World at War W57

Wie gaat er winnen


  • Totaal aantal stemmers
    57
Reactiescore
2.039
Propaganda is bedrog dus dan weten we genoeg als dit propaganda is ^^



Graag, alvast bedankt. Ben graag baas boven baas namelijk ^^

Propaganda is niet per definitie bedrog, maar vooral het beter laten lijken van jezelf/ondermijnen van de tegenstander. Is je propaganda gebaseerd op en onderbouwd met harde feiten gaat dat nog makkelijker, maar dat hoeft niet! :eek:
 
Reactiescore
767
a530bf9cf9870401d0ec7c3ceec9e56d.png

https://gyazo.com/a530bf9cf9870401d0ec7c3ceec9e56d

hou je mb,s thuis Beats! of is dit in opdracht?
 

DeletedUser74650

Guest
The Man With No Name 21.11.17 22:39
Goedendag. zou jij 441|503 en 442|502 willen afstaan? Ze liggen in mijn cluster :).

Bij voorwaar dank.

C.

lunchbox 21.11.17 23:09
Ik vrees dat wij ook zo een lijstje naar je stamgenoot kunnen sturen ;). Ik ga het overleggen met mijn co’s maar ik kan je niet beloven.

Groetjes

Team Lunch

The Man With No Name 21.11.17 23:18
Stuur dan. En zo niet, laat ze maar tegen mij lullen.
Ik ben anders hé ;).

C.

lunchbox 22.11.17 09:33
Als ik zo eens goed kijk liggen ze aan jullie front. Maar dat geld ook voor ons, dus hoe kom je erbij dat het een cluster fuck zou zijn Haha. Ik vind dat ze daar prima liggen :)

Volgens mij is het tribal wars ipv tribal weggeef Haha :)

The Man With No Name 22.11.17 10:44
Boeit me geen flikker. Geef ze gewoon af, je ligt tussen mn dorpensetje.

lunchbox 22.11.17 11:34
Lol wat ben jij een vervelend mannetje... ik geef niks liggen daar goed voor het geval dat :D

The Man With No Name 22.11.17 12:11
Jij ook ;). Rot toon is rot toon terug. Volgens de nieuwe edelroutes hoor jij daar totaal niet te liggen. Heb jouw stamleider al aangesproken ^^.

lunchbox 22.11.17 12:54
Prima die weet ook hoe en wat Haha.

Volgens mij ben ik nog behoorlijk geweest :) de enige die hier de verkeerde woord keuze begaat ben jij wel.

The Man With No Name 22.11.17 12:57
Nee hoor :). Spreek je gewoon aan. Jullie zijn gewoon niet gewend aan op je plek gezet worden. Ik sta volledig in mijn recht. Daarnaast klinkt het alsof jij de fusie niet ziet zitten. voor het geval dat" Slechtste excuus ever man xd. Jouw dorpen horen daar toch niet te liggen daar. Ga eens wat nuttigs doen en neem wat van die nutteloze mbs over :).

lunchbox 22.11.17 14:02
wij staan niks af . grootste cluster fucker is purple haze. ik denk dat jullie eerst is ff wat dorpen aan ons af moeten gaan voordat je komt huilen over 2 dorpjes. wie zet wie nou op zijn plaats? dus eerst dorpen afstaan aan team lunchbox voordat je komt zeuren over 2 dorpen. einde discussion :p

The Man With No Name 22.11.17 15:49
Jij hebt niks te zeggen. Zoals ik al zei stuur dan zo'n lijst! Ik gooi zo 2 treinen op die dorpen. Hou je ze tegen is geen fusie tussen de stammen. Hou je ze niet tegen wel.

lunchbox 22.11.17 23:31
Je doet maar!

The Man With No Name 23.11.17 00:20
Okeu :D. Kijk, das al een beleefdere antwoord :). Je leert het wel :D.

lunchbox 23.11.17 07:01
Dus het ligt nu in mijn handen zeg je, maar ik heb niks te zeggen? Ik wist al dat je een raar mannetje bent dat zie ik wel aan het gedrag dat je toont :)

The Man With No Name 23.11.17 14:14
Jij bent al raar genoeg, dat zie je alleen al aan je beleefde antwoorden naar de leiding van je stam ;)

Met vriendelijke groet,

Tristan | [player]The Man With No Name[/player]


lunchbox 23.11.17 14:39
Haha zou niet weten wat wij verkeert zeggen! Wij zijn geen mee lopers zoals sommigen en zeggen ons gedacht. Klinkt het niet dan botst het! En voor u en derest ga ik dat niet aanpassen. Er moeten er altijd zijn die veel blabla verkondigen! Zo is dat op het werk en zo is dat hier op het spelletje. Sommige gaan er nogal serieus in op in dit spelletje, precies of hun leven hangt er vanaf :)! Ik moet daar eens goed mee lachen! En voor jouw vriendje sander ga ik ook niet springen ivm de dorpen! Ik moet hem niet en dat gaat niet meer veranderen! Die gast heeft geen leven! En jullie dreigen ivm de fusie dat interesseert ons geen bal!

The Man With No Name 30.11.17 12:34
Veel succes hea schat

Met vriendelijke groet,

Tristan | [player]The Man With No Name[/player]



Hier heb je nog zo'n gezellige jongen in Beats! Wat lijkt het me toch heerlijk samen te spelen met überhaupt iemand van Beats!
 
Reactiescore
1.367
Zitten vast wel lieve mensen tussen
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Achja we weten best hoe Beats in elkaar zit.. Hoeveel meer screens voor ze het toegeven?
Jammer dat ze weinig actief zijn op het AF, anders hadden we nog kunnen lachen :(
 
Reactiescore
1.075
Doen jullie niet net hetzelfde met oud fusion? Ps jullie moesten nog eens vijanden erbij recruiten .
 
Reactiescore
1.367
Doen jullie niet net hetzelfde met oud fusion? Ps jullie moesten nog eens vijanden erbij recruiten .
Nee, oud fusion heeft gewoon een nap gehad en we wisten duidelijk waar we aan toe waren.
Ook kan ik jullie (exp) moeilijk als vijand tellen als je 30% van je punten verliest binnen een paar dagen.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Doen jullie niet net hetzelfde met oud fusion? Ps jullie moesten nog eens vijanden erbij recruiten .

Die posts van je zijn heerlijk verfrissend voor het AF, manman.. :D
Sommige mensen sucken in het posten van goede berichten en het wordt eens tijd dat jij gaat inzien dat je één van die mensen bent.
 
Reactiescore
1.075
Alsnik naar NO wou zat ik daar al lang, maar ik ga niet om met noobjes die ik own
 
Reactiescore
1.075
Die posts van je zijn heerlijk verfrissend voor het AF, manman.. :D
Sommige mensen sucken in het posten van goede berichten en het wordt eens tijd dat jij gaat inzien dat je één van die mensen bent.

Dus je wilt zeggen dat NO geen vijanden heeft gerecruit en spelers van oud war gedumpt heeft voor meer ruimte, ondanks fusion aan de lopende band dorpen verloor.
 
Bovenaan