Eind-awards W52

DeletedUser77843

Guest
Niet haten Laurens...
Doe zelf eerst beter voor je begint te haten :)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Voormalige / Huidige spelersnaam W52: Signore Della Inferno.
Beste speler : Alone on a mission. Wie anders dan mijn partner in crime? Zijn weinig spelers die het hier verdienen, ik zou hier trouwens ook graag the voice willen vernoemen voor de 2e plek. Veel dorpen verloren uiteindelijk, maar heb wel een hoge pet opgekregen van zowel Umur als Ruben.
Beste gestopte Speler : Team Exorsus was misschien qua spelers het beste team van deze wereld, alleen allemaal gestopt.
Beste stamspeler : Martijn, Wezz.
Meest loyale speler (in 't algemeen) : Signore della inferno + Alone. Waarom Alone? De enige van mijn ex stamgenoten die de NAP aanhield.
Meest ontrouwe speler : Care.
Grootste wannabe , in-game : RLAP + Erpo, dikke noobs.
Beste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) : Gentle. Kwaliteit sowieso het hoogste in deze stam, zeker tegenover R2W, Zooi en DS.
Slechtste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) : DS. Grote bekken, weinig klaarspelen.
Met wie zou je een volgende wereld zéker spelen? : Tom, Ice, Martijn, Wesley, Dardan en de bespeler van Devillance.
Met wie zou je een volgende wereld zéker NIET spelen? : RLAP, stabbertjes en runners.

De mooiste PERSOONLIJKE actie :
Deffen, want elke defactie van mij is pure kunst.
De mooiste WERELD actie : Welke wereldactie?
Met welk WEGGESPEELDE account had je de wereld willen afsluiten ? : Exorsus.
Grootste verrassing van W52 (kan een actie zijn, maar ook een account) : Wezz, Martijn heeft mij best verbaasd met zijn activiteit en stamgevoeligheid.
Grootste stabber van W52: /
Als ik één actie had kunnen veranderen, dan was het deze geweest:
Bellum. Wat een flopstam.

De beste aanvaller :
Shakedown.
De beste verdediger : Signore
De beste VV'er : Wezz, Alone.
Grootste flop (speler) :
RLAP
Grootste flop (stam) : DS
De beste stamleider: -
De slechtste stamleider: -
Grootste P&P abuser : -

- Welke spelers verdiende volgens jou, een top 5 notering in de ranglijst?
Exorsus, Alone on a mission, Shakedown, ItsOfficial, SOT
- Wat heeft je eigen account voor deze wereld betekent? Veel.
- Welke fase in de wereld vond je het meest uitdagend, de mooiste, de spannendste? Geen.

Voor de nog bestaande accounts:
- Hoe zou JOUW regio eruit hebben gezien, als je account was weggespeeld / er niet zou zijn (geweest)?
Hetzelfde, Alone groter front.
- Welke spelers hadden dan gefloreerd / waren dan groot geworden? Alone, Exorsus wss actiever.
- Hoe hoop je dat de andere spelers je herinneren ? Niet.
 
Reactiescore
2.062
Voormalige / Huidige spelersnaam W52: Signore Della Inferno.
Beste speler : Alone on a mission. Wie anders dan mijn partner in crime? Zijn weinig spelers die het hier verdienen, ik zou hier trouwens ook graag the voice willen vernoemen voor de 2e plek. Veel dorpen verloren uiteindelijk, maar heb wel een hoge pet opgekregen van zowel Umur als Ruben.
Beste gestopte Speler : Team Exorsus was misschien qua spelers het beste team van deze wereld, alleen allemaal gestopt.
Beste stamspeler : Martijn, Wezz.
Meest loyale speler (in 't algemeen) : Signore della inferno + Alone. Waarom Alone? De enige van mijn ex stamgenoten die de NAP aanhield.
Meest ontrouwe speler : Care.
Grootste wannabe , in-game : RLAP + Erpo, dikke noobs.
Beste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) : Gentle. Kwaliteit sowieso het hoogste in deze stam, zeker tegenover R2W, Zooi en DS.
Slechtste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) : DS. Grote bekken, weinig klaarspelen.
Met wie zou je een volgende wereld zéker spelen? : Tom, Ice, Martijn, Wesley, Dardan en de bespeler van Devillance.
Met wie zou je een volgende wereld zéker NIET spelen? : RLAP, stabbertjes en runners.

De mooiste PERSOONLIJKE actie :
Deffen, want elke defactie van mij is pure kunst.
De mooiste WERELD actie : Welke wereldactie?
Met welk WEGGESPEELDE account had je de wereld willen afsluiten ? : Exorsus.
Grootste verrassing van W52 (kan een actie zijn, maar ook een account) : Wezz, Martijn heeft mij best verbaasd met zijn activiteit en stamgevoeligheid.
Grootste stabber van W52: /
Als ik één actie had kunnen veranderen, dan was het deze geweest:
Bellum. Wat een flopstam.

De beste aanvaller :
Shakedown.
De beste verdediger : Signore
De beste VV'er : Wezz, Alone.
Grootste flop (speler) :
RLAP
Grootste flop (stam) : DS
De beste stamleider: -
De slechtste stamleider: -
Grootste P&P abuser : -

- Welke spelers verdiende volgens jou, een top 5 notering in de ranglijst?
Exorsus, Alone on a mission, Shakedown, ItsOfficial, SOT
- Wat heeft je eigen account voor deze wereld betekent? Veel.
- Welke fase in de wereld vond je het meest uitdagend, de mooiste, de spannendste? Geen.

Voor de nog bestaande accounts:
- Hoe zou JOUW regio eruit hebben gezien, als je account was weggespeeld / er niet zou zijn (geweest)?
Hetzelfde, Alone groter front.
- Welke spelers hadden dan gefloreerd / waren dan groot geworden? Alone, Exorsus wss actiever.
- Hoe hoop je dat de andere spelers je herinneren ? Niet.


kyh hield ook NAP aan
 
Reactiescore
6
Voormalige / Huidige spelersnaam W52: papacoen
Beste speler : Shakedown (Daan en Daniel: twee toppers)
Beste gestopte Speler : Kill you harder (tweede plaats ..RainBow..).
Beste stamspeler : Shakedown (in Why plande hij heel veel en goed).
Meest loyale speler (in 't algemeen) : force-djanga (Piet, Jesse), heer didi (Siem); bijzondere vermelding voor Sadone (Eddy) en nomercy cheerful (Arie & co) – goede MB/DUs zijn moeilijk te vinden. Deze 2 waren toppers daarin.
Meest ontrouwe speler : King, omdat hij in PMs aangaf tot het einde toe samen te strijden met ons, en kort daarna ons liet vallen in de overgang naar Bellum. Staat wel tegenover dat ie veel vv´s heeft gedraaid binnen Why, daarvoor respect, maar mijn tip voor een volgende wereld is om niet dit soort geintjes uit te halen.
Grootste wannabe , in-game :
Beste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) :
Why? Met op de 2e plaats tegenstander Zooi. Was een leuke strijd, jammer dat het stopte.
Slechtste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) :
Met wie zou je een volgende wereld zéker spelen? :
force-djanga, heer didi, sadone, nomercy cheerful, KYH, shakedown, 3eyed raven, doppler effekt, godrekt
Met wie zou je een volgende wereld zéker NIET spelen? : King, en mogelijk ook TTTH, vanwege het fladderen van stam naar stam. Staat wel tegenover dat ie altijd trouw clears leverde voor de massa´s.
De mooiste PERSOONLIJKE actie : Samen met didi en force-djanga in het westen door proberen te beuken. Ook de leukste fase van het spel, vooral omdat de tegenstander KYH actief en goed verdedigde en ook gewoon sympathiek was.
De mooiste WERELD actie : ontstaan van Why en Who.
Met welk WEGGESPEELDE account had je de wereld willen afsluiten ? :
Grootste verrassing van W52 (kan een actie zijn, maar ook een account) :
de grote CF die in het zuiden werd neergelegd door Snake666 van Why?
Grootste stabber van W52: toch wel de stab tegen Why door Gentle/Zooi. Aan ene kant zag iedereen het van mijlenver aankomen, was onvermijdelijk voor Zooi om te overleven nu Why het Noorden veel sneller dan verwacht opruimde. Aan andere kant was het verdraaid goed onder de pet gehouden
Als ik één actie had kunnen veranderen, dan was het deze geweest: het uiteenvallen van Why? Hoe het westen stukje bij beetje doordrukte, het oosten stukje bij beetje terrein verloor, en met de prachtige CF in het zuiden. Dat had nog wel jaartje door mogen gaan.
De beste aanvaller : snake666, doppler-effekt, en de Why aanvallers in het Westen en de Zooi aanvallers in het Oosten
De beste verdediger : de CF in het zuiden, en KYH
De beste VV'er : ik ga hier voor godrekt en doppler, omdat ze goede vv gedraaid hebben op ons account, gewoon klasse; en toch ook King voor de stam Why
De beste stamleider: Shakedown (Daan/Daniel)

- Welke spelers verdiende volgens jou, een top 5 notering in de ranglijst?
Shakedown, Snake666,
- Wat heeft je eigen account voor deze wereld betekent?
Het veilig stellen van de westrim, daarna het noorden opruimen van SW restanten, en daarna didi en force, en toch ook doppler helpen om in het westen naar beneden te edelen.
- Welke fase in de wereld vond je het meest uitdagend, de mooiste, de spannendste?
In Why. Laatste was leukste van het spel, vanwege goede samenwerking, goede tegenstander, leuke planningen van shakedown, en leveren van clears door TTTH, Shakedown zelf, en vele anderen in Why.
Voor de nog bestaande accounts:
- Hoe zou JOUW regio eruit hebben gezien, als je account was weggespeeld / er niet zou zijn (geweest)?

Weg gespeeld zou door Gentle.Zooi gebeurd moeten zijn, dan had didi dubbel front gekregen, groot probleem in westen.
- Welke spelers hadden dan gefloreerd / waren dan groot geworden?
Didi, mits voldoende van stamdef voorzien, maar ook spelers als punisher en KYH.
- Hoe hoop je dat de andere spelers je herinneren ?
Gewoon, een loyale, rustige speler, redelijk actief.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser76972

Guest
Bedankt voor de benoeming pep en gefeliciteerd met de rang 1 positie :)
 
Reactiescore
746

DeletedUser78985

Guest
Voormalige / Huidige spelersnaam W52: Blowers/Stainless steel/JelloJello/3EyedRaven
Beste speler : Shakedown8
Beste gestopte Speler :NoSkillOnlyLuck. aka Maarlo
Beste stamspeler : Laststark
Meest loyale speler (in 't algemeen) : Jellojello co, dirknirk(gestabt helaas sorry:D)
Meest ontrouwe speler : TTTH
Grootste wannabe , in-game : TTTH
Beste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) : Why!
Slechtste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) : R2W
Met wie zou je een volgende wereld zéker spelen? : NoSkillOnlyLuck, Linda van batafurai laststark en g0dr3kt. mijn exco Daan van Stainless steel jellojello, mijn exmb en RL vriend jannes, mb en co kitty, shakedown8, heer didi(siem) Force-Djanga, te veel om op te noemen
Met wie zou je een volgende wereld zéker NIET spelen? : kipje500, stuurde weinig tot geen os.
KING overloper en te slijmerig bij leiding. TTTH aan het begin vd wereld al een grote bek en ontrouwe speler gebleken, heeft me nooit weg kunnen spelen(tijd van stainless steel)

De mooiste PERSOONLIJKE actie :
smorgens samen met mijn klasgenoot en mb counteren op NSOL en dan met behulp van last stark stacken
De mooiste WERELD actie : het terugdringen van 3EyedRaven met voornamelijk force djanga uit SW-cluster(helaas liep hij kort daarna over) R2W geschrokken, toch geen poesje om zonder handschoenen aan te pakken;) de vernietiging van SHIP!
Met welk WEGGESPEELDE account had je de wereld willen afsluiten ? : Stainless steel, intern door 3eyed;)
Grootste verrassing van W52 (kan een actie zijn, maar ook een account) : papacoen, Vriend bleek vijand in de rug van SW door andere co en vvs van R2W.
Grootste stabber van W52: R2W
Als ik één actie had kunnen veranderen, dan was het deze geweest: NSOL volstacken, niet voldoende gedaan!

De beste aanvaller :
NSOL
De beste verdediger : Laststark
De beste VV'er : Linda van g0dr3kt
Grootste flop (speler) : TTTH KING
Grootste flop (stam) : BELLUM
De beste stamleider: 3EyedRaven-cedric
De slechtste stamleider: TTTH
Grootste P&P abuser : Force Djanga, ikzelf en shakedown8

- Welke spelers verdiende volgens jou, een top 5 notering in de ranglijst?
NSOL, g0dr3kt en degenen in top 3
- Wat heeft je eigen account voor deze wereld betekent? veel en weinig. overstap naar bellum zorgde ervoor dat zooi op del ging>>grootste gebeurtenis
- Welke fase in de wereld vond je het meest uitdagend, de mooiste, de spannendste?

zooi vs why

Voor de nog bestaande accounts:
- Hoe zou JOUW regio eruit hebben gezien, als je account was weggespeeld / er niet zou zijn (geweest)?
g0dr3kt groter en force djanga en snake.
- Welke spelers hadden dan gefloreerd / waren dan groot geworden?zie hierboven
- Hoe hoop je dat de andere spelers je herinneren ? actieve trouwe speler, goede mobiele sniper. helaas einde van de wereld minder actief
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78151

Guest
De beste stamleider: Shakedown (Daan/Daniel)

Beste speler : Shakedown (Daan en Daniel: twee toppers)

Eeuhm even op terugkomen.
Daan is echt een topper altijd super actief. Maar je vergeet Indy, Tim en mij ook even...
Daniel speelt al een half jaar niet meer en ervoor was die er niet veel door privésituatie en werk. Het enige dat die deed was af en toe een massa opzetten als die thuis was. Dat deed die dan ook wel perfect. Aanvallend heel veel inzicht.
Maar dus Tim Indy Daan en ik hebben het acc draaiende gehouden. Zowel Tim als ik hebben alle 2 massa's op ons eigen moeten verwerken want toen Zooi eindelijk ging aanvallen waren Daan, Daniel en Indy op vakantie of druk met iets...
Ik snap dat je mij niet mag maar geef ook wat credit aan Indy en Tim die het uitstekend hebben gedaan. (Tim met up's en down's :p )
 

DeletedUser69389

Guest
Beste gestopte Speler :NoSkillOnlyLuck. aka Maarlo
Met wie zou je een volgende wereld zéker spelen? : NoSkillOnlyLuck, Linda van batafurai laststark en g0dr3kt. mijn exco Daan van Stainless steel jellojello, mijn exmb en RL vriend jannes, mb en co kitty, shakedown8, heer didi(siem) Force-Djanga, te veel om op te noemen

Als ik één actie had kunnen veranderen, dan was het deze geweest: NSOL volstacken, niet voldoende gedaan!
De beste aanvaller : NSOL
- Welke spelers verdiende volgens jou, een top 5 notering in de ranglijst? NSOL, g0dr3kt en degenen in top 3
Merci namens team NSOL.:)
 
Reactiescore
99
Voormalige / Huidige spelersnaam W52: Signore Della Inferno.
Beste speler : Alone on a mission. Wie anders dan mijn partner in crime? Zijn weinig spelers die het hier verdienen, ik zou hier trouwens ook graag the voice willen vernoemen voor de 2e plek. Veel dorpen verloren uiteindelijk, maar heb wel een hoge pet opgekregen van zowel Umur als Ruben.
Beste gestopte Speler : Team Exorsus was misschien qua spelers het beste team van deze wereld, alleen allemaal gestopt.
Beste stamspeler : Martijn, Wezz.
Meest loyale speler (in 't algemeen) : Signore della inferno + Alone. Waarom Alone? De enige van mijn ex stamgenoten die de NAP aanhield.
Meest ontrouwe speler : Care.
Grootste wannabe , in-game : RLAP + Erpo, dikke noobs.
Beste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) : Gentle. Kwaliteit sowieso het hoogste in deze stam, zeker tegenover R2W, Zooi en DS.
Slechtste stam (kan zowel een huidige als eerdere stam zijn) : DS. Grote bekken, weinig klaarspelen.
Met wie zou je een volgende wereld zéker spelen? : Tom, Ice, Martijn, Wesley, Dardan en de bespeler van Devillance.
Met wie zou je een volgende wereld zéker NIET spelen? : RLAP, stabbertjes en runners.

De mooiste PERSOONLIJKE actie :
Deffen, want elke defactie van mij is pure kunst.
De mooiste WERELD actie : Welke wereldactie?
Met welk WEGGESPEELDE account had je de wereld willen afsluiten ? : Exorsus.
Grootste verrassing van W52 (kan een actie zijn, maar ook een account) : Wezz, Martijn heeft mij best verbaasd met zijn activiteit en stamgevoeligheid.
Grootste stabber van W52: /
Als ik één actie had kunnen veranderen, dan was het deze geweest:
Bellum. Wat een flopstam.

De beste aanvaller :
Shakedown.
De beste verdediger : Signore
De beste VV'er : Wezz, Alone.
Grootste flop (speler) :
RLAP
Grootste flop (stam) : DS
De beste stamleider: -
De slechtste stamleider: -
Grootste P&P abuser : -

- Welke spelers verdiende volgens jou, een top 5 notering in de ranglijst?
Exorsus, Alone on a mission, Shakedown, ItsOfficial, SOT
- Wat heeft je eigen account voor deze wereld betekent? Veel.
- Welke fase in de wereld vond je het meest uitdagend, de mooiste, de spannendste? Geen.

Voor de nog bestaande accounts:
- Hoe zou JOUW regio eruit hebben gezien, als je account was weggespeeld / er niet zou zijn (geweest)?
Hetzelfde, Alone groter front.
- Welke spelers hadden dan gefloreerd / waren dan groot geworden? Alone, Exorsus wss actiever.
- Hoe hoop je dat de andere spelers je herinneren ? Niet.

Love you <3:santa:<3
 

DeletedUser77817

Guest
Nog meer mensen die een lijstje samenstellen na de kerst? ^^
 
Bovenaan