Wie stopt Manipulate.?

Reactiescore
222
Geen zorgen! Binnenkort zullen minimaal 4 spelers van MP. de stam verlaten en samen met de speler Nicckyy een nieuwe stam beginnen. Hieronder zullen ook andere leden van andere stammen vallen!
Je luistert ook echt teveel naar anderen haha.. Nu stoken we jou eens op nadat je dat meermaals bij ons deed :)
 

DeletedUser74073

Guest
Haha stook? Ik weet het niet. Misschien zaten er de andere keren er ook wel een deel van waarheid in? :p

Btw, Jij en ik weten beide dat het waar is wat ik net heb geschreven. Of wordt het plannetje nu afgelast omdat er een lek is in je kringetje? :) We will see!
 

DeletedUser77823

Guest
Je wilt gewoon niet dat ze weten van je harde stab:p

Heb jij wel eens van stam gewisseld? Vast wel. Dan ben jij vanaf nu dus ook een keiharde stabber!

Vroeger werd dit stamhoppen genoemd, dat is iets heel anders (en overigens ook vrij normaal in het begin van een wereld)
 

DeletedUser78806

Guest
Heb jij wel eens van stam gewisseld? Vast wel. Dan ben jij vanaf nu dus ook een keiharde stabber!

Vroeger werd dit stamhoppen genoemd, dat is iets heel anders (en overigens ook vrij normaal in het begin van een wereld)
Had het niet daarover:eek: hij sniped zijn stamgenoten :oops:
 
Reactiescore
222
Had het niet daarover:eek: hij sniped zijn stamgenoten :oops:
Zijn dat geen loyal tactieken haha.

Haha stook? Ik weet het niet. Misschien zaten er de andere keren er ook wel een deel van waarheid in? :p

Btw, Jij en ik weten beide dat het waar is wat ik net heb geschreven. Of wordt het plannetje nu afgelast omdat er een lek is in je kringetje? :) We will see!

Gewoon een verhaal vol onzin alweer, vorige keer ook al zo. Je verhaal klinkt dan wel grappig. Nicckyy & 4 leden van MP. Lekker stammetje heb je dan :')

Toevallig een lek om jou weer onzin te laten uitkramen & de wereld je gekkegeit ziet haha.

Heb jij wel eens van stam gewisseld? Vast wel. Dan ben jij vanaf nu dus ook een keiharde stabber!

Vroeger werd dit stamhoppen genoemd, dat is iets heel anders (en overigens ook vrij normaal in het begin van een wereld)
Als dat stabben is, heeft elke speler gestabt :)
 

DeletedUser74073

Guest
Lees eens goed. Er staat andere leden van andere stammen zullen hier ook onder vallen.

Oke gek, want als dit verhaal onzin is... waarom krijg ik dan PM's van mensen die niet eens in jouw stam zitten, die wel met jullie mee zouden gaan naar de nieuwe stam, die vragen hoe ik aan deze info kom? Kan je dat ook toelichten of krijg ik dan weer het stook gedeelte over me heen?

Mensen mogen geloven wat ze willen geloven. Ik zie jullie opstap graag gebeuren alleen al om mijn gelijk hier te hebben! Doen jullie niet, dan zal iedereen mij waarschijnlijk als de stoker zien. Maar wij weten beide hoe het daadwerkelijk zit. En dit doet mij slapen!
 

DeletedUser74073

Guest
Verder valt er hierover ook niet meer te discussiëren. We zien wat de toekomst ons brengt! Een paar clears met edels "gok ik" hahaha.

AjU! Het beste!
 

DeletedUser74966

Guest
Heb jij wel eens van stam gewisseld? Vast wel. Dan ben jij vanaf nu dus ook een keiharde stabber!

Vroeger werd dit stamhoppen genoemd, dat is iets heel anders (en overigens ook vrij normaal in het begin van een wereld)
Stamhoppen is ook niet normaal naar mijn idee. Waar is het gevoel van loyaliteit gebleven? Hebben we niet meer wat strijdlust over ofzo om wat te doen voor onze stam? Nu snap ik ook waarom de 'top' altijd zo snel gevormd wordt en dan ook weer wisselt. Niemand die meer wilt strijden maar eerst voor de makkelijke manier kiest. Lol
 

DeletedUser78806

Guest
Zijn dat geen loyal tactieken haha.



Gewoon een verhaal vol onzin alweer, vorige keer ook al zo. Je verhaal klinkt dan wel grappig. Nicckyy & 4 leden van MP. Lekker stammetje heb je dan :')

Toevallig een lek om jou weer onzin te laten uitkramen & de wereld je gekkegeit ziet haha.


Als dat stabben is, heeft elke speler gestabt :)
Wij snipen geen treinen van onze leden hoor:eek:

Dus zou niet weten wat je bedoelt. Zou zeggen, eerst bewijs geven voor je zo een zaken zegt:p
 

DeletedUser61134

Guest
Altijd treinen van je stamleden snipen.
Denken ze dat de speler waar ze tegen strijden meer potentie heeft en gaan ze actiever spelen.
 
Reactiescore
600
Beetje teveel off-topic :)
Dit kan wel een interessant topic zijn/worden als iedereen wat uitgebreider zijn mening geeft zodat we beter kunnen discussiëren :eek:
 
Bovenaan