Praathoek #Classic15

Reactiescore
661
20 posten verwijderd vandaag, het valt me tegen jongens.
Als je hebt over de golden awards. Dan ben je denk ik niet helemaal juist.
Als leaf zogezegd in die awards wordt opgehemeld en nu worden afgebroken. Dan hebben mensen het recht om diegene die ze afbreken terecht te wijzen. Dat is awards gerelateerd.

Maar misschien heb jij het niet daarover?
 
Reactiescore
2.508
Klopt, maar reageren kan tot op zekere hoogte. Zeker aangezien alle topics over Leaf of Logic gaan is er genoeg speelterrein voor ze en hoeft dit niet ook nog in een GA topic te worden besproken, aangezien het hier al in 2/3 andere topics over gaat.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Met alle respect naar Aldo, maar er hoort niet eens een forummod aanwezig te zijn op dit deel van het AF. De meesten hier posten al zo lang op het AF dat echte spam gewoon niet voorkomt.
 

DeletedUser74005

Guest
Met alle respect naar Aldo, maar er hoort niet eens een forummod aanwezig te zijn op dit deel van het AF. De meesten hier posten al zo lang op het AF dat echte spam gewoon niet voorkomt.

Toen ik nog mod was, werd gezegd dat ik bij het classic-forum niet te veel moest ingrijpen, mede vanwege de reden die jij aanhaalt. Alleen is het nu wel anders, aangezien dit forum momenteel het enige actieve wereldforum is. Snap op zich wel dat Aldo hier en daar ingrijpt, maar beter probeert ie het wel te beperken.

@The Minion Als een discussie is, maar deze niks te maken heeft met het topic zelf, verplaatst die posts dan liever naar het topic waar ze wel thuis horen en verwijder ze niet zomaar. Door ze te verwijderen, zorg je er voornamelijk voor dat een discussie niet meer gevoerd zal/kan worden, terwijl het toch uiteindelijk een van de belangrijkste doelen van jou is om dit forum actief te krijgen/houden. Door discussies te verplaatsen i.p.v. te verwijderen zorg je ervoor dat het allemaal overzichtelijk blijft en bloedt de discussie ook niet doodt.
 

DeletedUser74005

Guest
551c3125824604bb778f7a33684195b5.png

@Dutchgangster Spammer :p
 

DeletedUser58227

Guest
[23:08, 4-12-2017] Oussama Bin Laden: Ik ga slapen
[23:08, 4-12-2017] Oussama Bin Laden: Dag dag

Hoor jij niet in bed te liggen Oussie?
 
Bovenaan