[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #282: The Hunger Games (summerless version)

Deleted User - 2075062

Guest
Nou ik heb eindelijk een laptop en heb dus de hele dag al in me hoofd om op GreenGang te gaan stemmen. Onderweg naar me werk heb ik zijn posts is goed door zitten lezen en ik vind het klassiek wolvengedrag. Hij benoemt elke dag kort wat hij verdacht vindt en zet zijn rode stem op iemand maar echt maar met zeer minimale verdenkingen. Als er om opheldering wordt gevraagd geeft hij aan dat hij zichzelf niet wil herhalen. Dit willen wolven vaak niet omdat er dan gaatjes in hun verdenkingen ontstaan, tegenstrijdigheden etc. etc. ...

Wat hij daarnaast doet is zo min mogelijk opvallen, hij wil zijn stem plaatsen en verder niet beslissend zijn of een doorslaggevende stem zetten. Ook heb ik niet het idee dat hij wil dat zijn target lynch wordt. Dit duidt er in mijn ogen op dat hij weet dat hij een goedje aan het lynchen is.
 
Reactiescore
93
Korte post want ik moet vertrekken richting t station en al lopend kan ik niet typen want heb maar 1 hand beschikbaar dan:
PlanA. Je deed alsof je zo zeker wist dat LoyalPsycho een goedje is, maar dat kun je niet zeker weten. Daarom denk ik dat jullie beide een slechtje zou kunnen zijn, waarbij je Loyal wou beschermen toen deze lynch stemmen begon te krijgen
 
Reactiescore
167
Ik ga voor Castiel is totaal niet als een goedje aan het spelen

Eventueel switch ik naar hopeful als ik mezelf daarmee kan redden
Maar dat hij op mij stemt bevestigt voor mij alleen dat hij wolf is
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ik ga voor Castiel is totaal niet als een goedje aan het spelen

Eventueel switch ik naar hopeful als ik mezelf daarmee kan redden
Maar dat hij op mij stemt bevestigt voor mij alleen dat hij wolf is

En dit bedoel ik dus, wat een bullshit vent. Als jij mij oprecht verdenkt van Wolf zijn dan ben je een beetje stroef geworden in je afwezigheid...
 

DeletedUser78666

Guest
Korte post want ik moet vertrekken richting t station en al lopend kan ik niet typen want heb maar 1 hand beschikbaar dan:
PlanA. Je deed alsof je zo zeker wist dat LoyalPsycho een goedje is, maar dat kun je niet zeker weten. Daarom denk ik dat jullie beide een slechtje zou kunnen zijn, waarbij je Loyal wou beschermen toen deze lynch stemmen begon te krijgen

Tjaa, op dit moment moet jij aannames maken. Ik doe dat ook bij fam, waarom neem jij die niet mee in jouw analyse. Selectief lezen much?
 
Reactiescore
167
En dit bedoel ik dus, wat een bullshit vent. Als jij mij oprecht verdenkt van Wolf zijn dan ben je een beetje stroef geworden in je afwezigheid...

Normaal ben je best goed in wolven vangen maar je hebt dit potje nog niet eens een serieuze poging gewaagd
Nu stem je maar makkelijk op mij omdat ik je verdenk
Sowieso wolfje
 

DeletedUser17472

Guest
En jij stemt op mij vanwege gevoel en poststijl :D biet op inhoud. hypocriet much?
Nee, ik heb mijn stem op jou wel degelijk onderbouwd, eerder vandaag al. Beter lezen. Daar is je nieuwsgierigheid naar het eventitem nog bijgekomen.
 

DeletedUser76198

Guest
Korte post want ik moet vertrekken richting t station en al lopend kan ik niet typen want heb maar 1 hand beschikbaar dan:
PlanA. Je deed alsof je zo zeker wist dat LoyalPsycho een goedje is, maar dat kun je niet zeker weten. Daarom denk ik dat jullie beide een slechtje zou kunnen zijn, waarbij je Loyal wou beschermen toen deze lynch stemmen begon te krijgen

Een stem op mij is dan zinvoller ;) ik sta voor in stemmen he
 

DeletedUser66129

Guest
Wel grappig eigenlijk dat een deadline word verlengd maar alle stemmen laatste half uur komen :p
 

Deleted User - 487871837

Guest
Als jullie mij lynchen moeten jullie jezelf echt even goed in de spiegel kijken.

Ik twijfel zelf nog qua stemmen, zou normaal voor Loyal gaan, maar dat kan Green worden als ik mezelf daarmee in leven houd.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Normaal ben je best goed in wolven vangen maar je hebt dit potje nog niet eens een serieuze poging gewaagd
Nu stem je maar makkelijk op mij omdat ik je verdenk
Sowieso wolfje

Meen je dit nou serieus? Dit kan ik precies ook zo over jou zeggen he :p Dat weet je? Beetje hypocriet dit.

En ik geloof dat ik een wolfje gevangen heb nu, dus hoezo vang ik geen wolven?
 
Reactiescore
167
Ik zal de lynch waarschijnlijk worden dat is gunstig voor de wolfjes ^^
 

DeletedUser76198

Guest
Nee, ik heb mijn stem op jou wel degelijk onderbouwd, eerder vandaag al. Beter lezen. Daar is je nieuwsgierigheid naar het eventitem nog bijgekomen.

Regel nog wat stemmen als je wilt, ziet iedereen hoe jij fout zit op je "gevoel" :D
 

Deleted User - 2075062

Guest
Als jullie mij lynchen moeten jullie jezelf echt even goed in de spiegel kijken.

Ik twijfel zelf nog qua stemmen, zou normaal voor Loyal gaan, maar dat kan Green worden als ik mezelf daarmee in leven houd.

Ik zie een Lynch van jou ook niet als het beste plan, denk dat we het meeste baat hebben bij een lynch van GreenGang omdat dit ook duidelijkheid verschaft over de mensen die hij juist wilde ontzien dit potje.

Ik kan geen hoogte krijgen van Loyal, heb meer zekerheid over GG
 
Reactiescore
358
Nou ik heb eindelijk een laptop en heb dus de hele dag al in me hoofd om op GreenGang te gaan stemmen. Onderweg naar me werk heb ik zijn posts is goed door zitten lezen en ik vind het klassiek wolvengedrag. Hij benoemt elke dag kort wat hij verdacht vindt en zet zijn rode stem op iemand maar echt maar met zeer minimale verdenkingen. Als er om opheldering wordt gevraagd geeft hij aan dat hij zichzelf niet wil herhalen. Dit willen wolven vaak niet omdat er dan gaatjes in hun verdenkingen ontstaan, tegenstrijdigheden etc. etc. ...

Wat hij daarnaast doet is zo min mogelijk opvallen, hij wil zijn stem plaatsen en verder niet beslissend zijn of een doorslaggevende stem zetten. Ook heb ik niet het idee dat hij wil dat zijn target lynch wordt. Dit duidt er in mijn ogen op dat hij weet dat hij een goedje aan het lynchen is.

Dit is momenteel hetgeen waar ik me het meest bij kan aansluiten. Heb het postgedrag van de levende spelers bekeken, en inderdaad, GG blijft mij net te veel op de achtergrond, wat me in dit potje extreem wolfs lijkt, zeker omdat de gemiddelde activiteit gewoon niet zo hoog ligt.

Ik ga voor Castiel is totaal niet als een goedje aan het spelen

Eventueel switch ik naar hopeful als ik mezelf daarmee kan redden
Maar dat hij op mij stemt bevestigt voor mij alleen dat hij wolf is

Dit is een antwoord van niks natuurlijk.

En dit bedoel ik dus, wat een bullshit vent. Als jij mij oprecht verdenkt van Wolf zijn dan ben je een beetje stroef geworden in je afwezigheid...

Normaal ben je best goed in wolven vangen maar je hebt dit potje nog niet eens een serieuze poging gewaagd
Nu stem je maar makkelijk op mij omdat ik je verdenk
Sowieso wolfje

Ik zie Castiel meer moeite doen dan jij.

Greengang
 

DeletedUser17472

Guest
Ik snap niet dat jij Loyal niet doorhebt Castiel. Lees hem maar eens terug. Zijn gedrag de eerste dag, daarna zijn gedrag na de stemming. Zijn nieuwsgierigheid naar het eventitem van Laila. Voor mij is het duidelijk hoor.
 
Reactiescore
167
Als ik eruit ga dan morgen castiel jongens

Het enige wat mij lynchen zal bevestigen is dat castiel wolf is

Er zit trouwens geen welp in dus ik kan wel claimen in principe?

Laat ik het zo zeggen, persoon die ik geholpen heb, dood castiel eventjes :)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik ga mee op GreenGang

Heb zijn posts bekeken, en dat waren er niet zoveel. Heeft zich redelijk afzijdig gehouden, wat prima kon, maar dat kan ideaal zijn voor een wof.

Ook denk ik dat we, zoals Castiel zei, info uit z’n lynch kunnen halen. En dat is iets wat we enorm nodig hebben nu.
 
Bovenaan