedUser6918

Guest
Wie uit de huidige top 5 blijven daar de komende tijd nog wel hangen denken jullie?
Niet helemaal top/flop natuurlijk maar vind het er wel een beetje bij passen.
Degene die het meest kans hebben om er uit te vallen zijn de spelers die maar 2 dorpen hebben. De persoon die eerst staat met 4 dorpen. Heeft 4 kazernes, 4 stallen, 4 x productie etc. Dat geeft zo een voordeel. Dat garandeert natuurlijk niets, maar het kan wel tellen.
 

DeletedUser74880

Guest
Dat valt mee denk ik. Die mensen die 2 dorpen hebben hebben hogere gs productie level, hogere karzenes etc. De mensen die 4 dorpen hebben 3 kleine legers. De mensen met 2 hebben 2 grote legers en kunnen grotere dorpen pakken en kunnen weer een snel groot legertje maken als je een mooi vlaggetje hebt.
Dus ik denk eerder dat het andersom is.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Je kunt veel beter één fatsoenlijk dorp pakken dan 3 flutdorpen. Drie flutdorpen zijn leuk als je zo kansloos bent dat je ze toch allemaal in no-time naar 5000 punten boost, zoniet, is het gewoon een waste van gs en edels.
 

DeletedUser74880

Guest
4 dorpen naar 5000punten in no-time boosten kost echt veel pp hoor.. Je moet daarvoor bizar lang sparen of je moet je eigen bankrekening platgooien
 

DeletedUser6918

Guest
Dat valt mee denk ik. Die mensen die 2 dorpen hebben hebben hogere gs productie level, hogere karzenes etc. De mensen die 4 dorpen hebben 3 kleine legers. De mensen met 2 hebben 2 grote legers en kunnen grotere dorpen pakken en kunnen weer een snel groot legertje maken als je een mooi vlaggetje hebt.
Dus ik denk eerder dat het andersom is.
Iemand met 4 dorpen en al zijn kazernes op level 1 is in staat meer speervechters te maken per uur dan iemand met 2 kazernes op level 13.
Het zelfde voor de stal. 4 stallen op level 3 kunnen meer lichte cavalerie maken dan 2 stallen op level 15. Je moet al 2 serieus uit de kluiten gewassen dorpen hebben om iemand met een paar "flutdorpen" te overklassen.
 

DeletedUser74880

Guest
We zullen zien, ik leg alsnog mijn hoop op de 2 dorpen hehe. Dan kunnen we misschien over een maand kijken wie er gelijk had ;) Ik weet het antwoord niet 100% zeker :p
 

DeletedUser71329

Guest
Of die kerels met 4 dorpen smijten gelijk hun kazerne enen stal omhoog, dan lopen we wel achter als dat het geval is xd
 

DeletedUser74880

Guest
En je gs dan :p die heb je ook nodig om die troepen te kunnen rekruteren.
Ach ik hou erover op haha. Toch nutteloos :p
 
Bovenaan