leuke rapportjes

Reactiescore
603
9559ef50c8633d9384c25d2daf529a93.png


mixdorpjesss
 

DeletedUser67517

Guest
Exact overal het aantal GS per uur uitrekenen. Precies sturen met precies genoeg LC om een spelersdorp leeg te trekken. Heel kaart verneuken met kleurtjes gesorteerd op farms enz enz
 

DeletedUser77159

Guest
Exact overal het aantal GS per uur uitrekenen. Precies sturen met precies genoeg LC om een spelersdorp leeg te trekken. Heel kaart verneuken met kleurtjes gesorteerd op farms enz enz
Is dat niet normaal dan? :eek:
 

DeletedUser78151

Guest
Exact overal het aantal GS per uur uitrekenen. Precies sturen met precies genoeg LC om een spelersdorp leeg te trekken. Heel kaart verneuken met kleurtjes gesorteerd op farms enz enz
Doet FA dat niet automatisch ?
 
Reactiescore
7.918
Ik steek er liever wat minder tijd er in, dan maar wat minder farmen :p. Maar respect dat jullie daar zoveel moeite in steken, mij niet gezien haha
 

DeletedUser69389

Guest
Nee pakketjes zijn niet kut. Bij Pakketjes moet je gewoon slim en tactisch aanvallen. Dat 90% van deze community dat nou niet kan is een heel ander verhaal. Door al deze instellingen is de huidige classic een eitje voor noobs. Het enige waar je je echt in kunt onderscheiden is met extreem goed timen.
 

DeletedUser78760

Guest
Pakketjes zijn inderdaad niet kut. Omdat de rest er zo slecht in is, vind ik het heel chill haha.
 

DeletedUser77710

Guest
Nee pakketjes zijn niet kut. Bij Pakketjes moet je gewoon slim en tactisch aanvallen. Dat 90% van deze community dat nou niet kan is een heel ander verhaal. Door al deze instellingen is de huidige classic een eitje voor noobs. Het enige waar je je echt in kunt onderscheiden is met extreem goed timen.

Ik vind pakketjes wel kut, dat is een mening en mijn mening kan niet gemakkelijk verandert worden. En zeker door spelers zoals jij.

Hmm, wat er tactisch is aan pakketjes weet ik niet. Dat je het slim moet gebruiken, ja, dat snap ik wel. Alleen zal de wereld veel trager verlopen in de edelfases. En sommige mensen hebben een voorkeur bij snellere edelfases.

Van waar haal jij die 90%? Ik weet zeker dat er wel meer mensen zijn die slim spelen en tactisch spelen, maar vanaf wanneer speel je slim en tactisch? Het is niet dat jij dan bij die '10%' van 'slimme en tactische' spelers zit, hé
 

DeletedUser78760

Guest
Het is tactisch omdat je je aanval zo goed moet plannen en uitvoeren dat de kans op mislukken minimaal is. Met goudmunten kan je het gerust weer overdoen als het misgaat dus is het een kwestie van dom treintjes dumpen.
 
Bovenaan