[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #282: The Hunger Games

DeletedUser78762

Guest
Ik heb je vorig potje laten begaan, maar als je blijft persoonlijk spelen kunnen we je beter lynchen lijkt me.

Zou niet weten wie anders DZ zou lunchen hoor. Jij wel? Anders mag je me verblijden.
Ik heb hem niet geluncht. Ik ga echt niet zo dom zijn om mezelf zo in de kijker te zetten als ik wolf was.

Dit lijkt erop dat jij dit orchestreert om op mij te kunnen gaan met een makkelijke reden? Het stond er nog niet en je zat al klaar met je post? Leek alsof je wist wat er zou komen.
 

Deleted User - 487910658

Guest
Ik heb hem niet geluncht. Ik ga echt niet zo dom zijn om mezelf zo in de kijker te zetten als ik wolf was.

Dit lijkt erop dat jij dit orchestreert om op mij te kunnen gaan met een makkelijke reden? Het stond er nog niet en je zat al klaar met je post? Leek alsof je wist wat er zou komen.

Nee, het is wel duidelijk gewoon met welke intenties jij speelt. Niemand zou DZ dag 1 lunchen behalve jij. Ik had gewoon lyonn geluncht, want heeft nog geen post geplaatst.
Ik sta ook bekend als speler die sportief luncht (omdat ik dat altijd doe). Je kan dan wel de zielepoot uithangen, maar dat gaat hier niet werken.
 

DeletedUser78762

Guest
Nee, het is wel duidelijk gewoon met welke intenties jij speelt. Niemand zou DZ dag 1 lunchen behalve jij. Ik had gewoon lyonn geluncht, want heeft nog geen post geplaatst.
Ik sta ook bekend als speler die sportief luncht (omdat ik dat altijd doe). Je kan dan wel de zielepoot uithangen, maar dat gaat hier niet werken.
Je bent wel goed voorbereid moet ik zeggen, knap verhaaltje heb je ervan gemaakt.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ben het met Gilles eens dat Summer hier degene is die DZ gelunchd heeft. Verwacht een lunch van DZ op dag 1 anders echt niet namelijk ...
 

DeletedUser78876

Guest
Ik zie allemaal red acties en waarom op green? Kvind dit wel zwak... nog mensen online?!?!

Ik ga voor TurnUpTheMusic. De manier hoe hij hier vlak voor de deadline een sneer gooit naar de GreenGang stemmers, het zwak vind maar vervolgens zelf niet eens gestemd heeft. Een wolf weet wie goedje is en wie niet. Even snel voor de deadline in de korte tijd die hij nog had zeggen dat hij het zwak vind en daarmee laten blijken dat hij Green als goedje inschatten. Aangezien Green op de lynch stond op dat moment wist hij dat Green dood zou gaan en probeert hiermee zich zelf nog even snel in een goed daglicht te manoeuvreren.
 

DeletedUser78762

Guest
Dit is echt een streek van twee wolven samen dit. Jullie lunchen dz en gaan dan onmiddellijk na de deadline op mij om iedereen onmiddellijk in een vaste richting te duwen Voor de lynch? Dit is echt zo doorzichtig man.

Vorig potje heb ik in het begin mijn frustratie tegenover dz nog geuit maar daaena heb ik normaal gespeeld omdat ik het achter mij wou laten en een deftig potje wvw spelen, waarom zou ik het beetje krediet dat ik daar ophouwde meteen weer te grabbel gooien met een stomme lunch... denk na aub.
 

Deleted User - 487910658

Guest
Oh je speelde normaal? Je deed normaal buiten DZ om je hebt er gewoon alles aan gedaan om hem dag 1 te lynchen, persoonlijk. Dan ga je dat nu als wolf zeker ook doen.

Ja, 2 wolven die iemand lunchen om dan iemand meteen te lynchen. Zeker ervaren spelers zoals Castiel en mij. Net alsof we zo dom zijn. Goed bezig...
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ik ga voor TurnUpTheMusic. De manier hoe hij hier vlak voor de deadline een sneer gooit naar de GreenGang stemmers, het zwak vind maar vervolgens zelf niet eens gestemd heeft. Een wolf weet wie goedje is en wie niet. Even snel voor de deadline in de korte tijd die hij nog had zeggen dat hij het zwak vind en daarmee laten blijken dat hij Green als goedje inschatten. Aangezien Green op de lynch stond op dat moment wist hij dat Green dood zou gaan en probeert hiermee zich zelf nog even snel in een goed daglicht te manoeuvreren.

Ik was vorig potje ook goed en vond de eerste lynch bullshit omdat DZ lynch was en was ook goed. Vind dit niet per se een reden om iemand meteen op dag 2 als slechtje neer te zetten
 

DeletedUser78876

Guest
Dit is echt een streek van twee wolven samen dit. Jullie lunchen dz en gaan dan onmiddellijk na de deadline op mij om iedereen onmiddellijk in een vaste richting te duwen Voor de lynch? Dit is echt zo doorzichtig man.

Vorig potje heb ik in het begin mijn frustratie tegenover dz nog geuit maar daaena heb ik normaal gespeeld omdat ik het achter mij wou laten en een deftig potje wvw spelen, waarom zou ik het beetje krediet dat ik daar ophouwde meteen weer te grabbel gooien met een stomme lunch... denk na aub.

En waarom zouden ze dat riskeren? Mocht het plan slagen om vervolgens beide dag 3 al keihard door de mand te vallen? Alles behalve logisch om met zijn 2'en zo'n plan op zo'n manier uit te werken.
 

DeletedUser78762

Guest
Oh je speelde normaal? Je deed normaal buiten DZ om je hebt er gewoon alles aan gedaan om hem dag 1 te lynchen, persoonlijk. Dan ga je dat nu als wolf zeker ook doen.

Ja, 2 wolven die iemand lunchen om dan iemand meteen te lynchen. Zeker ervaren spelers zoals Castiel en mij. Net alsof we zo dom zijn. Goed bezig...
alles aan gedaan om hem te laten lynchen? Je weet zelf best dat dat niet waar is. Er waren andere spelers veel meer aan het sturen.
 

DeletedUser78876

Guest
Ik was vorig potje ook goed en vond de eerste lynch bullshit omdat DZ lynch was en was ook goed. Vind dit niet per se een reden om iemand meteen op dag 2 als slechtje neer te zetten

Ik vind het ook geen reden om te gaan kijken naar vorige potjes of iemand wel of niet een hekel aan elkaar heeft en daarin wel of niet op iemand op lunch zet..

Maar ja, ik zie dit wel sterk als argument voor nu. Omdat hij wel beetje actief was, niet mee draait, maar vervolgens wel zijn woordje klaar heeft staan vlak voor de deadline.
 

DeletedUser78762

Guest
En waarom zouden ze dat riskeren? Mocht het plan slagen om vervolgens beide dag 3 al keihard door de mand te vallen? Alles behalve logisch om met zijn 2'en zo'n plan op zo'n manier uit te werken.
mss denk ik te snel nu maar ik ben gefrustreerd omdat ik voel dat ik geflikt word
 

DeletedUser78876

Guest
mss denk ik te snel nu maar ik ben gefrustreerd omdat ik voel dat ik geflikt word

Dan denk je inderdaad te snel. Spelers zoals BI en Castiel (even vooral BI zijn ego strelen nu) zouden dit niet doen op deze manier. Het zijn geen spelers die een spel verzieken en als je met zijn 2'en zo'n plan zoals jij verwoord nu al zo gaat uitspelen. Dan zouden ze als ze echt wolf zijn binnen 3 dagen eruit liggen. En dat zal voor wolventeam zwaar ten nadele vallen.
 

DeletedUser78762

Guest
Nja, mss 1 van beiden of iemand totaal anders maar iemand wil me flikken met deze lunch. Ik wist het al op het moment dat ik het zag.

Vind jij het dan trouwens normaal dat twee zo ervaren spelers meteen omwille van een lunch een lynchstem plaatsen? Dat staat ook lijnrecht tegenovertegen het feit dat ze zo ervaren zijn
 

DeletedUser78876

Guest
Nja, mss 1 van beiden of iemand totaal anders maar iemand wil me flikken met deze lunch. Ik wist het al op het moment dat ik het zag.

Vind jij het dan trouwens normaal dat twee zo ervaren spelers meteen omwille van een lunch een lynchstem plaatsen? Dat staat ook lijnrecht tegenovertegen het feit dat ze zo ervaren zijn

Dat verschilt per speler, ervaren of niet ervaren. Elk soort speler doet dat wel eens.
 

DeletedUser76198

Guest
@castiel alvast sorry, maar ik ben vast niet de enige die nu terugdenkt aan het direct lunchen van planB en de schuld schuiven op Sander.
 

DeletedUser78882

Guest
Al die nietszeggende stemmers even bekeken.

PlanP, snapt niet dat je de woorden in de plan-naam niet met een hoofdletter moet doen :)

Is er een reden dat je nu al de behoefte voelt om een stem uit te brengen? Heel veel mensen hebben vaak nietszeggende posts aan het begin en worden later op dag 1 actief.

NITS ik stem op jou omdat jij niet van de zon houdt en ik wel.

GreenGang

Sorry dude, ik verdenk je niet, maar ik wil mezelf redden.

Hopeful zet al heel erg snel zijn eerste stem. wat wel duidelijk een trol is. Echter niet veel later gaat hij dan vragen waarom iemand zo vroeg al een stem zou zetten...
Echter gebeurd dit wel pas op de stem van PlanP op GreenGang.
Waarom vroeg je het dan niet aan PlanA, die zette zijn stem zowaar nog vroeger dan PlanP.
Daarna zet je nog eens zo'n trolstem in jou ogen, de 2e al, om dan uiteindelijk te volgen op GreenGang om jezelf te redden.

Oké in dat geval castiel, naar mijn idee is dit een typisch voorbeeld. Hoi ik ben slechtje maar wil laten zien dat ik voor een hoedje denk en zijn jouw opmerkingen te geforceerd.

Een vroege stem van PlanA, zowaar een stem die gewoon blijft staan, een stem zonder enige argumentatie. Makkelijke stem nadat hopeful Castiel al aardig naar voren had gebracht.

Ik ga alvast een stem plaatsen. Voor nu serieus, maar gezien het nog vroeg is op de dag zal ik het later nog kunnen aanpassen.

Ik heb over het algemeen een goed gevoel over de actieve spelers op dit moment. Voor mij komt het over als typerend goedjes gedrag. Wel zijn dit spelers die juist ook de ervaring hebben. Zal mij ook niet veel verbazen als er dan wel gewoon een slechtje tussen zit. Met name goed gevoel over Castiel. Toch een twijfel gevoel over PlanA en Hopeful, maar niks concreet en meer gevoel.

Maar mijn stem gaat voorlopig op GreenGang. Heeft momenteel twee posts. Beide posts nietszeggend. Eerste is alleen succes zeggen, tweede is (net zoals meerdere al een gedaan hebben) een korte post over de anoniem/nieuwe accounts. Laat nog weinig van zich merken en manoeuvreert zich momenteel op de achtergrond nog. Zoals ik zei nog niks definitief, er is nog tijd, dus ook tijd voor hem om zich meer te laten zien.

Niet zo zeer een behoefte, ik ben alleen geen fan van het laatste uur activiteit. Vooral omdat het dan veel te druk is met mensen die afwachten en inhaken op alles. En ja er zijn veel nietszeggende posts en veel niet posters. Dag 1 is nogal erg aftasten en kan je bijna over niemand een zekerheid spreken. Ik wil niet gelijk op de actievere gaan, anders geraakt het potje misschien dood.

Voor nu houd ik hem ook nog op Greengang. Puur omdat hij te gespeeld overkomt voor mij nu ook met dat hij zijn wachtwoord kwijt was, school heeft tot precies 22:00 etc. Of dit is de waarheid, wat ik op zich wil geloven hoor. Maar laatste tijd heb ik ook erg gevoel dat mensen hier nogal graag over willen liegen. Dat die nu geen motivatie heeft of juist als iets wilt gebruiken om minder aandacht te vangen. In beide laatste gevallen vind ik mijn stem waardig op hem. Ook het verdenken van jou met het smileygebruik zegt voor mij genoeg om mijn stem nog zo te laten.



Oh doe maar rustig hoor, ik bemoei nog wel deze avond. Zoals ik hierboven ook al uitleg over gaf, ik ben niet iemand die laatste secondes wilt beslissen en eigenlijk hiermee mijn visie alvast instel voor de rest van de avond.

De stem van PlanP. later op de dag zegtie op een wel heel makkelijke manier dat hij zijn stem gaat laten staan.
Wat later geeft hij aan dat hij bezig is met Lynch dag 1 om die goed uit te voeren.
Echter veel zoeken komt er niet aan te pas. een paar loze verdenkingen op pierre en het niet vertrouwen van Crazy. zoals je kan zien in onderstaande quote's

Dat is ook zo ja, maar ik ben dan juist meer bezig met lynch dag 1 om die dan ook goed uit te voeren en niet te gaan trollen of naar trollers te kijken. Maar wil dan wel gewoon mijn best doen, want je had het dan snel kunnen uitspelen.

Daar ga je al. 'volgens mij'. Ik durf te beweren dat je dit alleen afleid aan de reacties die je van andere hebt gehoord over Crazy :p

Ik ga ook voor PlanA, ondanks ik eerst op Crazy zat. Vertrouw hem deels niet meer en bij PlanA zal de actie ook goed liggen.

Waarom ben je dan zo bang om erop door te gaan, zodat je moeite doet om je "voorlopige" stem op GreenGang niet te moeten laten staan.
Ik vind namelijk je argumentatie niet erg goed tegenover GreenGang.

Vanavond weg, hopelijk ben ik er voor 22:00 weer.

Hopeful
CrazySobek

Een speler die goed word gepraat door DZ. Echter zie je niet veel van hem op dag 1. een stem op Hopeful en dat was het zo'n beetje, je kan er geen argumentatie bij vinden of niets. ook een makkelijk excuus om niet meer te moeten reageren want "hopelijk" was hij terug voor 22:00. Dat is evenveel zeggen als ik ben er niet meer vandaag.

Ik zet mijn stem voorlopig op Dragonwoman .Het is mooi dat je nieuwe spelers kansen willen geven, maar iemand die groene stem geven enkel daarom? Het is gewoon ook niet waar dat nieuwe spelers geen kansen krijgen, maar dit is nou eenmaal gewoon beter voor een ervaren speler. Voorts ontrek je je zo ook aan de stemming, die zelfs gelijk is

Weer zo'n "voorlopige" stem. alweer zo'n stem die nooit meer word aangepast...
Wat is dus je reden precies om op dragonwoman te blijven??

Dz

Makkelijke manier om zichzelf uit de spotlights te houden de eerste dagen

Je had een mooie eigendunk door je vorig potje, en dan kom jij af met een stem en dit argument. Dan verwacht ik echt wel wat beters van jou. Als jij zegt dat jij o zo goed bent in dit spel, Dit laat het in elk geval niet zien...

Prince geeft ik vandaag me rode stem, ik heb alleen geen idee nog wie bij de waffels horen maar bij deze me zinloze stem.

Omdat sleepingb van die rare vragen stelde en dat er daardoor mijn belletjes gingen rinkelen stem ik op hem vandaag ..... natuurlijk lees ik t potje (al 4x )gelezen nu.

eerst een stem op iemand die net vervangen is, waar ik op inging. gelijk erna krijg ik een stem omdat ik "rare" vragen stel. Uiteindelijk is het excuus dat ze geirriteerd was door mijn vraag dat ik een stem heb gekregen.
Lijkt me ook weer zoiets van ik wil hier een makkelijke stem plaatsen...

Gaan we nu echt GG lynchen? Tf?
Mijn stem gaat op Castiel heb er ten eerste geen goed gevoel bij en ten tweede na het potje nogmaals te hebben gelezen, springt hij er uit voor mij.

Deze posts lijkt te duiden op voorkennis. Je zou GreenGang niet willen lynchen, waarom precies niet? waardoor was jij zo zeker dat hij een goedje was??

pff ik heb geen idee
heb niet echt verdachten wel een paar twijfelgevallen

DZ die de eerste dagen onder de radar wil blijven

en dan green die al een uitvlucht heeft

ik denk dat ik voor DZ ga, vind het vreemd dat iemand die voor BM wil gaan zijn eigen de 1ste dagen wil drukken.

was dit een keuze tussen Green en DZ?? wat denk jij dan van de andere en waarom precies die 2? Er moet wel wat meer achter hebben gezeten toch waarom je DZ boven GreenGang verkoos om te lynchen.

Ik heb nu dus nog steeds een slecht gevoel bij Hopeful maar ook bij PlanP, al lijkt het me niet erg slim om als slechtje nu iemand te willen gaan linken aan een lunch.
 
Bovenaan