Golden Awards

DeletedUser37838

Guest
Aangezien het hier wel heel stil aan het komen is ga ik mij eens opofferen om een lijstje te maken. Hopelijk schudt mijn lijstje jullie allemaal weer wakker en zullen jullie leegaa..., euh euhm rustige mensen? ook weer eens posten.

Beste speler:
Het lijkt me duidelijk dat dat Taking a Nap is!
Beste stam:
De stam waar Taking a Nap inzit, op dit moment is er geen beste stam dus.
De beste stam speler:
Taking a Nap natuurlijk.
Het grootste ego:
Kwatongen beweren dat de spelers van Taking a Nap het grootste ego hebben, maar ik durf het tegendeel te beweren. Dus in elk geval niet de jongens van Takin a Nap.
Beste leider:
Moest Taking a Nap leiding geven lijkt het me duidelijk dat die lieve, doortastende, faire en moedige jongens tot de beste leiders zouden behoren.
Slechtste leider:
Niet die bovengenoemde jongens van Taking a Nap in elk geval.
Meest overschatte stam:
Elke stam waar Taking a Nap niet inzit, elke stam dus.
Meest onderschatte stam:
Elke stam waar Taking a Nap inzit, geen elke stam dus.
Meest overschatte speler:
Zeker niet Taking a Nap.
Meest onderschatte speler:
Ik denk niet dat iemand op w54 nog onderschat wordt. Buiten misschien dat accountje dat in de rim ligt, dutje doen ofzo was de naam volgens mij.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Iedereen, ik zie jullie allemaal even graag.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Niemand, zorg maar dat dit zo blijft stelletje ...
Mooiste spelers naam:
Taking a Nap natuurlijk.
Mooiste profiel foto van spelers:
Dit lijkt me toch wel duidelijk, die van Taking a Nap natuurlijk (Credits naar Jurgen).
upload_2017-8-19_19-51-33.png

Mooiste actie van de wereld:
Namechange van ketel1994 naar Taking a Nap en het moment dat Ketel1994 zijn eerste stapjes op deze wereld zetten was ook wel een prachtmoment.
Meest belovende speler voor de toekomst:
Dit komt misschien als een verrassing, maar ik ga hier toch voor Taking a Nap.
Meest belovende stam voor de toekomst:
De stam die Taking a Nap weet te strikken doet een enorm goede zaak en zou het wel eens heel goed kunnen doen.
Grootste blunder:
Ik heb nog nooit gehoord van het woord blunder, laat staan dat ik een blunder zou begaan.
Voor wie heb je nu echt respect:
Iedereen op Taking a Nap die het mij kan uithouden, much love!
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Dezelfde mensen als hierboven vermeldt.

Voila, ik weet dat je niet anders kan dan het eens zijn met bovenstaande lijstje, want als je even logisch redeneert zie je wel in dat het lijstje op elk punt klopt. Maar omdat het niet zo beleefd is om een lijstje te maken en alle nominaties aan jezelf te geven zal ik nog maar een ander lijstje maken, een lijstje voor de verliezers laten we zeggen.

Beste speler:
Hier ging mijn keuze tussen twee spelers, namelijk croissant, coruscant bedoel ik natuurlijk, en dynamic insanity. Deze accounts hebben hun groei grotendeels verkregen door te vechten en niet door te internen, voor zover ik weet dan toch. Mijn keuze voor beste speler gaat naar coruscant, dit omdat ze volgens mij al iets meer hebben laten zien. Voordat ze Trains joinden hadden ze een enorm front en hebben ze dit ook goed behouden, ook al hebben ze niet zo veel massas gekregen (kan zijn dat ik mis ben hier?). Tussen de massas die ze wel kregen counterden ze hard en maakten op sommige fronten gemakkelijk winst. Of dit aan de kwaliteit van hun directe fronters lag laat ik hier buiten.
Beste stam:
Er blijven nog 3 noemenswaardige stammen over. Ik heb het hier dan over Fruit, UnexC en RVN. Ow, ik heb even snel de ranglijst er terug bijgenomen en gezien dat ik de misse stammen op mijn spiekblaadje had staan. Bllijkbaar moet ik hier Trains, Deso en Tick! bespreken.
  • Trains staat momenteel met een mooie 50m punten eerste, 14m voor op de achtervolger DesO. Dit bereiken ze met 20 leden, het hoge ledenaantal ligt vooral aan de recruit van een groot deel van puppet. Of dit zo'n slimme recruit is geweest moet nog blijken, ze hebben zeker een paar sterke accounts binnengehaald maar volgens mij ook een aantal mindere accounts. In mijn ogen was het vroegere Wipe! een stam met mindere spelers, deze zijn nu grotendeels opgenomen in Trains en fronten vooral met Deso. Volgens mij zit daar dus een zwak punt in het Trains front. Verder hoorde ik dat puppet uit elkaar viel door een gebrek aan motivatie, daarom stel ik me dan ook vragen bij die recruits. De enige reden dat ik kan bedenken waarom Trains al die spelers aangenomen hebben is dat ze overtuigd moeten zijn dat ze de oude puppet spelers weer kunnen motiveren en dan ook iets hebben aan hun. De toekomst zal moeten uitwijzen hoe dit zal verlopen. Wel hebben ze nog een paar gemakkelijke uitbreidingsmogelijkheden richting de rim waar nog veel safedef beschikbaar kan komen.
  • Zoals eerder gezegd volgt DesO (ik ga het puntje weglaten, het verpest mijn zinsbouw die sowieso al niet te best is :s) op een mooie 2e plaats. Met 12 leden behalen ze 36m punten, dit komt neer op een hoog spelergemiddelde van 3m. De reden van dit hoge gemiddelde is wellicht te danken aan het feit dat een aantal van hun leden knap kunnen internen. Desondanks is dit wel de stam die het eerste account van Trains heeft gebroken, al moet ik vermelden dat dit blijkbaar niet zo moeilijk was. Maar het blijft een prestatie! Als we even snel een blik op de kaart werpen zien we dat ze de rim al volledig in handen hebben en dus waarschijnlijk een enorme hoeveelheid safe def beschikbaar hebben. Het moet dus zeker mogelijk zijn om hun front te behouden tegen de numero uno en dos stamossen.
  • Als derde stam hebben we Tick (**** uitroepteken, weg ermee). Met zo goed als 30m punten bekomen door 11 leden bekleden ze, zoals eerder gezegd, de 3e plaats. Deze stam heeft al een deel van de rim in handen, maar er liggen daar nog een paar spelers die opgeruimd moeten worden. Verder weet ik niet wat er gebeurt tussen Tick en Toad (ja, dit was bewust), maar als dat niet snel opgelost wordt zitten ze met een groot probleem. Ik zie momenteel geen noemenswaardige verliezen/winsten op Deso of Trains, dus daar valt weinig over te zeggen.
Op basis van wat ik zojuist heb opgesomd vermoed ik dat Deso momenteel de beste papieren in handen heeft. Ze hebben de volledige rim aan safedef en eten ondertussen wat marshmallows.
De beste stam speler:
In Tick hoor ik goede dingen over dynamic insanity en zie ik dat niels015, die volledig safe ligt en dus volgens mij puur in stambelang speelt en def voorziet voor de frontspelers met, een hoge ods score heeft. Deso heeft dan weer terroristman met een hode ods score...
Zoals je ziet kan ik me enkel baseren op wat ik hoor en de ods score, dat vind ik persoonlijk te weinig om hier iemand te kunnen plaatsen als beste stamspeler. In mijn ogen kan je dat enkel beoordelen van je eigen stam, dus ga ik dit maar overslaan.
Beste leider:
Ook dit is moeilijk te bepalen als je niet zelf in de stam zit. Je kan afgaan op vorige werelden, maar wie weet pakken ze het nu wel volledig anders aan, dus ook dit sla ik over.
Slechtste leider:
Zelfde als hierboven, maar ik ben toch geneigd om de oude puppet leiding hier neer te zetten ondanks ik de interne situatie niet ken/kende. Maar in mijn ogen doe je iets ernstig mis als je je leden niet gemotiveerd kan houden.
Meest overschatte stam:
Er zijn maar drie stammen die nog echt overschieten, maar ik denk niet dat iemand ze overschat.
Meest onderschatte stam:
Ik ben er redelijk zeker van dat de 3 "topstammen" elkaar niet overschatten, maar zeker ook niet onderschatten. Dus ook hier moet ik passen.
Meest overschatte speler:
King of PVM krijgt hier een plaatsje, buiten internen en farmen heeft dit account nog niets laten zien. Buiten dan misschien dat ze met hun farmscore aantonen dat ze wel actief zijn.
Maar ook heidivl zet ik hier neer, buiten internen zie ik ook niet veel van dit account.
Ook terroristman verdient hier zeker een plaatsje met het vele internen. Gelukkig leveren alle accounts wel def voor hun stam zie ik aan hun ods score, anders zouden ze compleet nutteloos zijn.

Meest onderschatte speler:
Ik vermoed dat Trains momenteel Swedish Chef onderschat, maar laten we zeggen dat ik een 90% zeker ben dat ze bedrogen uit zullen komen. Ik hoop zeker nog iets te zien van dit account!
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Iedereen is mijn beste vriendje, dus ik wil met iedereen in de stam zitten.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Iedereen die Ice nog niet gefeliciteerd heeft! Je hebt op het moment van schrijven nog een 2tal uur dus :)
Mooiste spelers naam:
Om de één of andere reden vind ik "haphaphap" wel een mooie naam :cool:
Mooiste stam naam:
Mijn haviksoog heeft de stam "losers" gespot, die vond ik niet slecht.
Het tofste topic:
Ik vind het grafisch topic altijd leuk om eens door te nemen, al die mooie plaatjes! Plaatjesmakers, jullie bezorgen me veel plezier :3
Maar ook dit topic is zeer leuk natuurlijk en dat andere, met die reten, mag er ook wel zijn.

Het domste topic:
/
Favoriete forum poster:
Iedereen die dit lijstje liket (? Ice, hulp gevraagd hierzo) :engel:
Minst favoriete forum poster:
Mensen die weigeren likes te geven voor dit prachtlijstje :mad:
+ stabbers die hun stab proberen goed te praten. Al kan het soms wel leuk zijn om te volgen!

Dikste wannabe op het forum:
/
Dikste wannabe in het spel:
/
Mooiste profiel foto van spelers:
Er zijn veel te veel mooie plaatjes, de plaatjesmakers leveren topwerk. Zoals ik al eerder zei, het is een plezier om naar jullie werk te kijken!
Mooiste profiel foto van stammen:
Zelfde als hierboven.
Mooiste actie van de wereld:
Bij gebrek aan beter, marsmello die gebroken wordt. Is dit een teken dat Trains begint te wankelen of was het gewoon een zwak account? Natuurlijk kan het ook zijn dat die katanoobjes gewoon een deftige aanval gepland hebben maar dat betwijfel ik. :cool:
Meest belovende speler voor de toekomst:
Ik zie niet echt meer veelbelovende spelers, de meesten zitten nu al redelijk lang in dezelfde stam en liggen nog steeds ongeveer in dezelfde positie.
Meest belovende stam voor de toekomst:
Net zoals bij beste stam zet ik hier ook Deso neer, reden vind je terug bij beste stam.
Grootste blunder:
Posten met dit account, ik ben een gevoelige jongen dus lief zijn allemaal :s
Voor wie heb je nu echt respect:
Die andere spelers op Taking a Nap, die moeten toch stalen zenuwen hebben om het met mij te kunnen uithouden. :confused:
Maar ook de spelers van mystery men en mijn co's op RD verdienen zeker respect. Samen met mij bleven ze doorgaan, ook al was het een uitzichtloze zaak. Jammer genoeg uiteindelijk toch moeten opgeven na een week inactiviteit van ons waarna het account volledig kapot was :(

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
De cospelers zorgen er toch wel voor dat ik mijn beste beentje voorzet.

Hopelijk zijn er niet te veel spellingsfouten, overlezen vond ik te lastig :s
Verder hoop ik dat jullie er van genoten hebben en dat er weer wat extra lijstjes op het forum komen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78303

Guest
Misschien dat ik in de nabije toekomst een tweede lijstje maak van deze wereld. Probleem is wel dat ie beter moet zijn dan mijn vorige...wordt nog een hele opgave :p
 

DeletedUser77843

Guest
Beste lieverdjes van het algemeen forum (en trains) :engel:

Omdat ik toch wat tijd te veel had heb ik weer een slechte beslissing gepakt door een lijstje te schrijven.

Beste speler : Na lang nadenken ga ik hier toch gaan voor Dynamic Insanity (zonder maarten). Ik denk niet dat er tot nu toe echt een speler heeft getoond de beste te zijn, vooral omdat bijna elke top-speler (volgens de ranglijst toch) een dikke intern heeft gehad (of zelfs meerdere). En door mijn tijd in Tick! nu denk ik toch dat Dynamic het beste team heeft. Alleen een beetje jammer dat maarten daar het niveau wat naar beneden haalt, maar elk account heeft zo zijn nubje zeker :confused:. Toch nog wat eervolle vermeldingen die net achter Dynamic en mijn account komen : Experienced, Coruscant, Trase en .Aftersky. :p

Beste stam : Is moeilijk te zeggen omdat ik natuurlijk beïnvloed ben door de stam waar ik in zit. Ik denk dat elke stam wel zijn problemen heeft. Er blijven Tick! leden de stam verlaten, DesO verliest wat dorpen aan Tick! + ik zag voorbijkomen dat ze cos zochten omdat de activiteit daar minder aan het worden is. Trains verliest dorpen aan beide stammen en is dus al meerdere accounts kwijtgeraakt. Als je gaat kijken wie het meeste dorpen pakt van de andere stam kom je bij Tick! uit, maar die hebben natuurlijk wel een paar domme acties gedaan de laatste tijd. Vooral de recruit van Merlijn vond ik toch wel een enorm domme actie, omdat je een trojaans paard binnenhaalt. Daarom ga ik dus voor Trains. :eek:

De beste stam speler : Compleet nutteloze categorie. Iedereen weet dat deze spelers niet bestaan. Dat kan je zien als er iets gezamenlijk beslist moet worden dat het altijd in de soep loopt. De beste stamspelers zijn zij die zich laten internen zodat zijn stamgenootjes hoger staan in de ranglijst. Hiervoor komen Heer Marfman, Sidarta enz. in aanmerking. Heidivl eerst ook, maar ik had meegekregen dat die poging iets minder veel succes had/heeft. Als je naar ondersteuning kijkt staat I Just Knocked You out, dus deze dan maar zeker? :rolleyes:

De beste leider : Binnen Tick! vind ik dat Hans het zeker aardig doet als leider, dus lijkt het me best dat ik hem hier neer zet (anders krijg ik onder mijn voeten). Oke, ook serieus denk ik dat ik voor Hans ga, ook al omdat ik niet weet wie de leider is binnen DesO, en Tick! het toch aardig doet op dit moment. :)

De slechtste leider : Het is me opgevallen dat sinds Maarten uit de leiding van Tick! is de stam het veel beter doet. Dit kan twee redenen hebben. 1) Mijn account dat joinde en overal vvs doet, of 2) Maarten die een incapabele leider is en Tick! beter af is zonder hem. En ik weet dat ik niet veel vvs heb gedaan de vorige maand. Alleen moet ik wel toegeven dat de leider van Trains aan het tonen is dat Maarten het nog zo slecht niet deed…

Meest overschatte stam : De stam RVN, allemaal rimnubjes zijn dat. Als die stam 5 clears heeft zal het veel zijn, totaal overschat zijn ze. :engel:

Meest onderschatte stam : ik hoorde dat er wel wat toppertjes zitten in -TFE-, Rimstam om voor op te letten ! :cool:

Ik vind gewoon dat er geen stam meer onderschat of overschat wordt op deze wereld, de verhoudingen zijn zo laat op de wereld wel duidelijk.

Meest overschatte speler : Bijna de hele top 10. De meesten hebben een paar dikke interns gehad waardoor ze zo hoog staan. :eek:

En het spijt me jongens, maar ga toch nog is naar boven moeten brengen dat als je ongelovige clears op een kerkwereld stuurt je hier wel een plaats verdient. Diegene in kwestie weet waarover ik het heb.:D

Dit is natuurlijk nog steeds niks tegenover merlijn, die al lang weggespeeld moest zijn. Dan ga ik toch voor hem als meest overschatte speler van w54. ;)

Meest onderschatte speler : Ik hoop dat niemand mij nog onderschat :eek: . Ik verwacht nog wat van Speedslak, Niels015. Op de andere stammen heb ik weinig zicht, dus die zijn moeilijk in te vullen.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Met iedereen die nu in mijn stam zit (-Merlijn). Jelle lijkt mij wel nog iemand met humor, net als Marvin en Javier. Als Rik zijn lichte cavalerie bij zijn clears zet mag hij er ook bij.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten : Mensen die barbs in mijn cluster edelen, en mensen die op een 4.3 mil acc spelen en daar dan os achter timen. :cool:

Oh ja, en mensen die pms openen van de vijand, dikke stabbers zijn dat. :oops:

Mooiste spelers naam : Speedslak heeft wel iets

Mooiste stam naam : DesO zijn volledige naam is niet mis

Het tofste topic : Spotprenten all the way

Het domste topic : /

Favoriete forum poster : Niemand

Minst favoriete forum poster: Ook niemand

Dikste wannabe op het forum: Ik

Dikste wannabe in het spel : Ik

Mooiste profiel foto van spelers: Mijne (Taking A Nap):cool:

Mooiste profiel foto van stammen: Tick, want dat beweegt :eek:

Mooiste actie van de wereld : Die ene massa dat Trains geen enkel dorpje pakte… Oh wacht, dat zijn er veel meer als 1 :rolleyes:

Meest belovende speler voor de toekomst: Pas op Voor Niels015, Die Ritchie heeft ook wel lekkere ligging, dus verwacht ook nog wat van hem, net als Dynamic Insanity.

Grootste blunder: Verkondigen dat een pm van de vijand lezen stabben is.:D

Voor wie heb je nu echt respect: Mijn lieve cos die het tot op deze dag met mij uit hebben gehouden, echt mijn respect dat nog niemand geragequit is. Ook iedereen die met mij een gezellig praatje wil maken hoort bij de mensen waarvoor ik respect heb. In het bijzonder Jonas, die het toch al enorm lang uithoudt met mij en ook nog is enorm veel voor het account doet. Wat zou ik toch zonder zo een slaafje zijn <3.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Jonas doet me elke keer bewijzen dat ik toch wel beter ben dan hij, wat soms moeilijker als verwacht kan zijn :/ Ook mijn andere cos en stammies natuurlijk. Merlijn beetje zelfde als Jonas, maar daar is het niet echt moeilijk om hem te overtreffen… :engel:

Veel liefs, jullie favoriete forumposter
Ice <3
 

DeletedUser74846

Guest
Mooi lijstje Icenodle

Beste speler :
Beste speler is in mijn ogen degene die het beste zn kwaliteiten tot uiting laat komen. Daarin vind ik er vanuit DesO. Een aantal sterk overkomen. Zo komt Ben van Sophia erg sterk over en ondanks de vele aanvallen op dat account zijn er zeer beperkte verliezen geleden. Verder zie ik ook in Account experience. een sterk team. Draaien VVs zoals je ze hoort te draaien en weten wat er moet gebeuren bij massa aanvallen. Buiten DesO. om heb ik meerdere accounts van oud Puppet gezien en daarin vind ik vooral Coruscant zeer deftig spelen. Wat betreft Tick en andere trains leden kan ik enkel zegen dat aanvallen op Ice zover ik kon zien netjes afgehandeld zijn. Uiteindelijk kies ik als beste speler toch voor een huidig stamgenoot omdat ik hiervan simpelweg het meeste weet. Ben/Sophia krijgt de award,

Beste stam : Hiervoor zouden 3 stammen in aanmerking moeten komen namelijk Trains, Tick. en Deso. Trains valt voor mij af. Teveel accounts die bij het minste aan weerstand ofwel runnen of gewoon de stam verlaten. Ik hoor daarin behoorlijk wat ontevredenheid en denk dat dat een groot probleem is bij trains. Bij Tick. zien we denk ik een stabiele stam die qua massa's het nog niet extreem moeilijk hebben gehad. Ice heeft wat klapjes gehad maar volgens mij valt het verder behoorlijk mee. Echter zie ik ook bij Tick nu ook voor 3e maal in niet al te lange tijd vertrekken. Bij DesO. was het qua activiteit misschien niet fantastisch maar dat begint toch vlot weer goed te komen. Verder ook bij DesO. weinig extreme verliezen op een aanval op sidarta na. Ik kies hier dus voor 2 stammen namelijk Tick. en DesO. erg vergelijkbaar in veel opzichten.

De beste stam speler : Stam speler baseer ik op VVs draaien, mee doen aan offensieven op grote schaal en Ondersteunen. Ik ga hiervoor naar trace colare omdat die met regelmaat een VV willen pakken. Daarnaast ook actief mee doen op zowel offensief als defensief gebied.

De beste leider :
Weer kiezen uit 3 stammen. Opnieuw trains niet aangezien ik denk dat een leiding er is om de boel bij elkaar te houden en te zorgen voor genoeg motivatie op welke manier dan ook. Dat lijkt bij trains niet te lukken. Ga ik kijken naar leiding van DesO. Ja goede vraag...Af en toe is leiding van DesO. wat afwezig en komt het op andere aan en denk dat dat wel de kracht is van DesO. Echter zegt dat denk ik meer over de stam dan over de leiding. Tick heeft in mijn ogen een leiding die duidelijk aangeeft wat ze willen en ook intern toch de boel goed op orde hebben. Of te wel DesO. stam die gezamenlijk alles wel op orde houd of Tick. de sterkste leider(s)? Dan kies ik Tick. !

De slechtste leider : Zie bovenstaande. Ik kies hierin voor trains. Zullen uiteraard hartstikke hun best doen. Dat doet iedereen op zijn manier denk ik maar dan is de invulling van trains leiding het minst krachtig over komen.

Meest overschatte stam : Lovee. Sorry maar als je je naam aan hansieanders koppelt denk ik dat je niet goed bij je paasei bent.

Meest onderschatte stam : TAC

Meest overschatte speler : Heidivl. Ja zal het verhaal wel worden dat het account inactief was etc. Als je op het moment dat je je hele stam internt de brui eraan geeft had je net zo goed die 10 spelers die het spel nog wel wilde spelen beter kunnen laten leven in plaats van te internen.

Meest onderschatte speler : Cameltoe , denk een account waar nog niet heel veel van gezien is maar waar wel een team op zit wat weet wat ze doen. Mooi cluster met een leuk toekomstig front. Ben benieuwd!

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Huidige stam leden, Ice, Hans ondanks dat ik denk dat het totaal niet werkt, Nidal prima gasten dus lijkt me ook leuk om er bij te hebben en op die manier zijn er nog veel meer.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten : Coruscant, ligt mij simpelweg niet zo erg:)

Mooiste spelers naam : Obadiah en Cokesmurf

Mooiste stam naam : Trains simpelweg omdat je ze er op zoveel manier gek mee kan maken en leuke verhalen bij kan verzinnen.

Favoriete forum poster : Coruscant/Mark heerlijke luchtige teksten. Scheelt altijd dat we alle bewijzen moeten doorzoeken dus houd dat vooral zo.

Mooiste profiel foto van spelers: Icenodle

Mooiste profiel foto van stammen: DesO.

Mooiste actie van de wereld : De opgestelde oorlogsverklaring van His ten opzichte van Trains vond ik mooi en natuurlijk de toekomstige wereld winst van TDS deze wereld!

Meest belovende speler voor de toekomst: TDASS

Voor wie heb je nu echt respect: Iedereen die het kan uithouden op W54
 
Reactiescore
177
Kondigde het soortvan aan in de werelchat dus hier mijn lijstje:

Beste speler:
Ik denk dat Coruscant beste speler op het moment is omdat hij toch wel heel vaak dorpen pakt van Deso en andere vijandige stammen. Verder goede spelers zijn in mijn ogen: Oink-Oink, Experienced, .Aftersky en Dynamic Insanity (en vast wel nogmeer die ik vergeet die eigenlijk het wel verdienen).
Beste stam: Anderhalve maand geleden was ik er bijna zeker van dat Trains wereldwinst zou pakken maar ondertussen wel mijn mening iets bijgesteld. Ik denk dat Deso best kans heeft op wereldwinst maar Tick! staat er natuurlijk ook goed voor. Ik denk dat sommige mensen Trains wel onderschatten wat nog eens verkeerd kan gaan uitpakken voor iedereen want wij staan er nogsteeds sterk.
De beste stam speler: Mensen die altijd VV's draaien in Trains, diegene weten zelf wel wie dat zijn :) Klinkt egoistisch maar vind dat wij zelf ook plekje hierin verdienen door top OS'er van de wereld te zijn (voor de rest zal ik niet meer mezelf noemen hoor :p)
Het grootste ego: Soms praten mensen in de wereldchat wel iets te wijs of hun stam de beste stam van de hele wereld is, degene weten zelf wel wie dat zijn, zijn er meerdere namelijk.
Beste leider: Ik vind Anneke en Mark echt een topduo :). Over andere stammen kan ik moeilijk oordelen dus daarom dat ik onze eigen leiding hiervoor opgeef. Andere stammen zullen zeker ook wel topleiders hebben.
Slechtste leider: Vind ik te moeilijk te zeggen omdat wij zelf nooit een slechte leider hebben gehad en ik nogmaals niet echt goed kan oordelen over andere stammen.
Meest overschatte stam: Vind ik niet dat er is omdat er eigenlijk maar 3 stammen echt toe doen.
Meest onderschatte stam: Soms vind ik dat Trains beetje wordt onderschat door mensen voor de rest vind ik dat er niet echt een onderschatte stam is.
Meest overschatte speler: Speelt al een tijdje niet meer maar paar maanden geleden was er een speler genaamd NBCMaster waar we zogenaamd voor moesten oppassen voor hem omdat hij troepen kon doden die buiten het dorp stonden, binnen paar dagen was deze speler weggespeeld lol.
Meest onderschatte speler: Ondanks dat King of PVM veel geinternd heeft zit er wel een ijzersterk team op die veel kan klaarmaken en die dus niet door iedereen op waarde wordt geschat, komen jullie nog wel achter ;)
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Jelle is wel grappig, Ice en Jonas lijken me ook wel grappig, spelers van Aftersky zijn ook wel grappig, Karel lijkt me ook een topvent (ookal speelt ie deze wereld niet maar leest dit wss wel), Jouke heeft me ook zijn grappige kant deze nacht laten zien dus voor hem is ook een plekje gereserveerd en Marvin lijkt me ook wel grappig ookal vond hij me vergelijking dom :(. Ben vast wel veel mensen vergeten maar deze mensen praten gewoon veel in wereldchat of tegen mij waar ze gezellig/grappig overkomen.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Ik hoef niet meer met Rude117 in een stam te zitten, enige wat die kan is als een klein kind gedragen en BB's edelen.
Mooiste spelers naam: BesteSchachtVanGavergild
Mooiste stam naam: Hans Lover
Het tofste topic: Deze
Het domste topic: Feliciteer Ice
Mooiste profiel foto van spelers: Saint.Mark heeft veruit de mooiste profielfoto van de hele wereld.
Mooiste profiel foto van stammen: Trains
Mooiste actie van de wereld: Fusie tussen Trains en Puppet omdat het voor zoveel mensen onverwacht was dat dit ging gebeuren.

Meest belovende speler voor de toekomst: Ik heb vernomen dat Swedish Chef hele goede speler is, ben benieuwd wat hij in petto zal hebben.
Meest belovende stam voor de toekomst: Denk dat het voor nu tot einde van de wereld tussen Deso, Trains en Tick zal gaan en ik zie dus geen reden waarom er nog een veelbelovende stam zou komen.
Grootste blunder: Van mijzelf is dat ik ben vergeten om LC mee te sturen tijdens een clear:(
Voor wie heb je nu echt respect: Mark, iedereen loopt altijd te haten op Mark maar die guy staat nogsteeds zo stevig in zijn schoenen terwijl volgensmij de rest van de wereld hem uitkotst (op Trains spelers na).
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn eigen CO's het meest en ook iedereen in Trains die mij motiverende woorden toespreekt, als mensen uit andere stammen ook wat motiverende naar me zouden willen sturen stop ik jullie volgende keer ook bij deze award ;)

Hoop dat jullie genoten hebben! Als je ergens niet mee eens bent heb je pech maar je kunt altijd met mij in discussie gaan, loop ik nooit voor weg.

Mvg,
Rik
Team I Just Knocked You Out.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
634
Heren en Dames,

Bedankt voor de nominaties !

Vooral de heren van Deso en Tick, dat jullie ons account mee hebben genomen in jullie Golden Award lijst.


Mvg,

Mark
 

DeletedUser74396

Guest
Wat een lieve wereld is dit zeg :eek:
Ipv te kijken naar de zwaktes van je vijand verhemelen ze hun sterke punten.
Op zich niets verkeerd mee natuurlijk aangezien je dan niet faalt als je weggespeeld wordt of iets hebt gepresteerd als je je sterke vijand kan wegspelen.

Ik ga mijn mond dus maar houden aangezien ik iemand ben die eerder door ramt op de zwaktes die er overal zijn.
Op deze wereld mogelijk zelfs meer als op andere werelden als ik deze wereld een beetje door begin te krijgen :x

En toch wil ik graag weten of er nog wat bekenden spelen hier :)
zijn er haters aanwezig? Of zijn er bij uitzondering zelfs een paar (bewust of onbewuste) fanboys aanwezig?
Tell me :D
 

DeletedUser78021

Guest
Om maar eventjes wat leven in het forum te blazen hier een GA lijstje. De eindstrijd is zo een beetje begonnen waar de eerste krachtmeting een feit is geweest. Hieruit kunnen we dan onze GA lijstjes weer wat beter onderbouwen.

Beste speler: Doske, Uitermate sterk verdedigd afgelopen massa. Chapeau ben voor je no-life defmodes die je hebt aangezet.
Beste stam:
Moeilijk te zeggen. Trains iets dorpenoverwicht dus wat meer troepen. Zouden ze normaal gezien moeten uitbuiten. Voor nu 2 massa gedaan door trains en 1 door Deso. Deso staat vooralsnog voor in de dorpenovername in de oorlog, dus voor nu gaat deze nominatie naar Deso.
De beste stam speler:
Terroristman/Cameltoo draaien goed vv wanneer ze kunnen zijn actief en erg behulpzaam.
Het grootste ego:
Mark tochwel een beetje :p
Beste leider:
Marvin, schopt iedereen onder zn kloten of haar muts in geval van ramona :p maar motiveert ook wanneer nodig en deelt zn schouderklopjes uit. Daarnaast wordt de visie netjes nagestreefd. Bij trains had ik hier wel mijn vraagtekens bij over bijvoorbeeld het niet recruiteren van vijandige spelers. Echter waren ze er telkens als de kippen bij om ze te recruiten.
Slechtste leider:
Destijds Hans van Tick! Vanaf de buitenkant was het altijd rommelig. Mensen leafde de stam ze kwamen de afspraken niet na en overtraden soms vrolijk de regeltjes.
Meest overschatte stam:
Trains en Deso over of onderschatten elkaar denk ik niet. Verder stond Tick er prima voor een tijdje terug met zelfs een nummer 1 ranking. Echter viel alles in een keer uit elkaar na een massa. Toch jammer want er zaten kwalitatief sterke spelers in alleen het stamgevoel was dan toch niet goed genoeg om alles bij elkaar te houden.
Meest onderschatte stam:
niemand wordt onderschat denk ik.
Meest overschatte speler:
King of Pvm, zelden een rang 1 account zo zien aanvallen. Verder heeft hij nooit voor een dorp hoeven vechten maar alles bij elkaar geinternt. Ik ben benieuwd hoe hij stand gaat houden als hij front gaat creëeren.
Meest onderschatte speler:
Sardir, klein account tegen een groter trainsacount. Houdt zich goed staande en boekte een mooie vooruitgang bij de massa.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Dick van Dynamic, Verder vind ik alles zo wel mooi verdeeld. Ben niet zo een fan van sommige spelers en gelukkig zitten die nu niet in Deso.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Hans en DI, mark van corus -> kan er prima mee praten normaal maar een wat discussie ermee gehad waar ik vond dat hij niet fair handelde en beoordeelde en zich van de domme hield. Daar hou ik niet zo van.
Mooiste spelers naam:
The Dark Salvation.
Mooiste stam naam:
Deso
Het tofste topic:
GA
Het domste topic: -
Favoriete forum poster:
niet te beoordelen, tis zo stil
Minst favoriete forum poster:
same
Dikste wannabe op het forum:
same
Dikste wannabe in het spel:
DI
Mooiste profiel foto van spelers:
3MKB
Mooiste profiel foto van stammen:
Deso
Mooiste actie van de wereld:
voor nu de Massa op Richie in de ‘endgame’. Mooi resultaat behaald door Deso.

Meest belovende speler voor de toekomst: Sardir
Meest belovende stam voor de toekomst: -
Grootste blunder:
Het verdedigend werk op Richie tijdens de massa. Wat dit precies allemaal was ga ik niet verklappen dit mogen ze zelf uitzoeken.
Voor wie heb je nu echt respect:
Ben -> massa nagenoeg solo gedeft met n beetje vv op bepaalde momenten wanneer nodig. Prima werk geleverd.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Marvin, BAE.
 
Reactiescore
581
Beste leider: Marvin, schopt iedereen onder zn kloten of haar muts in geval van ramona :p maar motiveert ook wanneer nodig en deelt zn schouderklopjes uit. Daarnaast wordt de visie netjes nagestreefd. Bij trains had ik hier wel mijn vraagtekens bij over bijvoorbeeld het niet recruiteren van vijandige spelers. Echter waren ze er telkens als de kippen bij om ze te recruiten.

Altijd leuk zo'n gekleurd beeld. De werkelijkheid is echter dat DesO. eerst leden van het gevallen Tick! recruteerde en dat daarna Trains ook leden gerekruteerd heeft. Niet gek, iets met actie en reactie. DesO.:

green.png
Team Cameltoe Toegetreden 04th November 2017 - 16:06 6,493,572
green.png
Anakatharsis Toegetreden 03rd November 2017 - 17:06 3,998,799

Later nog een paar:

green.png
stijn1 Toegetreden 24th November 2017 - 20:06 3,599,500
green.png
The Angels of Death Toegetreden 13th November 2017 - 01:06 5,429,363

En als je dan naar de data kijkt van Trains:

green.png
Dynamic Insanity Toegetreden 08th November 2017 - 02:08 6,554,439
green.png
Kratje Grolsch Toegetreden 04th November 2017 - 23:05 5,621,130

Beide stammen deden dus precies hetzelfde (en DesO heeft het dubbele aantal leden gerekruteerd), alleen wordt het uitsluitend Trains verweten.... wat dacht je van, gewoon ook eens jezelf kritisch bekijken?

En dan deze:

Beste stam: Moeilijk te zeggen. Trains iets dorpenoverwicht dus wat meer troepen. Zouden ze normaal gezien moeten uitbuiten. Voor nu 2 massa gedaan door trains en 1 door Deso. Deso staat vooralsnog voor in de dorpenovername in de oorlog, dus voor nu gaat deze nominatie naar Deso.

Waar... maar als je ervoor kiest om als stam, minder leden van een gevallen stam te rekruteren, dan de vijand... dan zal je meer leden van de gevallen stam eerst moeten weg spelen, voor je front hebt met de overgebleven stam (DesO.). Een logisch gevolg van die eerder keuze. Dus gaat van onze stam een deel van onze resources (clears/fakes etc) naar die spelers. We hebben nog nooit alles ingezet op DesO. Tel je dan beide bij elkaar op... ex-Tick/DesO. versus Trains... dan zien jou getallen er ineens heel anders uit. Dus ik vind het geen faire vergelijking... maar eerder een zwaar bevoordeelde mening.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78021

Guest
Dat eerste puntje gaat niet direct op het recruiteren van de spelers van tick. Eerder wilde trains afspraken maken over het niet recruiten van leden om ervoor te zorgen dat er een r2w kwam. Dit was volgens mij destijds rondom de val van puppet.

Op dat 2e onderdeel vwb beste stam snap ik je zeker. Echter roept het twijfels bij me op als je toch t overwicht hebt hoe t dan fout kan gaan en 2 fronten te laag gestacked stond waar de massa 100+ uur liep. Pas toen de dorpen gepakt werden kwam er een defstroom van rimspelers op gang. Die had allang plaats moeten vinden. Dus opzich vind ik wat dat betreft dat deso zich in die eerste krachtmeting zichzelf van een betere kant heeft laten zien. Wie weet is het de volgende keer helemaal anders dat is aan trains om zich te revancheren.

- yvo
 
Reactiescore
581
Dat ligt aan de front spelers zelf... er is voldoende defence, maar ze moeten zelf inschatten en aanvragen wat ze nodig denken te hebben en ja, daar is wel eens iets bij mis gegaan. Een beetje hetzelfde als dat spelers nog steeds de neiging hebben om iedere wereld weer, veel te veel dorpen te claimen of een veel te grote edelzone opeisen, zo over of onderschatten spelers zichzelf of hun medespelers nog wel eens. Soms ook heeft een account een goede deffer, vragen ze weinig aan en kan die ineens niet op de aankomstdag... tja, dan heb je meer nodig. Dus ligt dat nu in de handen van een defence coordinator. Die kijkt wat er nodig is, als hij het vermoeden heeft, dat accounts te weinig hebben aangevraagd.

En wat het eerste feit betreft, bedoelde jij dus puppet en heb ik het over het laatste wapenfeit... Tick! Volgens mij staat het dan 1-1 in incidenten, gezien de dubbele hoeveelheid rekruits van DesO. Laten we daarom de komende tijd maar eens zien, aftersky, moezijn en co zijn bijna opgeruimd... uiteraard op dik ondersteunde clusterfucks van DesO. na... ook een strategie zullen we maar zeggen... en gaat het nu om het echie... Let's play ball ^^
 
Bovenaan