Excuses Loyal

DeletedUser78806

Guest
Beste mensen van het forum,

bij deze zouden wij de leiding van loyal (.Conor Mcgregor/Arachnophobia/Vuzeh) onze excuses willen aanbieden voor de acties van het toenmalige lid Magni Nominis Umbra aan allen die zijn getroffen door zijn acties en woorden. Zijn acties worden niet goedgekeurd door ons, en er zal een reactie komen vanuit onze stam op hem. Wij hebben daarom ook afstand genomen van hem.

De "stab" van 2meter5 word momenteel ook onderzocht, en beide kanten zullen hun zegje mogen doen waarna dit topic objectief zal worden behandeld. Indien schuldig bevonden aan de stab zullen er passende maatregelen volgen voor 2meter5.

Laat blijken dat Loyal waarde hecht aan normen.

Met vriendelijke groeten,

Leiding Loyal
 

DeletedUser71937

Guest
Als er een nieuwe bespeler nodig is op 2meter5, dan hoor ik het wel:p
 

DeletedUser78824

Guest
Je vergeet gemakkelijkheidshalve nog de vieze spelletjes van zwollenaar te benoemen. De bewijzen heb ik aangereikt aan gamebreak maar die kruipt blijkbaar ook onder zn steen.doei w58
 

DeletedUser78151

Guest
Je vergeet gemakkelijkheidshalve nog de vieze spelletjes van zwollenaar te benoemen. De bewijzen heb ik aangereikt aan gamebreak maar die kruipt blijkbaar ook onder zn steen.doei w58

Wat heeft die dan gedaan mss ?
En wrm naar GameBreak ? Zijn zij tot wereldleider benoemt ofzo :p
 

DeletedUser78806

Guest
Nog even een kleine mededeling over de toestand met 2meter5. Na een onderzoekje en bevraging van beide spelers(onderaan in het bericht stukje te lezen) is er besloten dat er niet met zekerheid kan worden gezegd dat hij gestabbed heeft. En uit de reacties van beide partijen, lijkt 2meter5 de meer geloofwaardigere speler te zijn die ook het beste meewerkte bij de vragen die werden gesteld. De speler czazzy daarentegen werkte maar halfhartig mee en bovendien lijkt ook een deel van zijn verhaal niet te kloppen. Dat maakte het natuurlijk ook nog ingewikkelder om de puzzelstukjes in elkaar te passen. Uit het onderstaande gesprek kunt u ook zien hoe de speler 2meter5 zijn aanmeldingen op het account doorgaf(iets wat wij niet delen wegens privé), wat doorgaans altijd hetzelfde Ip was.

Met vriendelijke groeten,

De leiding van Loyal

bewijs2.jpg
bewijs1.jpg
bewijs3.jpg
bewijs4.jpg
 

DeletedUser78020

Guest
Ik ben even de weg kwijt, de meeste kennen elkaar al wat langer en dat is iedereen die altijd wel op t forum zit !!, weet ongeveer hoe iemand, een speler, tw speelt.
Als de nieuwe zich nooit bevinden op tw forum, tja........, weten ze ook niets.

Zwollenaar ken ik als een snelle groeier en goedde speler en game break ook, maar schijnbaar denken andere er anders over.
 

DeletedUser78151

Guest
Ik wil van hem bewijzen zien dat hij login heeft gekregen of iets waarin er meer besproken is over de co want anders kan je iedereen beschuldigen van een stab ...
 

DeletedUser78806

Guest
Ik wil van hem bewijzen zien dat hij login heeft gekregen of iets waarin er meer besproken is over de co want anders kan je iedereen beschuldigen van een stab ...

Dat is 1 van de reden waarom we ook helemaal niet tegoei kunnen achterhalen wat er gebeurde... er zijn geen echte bewijzen van een stab.

Ik ben even de weg kwijt, de meeste kennen elkaar al wat langer en dat is iedereen die altijd wel op t forum zit !!, weet ongeveer hoe iemand, een speler, tw speelt.
Als de nieuwe zich nooit bevinden op tw forum, tja........, weten ze ook niets.

Zwollenaar ken ik als een snelle groeier en goedde speler en game break ook, maar schijnbaar denken andere er anders over.

Gaat niet over hun hier.:)
 
Reactiescore
372
Ik wil van hem bewijzen zien dat hij login heeft gekregen of iets waarin er meer besproken is over de co want anders kan je iedereen beschuldigen van een stab ...
Hij zei vgm ook dat hij 5 minuten gelogd was en daarna eraf getrapt werd. Van dat 5 minuten loggen is dus helemaal niks te zien.
 

DeletedUser78151

Guest
Hij zei vgm ook dat hij 5 minuten gelogd was en daarna eraf getrapt werd. Van dat 5 minuten loggen is dus helemaal niks te zien.
Zo ver terug kan je zelf niet kijken denk ik.
Support kan wel die log ins bekijken en met IP adressen vergelijken.
 
Reactiescore
372
Zo ver terug kan je zelf niet kijken denk ik.
Support kan wel die log ins bekijken en met IP adressen vergelijken.

Screentje dat ik zag ging 3 dagen terug. Als hij er pas 3 dagen na de kick melding van maakt, is het sowieso een ongeloofwaardig verhaal.

Maar aan de andere kant heb je dat ook zo aangepast met element inspecteren :)
 

DeletedUser78806

Guest
Screentje dat ik zag ging 3 dagen terug. Als hij er pas 3 dagen na de kick melding van maakt, is het sowieso een ongeloofwaardig verhaal.

Maar aan de andere kant heb je dat ook zo aangepast met element inspecteren :)
hij heeft 1 minuut na het lezen gereageerd...dus onwaarschijnlijk...
 

DeletedUser78020

Guest
er zijn meer beschuldigingen van jan en alleman, over stab's en verkeerde woorden die verkeerd worden gelezen.
ach, we zijn alweer op de goede weg met wereld 58
 
Bovenaan