[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #282: The Hunger Games

DeletedUser78882

Guest
Verder is het me ook opgevallen dat Thelightfighter enkele malen op het forum is geweest en zelfs gereageerd heeft in het topic, maar is er toch in kunnen slaan om geen lynchstem te zetten.

Hetzelfde geld voor loyal, waar ik zelf nog een discussie mee gehad heb uiteindelijk kwam ook zonder stem, als de spelleiding juist geteld heeft, aangezien de stem van laila er ook niet mee opstond.
 

DeletedUser76198

Guest
Verder is het me ook opgevallen dat Thelightfighter enkele malen op het forum is geweest en zelfs gereageerd heeft in het topic, maar is er toch in kunnen slaan om geen lynchstem te zetten.

Hetzelfde geld voor loyal, waar ik zelf nog een discussie mee gehad heb uiteindelijk kwam ook zonder stem, als de spelleiding juist geteld heeft, aangezien de stem van laila er ook niet mee opstond.

Ik heb heel duidelijk aangegeven dat GG goedje is, dat men stug blijft volhouden en niet naar de persoon achter het account wil kijken neem ik jou kwalijk ;) daarvoor heb je jezelf mijn nummer 2 lynch-kandidaat gemaakt.
 

DeletedUser78882

Guest
Ik heb heel duidelijk aangegeven dat GG goedje is, dat men stug blijft volhouden en niet naar de persoon achter het account wil kijken neem ik jou kwalijk ;) daarvoor heb je jezelf mijn nummer 2 lynch-kandidaat gemaakt.
je hebt duidelijk aangegeven dat GG goedje is? Zou je die post even willen quote's vind hem zo snel niet, of rond welke pagina dat zou zijn geweest. Als jij zo overtuigd was van GG als goedje, waarom heb je zelf niet gestemd dan als ik mag vragen?

Edit: Waarom ben ik daar eigenlijk verantwoordelijk voor??
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
326
Een speler die goed word gepraat door DZ. Echter zie je niet veel van hem op dag 1. een stem op Hopeful en dat was het zo'n beetje, je kan er geen argumentatie bij vinden of niets. ook een makkelijk excuus om niet meer te moeten reageren want "hopelijk" was hij terug voor 22:00. Dat is evenveel zeggen als ik ben er niet meer vandaag.

Ik ben er op dinsdag vrijwel nooit, dit kan je ook aan vorige potjes zien. Waarom zou ik de enige speler die een BM stem op mij plaatst lunchen?
Zal morgen actiever spelen, nu niet nuchter :)
 

DeletedUser78882

Guest
Ik ben er op dinsdag vrijwel nooit, dit kan je ook aan vorige potjes zien. Waarom zou ik de enige speler die een BM stem op mij plaatst lunchen?
Zal morgen actiever spelen, nu niet nuchter :)
lunchen? ik heb het eerder over jou lynchstem.
Maar aangezien je erzelf over begint. Omdat een speler jou een BM stem geeft wil niet zeggen dat je die persoon niet kan lunchen toch?
Als dat het geval is en Crazy/Castiel/PlanA was lunch, dan had je gelijk veel goedjes...
 

DeletedUser76198

Guest
Ik weet vrij zeker dat hij geen wolf is, dat heb ik erop tegen. Het vorige potje gaf die als burger ook al aan dat die het maar niks vond en met die rol er geen tijd in wilde steken (zo vatte ik het iig op) dus denk dat we hier gewoon een burger hebben. Lynchen vind ik jammer..

Hier dus :p
 

DeletedUser76198

Guest
ah ja die post. Maar ik kijk niet graag naar andere potjes, vind het onzin om spelgedrag te gaan vergelijken met een ander potje.
zoals ik ook heb aangegeven vind ik die post meer op voorkennis lijken.

Heb ik je niet zien aangeven maar ik was een deel van de avond niet op het forum dus kan er overheen gelezen hebben.

En het is zeer zeker voorkennis.. zonder kut te willen doen tegen GG maar vorig potje zei die dat die geen tijd wilde stoppen om zich als burger te verdedigen. Dat heeft niks met speelstijl te maken, slechts met motivatie om mee te doen wat mist.

In normale gevallen worden de inactievere spelers eerst gelunchd dus had ik hem liever als lunch gezien dan als lynch daar ik verwachtte dat die weer een potje zou "uitzitten" als burger.
 

DeletedUser78762

Guest
Dat was DZ en Summer is hier gewoon wolf ! Kan niet missen
waarom? Ik dacht dat jij een speler was die openminded ging kijken naar alles en niet zo kortzichtig ergens ging opspringen.

Er is vandaag trouwens een muizenvalactie dus ik wil mezelf best bewijzen door gedurende de dag 50x een nieuwe lynchstem te zetten zodat de kans groot is dat ik gezien word. Durf jij dit ook castiel of ga je deze stem laten staan uit schrik? :D
 
Reactiescore
556
Al die nietszeggende stemmers even bekeken.









Hopeful zet al heel erg snel zijn eerste stem. wat wel duidelijk een trol is. Echter niet veel later gaat hij dan vragen waarom iemand zo vroeg al een stem zou zetten...
Echter gebeurd dit wel pas op de stem van PlanP op GreenGang.
Waarom vroeg je het dan niet aan PlanA, die zette zijn stem zowaar nog vroeger dan PlanP.
Daarna zet je nog eens zo'n trolstem in jou ogen, de 2e al, om dan uiteindelijk te volgen op GreenGang om jezelf te redden.



Een vroege stem van PlanA, zowaar een stem die gewoon blijft staan, een stem zonder enige argumentatie. Makkelijke stem nadat hopeful Castiel al aardig naar voren had gebracht.





De stem van PlanP. later op de dag zegtie op een wel heel makkelijke manier dat hij zijn stem gaat laten staan.
Wat later geeft hij aan dat hij bezig is met Lynch dag 1 om die goed uit te voeren.
Echter veel zoeken komt er niet aan te pas. een paar loze verdenkingen op pierre en het niet vertrouwen van Crazy. zoals je kan zien in onderstaande quote's







Waarom ben je dan zo bang om erop door te gaan, zodat je moeite doet om je "voorlopige" stem op GreenGang niet te moeten laten staan.
Ik vind namelijk je argumentatie niet erg goed tegenover GreenGang.



Een speler die goed word gepraat door DZ. Echter zie je niet veel van hem op dag 1. een stem op Hopeful en dat was het zo'n beetje, je kan er geen argumentatie bij vinden of niets. ook een makkelijk excuus om niet meer te moeten reageren want "hopelijk" was hij terug voor 22:00. Dat is evenveel zeggen als ik ben er niet meer vandaag.



Weer zo'n "voorlopige" stem. alweer zo'n stem die nooit meer word aangepast...
Wat is dus je reden precies om op dragonwoman te blijven??



Je had een mooie eigendunk door je vorig potje, en dan kom jij af met een stem en dit argument. Dan verwacht ik echt wel wat beters van jou. Als jij zegt dat jij o zo goed bent in dit spel, Dit laat het in elk geval niet zien...





eerst een stem op iemand die net vervangen is, waar ik op inging. gelijk erna krijg ik een stem omdat ik "rare" vragen stel. Uiteindelijk is het excuus dat ze geirriteerd was door mijn vraag dat ik een stem heb gekregen.
Lijkt me ook weer zoiets van ik wil hier een makkelijke stem plaatsen...



Deze posts lijkt te duiden op voorkennis. Je zou GreenGang niet willen lynchen, waarom precies niet? waardoor was jij zo zeker dat hij een goedje was??



was dit een keuze tussen Green en DZ?? wat denk jij dan van de andere en waarom precies die 2? Er moet wel wat meer achter hebben gezeten toch waarom je DZ boven GreenGang verkoos om te lynchen.

Ik heb nu dus nog steeds een slecht gevoel bij Hopeful maar ook bij PlanP, al lijkt het me niet erg slim om als slechtje nu iemand te willen gaan linken aan een lunch.
pff ik heb geen idee
heb niet echt verdachten wel een paar twijfelgevallen

DZ die de eerste dagen onder de radar wil blijven

en dan green die al een uitvlucht heeft

ik denk dat ik voor DZ ga, vind het vreemd dat iemand die voor BM wil gaan zijn eigen de 1ste dagen wil drukken.

zoals ik al aangaf had ik niet echt verdachten.
wat vaak is op dag 1 .
alleen wat twijfels over dz en green, dat waren degene die me op waren gevallen.
en ik vond het vreemd dat dz al gelijk aangaf de 1ste dagen minder actief te zijn terwijl hij wel voor bm ging. dus dat gaf de doorslag
ik zat dus fout :(
 

DeletedUser76198

Guest
Dat was DZ en Summer is hier gewoon wolf ! Kan niet missen

Ja excuses daarvoor, blijf erbij dat we niet meteen naar summer moeten wijzen, sleeping beauty zou het bijvoorbeeld gedaan kunnen hebben als nette lunch (slechts een vb geen verwijt) daar hij niet naar andere potjes kijkt/ gedachten maakt bij eerdere potjes dus alleen maar zag dat DZ dag 1-3 weg zou zijn.
 

DeletedUser78876

Guest
De stem van PlanP. later op de dag zegtie op een wel heel makkelijke manier dat hij zijn stem gaat laten staan.
Wat later geeft hij aan dat hij bezig is met Lynch dag 1 om die goed uit te voeren.
Echter veel zoeken komt er niet aan te pas. een paar loze verdenkingen op pierre en het niet vertrouwen van Crazy. zoals je kan zien in onderstaande quote's

Haha grappig hoe jij alles heel verkeerd begrijpt. Ik had dat over lynch 1 dat het belangrijk was vanwege de infectie-infectie. Zodra ik krijg te horen dat die niet in de rollen lijst hoort, dan ga ik daar ook niet verder op in. Maarja mensen bleven er over door vragen. En hoezo vertel ik op een makkelijke manier dat ik mijn stem laat staan? Dus ik had eigenlijk een heel boek moeten schrijven want 15 zinnen over waarom ik het laat staan is niet genoeg dus?

En jij noemt dat ene bericht naar Pierre al gelijk 'een paar loze verdenkingen'? Ten eerste het was èèn post, dus dan kan het nooit 'verdenkingEN' zijn. Ten tweede het was sowieso niet eens een verdenking. Als je al iemand gaat quoten en daarop in gaat is niet per definitie een verdenking richting diegene. Mooi hoe je dit probeert dit te gebruiken om heel overdreven over te komen.

Waarom ben je dan zo bang om erop door te gaan, zodat je moeite doet om je "voorlopige" stem op GreenGang niet te moeten laten staan.
Ik vind namelijk je argumentatie niet erg goed tegenover GreenGang.

Ik snap niet wat je met het eerste bedoeld. Betreft het tweede. Ik heb weinig mensen met argumenten zien komen. Sterker nog die vallen niet eens op èèn hand te tellen. Dus jij wilt mij erop afrekenen dat mijn argumenten zwak zijn. Erg makkelijk voor iemand die als argument had 'een trollstem plaatsen'...
 

DeletedUser78882

Guest
Haha grappig hoe jij alles heel verkeerd begrijpt. Ik had dat over lynch 1 dat het belangrijk was vanwege de infectie-infectie. Zodra ik krijg te horen dat die niet in de rollen lijst hoort, dan ga ik daar ook niet verder op in. Maarja mensen bleven er over door vragen. En hoezo vertel ik op een makkelijke manier dat ik mijn stem laat staan? Dus ik had eigenlijk een heel boek moeten schrijven want 15 zinnen over waarom ik het laat staan is niet genoeg dus?

En jij noemt dat ene bericht naar Pierre al gelijk 'een paar loze verdenkingen'? Ten eerste het was èèn post, dus dan kan het nooit 'verdenkingEN' zijn. Ten tweede het was sowieso niet eens een verdenking. Als je al iemand gaat quoten en daarop in gaat is niet per definitie een verdenking richting diegene. Mooi hoe je dit probeert dit te gebruiken om heel overdreven over te komen.



Ik snap niet wat je met het eerste bedoeld. Betreft het tweede. Ik heb weinig mensen met argumenten zien komen. Sterker nog die vallen niet eens op èèn hand te tellen. Dus jij wilt mij erop afrekenen dat mijn argumenten zwak zijn. Erg makkelijk voor iemand die als argument had 'een trollstem plaatsen'...

Ik zeg zeker niet dat je een boek moet schrijven. maar je laat je stem staan met een minimale reden. Ik geef inderdaad toe dat er meer van die spelers zijn.

ik wil je zeker niet afrekenen en ook niet overdreven overkomen. je post op pierre ga je wel verdedigen maar de post waarin je zegt dat je crazy niet meer vertrouwd niet. Waarom ben je dan niet verder ingegaan op je wantrouwen naar crazy toe? Of was dit een te moeilijk target om verdacht te krijgen?

Als je mijn stem nog eens bekijkt dat zie je dat mijn argument zeker niet door een trollstem was.Heb ik ook nog eens duidelijker weergegeven in diezelfde post.

Al is je actie naar summer toe wel wat anders aangezien ik niet denk dat een slechtje na dag 1 lunch gelijk een link zohard naar iemand wil gaan leggen. Aangezien dat ook heel gevaarlijk kan zijn voor een slechtje maar ik sluit niets uit
 

DeletedUser

Guest
Ik wou hem vanavond nog doorlezen, maar ivm een fucktuppe privé situatie, doe ik dat morgen even.

Love u all <3
 
Bovenaan