[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #282: The Hunger Games

DeletedUser76198

Guest
PlanA heeft de groene stemming gewonnen, dan maar vol vertrouwen in PlanA
 
Reactiescore
338
Jammer van GreenGang, zat ik fout. Ik begrijp als de BM-stemmen nu niet richting mij gaan.
 

DeletedUser78882

Guest
Ik denk ook dat we naar deze lynch niet al te veel moeten kijken.
4 stemmen op GG. Castiel en Hopeful deden het om hunzelf te redden. Andere 2 moet ik eens bekijken maar ik herinner me wel dat PlanP gezegd had dat het een tijdelijke stem was voor nu. en zoals ik toen ook aangaf was ik benieuwd of deze nog zou aanpassen. Blijkbaar niet dus.

verder heeft 9/21 spelers niet gestemd...
 

DeletedUser78876

Guest
Ik denk ook dat we naar deze lynch niet al te veel moeten kijken.
4 stemmen op GG. Castiel en Hopeful deden het om hunzelf te redden. Andere 2 moet ik eens bekijken maar ik herinner me wel dat PlanP gezegd had dat het een tijdelijke stem was voor nu. en zoals ik toen ook aangaf was ik benieuwd of deze nog zou aanpassen. Blijkbaar niet dus.

verder heeft 9/21 spelers niet gestemd...

En ik heb ook later aangegeven richting Hopeful waarom ik bleef op GreenGang.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ik denk ook dat we naar deze lynch niet al te veel moeten kijken.
4 stemmen op GG. Castiel en Hopeful deden het om hunzelf te redden. Andere 2 moet ik eens bekijken maar ik herinner me wel dat PlanP gezegd had dat het een tijdelijke stem was voor nu. en zoals ik toen ook aangaf was ik benieuwd of deze nog zou aanpassen. Blijkbaar niet dus.

verder heeft 9/21 spelers niet gestemd...

Vind de stemmen op mij alle 3 vrij apart als ik eerlijk mag zijn. DZ uit het niets gewoon alleen de stem en niks anders.

Pierre helemaal bullshit stem als ik eerlijk mag zijn en Sander zijn stem leek me een halve troll die die uiteindelijk nog liet staan ook ... Wat is de mening van anderen hierop?
 

DeletedUser78882

Guest
En ik heb ook later aangegeven richting Hopeful waarom ik bleef op GreenGang.

dat kan moet ik even terugkijken dan wat je reden net was om je stem te laten staan.

Vind de stemmen op mij alle 3 vrij apart als ik eerlijk mag zijn. DZ uit het niets gewoon alleen de stem en niks anders.

Pierre helemaal bullshit stem als ik eerlijk mag zijn en Sander zijn stem leek me een halve troll die die uiteindelijk nog liet staan ook ... Wat is de mening van anderen hierop?

DZ zijn stem is zeker apart. Maar dat vind ik van al die stemmen zonder enige argumentatie...
ik ga zo eens kijken naar die stemmen.
 
Reactiescore
2.177
Lunch dag 1

De nacht vulde zich met duizende sterren, het zoeken van een geschikte plaats naast de hoorn was niet evident. Na de recente gebeurtenis, besloten ze om ook wat gespreid te gaan slapen. Na het indommelen en het gesnurk van de tributen werden ze abrupt wakker van een luide knal. Een kanonschot kondigde een nieuwe dode aan. Met half slapende ogen, keken de 20 overige naar de lucht:

DZ was de lunch, hij was Bengel
 
Reactiescore
167
Sorry voor mijn inactiviteit jongens, had sowieso niet zo veel zin in nog een burger potje maar dat is niet de reden van mijn inactiviteit... was om 22:30 pas thuis van school helaas en in de bus vergeten te checken omdat ik met iemand samen reisde

Succes goedjes
 

Deleted User - 487910658

Guest
Heb je deze zelf bedacht om meteen op mij te kunnen gaan? Cheap hoor. Je zat er precies op te wachten.

Poedelpruik

Ik heb je vorig potje laten begaan, maar als je blijft persoonlijk spelen kunnen we je beter lynchen lijkt me.

Zou niet weten wie anders DZ zou lunchen hoor. Jij wel? Anders mag je me verblijden.
 
Reactiescore
93
Excuus voor mijn niet stemmen. Vanwege mijn koppijn van vandaag was k ff op de bank gaan liggen en daar in slaap gevallen... Morgen zal ik actiever zijn na mijn mid-term presentatie
 

DeletedUser74005

Guest
Yes weer dag 1 dood, bedankt jongens. Moet eerlijk zeggen dat het zo moeilijk is on gemotiveerd te blijven.
 
Bovenaan